websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

співробітництво з блогера

Лідери думок - хто вони?

Скільки електронного контенту ви споживаєте в день? Напевно, нелегко підрахувати. Але ще важче відповісти на питання, якій частці споживаного інтернет-контенту ви довіряєте - особливо коли, мова заходить про покупку? Згідно з опитуванням, проведеним фахівцями Twitter, 51% користувачів довіряють лише рекомендаціям своїх близьких, проте 49% також прислухаються до думки «лідерів думок».

Але що таке «лідер думок»? Це людина з представництвом в мережі, що володіє потенціалом впливу на думки і поведінку вашої цільової аудиторії. Блогери і медійні персони знаходять довіру людей завдяки тривалому і наполегливій створення цікавого, якісного контенту. Потроху люди звикають поважати їхню думку.

Ось чому бренди цінують можливість залучити успішних блогерів на свою сторону: це дозволяє розширити інформаційний охоплення і залучити нову аудиторію. Якщо інформацію, в якій зацікавлений бренд, озвучить особа, яка користується довірою, то до цієї інформації прислухаються. Співпрацювати з «лідерами думок» має сенс представнику будь-якого ринку. Головне, робити це грамотно.

Крок 1: Ставимо завдання

Перед тим, як розсилати пропозиції блогерам, не зайве визначитися з тим, які ваші завдання повинна вирішити робота з ними. Як правило, співпраця з блогерами переслідує одну з трьох цілей:

Public Relations . Ви бажаєте розповісти про свої послуги нової аудиторії, створити позитивний інформаційний фон для вашого бренду, або вам необхідно виплутатися з кризи.

Maeketing . Ви бажаєте отримати об'єктивні відгуки про конкретний товар або послугу, простимулювати продажу.

Government Relations . Ви хочете привернути увагу відповідальних осіб до якоїсь проблеми, запропонувати від себе вирішення якоїсь певної суспільної проблеми, просунути бренд вашого керівника в маси, висунути його на політичний олімп.

По любому з даних напрямків блогери можуть виступити в якості цінного допоміжного каналу впливу. Блогери можуть не тільки допомогти вас з репутацією або вплинути на поведінку покупців, але і вплинути на трафік вашого сайту і його ранжирування пошуковими системами. Раніше корпорації фокусувалися на взаємодії з журналістами - це була першочерговий обов'язок прес-секретарів. Сьогодні медіа-ладншафтів істотно змінився на користь блогерів.

Але пам'ятайте, що це лише один з каналів просування, виключно за допомогою блогерів ви жодну з вищевказаних завдань не вирішите.

Крок 2: Порівнюємо цільову аудиторію

Більшість компаній володіє уявленням про те, якою є їхня цільова аудиторія. Ця інформація повинна бути прописана в маркетинговому плані. Але перед тим як спілкуватися з блогерами ще раз переконайтеся, що ви розумієте вік, стать, територіальну приналежність, інтереси, заняття і вимоги вашої аудиторії. До цих людей ви будете звертатися за посередництвом блогерів. Тому при спілкуванні з блогерами, з якими ви будете співпрацювати, порівняйте вашу і їх аудиторію.

Деякі блогери навіть мають статистику по демографії своїх читачів. Її можна отримати через Google Analytics. Так що не соромтеся питати!

Крок 3: Формуємо пропозицію

Як написати пропозицію про співпрацю блогеру? Визначте, що ви хочете запропонувати блогеру в обмін на написання поста про вашу компанію або поширення інформації про вас через його соціальні канали. Найдешевший і взаємовигідний варіант - це запропонувати їм від себе контент - змістовне інтерв'ю, цікаву інфографіку, веселе відео. Іноді навіть до топового блогера можна прорватися в стрічку, якщо запропонувати дійсно цікавий матеріал.

Якщо ви виявили блогерів, які цікавляться категорією товарів або послуг, до якої відноситься ваш бренд, то не поспішайте платити їм гроші: швидше за все їх можна зацікавити подарунком - безкоштовним наданням вашого товару або послуги в обмін на їх розповідь про це товар / послугу в своєму блозі. Подарунком також може стати екскурсія по вашому виробництву. Архаїчні закони дарообмена і гостинності, прописані в нашій підсвідомості, не дозволять блогерам погано відгукнутися про подарунок.

Однак врахуйте, що подарунок не завжди гарантує відгук блогера. Чим популярніша інфлюенсер, тим імовірніше, що на додаток до подарунка він попросить і грошей. У блогерів, рахунок аудиторії яких йде на мільйони, вартість поста вимірюється десятками тисяч доларів. Деякі блогери будуть співпрацювати за якусь комбінацію всього перерахованого вище. Тому, якщо ви тільки починаєте розвивати розкрутку у блогерів або маєте обмежений бюджет, то вибирайте птахів не найвищого польоту.

проплачені публікації

Спілкування - це основа правил роботи блогерів. Обговорюйте умови співпраці, щоб оцінити, чи варта гра свічок - яким буде повернення ваших інвестицій в дане співробітництво. Якщо ж вам ліньки винаходити спеціальні пропозиції для блогерів, то найпростіше оплатити публікацію. Тут вже ви «замовляєте музику» і погоджуєте контент. Однак з контролем не варто перегинати палицю: дозвольте блогеру видати потрібну інформацію в своїй манері - це буде і краще, і природніше.

На Заході існують правила, згідно з якими, блогери зобов'язані вказувати, що такий-то пост є проплаченим (sponsored post).

Даний тип партнерства з блогерами все одно є хорошим способом розширити інформаційний охоплення і поліпшити свій лінкбілдінг.

чорний піар

Блогера можна і обвести навколо пальця - далеко не всі з них семи п'ядей у ​​чолі. Деякі компанії відправляють блогерам компромат на конкурентів або зв'язуються з ними під виглядом розсердженого споживача і розповідають про «свій негативний досвід» від відвідування такого-то ресторану чи магазину. Блогери можуть розмістити таку інформацію заради рейтингів, оскільки негатив в інтернеті йде «на ура».

В результаті не потрібно не тільки витрачатися на просування через блогерів, але навіть якісно оформляти текст. Ряд вітчизняних експертів ринку вважає, що на продажу вітчизняні блогери впливають слабо, але зате можуть помітно поліпшити SEO, підправити імідж або навпаки зіпсувати все це конкурентам.

Уже вам вирішувати, прийнятні чи для вас такі методи.

Реклама у блогерів в Instagram

Вкрай популярним майданчиком сьогодні є Інстаграм. Тому має сенс замовити рекламу в Інстаграмме у блогерів. Найлегший спосіб зробити це - підшукати відповідне по тематиці співтовариство і замовити власникові спеціальний пост або історію. Просуванням в Інстаграме займаються не тільки групи, але конкретні блогери. Вони працюють за схожим принципом.

Тут, як і на інших майданчиках, остаточний успіх залежить від якості вашого товару і від того, як буде подана інформація блогером, але все ж врахуйте пару нюансів, як працювати з блогерами в Інстаграм:

Постарайтеся відразу відправити пропозиція не одній зірці соцмережі, а кільком. Можете відібрати хоч двісті кандидатів: половина все одно відсіється з різних причин. Комусь не сподобається ваш продукт, хтось взагалі не продає свою думку. Останнім часом блогери стали щепетельнее в питаннях своєї репутації.

Слідкуйте за акаунтами найвідоміших блогерів по вашій тематиці, щоб бути в курсі їх манери подачі матеріалу, їх аудиторії. Тоді вам простіше буде спрогнозувати ефект адекватно і оцінити вартість послуг конкретного блогера.

Якщо ви тільки починаєте освоювати розкрутку у блогерів в Instagram, то скористайтеся послугами бірж реклами на платформі. Їх безліч. Наприклад, замовити рекламу у блогера можна на LabelUp; Epicstars; DealWay і ін.

Скільки коштує реклама у блогерів на Ютуб

Контекстна реклама на YouTube не завжди добре спрацьовує, оскільки у багатьох користувачів стоять різні блокіратори на кшталт AdBlock, багато ж просто звично ігнорують спливаючі банери і ролики. Тому на цій платформі співпрацю з блогерами особливо перспективно.

До вартості послуг блогерів на YouTube відноситься те, що було сказано вище: при грамотному підході витрати можна звести до мінімуму - скористатися чорним піаром, запропонувати контент, подарунок, екскурсію. Однак надпопулярні персонажі беруть чималі гроші.

Наприклад, в 2017 році Юрій Хованський брав 350 тис. грн. за ексклюзивний ролик. Івангай брав мільйон за нативную рекламу, стрімерша Карина брала 168 тис. грн. за вставки.

Так що вирішуйте самі, що краще - заплатити гроші або трохи напружити голову і спрацювати більш прицільно і креативно.