websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

SEO аудит сайту при створенні Львів

У ваших планах розробка сайту, який в подальшому буде просуватися за допомогою SEO? Ви вже на цьому етапі хочете мінімізувати можливі помилки, виключити необхідність доопрацювань для ефективного просування, заощадивши тим самим свої гроші? Або вам розробник на етапі обговорення проекту рекомендує за окрему плату виконати SEO аудит на розробку сайту , і ви сумніваєтеся в його добрі наміри? Давайте вже, нарешті, розберемося, що таке SEO аудит сайту при його створенні і навіщо він потрібен. Ми покажемо на прикладах фахівців нашої веб-студії як виконується процес і допоможемо зрозуміти, як це працює в результаті.

Навіщо потрібен SEO аудит сайту і що це таке?

Для початку дамо визначення що це таке - аудит сайту. SEO аудит сайту - це аналіз ресурсу на наявність помилок, які впливають або можуть вплинути на SEO просування. Існує зовнішній і внутрішній аудит сайту. При зовнішньому аудиті аналізуються донори (сайти, що розміщують на своїх сторінках зовнішні посилання), анкор-листи на наявність неприродних посилань, які не прощають пошукові системи, і проводиться аналіз приросту посилальної маси. Ці роботи виконуються вже після запуску сайту і його індексації, коли просування дає перші результати.

Велику частину часу у фахівців займає внутрішній СЕО аудит сайту. Залежно від обсягу та складності проекту, аудит може виконуватися терміном від 7 днів до 3 місяців. За цей період аналізується величезний чек-лист різних елементів і показників: структура сайту, контент, код сторінок, юзабіліті, визначається відповідність офіційним і неофіційним вимогам пошукової системи, а також багато іншого.

Мета SEO аудиту

Мета SEO аудиту - знайти помилки на сайті, які можуть заважати просуватися проекту в пошуку і скласти рекомендації щодо їх усунення. корисний, якщо ви плануєте і надалі просувати сайт в пошуку, розвивати свій бізнес і клієнтську базу.

При аналізі може спливти величезна кількість критичних помилок в структурі сайту, програмної частини і інших напрямках. І такі доробки за вартістю можуть прирівнюватися до суми створення сайту, яка була витрачена клієнтом, а це далеко не маленькі гроші, що законно викликає обурення замовника. Особливо це сумно, коли сайт тільки що був розроблений, і відразу

отримує подібний вердикт. Однак подібного можна було уникнути, якби на самому старті проекту до його розробки було проведено спеціальний SEO аудит на розробку сайту. Про що піде мова далі.

SEO аудит сайту vs SEO аудит на створення сайту: в чому різниця?

Багато клієнтів плутають два схожих поняття, які за фактом відрізняються особливістю виконання роботи. SEO аудит на створення сайту є підвидом SEO аудиту і проводиться ще до того, як сайт був створений. І його мета - скласти технічне завдання на розробку сайту з урахуванням специфіки тематики, вимог пошукових систем і особливостей цільової аудиторії.

Якщо стандартний SEO дає завдання на доопрацювання готового вже проекту, то аудит на створення сайту - це рекомендації, як повинен виглядати і працювати майбутній проект, щоб він подобався і користувачам, і пошуковим системам, і не вимагав додаткових величезних бюджетів на доопрацювання.

В цьому і ховається справжня цінність SEO аудиту на створення сайту - шанс значно заощадити, спочатку розробивши сайт коректно.

Які проблеми вирішує аудит на розробку сайту?

SEO-аудит вирішує ряд проблем, які призводять до колосальних фінансових витрат. Непередбачених витрат, про які ви не підозрювали і не розраховували свій бюджет для їх перекриття. Тому, щоб не платити за розробку сайту і за його доопрацювання, є сенс замовити аудит і відразу заощадити гроші. На чому ви заощадите? Які проблеми вирішує SEO-аудит на розробку сайту? Розглянемо далі.

Помилки у виборі типу сайту

Критична помилка може утворитися ще до того, як сайт почне розроблятися. Варто лише помилитися і неправильно вибрати тип сайту. Далі помилки збираються по накатаній: неправильно обраний тип сайту - неправильно підібраний движок - сайт не відповідає бізнесу. У таких випадках доопрацювання обходяться або космічних грошей, або взагалі неможливі, і замовники їх уникають. Як варіант, вам може бути рекомендовано поміняти движок сайту, щоб він відповідав бізнесу. А це фактично розробка сайту з нуля. SEO-аудит виключає таку ймовірність.

Тип сайту підбирається в залежності від бізнесу клієнта і цілей, які хочеться досягти шляхом розробки веб-проекту. На основі обраного типу сайту SEO-фахівці складуть рекомендації, як повинні виглядати посадочні сторінки, а програмісти підберуть відповідний движок.

Ви - власник ремонтної майстерні для мотоциклів і хочете замовити власний сайт. Ви надаєте послуги тільки по ремонту і не плануєте продавати деталі для мотоциклів в Інтернеті. Одні використовують CMS інтернет-магазину для продажу послуг, а інші звичайну контентную (наприклад, WordPress). І ви не знаєте, яке рішення підійде краще саме вам. Не всі розробники сайтів вам зможуть коректно допомогти в цьому питанні.

Ви приймаєте рішення зробити сайт, як у одного з конкурентів, і створюєте сайт на CMS інтернет-магазину. Однак, якщо ви приходите на SEO-просування з подібним сайтом, то вам будуть радити значно переробити функціонал сторінок. Ваш основний товар - це послуга. І кожна послуга на сайті повинна бути представлена ​​відповідно: у вигляді Лендінг Пейдж з докладним описом, конверсійними елементами по тексту і фотографіями. Подібне можна, але досить складно реалізувати на движку інтернет-магазину. У підсумку, ви станете перед вибором: або вносити серйозні правки в функціонал магазину, щоб змусити товарну картку виглядати, як Лендінгем послуг, або переробити повністю сайт, змінивши CMS систему. І не відомо що з цього буде дешевше. А адже даної проблеми можна було уникнути.

Проблеми в структурі і меню

Проблеми в логічному побудові категорій і підкатегорій сайту, зниження юзабіліті, неправильний дизайн на основі вже допущених помилок створюють критичну ситуацію, виправлення якої буде довго і дорого. SEO-аудит допоможе заощадити.

Розробка правильної структури і меню на основі підібраного широкого семантичного ядра і напрацювань топові конкурентів, дасть хороший поштовх до просування.

Ви - власник студії дизайну інтер'єрів і хочете розробити найкращий сайт у вашій тематиці. Виходячи з замовляються і аналізу конкурентів, ви розумієте, що вам в меню потрібно всього 10 пунктів. Розробляється дизайн під них з мінімалістичним меню типу "сендвіч".

Сайт готовий, і ви вирішуєте йти на SEO-просування. На цій стадії з'ясовується, що вам потрібно розширити кількість послуг, що надаються до 15, щоб створити сторінки під всі запити / потреби користувача. Однак, в вашому дизайні меню під ці додаткові сторінки місце не передбачено.

В результаті доводиться міняти частково дизайн і переверстувати блоки на сторінках, щоб вмістити все необхідне, що вимагає додаткових грошей. Або ж розміщувати частину посилань на сторінки серверів в підвалі, де досить велика частка ваших клієнтів цього взагалі не побачить.

На сайтах послуг усі послуги вміщуються в меню, тому для мобільних користувачів перегляд таких ресурсів на смартфонах і планшетах не створює труднощів. Якщо меню правильно розроблено, безумовно.

З інтернет-магазинами все набагато складніше, тому що меню складається з основних розділів. Але користувачі шукають товари за індивідуальними запитами. Наприклад, в тематиці посуду замість «купити сковорідку» вводиться запит «купити сковорідку з антипригарним покриттям». З точки зору СЕО необхідні посадочні сторінки під ці запити, які спеціальним чином упорядковано за допомогою фільтрів товарів. А це вже окремий функціонал на сайті, який треба розробляти зі спеціальним алгоритмом роботи. В такому випадку SEO-спеціаліст визначає скільки і які фільтри необхідні, як вони повинні працювати (аж до опису алгоритму роботи фільтра), які сторінки генерувати, щоб перекрити більшу частину запитів від потенційних клієнтів, і як на цих сторінках будуть стояти посилання на сайті.

Ви - власник інтернет-магазину побутової техніки. Ви самостійно розробили структуру сайту і вже отримали готовий сайт. Однак користувачам працювати з сайтом незручно і у вас високий відсоток йдуть з сайту користувачів. Ви втрачаєте гроші.

Ви звертаєтеся до SEO і юзабіліті фахівцям для виправлення даної проблеми. В результаті аналізу з'ясовується, що її причина в неправильно розробленої структури сайту: бракує корисних для користувача сторінок, частина сторінок розташовуються в інших категоріях і багато сторінок дублюються за змістом. Вам рекомендують внести правки на сайт, але при цьому вам потрібно поправити меню, налаштувати переадресацію сторінок, перерозподілити товари за новими сторінками, розробити спеціальний фільтр товарів, створити нові сторінки фільтра спеціально для SEO і навіть внести додаткові характеристики в тисячі карток товарів. А весь цей час і гроші.

Результат: структура та меню, заточені під цільову аудиторію, є всі необхідні для просування сторінки, сайт зручний для використання.

Проблеми з функціоналом сайту

Помилки в неправильно вибраному функціоналі сайту або відсутнє функціонал призводять до некоректної реалізації сторінок, збільшення відсотка відмов і навіть зниження конверсії. Клієнту незручно або незрозуміло як зробити цільове дію через відсутність необхідного функціоналу, користувачеві недостатньо функціонала, щоб комфортно себе почувати на вашому сайті. А SEO специалист через нестачу функціоналу не може закрити частину потреб користувачів. Все це призводить до негативу і втрати клієнтів. SEO-аудит виключить подібні проблеми.

На основі вимог до максимальної зручності цільової аудиторії і правил для підвищення конверсії / лідогенераціі формуються рекомендації для основних сторінок і розробки функціоналу до них. Якщо це сайт послуг, то функціонал повністю орієнтований на вчинення цільового дії користувачем, а саме замовити послугу. наприклад:

можливість створення посадочних сторінок у вигляді повноцінних Лендінг Пейдж з безліччю тематичних блоків і якісної версткою;

можливість додавання безлічі конверсійних форм на сторінці;

можливість створення блоків галерей з роботами прямо на посадочних сторінках послуг, блоків з цінами,

створення калькулятора послуг,

створення блогу і багато іншого.

Ви - власник стоматологічної клініки і вирішуєте розробити сайт для реклами послуг клініки. Вам програмісти розробили стандартний сайт. Зазвичай, на подібних сайтах роблять стандартні текстові сторінки, де текстовий контент передбачається розміщувати не для користувачів, а для пошукача в вигляді простирадла тексту. Типу такого:

Максимум що ви тут зможете самостійно зробити через адмінку - це написати підзаголовки, виділення жирним і прикріпити картинки до тексту.

Проте сторінка послуг - це продає сторінка сайту. І вона повинна мати відповідний вигляд, схиляти відвідувача до дії, приводячи вагомі аргументи, бути корисною і зручною для прочитання. Наприклад, ось такий (фрагмент сторінки):

Але, на жаль, на стандартних текстових сторінках без залучення професійних верстальників подібне реалізувати практично неможливо. А це тягне за собою додатковий функціонал при доробках.

Але особливості функціоналу притаманні не тільки сайту послуг. Якщо це інтернет-магазин, то в ньому повинен бути повний функціонал для розміщення необхідної інформації і фільтрації, а саме:

модулі для створення тегів, фільтрів, регіональних сторінок, модифікацій товарів, необхідних для SEO,

модулі розміщення текстів, технічних характеристик, відео, фотогалереї товару, відгуків і вибору кольору прямо на картці товару,

модуль блога,

калькулятори товару, якщо потрібно, і інший спеціальний функціонал.

Ви - власник інтернет-магазину чохлів для мобільних телефонів. Ви розробили величезну лінійку малюнків на чохлах і у вас на кожній сторінці категорії по кожній моделі телефону в середньому розташовується по 500-600 товарів. Природно, подібне створює безліч сторінок пагінацію, які користувачі просто не прокрутити в пошуках потрібного малюнка і йдуть з сайту.

А цю проблему може вирішити саме спеціальний модуль фільтрації. Він з одного боку допоможе користувачам швидко знайти шукане. З іншого - створить спеціальні сторінки під SEO, щоб залучити додатковий низькочастотний трафік за запитами "чохол з паєтками", "чохол з єдинорогом". Завданням SEO-фахівця буде описати роботу даного функціоналу для того, щоб його додали на сайт. Питання тільки в тому, на якому етапі це буде: ще на старті, коли проект тільки проектується і програмісти будуть враховувати багато при розробці, або на етапі вже готового проекту, коли потрібно робити надбудову над наявними функціоналом, коли функціонал сайту може виявитися несумісним один з другом.

Для власників порталів і тематичних проектів теж важливий даний етап, так як сучасні користувачі вже досвідчені якісними сторінками і зручним функціоналом. І потрібно буде розробляти відповідне функціонал, щоб презентувати контент сайту по вищому розряду, а не у вигляді нудних і непотрібних SEO простирадлом. Функціонал повинен дати можливість створення автоматичного розумного SEO-тегування та багато іншого. При цьому функціонал подібних ресурсів може бути абсолютно різний. Він залежить від особливостей проекту, його тематики, потреб цільової аудиторії. При проведенні СЕО-аудиту всі ці нюанси враховуються і вносяться рекомендації з розробки необхідного функціоналу, найбільш підходящого до певного виду проекту.

Результат: на сайті є весь необхідний функціонал для реалізації сторінок під основні потреби цільової аудиторії і семантику, їм зручно користуватися і він презентує ваш бізнес коректно. Це величезний плюс для вашого сайту, так як підвищується ймовірність виконаної дії, що приводить до підвищення конверсії.

Проблеми в технічних SEO вимогах до сайту

Різні помилки в СЕО-оптимізації сайту призводять до критичних наслідків, які одночасно негативно впливають і на зручність користувача, і на пошукову систему, яка може неправильно читати сторінки сайту або зафільтрованних сайт через сміттєвих сторінок. При проведенні SEO-аудиту вносяться детальні рекомендації щодо вимог та оптимізації сайту.

Складаються рекомендації щодо вимог, необхідних для правильного ранжирування сайту і його подальшого просування. Зокрема, вказуються вимоги щодо дублів на сайті, швидкості його завантаження, роботі мовних версій, мобільної версії сайту, якщо така створюється, ЧПУ для виключення вірогідності плутанини в URL на кирилиці і латиниці. Опрацьовуються всі нюанси, важливі для СЕО. На основі розробленої фахівцем інформації, розробники створюють сайт без помилок, що впливають на ефективність просування. Що важливо, вони не розробляють спочатку сторінки, які на думку пошукових систем вважаються сміттєвими тільки лише тому, що подібне є у конкурентів. Отже, в подальшому їх не потрібно буде приховувати від пошукових систем або взагалі випилювати з сайту за окрему плату.

Ви - головний лікар клініки і далекі від SEO та розробки сайтів. Для своєї клініки ви замовляєте сайт у програміста-фрілансера і приймаєте, на увазі своїх знань, сайт лише по візуального оформлення. Власне, подібне робить безліч замовників сайтів, які незнайомі з розробкою. Однак вам не пощастило і, незважаючи на естетичну красу, сайт дуже довго завантажується (більше 10 секунд йде завантаження сторінки і з них 6 секунд - це час відгуку сервера). В результаті велика частка користувачів так і не отримують завантаження сторінки, покинувши сайт. Для SEO просування показник швидкості завантаження сторінки є критичним. І в підсумку вам рекомендують вносити правки.

В результаті виправлень з'ясовується, що програміст додав дуже багато модулів на сайт, які заважають один одному і пошкодив двигун сайту. Для того, щоб підвищити швидкість завантаження, потрібно внести безліч правок в код.

Зазвичай такі роботи тарифікуються програмістами погодинно і при серйозних поправках роботи можуть бути досить дорогими. В принципі, подібного можна було уникнути, спочатку поставивши вимоги по швидкості завантаження програмісту і тим самим змусивши його спочатку стежити за цим показником. І ви б просто не прийняли у нього роботу без виконання даного пункту.

Результат: сайт без технічних помилок і готовий до просування вже на старті. А це істотна економія ваших грошей, так як в подальшому не потрібно вкладатися в доопрацювання, викликають непередбачені розтрати.

Проблеми в перелинковке

Перелінковка - це настройка зв'язування сторінок на сайті. З одного боку, вона допомагає поліпшити зручність користування сайтом, а з іншого - поліпшити індексацію і позиції сторінок в пошуку.

Помилки в зв'язуванні сторінок сайту (в перелинковке) знижують зручність користування сайту і негативно впливають на розподіл ваги ключових слів по всьому сайту, що призводить до погіршення ранжирування корисних сторінок на сайті. Тому від них краще позбутися.

На основі рекомендацій, визначених SEO-аудитом, розробляється функціонал для перелинковки на сайті. В результаті правильно розподіляється контрольний вагу на сайті для кращої індексації сайту і його ранжирування. Обнародувано сторінки ставали на сайті більш авторитетними і отримують краще позиції, а не обнародувано сторінки не заважають їм.

Перелінковка не завжди може бути ручний. На великих сайтах вручну зробити її дуже важко, тому необхідно створити модулі, які автоматично справляються з цим завданням. Мета СЕО-спеціаліста при цьому - правильно поставити алгоритми, які створять перелинковку, виключивши типові помилки.

Ви - власник інтернет-магазину посуду і маєте великий досвід в тематиці, тому передбачили фільтрацію товарів в процесі розробки. Мало того, навіть передбачили створення посадочних сторінок для SEO на базі цих фільтрів. Однак, так як не є фахівцем в SEO, забули про перелинковке. У підсумку: сторінки у вас є, але в пошуку практично не видно, тому що не мають гарного внутрішнього ваги. Немає посилань на подібні сторінки на сайті.

Ви приходите на просування і вам в будь-якому випадку будуть рекомендувати доопрацювання сайту в подібному напрямку. А це в будь-якому випадку зайвий бюджет.

Результат: внутрішній авторитет сторінок на сайті розподіляється згідно важливості сторінок для просування з акцентами на потрібних ключових запитах і, отже, подібні сторінки легше просуваються в пошуку.

Проблеми з унікалізації і шаблонами метаданих

На сайтах з тисячами, десятками тисяч або мільйонами сторінок постійно вводити метадані вручну просто нереально. А при цьому для пошукової системи важлива унікальність кожної сторінки на сайті. Тому при проведенні SEO-аудиту вносяться рекомендації по розробки функціоналу шаблонізаціі, який надає можливість задати шаблон і / або впроваджувати унікальні метадані автоматично. При необхідності впроваджується автогенеріруемий текст, який дозволяє впровадити контент відразу на всіх сторінках.

Так чи інакше, розробка і впровадження функціоналу по шаблонізаціі унікальних метаданих не виключає можливість їх введення вручну. Ця можливість також передбачається там, де вона може знадобитися.

Ви - власник інтернет-магазину для перукарів. У вас асортимент товарів в магазині в 4000 найменувань. Ви наповнили магазин через експорт інформації з 1С Бухгалтерія і прийшли на просування. Зараз у вас Title на всіх сторінках сайту збігається з H1 і повністю відсутня інформація в тегах Description на сторінках, так як цієї інформації не було в бухгалтерській програмі. Ваші сторінки в пошуку серед конкурентів виглядають не дуже презентабельно.

Ви приходите на просування і вам рекомендують впровадити ряд шаблонів, які відразу після впровадження різко змінять презентабельність сторінок, але в пошуку відразу поліпшать позиції. Однак у вас на сайті є можливість вносити цю інформацію тільки вручну на кожну картку товарів, так як функціонал шаблонізаціі спочатку не був розроблений.

Уявіть скільки часу піде у вашого контент-менеджера на внесення вручну даної інформації тільки на 4000 карток товарів. І це тільки товарні картки, тут навіть не враховуються товарні категорії, фільтри та інші сторінки, які є на сайті. З їх урахуванням цього час може навіть подвоїтися.

Навіть якщо ви зважилися на подібне внесення інформації на сайт, але Title і Description можна і, іноді, навіть потрібно коригувати в міру зміни УТП магазину, змінити правила пошукових систем і т.п. І ви кожен раз будете готові витрачати час контент-менеджера на подібні коригування?

Результат: легка і швидка реалізація важливих змін для SEO на всьому сайті з можливістю легкої коригування при необхідності.

Проблеми відповідно дизайну до SEO-вимогам

Невідповідність дизайну СЕО-вимогам, нерозуміння дизайнера ключових моментів щодо створення необхідних тематичних блоків і маркетингових елементів негативно впливають на просування сайту і зручність його користування в цілому. Доробки в дизайні можуть обійтися у великі гроші. Уникнути цього допоможе SEO-аудит.

В процесі аудиту СЕО-фахівець орієнтує дизайнера в необхідних для просування і маркетингу елементах, тематичних блоках і необхідному функціонал. Завдяки рекомендаціям до дизайну виключається ймовірність створення зайвих елементів (наприклад, непотрібних кнопок, блоків і т.д.) або, навпаки, пропонується розробка додаткових елементів, їх розмірів і розташування, якщо це необхідно для підвищення ефективності просування.

Ви - власник магазину і при розробці інтернет-магазину вирішили відмовитися від блоку з текстовим описом товару, залишивши тільки блок з технічними характеристиками, повністю відмовившись від подібного функціоналу на сайті.

Мало того, вам при розробці сайту необхідно було впровадити 3 кнопки: "Купити", "Купити в розстрочку", "Купити в 1 клік". На цьому етапі ви з дизайнером вирішили, що оптимально буде реалізувати подібне у вигляді однакових за розміром кнопок з різними кольорами:

При маркетинговому і SEO-аналізі з'ясувалося, що функціонал тексту в картці товарів потрібно доробляти і він повинен мати можливість розміщення картинок в описі, як тут:

Виявляється, що у вашій поточної верстці картки на подібний функціонал попросту немає місця. Крім того, з'ясувалося, що вам потрібно розширити структуру категорій і розроблене дизайнером раніше меню не підходить, так як там немає місця розміщувати всі ці додаткові пункти меню. І навіть на картці товару повинні бути акценти, і однакові 3 кнопки за розміром не годяться, тому що немає домінуючого дії.

Все це може привести до того, що вам доведеться повністю переробляти недавно розроблений дизайн сайту.

Результат: дизайн сайту відразу має всі необхідні тематичні блоки, корисні для SEO, навіть якщо вони і не використовуються відразу на сайті, але в міру опрацювання сторінок цей функціонал в повному обсязі буде застосовуватися на сторінках і допомагати просуванню.

Вартість і терміни виконання СЕО аудиту

Робота фахівця може займати від 14 днів до 3 місяців в залежності від складності проекту. При цьому ви повинні розуміти, що сам процес і його результат вартий витрачених вами грошей. SEO технічне завдання на розробку сайту (ТЗ на розробку інтернет-магазину, сайту-візитки, послуг, посадкової сторінки, блогу, інфорпортала) може коштувати від 200 $, але при цьому ви значно економите на подальшій розробці та просуванні сайту, повністю виключивши освіту навіть найменших помилок, усунення яких може обійтися в кілька разів дорожче.

Тут варто зауважити, що СЕО аудит на розробку сайту є сенс замовляти тільки коли ресурс планується просуватися саме в пошуку. Якщо це в планах не стоїть, то й подібний аудит можна не проводити.

При цьому, якщо ви плануєте просувати сайт в Інтернеті іншим способом, залучаючи клієнтів, рекомендуємо вам не економити і все ж проконсультуватися з профільними фахівцями. Навіть якщо просування буде шляхом PPC, SMM або прайс-агрегаторами, то для нього сайт повинен містити відповідний функціонал. Про його розробці слід враховувати ще до того, як сайт буде розроблений, щоб в подальшому не витрачати свої гроші на доопрацювання.

З чого починається технічне завдання на створення сайту?

При проведенні SEO-аудиту на створення складається ТЗ на розробку сайта. Технічне завдання на розробку сайту - це документ, в якому дуже детально описуються всі технічні роботи і вимоги по відношенню до розробки сайту.

Розробка ТЗ на створення інтернет-магазину або інших видів сайтів надає вигоди і для клієнта, і для розробників. Клієнт бачить за що він платить і заздалегідь може уявити яким буде його сайт. Для розробників стає зрозуміло чого хоче клієнт, виключається ймовірність раптових бажань замовника щось додати або змінити, коли ТЗ вже підписано і сайт знаходиться на стадії розробки.

З чого починається розробка технічного завдання

Головна мета для фахівця на підготовчому етапі - це зрозуміти чого хоче клієнт. Для цього клієнту надається бриф, анкета з питаннями про бізнес, його бажання, ідеї, цілі і завдання, які ставитимуться до сайту. Клієнт може надати посилання на сайти конкурентів, які йому подобаються, щоб фахівець вже на цьому етапі зміг зрозуміти в який бік слід рухатися, що рекомендувати, щоб обраний клієнтом дизайн зміг відповідати цільової аудиторії.

Тут дуже важливо зібрати максимально повну інформацію про проект, особливо якщо він специфічний, дізнатися хто цільова аудиторія. Якщо ЦА - велика група, розбити її на кілька, зробивши акцент на певну, або ж розробляти сайт з урахуванням всіх груп. На основі зібраної інформації формується розуміння про контент, семантичному ядрі, функціонал, підбираються конкуренти для аналізу, а також створюється ТЗ на розробку сайта.

Важлива ремарка для клієнта

Якщо інформація, зазначена в брифі або анкеті, незрозуміла для спеціаліста або її недостатньо, будьте готові до уточнюючих питань. Іноді питання можуть вам здаватися дурними або недоречними, а відповіді на них очевидними. Однак, фахівець задає їх для того, щоб зрозуміти всі нюанси і надалі врахувати їх при розробці сайту, який буде подобатися вам, вашій цільової аудиторії і приносити прибуток.

Що вказується в ТЗ на створення сайту?

В технічному завданні детально вказуються абсолютно всі вимоги, яким повинен відповідати якісний сайт. Всі вимоги засновані на правилах пошукових систем, успішним напрацюванням конкурентів, а також включають вимоги для зручності користування сайтом цільовою аудиторією. Отже, що входить в документ:

Загальні технічні рекомендації

Сюди включаються рекомендації по ЧПУ, мовним версіями (якщо вони є), швидкості завантаження, усунення технічних дублікатів, робота пагінацію, карт сайту і т.п. Частина рекомендацій в цьому блоці шаблонні, так як властиві всім сайтам, а частина немає.

Нешаблонні рекомендації пишуться тільки в тому випадку, якщо це необхідно для конкретного проекту. Наприклад, на сайті потрібен функціонал багатомовності, який не завжди розробляється, і в цьому блоці описується його коректна робота. Ця частина не залежить від типу сайту, а тільки від спеціального функціоналу на ньому, але бувають винятки.

Структура сайту і меню

Структура і меню розробляються індивідуально під кожен сайт , грунтуючись на попередніх консультаціях з клієнтом, аналізі конкурентів і зборів чорновий семантики. Розробка чіткої структури будується на семантичному ядрі, аналізі сайтів конкурентів, майбутнього наповнення сайту і прайс-листах клієнта.

При підборі семантичного ядра фахівець не робить вибірку по ключових запитах, залишаючи чорнову версію. Це робиться для того, щоб зрозуміти які категорії на сайті необхідні. Зібране семантичне ядро ​​не віддає клієнту, так як воно не очищене від сміттєвих запитів, і працювати з ним без цього складно. Але якщо була початкова домовленість, то може виконуватися чистка семантики, і готове семантичне ядро ​​надається клієнтові. Чистка семантичного ядра - це додаткові витрати часу SEO-фахівця, і в цілому ряді тематик подібне вимагає дуже великих часових затрат. Тому подібне, звичайно, робиться за додаткову плату.

За підсумком цього етапу клієнт отримує на узгодження Mind-карту із зображенням майбутньої структури сайту , текстову версію структури в Word і рекомендації по її реалізації на сайті.

У разі великих сайтів, типу порталів або інтернет-магазинів з великою кількістю товарів і категорій структура може на цьому етапі розроблятися не полная, а тільки часткова на базі обраних категорій товарів, щоб закласти початковий коректний функціонал на сайт для її реалізації. А далі у міру SEO просування її буде розширювати і впроваджувати на сайт вже контент-менеджери.

модулі перелинковки

У цьому блоці описується як повинні працювати і виводитися модулі перелинковки. Перелінковка тісно пов'язана зі структурою сайту, тому наповнення модулів залежить від кількості посадочних сторінок на сайті, виду сайту, його структури і навіть типів сторінок, які будуть перелінковивают. Наприклад, якщо планується розробка простого і невеликого сайту послуг, то модулів перелинковки буде небагато. Якщо ж складається технічне завдання на розробку інтернет-магазину або великого Інфопортал, то буде безліч модулів і кожен матиме свою власну логіку роботи. І тут важливо показати як вони повинні виглядати, де виводитися і як працювати.

Опис наскрізних елементів

Аналіз цільової аудиторії і бізнесу в загальному покаже які наскрізні елементи необхідні на сайті, щоб утримати клієнта. Наприклад, підписка на розсилку. Також вказуються обов'язкові елементи, які в обов'язковому порядку повинні бути на кожній сторінці: контакти, пошук по сайту, інтеграція з соціальними мережами, підключення аналітики і т.д. Крім функціоналу, яким повинні володіти елементи, вносяться рекомендації по дизайну, щоб привертати увагу відвідувачів сайту.

мікророзмітки

Мікророзмітки залежить від типу сайту і сторінок, з яких він складається. Для інтернет-магазину мікророзмітки буде однією, для сайту послуг - інший, для тематичного проекту - третин. Навіть окремі типи послуг або блоки контенту можуть мати різну розмітку, наприклад, заходи, відгуки, контакти. Зараз пошукові системи не читають абсолютно всю мікророзмітки, тому стандартно робиться мікророзмітки контактів, хлібних крихт на все сторінках і Open Graph для соціальних мереж, де це важливо. В інтернет-магазині робиться мікророзмітки для товарів і відгуків до них (що обов'язково вказується в ТЗ на створення інтернет-магазину), для сайту послуг - для блогу у вигляді статейний розмітки. Якщо на сайті є вузькоспеціалізовані сторінки, то для них впроваджуються спеціальні типи мікророзмітки. Як зразок, мікророзмітки для курсів і заходів,

В даному блоці зазвичай описується не просто яка саме мікророзмітки повинна бути впроваджена, але і як вона повинна відпрацьовувати і впроваджуватися.

метадані

За допомогою шаблонних метаданих і автогенеріруемих текстів вдається максимально швидко уникализировать всі сторінки, без ручного введення. В цьому розділі yoопісиваются всі шаблони, які необхідно впровадити програмістам на всі корисні сторінки. У міру оптимізації, якщо це потрібно, шаблони можна міняти на унікальні. Якщо планується розробка невеликого сайту, наприклад, сайт з 5 послугами та блогом, то в техзавданні можуть зазначатися написані окремі метадані на кожну сторінку, а в блог згенерований шаблон.

Бувають варіанти магазинів, коли на даному етапі також дається шаблон на автогенеріруемий текст для максимальної унікалізації сторінок, який в подальшому буде замінений вручну контент-менеджером в міру наповнення сторінок контентом.

Детальний опис сторінок

У цьому блоці описуються типи основних сторінок сайту і те, якими вони повинні бути, яке наповнення необхідно впровадити, щоб це задовольняло і запити цільової аудиторії, і пошукової системи, як все повинно виглядати. Тут фахівець спирається на свій досвід, сайти конкурентів, підбираючи варіанти, які будуть працювати на бізнес.

Кількість рекомендацій залежить від складності проекту і виду самого сайту. Наприклад, для стандартного сайту послуг описується головна сторінки , сторінка послуг, сторінка блогу, контактів і про компанії, якщо вона передбачена. Але якщо сайт передбачає наявність додаткових нестандартних сторінок (портфоліо, відгуків), то індивідуально розробляються рекомендації під них.

Технічне завдання на розробку сайту інтернет-магазину включає опис головної сторінки, категорій з підкатегоріями і окремо з товарами (зазвичай, це тегів сторінка або сторінка фільтра), товарної картки , сторінок блогу, контактів. Аналогічно сайту послуг, для інтернет-магазину розробляються рекомендації для нестандартних сторінок. Наприклад, для особистого кабінету. Якщо розробляється сайт-агрегатор або інтернет-магазин, тут ще можуть бути надані рекомендації щодо способів автоматичної генерації підзаголовків в картках товару.

Завдяки цьому розділу в технічному завданні дизайнеру набагато простіше розробити дизайн сторінок. Для нього надається вся інформація по кількості блоків, які повинні бути на кожній сторінці. Тому йому не потрібно витрачати час і шукати цю інформацію на подібних сайтах.

Додаткові розділи за запитом клієнта

Додатково в технічне завдання на вимогу клієнта можуть бути внесені додаткові розділи: технічні завдання на тексти для копірайтера , рекомендації по підбору домену , покупці SSL сертифікату для підключення https протоколу і чистовий варіант семантичного ядра без сміттєвих слів. Або контрольний аналіз конкурентів з рекомендацією стратегії зростання проекту.

Цього технічного завдання досить, якщо планується розроблятися типовий сайт на стандартній CMS. Але якщо движок буде розроблятися спеціально під сайт, то розробники можуть написати своє ТЗ, де зазначатимуться особливості движка: як він буде працювати, як буде виглядати адміністративна панель і т.д. Ця інформація не зачіпає частина SEO і тому дані коригування часто незначні.

Технічне завдання на виготовлення сайту складено. Це все?

Закінчення складання технічного завдання на розробку сайту - лише частина загальної роботи. Після того, як ТЗ вже написано, його необхідно узгодити з замовником. Процедуру можна розбити на кілька етапів залежно від того, ким буде розроблятися сайт.

Узгодження з клієнтом

Технічне завдання надається замовнику, який знайомиться з документом. Клієнт може задавати питання по написаному і вносити свої правки, але вони будуть внесені тільки в тому випадку, якщо не суперечать SEO. І на даному етапі буде проводитися обговорення всіх рекомендованих замовником коригувань.

Узгодження з розробником

Якщо розробка сайту і складання технічного завдання замовляються в одній веб-студії, то SEO-спеціаліст і розробники ще на момент складання документа можуть обговорювати і погоджувати деякі нюанси, які будуть влаштовувати обох фахівців. Цей варіант зручний тим, що клієнту після того, як він отримав технічне завдання, не потрібно витрачати час і погоджувати ТЗ зі сторонніми розробниками з іншої компанії.

Якщо ж клієнт звертається за розробкою сайту в іншу веб-студію, то її розробники можуть ознайомитися з складеними ТЗ і внести свої правки або запросити уточнення. В цьому випадку відбувається тристороння узгодження документа (сеошник, розробники, клієнт) до того моменту, поки всі вимоги не будуть влаштовувати кожну сторону.

Перевірка роботи розробників

Після того як ТЗ погоджено, розробники приступають до своєї роботи. SEO-спеціаліст включається в процес на завершальному етапі, щоб перевірити сайт на його відповідність вимогам щодо просування з урахуванням коректувань, які були внесені раніше. Також сеошник перевіряє сайт на поширені помилки . Якщо вони є, це повідомляється розробникам, які повинні усунути їх.

В цілому за весь етап розробки сайтутаких перевірок може бути кілька (2-3). Вони безкоштовні і входять у вартість первинного аудиту. При цьому потрібно розуміти, що якщо з 20 рекомендацій було реалізовано тільки 10%, не слід надсилати сайт фахівця, так як це вважається витраченої перевіркою, адже перевіряється весь аудит в цілому, а не його частина. Кожна перевірка займає час у СЕО-спеціаліста, в тому числі на спілкування з розробниками. Тому якщо необхідно виконати більше покладених безкоштовних перевірок, замовник повинен заплатити за них. На даному етапі бажано все-таки надсилати проект вже практично готовий, який знаходиться на етапі наповнення і закритий для індексування. У цьому випадку більшість рекомендацій вже реалізовано і те, що пропустив розробник, буде чітко вказано.

Коли краще замовити SEO аудит сайту - на етапі розробки або до нього?

Замовляти подібний аудит при розробці сайту чи ні - це індивідуальне рішення кожного власника бізнесу. При виконанні аудиту ще до розробки сайту, ви заплатите тільки фахівцеві за його роботу. Чим пізніше буде проведено SEO аудит по відношенню до готовності сайту, тим більше може виявлятися помилок і доробок на їх основі. А це ваші гроші і, часом, дуже великі. Тому не рекомендуємо економити на послузі аудиту сайту і замовляти її ще до моменту початку роботи розробників. Як мінімум, щоб не відчути на собі суть прислів'я «скупий платить двічі». Як максимум, щоб вичавити зі свого сайту всю ефективність і стабілізувати потік клієнтів.