websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

створення корпоративних сайтів формування іміджу бренду

Створення корпоративних сайтів все більше стає мистецтвом уявлення компанії в інтернеті з метою формування бездоганного іміджу бренду. Давайте розберемося як за допомогою візуалізації і дизайну корпоративного сайту можна створити чіткий образ про вашу компанію і її продуктів або послуг в очах споживача.

Після того як ви створили надійну бізнес модель, підібрали гарний домен, придумали надихаючий девіз - настав час зосередитися на створенні вашого онлайн присутності і комунікації з цільовою аудиторією. У цій публікації ми покажемо, чому так важливо, щоб створення корпоративних сайтів було повністю погоджено з ідеологією і всіма іншими атрибутами брендів.

Ваш корпоративний бренд - це історія, яка пов'язує людей з пропонованими вами продуктами і послугами. Якщо зовнішній вигляд вашого сайту відповідає цьому опису, ваш бізнес буде відчувати себе ще більш привабливим і автентичним. Ось чому так важливо створити квінтесенцію бренду і впровадити її в дизайн веб сайту. Ось тоді ви отримаєте визнання і єднання зі своїми споживачами.

Все: від квітів і шрифтів до слів і фотографій на сайті представляє ваш бренд. Але ці елементи дизайну не повинні бути кричущими, захаращеними безліччю дрібних елементів або посередніми. Вони повинні бути такими, щоб привертати увагу і надавати тривалий вплив.

Просто дотримуйтесь цих семи кроків, щоб створити квінтесенцію бренду на своєму веб-сайті. Такий веб ресурс передасть сміливе, що запам'ятовується заяву, яке клієнти обов'язково помітять.

КРОК 1: Вибір колірної гами для дизайну

Кожен колір, який ви використовуєте на веб-сайті, впливає на те, як люди стикаються з вашою компанією, тому що кожен з них викликає власний емоційний відгук. Це відомо як теорія кольору, і вибір правильної комбінації дає вашій аудиторії більше інформації про те, що таке бренд.

Наприклад, чорні і червоні особи виглядають гострими

Коричневий і зелений передають відчуття зв'язку з ландшафтом

Після того, як ви визначили первинний і вторинний кольору вашого корпоративного бренду, інтегруйте їх на сайт. Почніть з домінантного базового кольору, такого як у вашому логотипі. Застосуйте його до заголовків, підзаголовкам, фоновим зображенням і ілюстрацій - в будь-якому місці, де це буде доречно.

Поєднання кольорів при створенні сайту

Наприклад, основний бірюзовий базовий колір, поєднаний з прохолодними пастельними акцентами, передає молодий, свіжий і сучасний настрій - добре підходить для початківця бізнесу.

Вибір колірної гами для дизайну корпоративного сайту бренду

М'які сині тони, які використовуються на цьому сайті, викликають почуття спокою, яке створює мирний настрій від цього простору і передає відчуття усвідомленості і медитації.

 

Використовуйте більш тонкі відтінки кольору акценту функціональних елементів, таких як вкладки навігації, посилання, значки бічній панелі і меню. Кольорові рішення на корпоративному веб-сайті повинні зберігати його чітким і чистим, а не відволікаючим і не сфокусованим.

КРОК 2: Стратегічне розміщення логотипу на сайті

Логотип компанії схожий на рукостискання. Він створює перше враження про компанію, яка потенційні клієнти отримують, коли вони вперше стикаються з вашим брендом. Найсильніші логотипи - це сплав, як професіоналізму, так і особистості. Але не менш важливо, не тільки сам дизайн логотипу, але і то де він знаходиться на вашому сайті.

Логотип цього веб-сайту класично поміщається в верхньому лівому кутку для максимальної видимості, а його шестикутна тема виткана на всій домашній сторінці. Він розміщений поруч з навігаційною панеллю, що робить його доступним для відвідувачів. Відвідувачі з більшою ймовірністю запам'ятовують логотип, розташований в лівому верхньому кутку, а не справа, тому що більшість мов читається зліва направо. Розмістіть його, і це буде перше зображення, яке читачі побачать, а потім підсвідомо будуть пов'язувати з вашим брендом.

Зрозуміло, може здатися, що варто ігнорувати традиційну модель і вибирати більш унікальний варіант, особливо якщо бренд встановлює нові тенденції. Оригінальність завжди має значення, але запам'ятовуваність і видимість важливіше. Не варто нехтувати хорошою ідеєю, групувати логотип і панель навігації поруч один з одним для зручного, легкого і оптимізованого для користувача інтерфейсу.

КРОК 3: Використовуємо вільний простір для акценту уваги на важливих елементах

Значна ступінь вільного простору, яке використовується на цьому веб-сайті, робить чорні і сірі тони виділяються майже тривимірним чином. Як в рекламному проспекті. Наші очі схильні до надмірної стимуляції, але вільний простір як порожній полотно, який дозволяє їм сприймати інформацію.

Ваші клієнти будуть набагато більш здатними запам'ятати вашу фірмову ідентичність на тлі вільного простору, ніж якби ви наситили сайт словами і графікою. Замість заповнення всіх доступних прогалин і полів, створюйте об'ємні зображення і великий текст для підвищення зручності читання і більш ефективної передачі ваших ідей.

Пам'ятайте про силу вільного простору при створенні корпоративного сайту

Як часто при розробці веб ресурсу забувають про силу вільного простору! Аджея так заманліво втиснути в КОЖЕН квадратний дюйм веб Сторінки Дещо то вміст. Таким чином, необходимость у вільному пространстве может буті втрачено. Ця техніка дизайну в злітті з вашим сайтом підвіщує рівень охоплення уваги и рівень розуміння контенту примерно на 20%.

Тонкий, но Ефективний мотив цього зображення в чорно-білому Тоні, підкреслює гасло компании «Мистецтво простору».

Дизайн веб-сайту, в якому збалансований візуальній контент з вільним простором, всегда організованій, відточеній и доступні - це три Важливі атрибута, Які ви, напевно, захоче зв'язати з вашим корпоративних брендів.

КРОК 4: Вікорістовуємо Прості шрифти при створенні дизайну сайту

Точно так же, як цвіт свого бренду, шрифту на веб-сайті повінні буті однаково по всьому світу. Існує безліч стілів шріфтів, но Занадто велика Різноманітність відверне Рамус від вашого ПОВІДОМЛЕННЯ. Замість того, щоб перевантажуваті ресурс шрифтами, віберіть два основних, Які доповнюють один одного и підтрімують тональність корпоративного бренду. Тоді буде узгодженість дизайну з індівідуальністю.

Переконайся, что вибрані шрифти є розбірлівімі та добро читабельними. Незалежності від того, Наскільки модно буде віглядаті шрифт, но если ви не можете его Прочитати, ваша цільова Аудиторія теж НЕ зможу. Деякі шрифти Занадто Мудрі, щоб буті практичність.

Ві такоже можете налаштуваті свой власний шрифт, но при его вікорістанні Переконайся, что ВІН Сумісний з усіма інтернет-браузерами, інакше текст не буде завантажуватіся правильно, коли люди переглянутися ваш сайт.

КРОК 5: Обов'язково розповідаємо про компанію і додаємо персональні дані

Ваш корпоративний сайт показує не тільки присутність бренду в Інтернеті, а й говорить вашої аудиторії: «Ми дбаємо про вас і хочемо служити вам». Тоді ці люди захочуть взаємодіяти з брендом, і вони будуть готові підтримати ваші зусилля. Тому замість того, щоб перетворювати веб-сайт в маркетинговий центр, зосередьтеся на особистих деталях, щоб створити персоналізований бренд, з яким інші можуть зв'язатися.

Більшість хочуть знати, що є реальне ім'я, особа компанії і історія, що стоять за вашим бізнесом і сторінка «Про компанії» встановлює цей зв'язок.

Дуже важливою є розповідь про те, як з'явився ваш бізнес і важливі штрихи індивідуальності на свій сайт.

Додайте підтвердження вашої компетентності, які представлять як експерта у вашій сфері діяльності і створять автентичність.

Використовуйте привабливий текст, фотографії прогресу і відгуки клієнтів.

Відмінна відправна точка - це заява місії, в якій розповідається клієнтам про те, як ви можете допомогти і збагатити їх життя. Створюйте її короткої, але конкретної. Ефективне заяву місії повинно мати свободу, щоб розвиватися в міру т ого як розвивається ваш корпоративний бренд і в залежності від потреб клієнтів. Після того, як ви визначили свою місію, знайдіть творчі способи включення цього сенсу в дизайн сайту.

Ось відмінна ідея: публікуйте відверті, закулісні фотографії команди, які підтримують вашу місію, щоб створити вашого бренду автентичну, орієнтовану на цільову аудиторію атмосферу. Цей погляд на внутрішню культуру у вашій компанії активізує веб-сайт і дасть потужний поштовх енергії втілити місію в життя. Крім того, ваша аудиторія буде більш тісно пов'язана з вашим брендом, беру участь в житті компанії.

Ще один елемент, який підвищує довіру до вашого бренду - це відгуки. Помістіть висловлювання ваших клієнтів на сайті і вкажіть місце на головній сторінці для реальних історій і цитат від людей, які взаємодіяли з вами у вашому бізнесі. Реальні підтвердження тих, хто з вами вже співпрацював, кажуть потенційному клієнту, що вам можна довіряти, щоб готові виконати свою місію.

КРОК 6: збагачувати контент тематичними зображеннями

Графіка на корпоративному веб-сайті не повинна бути більш яскравою, ніж суть повідомлення, переданого вашим брендом. Але тонкі акценти або фонові зображення можуть додавати творчу і естетичну глибину, коли вони використовуються ощадливо. Додайте високоякісні фотографії навмисно, щоб показати аудиторії, що бренд з себе представляє, навіть до того, як вони прочитають будь-які слова.

Завжди переконуйтеся, що зображення добре поєднуються з основним контентом на веб-сайті. Вони повинні як уточнювати, так і посилювати голос бренду, щоб люди могли візуалізувати, що означає бути частиною вашої цільової аудиторії.

Наприклад, подумайте про клієнта «Nike» - цей бренд націлений на успішну аудиторію і надихає її бути зухвалими і рішучими порушниками традиційних правил. І атмосфера їх графіки передбачає, що у «Nike» можна розвинути цю персону. Іншими словами, стратегічно підібрані зображення посилають потужні невербальні сигнали.

Наприклад, якщо у вашого бізнесу є художній напрям, наприклад, арт-галерея, модний бренд або дизайнерська фірма - додайте яскраві і текстуровані зображення, щоб проілюструвати цю концепцію. Студія графічного дизайну Pentagram робить це, перемежовуючи геометричний колаж невеликих фотографій з обертовим слайд-шоу з великих фотографій. Результатом є рух, кольору, форми і змішані медіа для концентрації акценту на уяві і інноваціях компанії.

КРОК 7: Узгодженість всіх елементів дизайну - це ключ до сприйняття

Від основних елементів дизайну і юзабіліті до найдрібніших подробиць на сайті кожен аспект говорить вашої цільової аудиторії, що їй чекати від вашого бренду. Якщо ваш корпоративний сайт буде красиво виконаний, зручно організований і стильно виконано, люди з більшою ймовірністю будуть довіряти вашому бізнесу.

Іншими словами, будьте послідовними в тому, як ви уявляєте корпоративний бренд в онлайн середовищі. Це візуально повідомляє цільової аудиторії, як ви керуєте своєю компанією.

Отже, зробимо висновки, які елементи дизайну важливі при створення корпоративних сайтів

Вибираємо відповідну колірну гамму для дизайну

Використовуємо вільний простір для для кращого сприйняття інформації

Розповісти про компанію і додаємо персональні дані на сторінку Про нас

Додаємо в контент тематичні зображення

Узгодженість всіх елементів дизайну допоможуть цілісного сприйняття

Команда веб-студії websoft намагається тримати руку на пульсі, ми стежимо за сучасними тенденціями в веб-розробці, щоб пропонувати нашим клієнтам найкращі рішення, які допоможуть у розвитку бізнесу та збільшення потоку клієнтів.