websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

скільки коштує створити продати інтернет-магазин

Скільки ж коштує створити інтернет- магазин, який буде ефективно працювати і генерувати продажу? 
Щоб відповісти на це питання, потрібно провести ретельну підготовчу роботу.

1. Підготовча робота. Збираємо команду, даємо відповіді на важливі питання.

Процес створення інтернет - магазину на перший погляд здається примітивним. Ну що там робити - каталог, картки товарів з описом і характеристиками, якісні картинки, корзина, інформація про компанію і послуги. Але насправді, якщо не продумати дружелюбне юзабіліті, зручну структуру подачі інформації з урахуванням продають елементом, витрачені гроші на створення сайту можуть полетіти в трубу. Підготовчу роботу краще провести самої компанії, щоб потім при створенні інтернет - магазину не виникло ніяких питань і проблем. Компанія спочатку сама повинна розуміти, навіщо їй новий ресурс і чим він буде відрізнятися від конкурентів. Це важливо! Тому що дуже часто до нас в веб-студію приходять клієнти, які не знають елементарних речей про свій бізнес. Щоб вникнути в діяльність компанії, провести якісний моніторинг ринку,

Ефективний інтернет-магазин - плід командної роботи професіоналів, тому перш ніж починати процес розробки і відповідати на питання: скільки коштує створити інтернет-магазин, зберіть ваших найсильніших спеців в таких областях як - маркетинг, аналітика, дизайн, програмування, продажу, відділ сервісу і рекламацій.

Команда може складаються як з штатних співробітників, так і зовнішніх залучених консультантів. Але тоді майте на увазі той факт, що аутсорсинг не завжди виправдовує себе. Щоб отримати хороший результат, імениті консультанти беруть істотні гонорари як преміальну надбавку за власний бренд. А якщо звернутися до "пересічному" експерту, результат може бути нульовою. У будь-якому випадку, перш ніж довірити роботу над створенням інтернет - магазину комусь, потрібно отримати відповіді на ряд важливих питань. Інформація стане в нагоді для складання брифу на розробку інтернет - магазину.

1.1. Які цілі компанія переслідує, плануючи створити інтернет - магазин

Тут можуть вирішуватися такі важливі бізнес - завдання як:

Зміцнення позицій на ринку щодо конкурентів . У конкурентній боротьбі просто необхідно освоювати нові інструменти і впроваджувати їх в роботу. Одним з таких ефективних інструментів якраз є інтернет - магазин, який допоможе не тільки виділитися на ринку, але і принести додатковий прибуток компанії

Комерційна складова  - збільшення показника прибутку

Підвищення впізнаваності торгової марки.  Буває необхідно, коли компанія вже давно працює на ринку, але не представлена в інтернеті. Зовсім недавно в студію websoft звернувся відомий виробник спецій і приправ - компанія Арікон Груп. Проаналізувавши конкурентів, керівництво компанії усвідомило необхідність просувати свої бренди в інтернеті окремо через створення сайтів - каталогів по окремим продуктовим категоріям.

Просування окремих сегментів товарів або послуг . Така необхідність виникає в тому випадку, коли компанія усвідомлює, що асортимент стає таким широким, що прийшов час розділити його на окремі категорії і просувати відокремлено.

Переклад бізнесу з офлайн в онлайн.  Сьогодні всі розуміють необхідність торгівлі онлайн, яка дає масу переваг. Тому іноді набагато рентабельніше закрити роздрібні точки і зробити інтернет - магазин, позбавивши себе від орендної плати, утримання персоналу, торгового інвентарю і техніки. Така необхідність виникає в тому випадку, коли компанія усвідомлює, що асортимент стає таким широким, що прийшов час розділити його на окремі категорії і просувати відокремлено.

1.2. Моніторинг ринку і його оточення.

Це основа, на якій по цеглинці буде вибудовуватися ціла концепція майбутнього ресурсу для розвитку бізнесу. Від цього пункту теж залежить скільки коштує відкрити інтернет магазин, а саме: чи будете ви це робити самі або віддасте на аутсорс.

Дослідницька робота може включати в себе: опитування клієнтів, інтерв'ю, відвідування магазинів, занурення в світ клієнтів і моніторинг конкурентів. Не розуміючи того, що твориться в голові клієнта, неможливо запропонувати йому оптимальне рішення хвилюючих проблем.

1.2.1. Основна увага на даному етапі слід приділити вивченню цільової аудиторії.

Навіщо виявляти цільову аудиторію? Для того щоб:

згенерувати релевантне пропозицію, на яке дійсно існує попит.

визначити больові точки клієнтів, щоб потім направити на них точкові офери через різні канали комунікацій - контекстна реклама, smm, e-mail - розсилка ітд.

Як правило, портрет стандартного покупця можна скласти на основі чотирьох характеристик: географічних, соціально - демографічних, психографических і економічних. Після того як визначена цільова аудиторія, необхідно приступити до виявлення аватара клієнта - самого ідеального клієнта, який реально "кайфує" від покупки, лояльний компанії і радить її послуги всім своїм рідним і близьким. З таким клієнтом приємно і легко працювати.

Добре і чітко пророблений аватар дозволяє створювати душевні, цікаві, чіпляють тексти, знаходити потрібні рекламні майданчики, генерувати релевантні послання клієнтам.

Наприклад, аватар клієнта для покупки робота - пилососа може бути таким: Ольга, 36 років. Мама двох маленьких дітей, одному - 2 роки, другому - 3. Дохід на сім'ю - більше 2 500 доларів на місяць. Заміжня. Чоловік працює регіональним менеджером у великій компанії з виробництва хімічної сировини, по роботі змушений постійно відлучатися в відрядження. Ольга в цей час одна з двома дітьми, без підтримки чоловіка. Бабусі і дідусі знаходяться далеко - за 2 000 кілометрів від містечка, де проживає молода сім'я. Ольга захоплюється педагогікою та дитячою психологією, читає багато книг і навіть веде свій невеликий блог в Інстаграме. Часу вільного практично немає, Ольга водить дітей в різні розвиваючі гуртки, в басейн і на танці. Її біль - це підтримувати в порядку трикімнатну квартиру, тим більше двоє маленьких дітей, тому вона намагається по максимум оточити себе сучасною технікою, щоб звільнити себе від побутової рутини і по максимум зайнятися дітьми, а у вільний час - улюбленим хобі. Тому вона є ідеальним потенційним покупцем нового робота - пилососа, який бере на себе функції сухого та вологого прибирання в квартирі.

1.3. Конкуренти.

Ще один важливий пункт, від якого залежить, скільки коштує замовити інтернет магазин. Без них - нікуди. Це рушійна сила, яка змушує компанію йти вперед, розвиватися і впроваджувати нові технології. Можна провести детальний моніторинг, проаналізувавши конкурентів, які знаходяться на перших 15 - 20 позиціях Яндекса і Google. А можна обійтися експрес - аудитом, коли досить пройтися по монстрам ТОП - 5 пошукової видачі щодо необхідної тематики.

Перше, що потрібно дізнатися, це - обсяг замовлень на сайтах ваших конкурентів. Зробити це можна кількома способами:

Зробіть замовлення на сайті конкурента, після заповнення всіх полів система видасть запис такого змісту: 

Після цього повторіть процедуру з іншими контактними даними і подивіться, на скільки одиниць змінився номер. Добре якщо номери йдуть по порядку. Це говорить про реальні показники. 

Іноді в підтвердженні номер замовлення відсутня, в цьому випадку його можна подивитися в рядку url. Cначала йде слово order, а потім сам номер. За цим цифрам можна приблизно оцінити конверсію сайту та порахувати приблизний заробіток конкурентів.

Аналізуючи конкурентів, необхідно оцінити:

Ширину і глибину асортименту

Загальна кількість товарів для того, щоб зрозуміти масштаб бізнесу

Наявність товару на складі і під замовлення

Структуру і юзабіліті сайту 

Багато компаній не надають належної уваги юзабіліті сайту, але ж це один з важливих показників, що допомагають користувачам швидко знаходити потрібний товар. Важливо поставити себе на місце клієнта і протестувати зручність роботи сервісу пошуку на сайті, оцінити, чи всі характеристики вказані в описі, чи зрозуміла вся представлена інформація, чи зручно робити замовлення, чи не виникає у клієнта труднощів з оформленням покупки ітд. 

На перший погляд ці дрібниці здаються незначними, але саме від них залежить - чи стане звичайний користувач сайту реальним покупцем компанії.

1.4. Моніторинг цін конкурентів

Дозволить оцінити цінову політику конкурента. Як це зробити? Якщо позицій в асортименті не більше 100, то вручну. Але якщо їх понад 1000, тоді краще скористатися спеціалізованими сервісами my.z-price, competera, metacommerc, що дозволяють аналізувати асортимент і ціни в автоматичному режимі.

1.5. географічний таргетинг

Теж важливий показник, який дозволяє оцінити масштаб діяльності суперники: в яких регіонах він працює, представлений чи на міжнародних ринках, скільки філій має, чи є роздрібний магазин або тільки онлайн.

1.6. Відвідуваність сайту

Допомагає проаналізувати приблизний трафік, який можна отримати з майбутнього інтернет - магазину на основі даних конкурентів. Про це у нас теж є цікава  стаття , де докладно описані сервіси, що допомагають впоратися з цим завданням.

Так скільки ж отримує конкурент? 

Після того як ви cобралі дані щодо зразкового кількості замовлень на сайті конкурента, наприклад, за місяць, можна помножити його на середній чек по вашому ринку і дізнатися скільки заробляє конкурент. Можна відштовхуватися і від конверсії сайту. Для розрахунку беремо приблизну кількість замовлень (ми вже пояснювали, як обчислити цей показник вище) і ділимо цей показник на відвідуваність сайту. Наприклад, за місяць в інтернет-магазині зробили 600 замовлень, відвідуваність сайту - 60 000 унікумів на місяць. Ділимо і отримуємо середню конверсію сайту - 0,1. Це, звичайно, приблизні розрахунки, які можуть допомогти скласти загальну картинку про діяльність компанії і ефективності роботи інтернет-магазину. Тільки отримавши всі ці дані, можна вже приступати безпосередньо до розробки інтернет - магазину.

2. А тепер спробуємо відповісти на питання: скільки коштує створити інтернет магазин

І тут можна вчинити наступним чином:

Зробити його самостійно . В результаті платити ви будете вашим власним часом: без досвіду на освоєння тільки азів розробки сайту знадобиться не один місяць. А потім ще стільки ж на "допилювання" його до потрібного результату.

Віддати створення інтернет - магазину спеціалізованому агентству. Це найоптимальніший варіант, тому що можна втілити будь-які ідеї і створити інтернет - магазин з будь-якою начинкою і обгорткою. Тут буде працювати справжня команда професіоналів, які візьмуть всі роботи на себе, починаючи моніторингом ринку і аналізом конкурентів, закінчуючи готовим інтернет - магазином, що дає високу конверсію. Дизайнери працюватимуть над створенням привабливого образу ресурсу, програмісти подбають про те, щоб функціональна частина інтернет - магазину допомагала користувачам здійснювати покупки в один клік, а контентщіков про те, щоб інформація була зрозумілою і спонукала до покупки. Звичайно, такий варіант не може коштувати дешево. Ціни на послугу Розробка інтернет - магазину з нуля в спеціалізованому агентстві починаються від 250 000 грн..

Готовий інтернет - магазин.  Сьогодні в інтернеті можна знайти масу готових рішень інтернет - магазинів. Фактично орендуючи хмарну платформу, можна наповнити її потрібним товаром та інформацією про компанію. За простоті управління подібні готові рішення можна порівняти з веденням соціальних мереж. Скільки коштує готовий інтернет магазин? Середня вартість такого шаблону становить не більше 4 000 грн.. Але крім переваг існують і недоліки: в такий шаблон неможливо вмонтувати індивідуальний дизайн, додаткові інформаційні блоки або програмну частину.

Ось ми і розібрали питання: скільки ж коштує зробити інтернет - магазин. Виявилося, що це не так просто. Спочатку потрібно зібрати необхідну інформацію, щоб розуміти самим, для чого потрібен інтернет магазин, які завдання він буде вирішувати, чим він буде відрізнятися від конкурентів ітд. Тому щоб інтернет - магазин був по-справжньому ексклюзивним і приносив хорошу конверсію, звертайтеся до професіоналів.