websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

сайт готовий, що далі

Сам по собі сайт нічого не дає. Вам потрібні відвідувачі, які будуть шукати на ньому потрібну інформацію або товари. Але одного збільшення показників в Яндекс. Метриці мало - аудиторія повинна бути цільовою.

Якщо людина зайде на сайт з продажу музичного обладнання без мети придбати струни для гітари, він їх не купить. Ніколи.

Не вірте шарлатанам, які твердять про «гіпнотизують» текстах, НЛП і 25-й кадр. Якщо відвідувач не хоче, він не купить. Виняток - товари імпульсного споживання.

Щоб знайти цільову аудиторію, необхідно використовувати один або кілька джерел трафіку. До них відносяться:

SEO-просування

Контекстна реклама, таргетинг, ретаргетінг

SMM

Крауд-маркетинг

пряма реклама

Email-розсилка

Кожна з цих категорій поділяється на вузькі канали, звідки можна висмикувати ЦА: веб-Шерінг, соціальні замки, банери, гостьові пости, посилання, форуми, спільноти в соц. мережах, біле / сіре / чорне SEO, корпоративний блог на сторонніх майданчиках і т. д. У цій статті розглядаються найпопулярніші джерела трафіку, за допомогою яких можна генерувати найбільше лидов.

SEO-просування

Просування в пошуковій видачі

За допомогою пошукових систем можна генерувати дуже багато трафіку. Це основний канал просування для всього ecommerce. Переваги SEO - вартість ліда і тривалість ефекту. Обидва цих показника не мають аналогів на Діджитал ринку. Якщо стратегія пошукового просування принесла результати, ціна клієнта постійно падає. Причина цього парадоксу криється в специфіці SEO.

Щоб отримати плоди, необхідно витратити багато грошей на контент, посилання і роботу з сайтом. Віддача з'являється не відразу. Потрібен час, щоб сайт піднявся в топ видачі по просуваються запитам. Іноді для цього потрібно 3, 6, 12 місяців. Але після закріплення на першій сторінці, ви

будете отримувати профіт багато місяців або навіть роки. Змагатися з цим ефектом в довгостроковій перспективі може тільки контент-маркетинг.

Social Media Marketing

Просування в соціальних мережах

SMM - другий за значимістю канал для залучення клієнтів після SEO та контент-маркетингу. Його значимість постійно зростає, оскільки соціальні мережі активно використовують понад 1 млрд людей. Є дві основні стратегії «зняття вершків» з Фейсбуку, ВК, Інстаграма і інших ресурсів:

Робота всередині майданчика

Злив трафіку на сайт

Якщо 5 років тому другий варіант був краще, то сьогодні ситуація розгортається в зворотному напрямку. Уже зараз зрозуміло, що ті, хто мають розкручену майданчик всередині «соціалки», через якийсь час будуть займати лідируючі позиції в своїй ніші. Оскільки з кожним роком сайти для спілкування все ближче наближаються до того, щоб ставати порталами з обмеженою інфраструктурою. Уже зараз Фейсбук, ВК і інші використовують вбудований браузер в своїх мобільних додатках і підвантажують зовнішній контент без необхідності пускати користувача на сайт.

контекстна реклама

Реклама в Яндекс і Google

Миттєвий результат і удар по бюджету. Цими двома словами можна охарактеризувати контекст, таргетинг і ретаргетінг. Працює це просто: занесіть грошей в Яндекс. Директ або Гугл АдВордса, налаштування рекламну кампанію і отримуйте профіт. Чим популярніша ніша, тим дорожче коштує залучення ліда.

В окремих тематиках ціна клієнта може досягати сотень доларів. Якщо ж ви працюєте в вузькому сегменті або в регіонах, контекст коштує дешевше. Ціна на 100% залежить від конкуренції на ринку. Це ідеальний варіант пошуку клієнтів, якщо у вас є гроші, хороший сайт і продукт. Без останніх двох речей купувати трафік у Гугла і Яндекса - безглузда витрата грошей.

Ці три канали залучення цільової аудиторії - база, яка працює практично в будь-якій ніші. Крім SEO, SMM і контекстної реклами існують десятки способів пошуку клієнтів, але починати потрібно саме з «містоутворююче трійки». Чим раніше ви почнете будувати комунікацію з клієнтом в соц. мережах, писати SEO-статті та вчитися оптимізувати рекламну кампанію в Ю Я і АдВордса, тим вищі ваші шанси втриматися на плаву і масштабувати свій бізнес.