websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

створення фірмового стилю

Щоб бути успішною, компанія повинна бути впізнаваною. Це факт. Інша справа, як домогтися цього. Найбільші компанії світу вкладають мільйони доларів у створення фірмового стилю і відомих брендів. А які головні складові успішного бренду? Правильно - звучне ім'я, що запам'ятовується, хороший слоган, хороша рекламна стратегія і, звичайно ж, фірмовий стиль компанії.

Що таке фірмовий стиль?

А це і є та одяг, за яким в світі бізнесу зустрічають будь-яку компанію. Більш офіційною мовою, фірмовий стиль - це набір єдиних графічних образів і принципів побудови, призначених для ідентифікації компанії серед інших подібних і для створення впізнаваного образу в очах споживачів.

Адже Ви напевно не раз помічали, що людина, яка одягнений в червону або зелену картату сорочку, кепку з характерною буквою "М" і краватку, зав'язана на манер піонерського, в частки секунди визначається як співробітник відомої мережі фаст-фудів. А, побачивши на вулиці проїжджає повз вантажівку із зображенням курки, Ви без зусиль визначите, що він належить компанії-виробнику курятини. Чому це відбувається? Все вірно - це і є прояви фірмового стилю.

А в загальному випадку до основних елементів фірмового стилю відносяться:

аудиообраз фірми - служить для виділення компанії серед конкурентів певним звуком або набором звуків, використовується в радіо рекламі або в телевізійних роликах;

графічний товарний знак - це зображення, зареєстроване в установленому порядку як товарний знак на ім'я конкретного власника (або колективу);

словесний товарний знак - зазвичай під цим терміном розуміють назву фірми або іншу словесну конструкцію, зареєстровані в установленому порядку;

слоган - рекламна фраза, девіз компанії або певного товару;

фірмовий логотип - багато в чому схожий на товарний знак, іноді збігається з ним, призначений для підвищення впізнаваності, запам'ятовуваність компанії;

фірмовий персонаж - такий собі персонаж (забавна тварина, людина, фантастична істота) або образ, що символізує фірму, який використовується в рекламних заходах;

фірмовий шрифт - певний шрифт (або набір шрифтів), обраний для оформлення фірмової друкованої продукції;

колірна гамма - певний набір кольорів, що використовуються для ідентифікації фірми.

Носієм фірмового стилю може виступати буквально будь-який предмет, який використовує в побуті компанії. Це і папки для документів, і конверти різних розмірів, і пропуску співробітників, корпоративні та особисті візитні картки, CD (DWD)-диски та обкладинки до них, і всілякі бланки, і навіть одяг співробітників. Крім того, в якості носіїв фірмового стилю виступають атрибути презентацій, виставок такі як рекламні буклети, проспекти, календарі, плакати, сувеніри, пакети, повітряні кулі тощо Зовнішня реклама, реклама в ЗМІ, в транспорті, покажчики і вивіски - все це також відмінні носії фірмового стилю. Навіть офіс компанії, оформлений відповідно до фірмових кольорів і символікою, є прекрасним носієм фірмового стилю.

Як відбувається розробка фірмового стилю?

Для того щоб розробити фірмовий стиль, необхідно в першу чергу виділити цілі та завдання, які він буде виконувати. Визначити, який стиль потрібен компанії: стриманий або яскравий, ділової або веселий.

Далі розробляються елементи фірмового стилю, а вже потім його носії. Першими підбираються фірмові кольори і логотип. Очевидно, що, наприклад, для фірмового стилю виробника іграшок підійдуть яскраві, соковиті фарби, мультиплікаційні персонажі. Для фінансової установи - головне стабільність і довіру, тому підійдуть стримані тони, строгий стиль. Для компанії-виробника техніки цілком доречними будуть урбаністичні мотиви в оформленні фірмового стилю, вони підкреслять сучасність самої компанії і виробленої нею продукції.

Трапляється, що логотип компанії вже склався історично. Тоді його ретельно перевіряють на відповідність сучасним тенденціям, оцінюють його ефективність і далі працюють або, відштовхуючись від нього, або приступаючи до розробки логотипу з нуля. Після розробляються фірмові шрифти, персонаж і інші елементи фірмового стилю.

Описані елементи - основа для всіх подальшої розробки носіїв фірмового стилю. Після їх затвердження приступають до розробки дизайн-макетів для носіїв фірмового стилю (візитки, бланки, папки, конверти, сувеніри та ін.). Іноді в процесі роботи над носіями фірмового стилю виникають якісь уточнення, доопрацювання основних елементів.

Результатом розробки фірмового стилю зазвичай стає брендбук (brand book), який містить інструкції щодо правильного застосування фірмового стилю. У брендбуці докладно описано, як використовувати логотип, створювати друковану продукцію, використовувати фірмові кольори.

А, підбиваючи підсумок, хотілося б ще раз підкреслити завдання фірмового стилю :

допомагати споживачеві ідентифікувати компанію серед інших подібних;

зміцнювати довіру споживача до компанії;

підвищувати ефективність рекламних кампаній за рахунок того, що всі носії фірмового стилю - самі по собі реклама.