websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

вибір кольору фону при створенні сайту

При створенні сайту дизайн відіграє ключову роль . Він, як контент, здатний мотивувати відвідувача до дії. Тому важливо, щоб дизайн відповідав загальноприйнятим нормам, був приємний оку, що не відштовхував, а, навпаки, привертав увагу. За це, більшою мірою, відповідає кольорове оформлення.

Ви глибоко помиляєтеся, якщо думаєте, що вибір кольору фону при створенні сайту - проста справа, підвладне новачкові. Адже неправильне відповідність квітів може складати негативне враження про компанію, яка залишиться у відвідувача в пам'яті назавжди, не дозволивши йому стати клієнтом. У цій статті ми розповімо про правила вибору квітів для фону дизайну сайту і допоможемо вибрати оптимальне поєднання кольорів для вашого бізнесу.

Основний колір фону дизайну сайту

Основний колір фону відіграє вирішальну роль. Саме він визначає марку, бренд, складає враження про компанію в цілому і привертає увагу відвідувачів. Найчастіше, він також використовується для виділення навігації, меню, кнопок, заголовків.

Розпочавши роботу з вибору кольорової палітри, в першу чергу, виберіть колір основного фону. Пам'ятайте, що він залежить від ряду факторів:

Цільової аудиторії сайту;

Специфіки бізнесу;

Сприйняттю кольору і асоціацій з ним.

Якщо компанія продає військове спорядження для цільової аудиторії, 95% з якої чоловіки у віці від 35 до 60 років, то нерозумно було б вибирати яскраві тони: жовтий, помаранчевий, рожевий. Орієнтуйтеся на портрет цільового покупця і вибирайте колір, який може у нього скласти правильне враження про компанію, а також відповідає специфіці товарів або послуг.

Для початку виберіть відтінок, а після можна пограти зі світлосилою і насиченістю. Якщо ви працюєте над створенням сайту для клієнта, найімовірніше, клієнт вже висловив побажання щодо основного кольору фону. Але ви, як досвідчений розробник, зможете вибрати інший відтінок або доповнити раніше обраний. Вибравши цвіт в якості основного, пора приступити до вибору вторинного.

Вибираємо вторинний колір фону при створенні сайту

Створення сайтів в Україні, та й в усьому світі в цілому, орієнтується на правильність подачі інформації для споживача. Щоб відвідувач ресурсу зміг правильно сприймати контент і ідею проекту, важливо обігравати дизайн декількома квітами. Вторинні відтінки грають важливу роль, хоч їх мало видно. Як правило, до вторинних квітів відносяться відтінки для задніх фонів всіляких елементів, щоб відтінити основний колір фону. Як правило, вторинні кольори - темні. Але вони обов'язково повинні відповідати палітрі головного кольору. Якщо основний фон виконаний у зеленому кольорі, то вторинним може стати чорний, а також більш насичені тони головного фону.

Якщо хочете, щоб дизайн виглядав динамічним і яскравим, то можна вибрати контрастні відтінки. При цьому враховуйте, що за насиченістю вторинний фон не повинен бути яскравіше основного.

Кольори для акцентів уваги

Акцентують кольору - найважливіші в колірній схемі дизайну при створенні сайту. Вони використовуються при створенні landing page, інтернет-магазинів, корпоративних сайтів і інших сайтів, націлених на залучення уваги відвідувача і його мотивації до дії. Акцентують кольором не можна зловживати. Його повинно бути небагато, тільки в такому випадку він буде працювати.

За допомогою акцентує відтінку виділяють різні кнопки або інформацію, яка може бути корисна клієнту. Якщо говорити про відтінки, то, найчастіше, вони контрастні і яскраві: червоний, синій, чорний. Але категоричних вимог не існує. Головне, щоб він був контрастний з основним фоном і відповідав йому.

Кольорове оформлення заднього фону

«Задній» колір використовується для оформлення вільного простору, тому він повинен взаємодіяти з усіма, раніше обраними, квітами.

Якщо не хочете вибирати відтінок, турбуючись з ним не вгадати, вибирайте звичайний білий фон, який найчастіше використовується провідними дизайнерами в усьому світі. Білий колір підтримує обрану палітру і поєднується з усіма відтінками, які ви вже вибрали.

Як непоганий альтернативи, можна вибрати теплі кольори - від світло-жовтого до світло-коричневого. Можна зупинитися і на холодних відтінках. Більшість сучасних сайтів мають задні фони в сірих відтінках, який підкреслює стиль ресурсу, роблячи його престижним.

Заключним етапом у виборі квітів буде їх тестування. Переконайтеся, що вибрані вами кольори поєднуються один з одним, обрані правильно, викликають правильні враження про дизайн та емоції. Проаналізуйте, чи достатньо виділяються заголовки, читабельний чи текст.

Рада наостанок

Зараз дуже модними стали градієнтні кольори - перехід з одного відтінку в інший. Головне, щоб кольори поєднувалися, а перехід був плавним і не дуже помітним. Також можна в якості фону використовувати анімаційний малюнок, але при цьому врахуйте, що швидкість завантаження сайту помітно просяде, що негативно відіб'ється на відвідуваності.