websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

створення ювелірного інтернет-магазину

Оптимальним варіантом розширення бізнесу на просторах Інтернету є створення інтернет-магазину. Особливо, якщо враховувати, що розвиток сучасних технологій сприяє такого кроку. Про це свідчать і статистичні дані. Так, ще в 2012 році обсяг ринку електронної комерції становив майже тринадцять мільярдів гривень, то вже через чотири роки збільшився втричі. І така тенденція спостерігається і в наступні роки. Варто зауважити, що левову частку всіх цих продажів становили електроніка і побутова техніка. З цієї причини і варто подивитися статистичні дані перш, ніж приступати до розробки ювелірного онлайн-магазину.

Чи користуються попитом ювелірні прикраси в глобальній мережі?

Сам процес покупки завжди вимагає від покупця уважності. Тому коли мова заходить про покупки ювелірних прикрас, покупець хоче бути впевненим більше, ніж на сто відсотків, що той виріб, який він планує купити дійсно варто свою ціну, має високу якість і заявлені матеріали.

Якщо порівнювати обсяги продажів ювелірних виробів з іншими товарами, то вони істотно поступаються. Якщо вірити статистиці, то лише шість відсотків від загального обсягу продажів в Інтернеті становлять ювелірні вироби. У той час, як побутова техніка та електроніка тягне від п'ятдесяти до вісімдесяти відсотків всього обсягу. І така тенденція простежується практично у всіх країнах.

Навіть маючи такі статистичні дані, варто створювати свій інтернет-магазин ювелірних виробів. Ця ринкова ніша знаходиться в стабільному зростанні. Якщо говорити про український ринок ювелірних товарів, то на ньому ще немає монополістів і конкуренція в цій ніші не така велика. Саме тому можна в стислі терміни вийти на ринок і зайняти на ньому пристойну частку, але лише за умови, що стратегія буде розроблена правильно.

Також інтернет-магазин може виконувати ще одну важливу функцію: бути онлайн-каталогом товарів, представлених в офлайн магазині. У такому випадку користувач може в будь-який зручний час переглянути необмежену кількість товарів, порівняти їх ціни, дизайн, матеріали та інші критерії, визначитися з вибором, а потім зробити покупку вже в офлайн магазині, подивившись в живу і остаточно обраний товар.

Варто зауважити, що не кожен інтернет-магазин ювелірної тематики може пишатися своєю ефективністю. Одні сайти залучають приємним дизайном і зрозумілою навігацією, інші ж навпаки - лише відлякують клієнтів своєї кострубато і катастрофічним підбором кольорів. Провівши аналіз багатьох ювелірних інтернет-магазинів, хочемо представити кілька порад, які зможуть зробити оптимальний для покупця сайт, ніж збільшать обсяги продажів.

оформлення сайту

Якщо дизайн продуманий до дрібниць, то він не буде кидатися в очі, а буде створювати комфортне для користувача обстановку на сайті. У випадку з оформленням ювелірного онлайн-магазину вся увага повинна концентруватися на самому товарі. Тому для оформлення сайту не варто використовувати велику кількість квітів, двох-трьох буде цілком достатньо. В такому випадку оформлення не буде відтягувати увагу відвідувача на себе. Як приклад, можна подивитися оформлення сайту Київського ювелірного заводу. Оформлення досить просте, але сайт від цього не виглядає дешево.

А це приклад того, як не варто оформляти сайт онлайн-магазину реалізує ювелірні вироби: яскраві кольори в необмеженій кількості і зайві елементи мало того, що «ріжуть» очей, так ще заважають покупцеві зосередитися на виборі товару.

Як би це не звучало дивно, але саме наляпісто дизайн виконати простіше, ніж витримати стиль. Саме оформлення в мінімалістичному стилі вимагає досвіду і вміння від дизайнера.

Якщо ви роздумуєте над створенням свого ювелірного інтернет-магазину і хочете, щоб він мав сучасний дизайн, то команда наших фахівців готова взятися за ваш проект.

Підбір товарів

Дуже важливо продумати зручну для відвідувачів структуру каталогу. Це особливо стає важливим моментом, якщо інтернет-магазин готовий запропонувати своїм відвідувачам широкий асортимент товарів. Створюючи каталог, слід пам'ятати, що користувач повинен зуміти відшукати цікавить його товар, зробивши мінімальне число переходів з категорії в категорію.

Знову-таки повернемося в якості прикладу до сайту Київського ювелірного заводу. Якщо говорити про структуру каталогу, то тут вона продумана не кращим чином. Присутні фільтри, які виконують поділ на категорії. Мінус - вони завжди присутні в лівій частині екрана, навіть в тому випадку, коли відвідувач вже відшукав потрібну йому категорію товарів. І це жахливо незручно, оскільки користуватися іншими фільтрами, розташованими нижче, вже стає неможливо.

Наступний приклад - правильне створення структури, зрозумілої і логічною. Всі категорії розташовані у верхній частині, а фільтри - зліва.

потрібні опції

Існують не тільки стандартні фільтри - метал, камінь, колір вироби, а й специфічний параметр - розмір кілець. Деякі онлайн-магазини виставляють окремою карткою товару кільця різного розміру. У підсумку виходить дуже велика кількість ідентичною інформації, що відрізняється лише одним показником, і користувачеві досить проблематично стає шукати в такому магазині цікавить його товар.

Але це не єдина незручність. Якщо зайти в товарну картку, то інформація в ній буде надана тільки по даній позиції, а вказівки про інших розмірах будуть відсутні.

Це означає, що потрапивши на сайт за прямим посиланням або з пошукової видачі безпосередньо на товарну картку, відвідувач зможе переглянути лише характеристики даного ювелірного виробу, але при цьому не отримає інформацію щодо наявних в наявності іншим розмірам. А це означає, що якщо розмір йому не підійде, то дуже велика ймовірність того, що користувач просто закриє вкладку.

Як позитивний приклад варто розглянути наступний сайт. Тут можна виставити фільтри і подивитися кільця тільки цікавить розміру. Якщо ж користувач не вважав за потрібне використовувати фільтри, то переглянути розміри кілець він зможе і на сторінці товару.

контент

Оскільки ювелірні вироби в більшості випадків мають безліч дрібних деталей, то фотографії, які будуть розміщуватися на сайті, варто робити тільки максимально можливої ​​якості і досить великого розміру. Тобто слід створити для відвідувача максимально комфортні умови ознайомлення з товаром. Щоб всі елементи були в фокусі, фотограф виконує цілу серію фотографій, зроблених з одного ракурсу, але мають різний фокусна відстань. Пізніше ці фотографії обробляються і з'єднуються в одну, на якій всі деталі вироби максимально якісно видно.

Фотографії повинні бути реальними. Не треба їх надмірно прикрашати, оскільки це може мати зворотний ефект. При отриманні товару збільшується відсоток відмов користувачів, обумовлений оманливим враженням від фото виробів. Кільця можуть на фотографії виглядати яскравіше, більші або світліше, менше і т.д.

Не треба викладати велику кількість продубльованих фотографій виробів, оскільки це не допоможе користувачам краще розглянути товар, а лише відніме більше часу під час пошуку та перегляду потрібного вироби. Оптимальний варіант - одна або кілька якісних фотографій, які демонструють виріб з усіх боків. Такий варіант подачі інформації використовує більшість великих ювелірних інтернет-магазинів.

Фотографія товару на моделі - ще один варіант фото, які допомагають відвідувачеві оцінити, як саме виглядає товар в реальності. Такі фотографії в більшості випадків відіграють важливу роль в прийнятті відвідувачем рішення про покупку товару.

Дуже часто ювелірні прикраси купують на подарунок, тому не зайвим буде запропонувати і подарункову упаковку, фото якої варто розмістити на картці товару, а також вказати можливу доставку.

Існує ще один дуже цікавий інструмент, але з якоїсь причини ще не дуже популярний. Йдеться про панорамному огляді товару на 360 градусів. Практично жоден український інтернет-магазин не використовує цей інструмент. Тому, якщо ви вирішите застосувати його на своєму сайті, то це буде оригінальним і вигідним конкурентним рішенням. Аналогом даного інструменту є відеоогляд, в якому можна показати виріб з усіх боків, подати про нього всю наявну інформацію. Такий формат подачі відомостей також може позитивно позначитися на прийнятті рішення про здійснення покупки.

Ось приклад того, як не потрібно робити. Відсутність фото або їх погана якість не кращий варіант подачі інформації.

Збільшення середнього чека

Пропонуючи пов'язані товари і знижки на комплекти ювелірних виробів можна істотно збільшити середній чек. Особливо беручи до уваги те, що дуже багато виробів реально випускаються комплектами. Те скласти відповідне пропозиції не є проблемою. Варто зауважити і той момент, що практична кожна CMS має таку функцію, як «пов'язані товари». А це означає, що автоматизувати її не складе особливих труднощів.

Робота з сумнівами

Причиною тому, що відсоток продажів в ювелірному інтернет-магазині залишається низьким, є сумніви покупця: чи дійсно пропонований товар відповідає всім заявленим характеристикам. Щоб успішно боротися з таким призначеними для користувача сумнівами, існує кілька досить успішних методів.

Ви можете запропонувати клієнту доставити не один, кілька розмірів кілець, щоб при отриманні покупець зміг вибрати оптимальний варіант.

Також можна запропонувати доставити кілька схожих моделей, якщо клієнтові складно вибрати один варіант. При перегляді і примірці «вживу» йому буде легше визначитися з вибором.

Розширте можливість повернення придбаного товару. Законодавство регулює цей пункт, вказуючи, що повернути ювелірні вироби можна тільки в разі шлюбу. Якщо ж інтернет-магазин розширить цей пункт, то покупець впевненіше буде вибирати товар в цьому онлайн-магазині, оскільки знатиме, що зможе повернути товар, якщо він не підійде. Якщо ж клієнт вирішить повторно здійснити покупку в Інтернеті, то, швидше за все, за прикрасами він піде саме до вас.

Зрозуміло, що в такому випадку інтернет-магазин буде нести додаткові витрати. Але якщо ви маєте не менш десятка замовлень щодня, то всі ці витрати окупляться. Також магазин отримає більшу кількість успішно завершених покупок. Навіть інформація про те, що замовник матиме можливість повернення товару, буде позитивно впливати на прийняття рішення про придбання товару.

повторні покупки

Вартість залучення клієнта - це одне з понять, яке існує в інтернет-маркетингу. Не страшно, якщо ця цифра перевищує суму першого продажу. На прикладі це виглядає так: перша покупка принесла вам п'ять доларів, а вартість залучення одного клієнта обійшлася десять доларів. Такий стан речей говорить про те, що рекламна кампанія не змогла окупити себе.

Щоб вийти з мінуса, варто застосовувати політику повторних продажів. Для онлайн-магазинів така практика є цілком прийнятною. Щоб повторні продажі з'явилися, слід підтримувати з клієнтом активне спілкування. Існує кілька варіантів:

купони, бонуси, накопичувальні знижки;

соціальні майданчики;

розсилки на e-mail

Варто не тільки здійснювати продажу безпосередньо в інтернет-магазині. Але і активно взаємодіяти з потенційними покупцями на соціальних майданчиках і здійснювати розсилку. Наприклад, ви можете знімати огляди нових товарів, публікувати цікавий і актуальний матеріал. Пропонувати в статтях ідеї подарунків до різних свят, ділитися інформацією про новинки сезону і т.д. якщо ви будете правильно вибудовувати взаємини з потенційними клієнтами, то зможете підвищити впізнаваність бренду, зробити більш лояльним їхнє ставлення до вашого інтернет-магазину, а значить, і підвищити ймовірність повторних замовлень.

оформлення замовлення

Форма замовлення товару не повинна мати безліч полів, оскільки це може відштовхнути покупця. Тому варто в неї вносити лише найнеобхідніші поля.

Не найкращий варіант оформлення форми замовлення розташований нижче. У формі є кілька кроків, кожен з яких також вимагає до заповнення кілька полів.

Безумовно, частина цих полів, дійсно необхідна, але далеко не все. Без деяких цілком можна було обійтися. «Підтвердження замовлення» багато інтернет-магазини не використовують зовсім. Тому відвідувач може не помітити цієї форми і просто закрити вікно, практично не завершивши замовлення. Якщо ви все ж хочете отримувати замовлення, краще уникати подібних помилок. Адже завжди є телефон, який допоможе уточнити всі нюанси.

Всі поля, без яких обійтися неможливо, слід розміщувати на одній сторінці. Наприклад, так:

Шоу рум

Шоурума може виступати і офлайн-магазин, але він вимагає великих вкладень і витрат. Але будь-який варіант - шоурум або онлфайн-магазин - можуть стати останньою краплею в прийнятті остаточного рішення про покупку товару. У шоурумі може працювати меншу кількість співробітників, він може мати меншу площу, а асортимент можна поповнювати на замовлення клієнтів або виставити тільки найбільш популярні товари.

Можна використовувати шоурум як маркетинговий інструмент, наприклад, оплачувати проїзд тим клієнтам, які хочуть побувати в шоурумі і зробити замовлення.

Розкрутка ювелірного інтернет-магазину

Не можна відразу назвати все найдієвіші способи розкрутки онлайн-магазину, оскільки інтернет-маркетинг має безліч інструментів, які в різних поєднаннях є найбільш ефективними в тому чи іншому випадку. Чим вище вартість пропонованого потенційному клієнту товару, тим більше зусиль має докладати продавцеві, щоб роздобути покупця.

Щоб мати дані про ефективність усіх застосовуваних інструментів, слід використовувати спеціальні сервіси, які нададуть інформацію в повному обсязі. Серед найпопулярніших - Google Analytics.

Про найбільш ефективні методи просування поговоримо далі.

SEO

Більшість інтернет-магазинів, які тільки починають свою діяльність, проводять пошукове просування власними силами. Почасти це не так і погано. Оскільки дозволяє краще розібратися в нюансах SEO, а значить в майбутньому підібрати відповідально і знає виконавця буде простіше. А це обов'язково треба буде зробити, оскільки, коли інтернет-магазин стане більше, то самостійно вже не буде вистачати часу і сил проводити сео. Слід також пам'ятати і той момент, що SEO не дає миттєвих результатів. Ефективність цього методу можна буде оцінити лише через три - шість місяців.

Контент-маркетинг

Раніше цілком достатньо було писати статті, які б містили ключі. Якість таких матеріалів могло бути і не найвищим. На сьогоднішній день ситуація кардинально змінилася. Тепер користувачі оцінюють актуальність і унікальність контенту і не кидаються на «ширпотреб».

Тепер в завдання контенту входить і вибудовування тривалих взаємин з потенційними клієнтами, а не просто здійснення покупки в даний момент. Якщо на вашому сайті можна буде знайти цікаву та актуальну інформацію, то користувач, навіть якщо не зробить покупку зараз, обов'язково повернеться пізніше.

Соціальні майданчики ( SMM )

Робота з потенційними клієнтами в соціальних мережах - це також контент-маркетинг, тільки публікується інформація тут яскравіше, і коротше. Акцент тут варто робити на якісні фотографії виробів. Обов'язково слід подавати інформацію про акції, розміщувати рекомендації по вибору або догляду за ювелірними виробами і т.д. А ось накручувати кількість абонентів і like не варто, оскільки ефекту це не дає, але час і сили на це витрачаються.

Підведемо підсумки

Хтось може сказати, що все це дрібниці, на які не варто звертати увагу. Але справа в тому, що в бізнесі та інтернет-маркетингу немає дрібниць. Кожен нюанс, правильно застосований на практиці, буде давати позитивний ефект. Втілення в життя всіх нюансів в сукупності може збільшити показник конверсії в кілька разів.