websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

управління маркетингом, маркетингові комунікації

Управління маркетингом для багатьох компаній сьогодні перестало бути серйозною справою побудови комунікацій, а стало свого роду грою. Замість того, щоб зробити спілкування зі своєю цільовою аудиторією максимально плідним, компанії перетворюють його в забавну, цікаву або порожню, але ніяк не плідну балаканину.

Частково виною тому саме поняття комунікацій - неконкретне, надмірно узагальнене і "Юзан" настільки часто, що встигло "замилити" погляд.

Існує чимало маркетологів, які серйозно вважають, що займаються маркетинговими комунікаціями, розміщуючи на сайтах флеш-ігри, з метою заманити відвідувача заходити частіше, або фотографії з корпоративів, щоб ніби як «зріднитися» з цільовою аудиторією. Насправді тут відбувається якась підміна понять комунікацій взагалі і комунікацій маркетингових зокрема.

управління маркетингом

Що таке маркетингові комунікації?

Ми візьмемо на себе сміливість запропонувати власне - практичне і просте одночасно - визначення маркетингових комунікацій. Може, воно здасться не дуже науковим, проте воно склалося з нашої багатої практики. І погодьтеся, хіба важлива підприємцям, власникам сайтів академічна точність викладу визначень? Головне, щоб було зрозуміло і працювало.

З нашої точки зору, як практикуючих фахівців, маркетинговими комунікаціями можна назвати взаємовигідний обмін інформацією, результатом якого стає отримання кожної зі сторін кінцевого результату: споживач отримає послугу або товар, а бізнес - прибуток.

Паралельно з поняттям маркетингових комунікацій завжди має йти поняття дії. Тобто, стратегія маркетингу повинна будуватися таким чином, щоб максимум одержуваної інформації стимулював вашу цільову аудиторію робити конкретні практичні кроки до досягнення кінцевого результату.

Інформація повинна підказати, що робити, - адже це обов'язкова умова при виконанні будь-якого завдання, - щоб отримати результат «послуги або товари - прибуток». Все інше - просто гри.

Які дії повинні здійснювати ваші клієнти на сайті

Інтернет-користувач сьогодні має чітку спрямованість на результат. Чого чекає користувач від сайтів?

Можливість залишити відгук

Можливість задати питання

Можливість скачати софт

Можливість зробити замовлення

Можливість виставляти оцінки і рекомендувати друзям

Можливість замовити дзвінок і отримати консультацію

Власники сайтів почали розуміти, наскільки сильно впливає рівень сайту на продажу, а значить, особливої ​​актуальності набула концепція маркетингу, націлена на практичні комунікації і дії. Проекти, що сприяють швидким продажу, виходять на перший план.

Показники ефективності сайту

Фінішній рисою будь-якого бізнесу є прибуток. У російськомовному сегменті інтернету сьогодні простіше досягти прибутку, реалізуючи проміжні цілі, так як безпосередні продажу через інтернет поки тільки набирають обертів.

Формуючи концепцію маркетингу, інтернет-маркетологи користуються поняттям Ключових показників ефективності сайту, або КПЕ. КПЕ показують, які дії користувачів сайту сприяють максимально швидкому вирішенню бізнес-завдань і досягнення мети.

Ось найпоширеніші КЛЮЧОВІ ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ і відповідні їм типи сайтів:

факт покупки - інтернет-магазин;

відправка запитів в службу підтримки через спеціальну форму - сайт компанії;

часті повторні візити, реєстрація власного облікового запису - соціальна мережа;

час, проведений на сайті, кількість переглянутих сторінок - інформаційний проект;

підписка на новини - сайт компанії і так далі.

Отже, маркетингові комунікації за допомогою сайту можуть не привести до безпосереднього отримання прибутку, але вони зобов'язані сприяти досягненню проміжних цілей, щоб в результаті ваша скарбничка була повною.