websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

розвиток інтернет-магазину 20 складових успіху

20 кроків для професійного просування магазину

Для розкрутки інтернет магазину, крім внутрішньої оптимізації, існують комплекс ефективних методів спрямованих на просування за допомогою зовнішніх чинників, (якісних тематичних інтернет ресурсів, реклами, соціальних мереж). Подібні способи розкрутки допомагають вивести сайт в ТОР пошукової видачі , привернути увагу потенційних покупців і підвищити рівень конверсії.

Нижче наведене керівництво з двадцяти кроків, розраховане на тримісячний період, допоможе домогтися бажаного результату і сформувати позитивну репутацію бренду.

Підготовча робота

Перед початком просування будь-якого веб проекту варто відповісти собі на такі питання:

на досягнення яких саме результатів робиться наголос?

яким чином буде здійснюватися перевірка ефективності просування?

Серед основних цілей можна відзначити такі, як:

вихід на топові позиції по релевантних ключових запитах;

обхід конкурентів у своїй тематиці;

популяризація бренду ;

підвищення конверсії;

формування цільової аудиторії.

Від обраної мети залежить, якими будуть стратегія просування і спосіб моніторингу, проведення аналізу. 

1. Визначення ніші

Для початку варто ретельно проаналізувати споживчий ринок і переконатися в тому, що вистачити бюджету на конкурування в певній сфері діяльності.

У процесі аналізу конкурентів варто визначити наступні важливі моменти:

перелік продуктів, на яких є великий попит;

частку конкурентів на споживчому ринку;

маркетингові інструменти, що використовуються конкурентами.

Подібного роду інформацію можна отримати за допомогою спеціальних онлайн сервісів. Google AdWords - дозволяє підібрати релевантні ключові запити спираючись на частотність запитів в місяць, визначити приблизний трафік по ключам і їх конкурентність. Яндекс Wordstat аналогічний онлайн сервіс, тільки від пошукової системи Яндекс, який в основному використовується для просування сайту в російськомовному сегменті. Google Trends - сервіс дає можливість відстежувати динаміку зміни популярності того чи іншого товару.

2. Розробка правильної структури сайту

Створення правильної структури каталогу товарів дасть можливість користувачам зручно переміщатися по сайту використовуючи навігацію і швидко знайти потрібний товар або групи товарів використовуючи при цьому певні фільтри.

Правильна структура інтернет магазину необхідна для:

презентації товарних позицій в зручному для відвідувачів вигляді;

підвищення зростання продажів;

гнучкості управління категоріями і товарами в панелі адміністратора;

аналізування конверсії;

позитивного впливу на індексацію сайту пошуковими системами.

3. Початок просування інтернет магазину

Перші місяці просування сайту зазвичай бувають самими трудомісткими і витратними в плані виділення коштів. Але при правильному підході до даної роботи Ви обов'язково зможете в процесі досягти бажаного результату. 

4. Сервіси аналізу позицій сайту

За допомогою таких популярних і безкоштовних сервісів, як Яндекс Метрика, Гугл Аналітик, а також панель вебмастера згаданих пошуковців можна перевірити такі важливі моменти, як:

індексація сайту;

наявність зовнішніх посилань;

статус безпеки;

кількість відвідувань ресурсу і перегляд сторінок.

5. Створення семантичного ядра для інтернет магазину

Процес просування сайту в пошукових системах має на увазі залучення тематичного трафіку, цільових користувачів, які можуть стати потенційними споживачами товарів. Щоб вивести інтернет магазин на перші сторінки, (ТОР), пошукової видачі необхідно спочатку підібрати цільові запити для кожної вхідної сторінки - скласти семантичне ядро, а потім оптимізувати сайт по цих ключових фразах.

Для підбору ключових запитів професійні оптимізатори часто використовують сервіси Гугл Адс - підбір ключових слів і Яндекс Вордстат. Є також спеціалізоване програмне забезпечення, наприклад Кей Колектор, але на жаль воно платне.

При складанні семантичного ядра спочатку складається загальний список слів і фраз, які підходять тематиці інтернет магазину. Потім здійснюється відбір запитів відповідно до частоти їх запитів і рівнем конкурентності.

Від правильного створення семантичного ядра буде залежати успішність пошукового просування. Тому даний етап повинен виконуватися якісно. Ця робота під силу тільки кваліфікованим фахівцям.

6. Аналіз ринку конкурентів в топ 10

При вивченні споживчого ринку варто звертати увагу на такі важливі моменти, як:

оцінка товарів конкурентів;

стратегія просування конкурентних сайтів;

якість текстового контенту на сайтах конкурентів, (щільність ключових слів, показники заспамленності, «води», «нудоти»).

7. Аудит просувається

Даний етап необхідний в першу чергу для тих інтернет ресурсів, які були створеними без урахування пошукової оптимізації. Тому представлену роботу повинен виконувати людина добре розбирається в SEO.

Комплексний аудит дозволяє визначити всі найслабші місця і допущені помилки в ході створення веб проекту. За допомогою аудиту також стає ясно, як ставляться пошукові системи до Вашого сайту. Наприклад, скільки сторінок знаходяться в індексі, чи були застосовані штрафні санкції, (фільтри), скільки є зовнішніх посилань на сайт і якої вони якості, за якими запитами і на якому місці знаходиться інтернет магазин.

8. Контент-стратегія магазину

Без якісного контенту Ваш сайт не завоює авторитет серед користувачів і навіть не зможе їх залучити. Контент сайту створюється для базових, цільових сторінок і для розділів блогу. Блог потрібен в інтернет магазині для того, щоб ресурс регулярно наповнювався новою інформацією. Саме такі сайти цінують пошукові системи.

Якісним можна вважати текстовий контент, який є:

унікальним, (не нижче 95%);

інформативним;

читабельним;

правильно оптимізованим по ключових словах для пошукового просування;

без граматичних і орфографічних помилок.

При розробці плану контент-стратегії необхідно чітко знати, які тексти з якими ключами і де саме повинні знаходитися.

9. Створення текстового контенту

Після розробки плану просування інтернет магазину за допомогою текстового контенту можна приступати власне до створення самого контенту. Тексти оптимізовані по ключових словах з високим відсотком унікальності доведеться створювати для головної сторінки, категорій, підкатегорій і навіть для карток товарів. Таким чином Ви зможете залучити більше цільових споживачів.

Тексти потрібні також для технічних сторінок сайту. Наприклад для кошика, опису умов оплати і доставки, надання ісчерпівающіх відповідей на найчастіші запитання клієнтів. Природно подібні сторінки не є цільовими і відповідно не вимагають оптимізації. Хоча інформація на них повинна бути представлена ​​коректно.

10. Внутрішня перелінковка

Перелінковкою називається процес зв'язування окремих сторінок сайту за допомогою внутрішніх посилань. Це необхідно для того, щоб передати і рівномірно розподілити статичний вага між цільовими сторінками з метою їх більш ефективного просування. У анкорний текстах посилань містяться ключові слова. У більшості CMS є спеціальні модулі дозволяють грамотно організувати перелинковку.

11. Нарощування зовнішньої посилальної маси

Зовнішні посилання з інших інтернет ресурсів кажуть пошуковикам про те, що просувний сайт є корисним для інтернет громадськості. Відповідно він піднімається на більш вигідні позиції в пошуковій видачі. Але так буває далеко не завжди. По-перше, посилання повинні бути якісними, тобто:

створеними в html форматі з ключовими словами в анкорах, (скрипти пошукові системи не розуміють і відповідно такі посилання не враховують);

відкритими для індексації, (без тегів noindex, nofollow, редиректів);

розміщеними на тематичних, авторитетних ресурсах, проіндексованих пошуковими системами, які не мають хорошу відвідуваність і не є так званими «лінкопомийки».

По-друге, багато посилань з неякісних сайтів можуть завдати істотної шкоди інтернет магазину в плані пошукового просування. Краще купити менше посилань з якісних ресурсів, ніж багато з неякісних.

По-третє, багато посилань з якісних сайтів за короткий період часу говорять пошуковим системам про те, що вони були швидше за все купленими. Процес нарощування посилальної маси повинен бути поступовим і виглядати природно. Навіть якщо Ви платите за розміщення посилань.

Найкраще розміщувати вічні посилання в текстовому контенті, (в статтях) на інших ресурсах. Крім надання магазину посилального ваги, зовнішні посилання є джерелом додаткового трафіку.

Все вище представлене робиться протягом першого місяця просування. Але попереду ще багато роботи, яку потрібно виконати, а деяку навіть доведеться виконувати регулярно.

Другий місяць - розкрутка та просування інтернет магазину

12. Публікації в блозі і розділі новин інтернет магазину

Цікавий і корисний текстовий контент завжди привертає увагу. Якщо відвідувачі не збираються замовляти товар сьогодні, вони можуть це зробити через деякий час якщо їх зацікавить інформація представлена ​​на Вашому сайті і вони будуть регулярно читати новини, а також публікації в блозі.

Контент подібного виду може виглядати, як оглядові статті або опис акцій, різних заходів і вигідних пропозицій для користувачів. Чим більше якісного текстового контенту, тим більше користувачів на сайті і в підсумку продажів.

13. Залучення цільової аудиторії з соціальних мереж

Популярні соціальні мережі - це величезна торгова платформа, де постійно є користувачі різного віку, статі, соціального статусу, з різними потребами, інтересами та уподобаннями. Для просування товарів в соцмережах можна використовувати паблік, тематичні групи і таргетингової рекламу.

У будь-якому випадку необхідно публікувати цікаві пости, прагнути залучати передплатників, репости, розміщувати якісну графіку, викликати інтерес в цільової аудиторії за допомогою акцій, розіграшів призів, бонусів, знижок, цікавих заходів, конкурсів.

14. Вірусний маркетинг

Якісний, цікавий відео ролик з прихованою рекламою може принести відчутний додатковий трафік. Користувачі самі поширюватимуть його між своїми знайомими. Вам не доведеться працювати над його просуванням. Так працює принцип вірусного маркетингу.

Створювати можна не тільки ролики. Цілком підійде безкоштовний додаток, електронна книга, інфографіка, тексти. Головне, щоб продукт чіпляв користувачів і підштовхував до вирішення поділитися з друзями.

15. Контекстна реклама

За допомогою представленого маркетингового інструменту можна швидко почати рекламувати товари, залучати цільових користувачів і почати продажі. Без контекстної реклами не обходиться будь-який сучасний інтернет магазин. Не важливо які позиції сайт займає в топі пошукової видачі, при грамотній настройці реклами, оголошення будуть демонструватися на першій сторінці по заздалегідь підібраним ключовим словам і фразам.

Контекстна реклама платна . Але плата стягується за переходи користувачів по рекламних оголошеннях, (в пошуковій видачі і на сайтах партнерів сервісів контекстної реклами) на ресурс, що рекламується.

Результат від рекламної кампанії видно практично відразу. Це дуже добре для молодих веб проектів. Але контекстну рекламу регулярно запускають і вже розкручені сайти з метою прорекламувати нові товари і відповідно отримати приплив нових користувачів. Для того, щоб рекламну кампанію була вдалою необхідно:

розробити її стратегію;

підібрати релевантні запити;

написати продають тексти;

визначити посадочні, (цільові), сторінки сайту;

встановити оптимальні ставки, (добовий бюджет, ціни за клік по оголошеннях);

вести постійний моніторинг і аналіз.

Якщо все зробити правильно, Ви зможете економно розподілити бюджет з максимальною вигодою для розвитку свого онлайн бізнесу.

16. E-mail маркетинг

Йдеться про рекламну розсилці. Для того, щоб її організувати необхідна база клієнтів, яких може зацікавити Ваше комерційну пропозицію. Текст розсилки повинен бути рекламним.

У розсилках можна купувати нових клієнтів і ділових партнерів, а також повідомляти вже сформовану цільову аудиторію про нові надходження товарів, акціях, вигідні пропозиції.

На даному етапі варто подбати про збільшення передплатників. Можна розмістити форму з попіской на розсилку новин прямо в інтернет магазині.

Третій місяць просування комерційної інтернет платформи дещо нагадуватиме дії в другому, але тут також будуть свої особливості.

Третій місяць просування

17. Корекція внутрішньої і зовнішньої пошукової оптимізації

На даному етапі просування і розкрутки варто провести аудит сайту, який допоможе з'ясувати:

над якими цільовими сторінками варто попрацювати більш детально;

наскільки правильно організована внутрішня перелінковка;

чи потрібно вносити зміни в стратегію просування.

18. Популяризація бренду

Товари розкручений бренд продаються більш активно ніж продукція мало відомих виробників або дистриб'юторів. Щоб популяризувати бренд необхідно звернутися в соціальні мережі, а саме - розповісти користувачам чому краще купувати у Вас. Чим Ви відрізняєтеся від інших і яка буде користь від здійснення замовлення для потенційного споживача.

Позитивні відгуки клієнтів будуть вказувати на те, що дана робота проведена вірно. Крім цього за відгуками стане більш зрозуміло, що необхідно доопрацювати і в якому напрямку рухатися далі.

19. Розширення семантичного ядра

Збільшення кількості цільових запитів призведе до збільшення припливу цільового трафіку. Можна розширювати семантичне ядро за рахунок оптимізації статей в блозі по низькочастотних запитах .

Щоб підбирати нові ключові фрази користуйтеся вище представленими онлайн сервісами підбору ключів.

20. Прайс-агрегатори, як один з ефективних способів збільшити продажі

Прайс-агрегаторами прийнято називати інтернет ресурси, які містять прайси інтернет магазинів. На сторінках пошуку товарів зазвичай відображаються кілька позицій з назвою і цінами від кожного конкретного магазину. Інформація надається користувачам в зручному вигляді. Якщо людина зацікавиться ассортементе товару і висловить бажання ознайомитися з прайсом це буде істотним плюсом в цілях підвищення рівня продажів.

Варто подбати про те, щоб зацікавлені користувачі перейшли в розряд постійних покупців. Надана інформація повинна бути справжньою і повністю влаштовувати споживачів.

Підбиваючи підсумки

Вище представлена ​​стратегія просування підійде практично будь-якого інтернет магазину. Після опрацювання всіх етапів не потрібно розслаблятися. Сайт вимагає постійної підтримки і вдосконалення. Саме на цьому необхідно зосередитися. В іншому випадку позиції можуть почати падати і відповідно знизиться рівень Вашого доходу.