websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

види реклами в інтернеті говорим про instagram і youtube

Чому так популярно просування в Інстаграм?

Instagram - Наймолодша соціальна платформа c прогресивними, сучасними користувачами - новаторами.

Це соціальна мережа, яка підкуповує емоціями. Де найбільше смайликів? Звичайно, в Інстаграме, який дозволяє в кожний пост привнести щіпку смутку, гумору, сміху, загадки, перчинки, ітд. Ядро цільової аудиторії мережі - жінки! А чим можна здивувати представниць прекрасної статі? Звичайно, емоціями!

Розкрутка в Інстаграм при правильному підході може бути "практично" безкоштовною.

Люди люблять дивитися картинки і фотографії. Візуальна складова - коник Instagram, завдяки яким мережа стала мегапопулярной.

Instagram активно розвивається, пропонуючи користувачам нові можливості. Тільки за останні пару місяців Інстаграм анонсував кілька нових функцій.

Все це говорить про те, що якщо ви ще не в Інстрагам, то потрібно терміново туди бігти. Якщо такі види інтернет - реклами як просування в Facebook і VK поступово втрачають свою актуальність, то Instagram тільки її набирає.

А тепер ми розповімо про основні нюанси, як з мінімальними вкладеннями розкрутити бізнес - аккаунт в мережі самостійно. Отже, поїхали.

Чек - лист як розкрутити Інстаграм самостійно

Визначення аватара клієнта. Якщо ви продаєте всім - значить не продаєте нікому. Це аксіома, яка не потребує доказів. Сьогодні конкуренція практично у всіх сферах бізнесах дуже висока. Мисливців на живця багато, а ось дичину стає з кожним роком все спритніший, все розумнішими і вимагає до себе зовсім особливого підходу. Тут виграє той, хто краще за все дізнається повадки, страхи і таємні бажання своїх клієнтів, хто зможе говорити з ними однією мовою. Напевно, часто самі відчували почуття, коли читали який-небудь пост в Instagram: Так це все про мене! В цьому немає магії! Просто автор хороші вивчив свого аватара і направив йому вірне послання. Аватар - це портрет самого ідеального клієнта. Бізнес може працювати і на кілька аватарів. Наприклад, для косметичного салону можуть бути два аватара: молоді дівчата, які приходять за доглядом, і жінки у віці, які хочуть продовжити молодість і зупинити вікові зміни. Це дві різні категорії покупців, які купують різні послуги, відповідно, продавати їм потрібно по-різному. Тут важливо по максимуму прописати всі болі і страхи клієнтів. Навіщо жінка ходить до косметолога? Щоб відчути себе впевненіше, привабливіше, щоб отримувати більше знаків уваги з боку сильної статі. Це класно можна обіграти в Інстаграме: розповісти історію Маші, яка позбулася від пігментних плям на обличчі, і її запросив хлопчик Коля в кіно. Чого боїться жінка, коли йде до косметолога? Що після чистки потрібно кілька днів на обличчі будуть припухлості, можна виходити на вулицю, можна заразитися різними захворюваннями ітд. Потрібно скласти список всіх страхів клієнтів,

Упаковка профілю в Інстаграм. Що б не говорили маститі гуру SMM, а зустрічають все-таки по одягу. Тому на цьому етапі потрібно добре попрацювати над створенням профілю. По-перше, придумати хороший і запам'ятовується нік, який користувачі можуть швидко запам'ятати і знайти в пошуку. Якщо товарів або послуг дуже багато, то можна вибрати найпопулярніший і використовувати його для ника. Якщо послуги надаються тільки в межах якогось одного міста, то для ника потрібно використовувати формулу = місто + послуга.

Розбавляйте пости смайлами. Ми вже говорили вище, що смайли допомагають забарвити текст емоціями. Вони ще й служать своєрідними роздільниками друкованих знаків. Ми протестували понад 100 акаунтів і отримали ось такий результат: в комерційних акаунтах люди купують набагато частіше, якщо є смайли в постах. До речі, можна навіть розмістити емодзі в описі профілю. В описі також потрібно вказати контакти - телефон, вотсап, вайбер, телеграм, посилання на сайт обов'язково з utm-міткою.  

Важливо: для роботи в Instagram є чарівний сервіс - taplink.cc, який дозволяє генерувати відразу кілька посилань замість однієї, додавати месенджери, додавати форму для збору контактних даних та прийому оплат ітд.

І звичайно ж - найголовніший оффер.

Прив'яжіть аккаунт до бізнес - профілю. Це можна зробити прямо з Instagram. Додаток саме запропонує це зробити при реєстрації нового аккаунта. Основна перевага бізнес - профілю полягає в додаткових можливостях: просувати конкурсні та вірусні пости в рекламі, кнопка зв'язатися, а також можливість переглядати статистику прямо в профілі. У будь-який момент можна перевести бізнес - аккаунт в звичайний.

Контент - план потрібен чи ні? Потрібен, тому що він істотно полегшує всю роботу в Instagram. З одного боку, що там складного? Взяв картинку, написав текст і справа в капелюсі. Але в постінгу теж існують свої правила, які краще дотримуватися.

Взагалі прийнято розділяти наступні види контенту:

Продає, коли товар або послуга демонструється користувачу у всій красі. Добре працюють фотографії до / після, Відеоотзиви задоволених клієнтів, акції і розпродажі, - все це добре продає. Фото в Інстаграме повинні бути якісні, благо сьогодні сучасні технології дозволяють робити якісні фотки навіть на китайських смартфонах.

Корисний контент, основне завдання якого прив'язати до себе клієнта, завоювати довіру передплатників. Такі пости повинні максимально нести користь - пояснювати, як користуватися товаром, закривати основні заперечення і страхи потенційних клієнтів, відповідати на найгостріші питання клієнтів. Для цих цілей краще придумати якогось експерта і виділяти такі пости з позначкою: Експерт віщає про .... Експерт каже .... Сьогодні експерт розповість. Можна придумати спеціальну рубрику і публікувати пости, наприклад, раз на тиждень. Подивіться, як оригінально кондитерська привчає своїх клієнтів до читання під час кавової церемонії:

Розважальний контент. Це конкурси, інтерактиви, привітання, побажання, тематичний гумор і навіть страшилки. До речі, в групах, де є страшилки, просто супер - активність користувачів.

Всі ці три види контенту повинні чергуватися в профілі в рівних пропорціях. Якщо ідей немає зовсім, можна підглянути у конкурентів, злегка переробити і опублікувати, Але це на крайній випадок, коли натхнення не відвідує зовсім.

Як публікувати пости в Інстаграм

Найоптимальніше кількість - один розважальний пост в день, один - продає, один - корисний. Найкращий час для публікації матеріалів - ранок 9. 00, день - 12.00 і вечір 20. 00.

20 видів постів в Instagram - хороша шпаргалка для контентщіков

Продає пост, де демонструється товар або послуга, обов'язково сам оффер, обмеження в часі і заклик до дії, вобщем, всім відома формула ODC.

Процес виробництва або надання послуги. Людям завжди цікаво бачити товар або послугу в дії. Якщо у вас автомайстерня, покажіть людям, як майстер сьогодні трудиться на тюнінгом синьою BMW. Якщо це студія краси, розкажіть, як майстер Оксана вже другу годину чаклує над ручками клієнтки Марії, яка завтра збирається на побачення до чоловіка своєї мрії.

Запитайте думку ваших передплатників, про що їм цікаво було б дізнатися, які статті і публікації допомогли б у вирішенні їх проблем за допомогою вашого товару або послуги. Так іноді можна поговорити навіть на абстрактні теми, тим самим показавши клієнтам, що ніщо людське вам не чуже. Люди відчувають нещирість, тому іноді буває набагато краще поговорити з ними відверто. Поговоріть з ними, так хоча б про погоду.

Колажі. Додайте колаж з двох фотографій і запитайте клієнта, що йому більше подобається. Можна навіть влаштувати невелике голосування в коментах.

Пости на теми дня. Це можуть бути якісь актуальні теми, світові новини. Наприклад, поговоріть з користувачами про плюси і мінуси переходу на електронні паспорти або підвищення ПДВ на 20%.

Факти. Завжди підкріплюйте ваші пости доказами, цифрами. Наприклад, на скільки кілограмів схуд клієнт після вакуумно - роликового терапії або скільки компліментів отримала Світлана на корпоративі після відвідування салону краси.

Влаштуйте гарячу лінію з відповідями на питання ваших клієнтів. Краще це зробити в певний час в один день, тоді питань буде більше.

Зберіть в пості все міфи про ваш товар або послугу і розвійте їх в пух і прах.

Анонс заходу. Дуже часто організатори забувають це робити і доводиться анонсувати захід за день до його початку.

Відеоотзиви. Останнім часом набирають все більше популярності. Якщо немає можливості зняти відео, можна опублікувати текстовий відгук і викласти скан відкликання клієнта.

Відгук - репост від клієнтів дуже добре підвищують довіру до бренду.

Мій коментар чи відгук відомої особистості або зірки шоу-бізнесу.

Пости про життя компанії. Тут можна показувати життя всередині компанії, це нюанси виробництва, знайомство зі співробітниками ітд.

Робота зі страхами і запереченнями клієнтів за допомогою сертифікатів, відгуків, дипломів.

Користувачі дуже люблять історії успіху, як за допомогою продукту можна схуднути за 5 днів, кинути палити, помолодшати ітд.

Відео стає все популярніші в Інстаграм, тому знімайте короткі пізнавальні ролики про продукт, робіть нарізки, тизери ітд.

Контент - бумеранг. Створюється в спеціальному додатку boomerang, що дозволяє показувати речі з різних сторін.

Картинки - оффер, які можна намалювати в графічній програмі. Не забудьте вказати акцію і термін її закінчення. Майте на увазі, що такі картинки повинні бути максимально якісні, тому найкраще їх замовити у дизайнера.

Ігри, загадки, ребуси, питання - все це відмінно допомагає залучати користувачів в процес. За правильні відповіді можна заохотити у вигляді додаткової знижки на товар або невеликого подарунка.

Марафони. Ще один цікавий вид контенту, який дуже люблять користувачі, тому що в кінці вони завжди отримують приємні подарунки.

А тепер ловіть ще Лайфхак, як писати ненудні пости в Інстаграм

9 хаков, як писати ненудні пости в Instagram

Скільки знаків повинен містити один пост? Уміння писати - вміння скорочувати, про це сказав сам А.П Чехов. Тому робіть короткі пости зі змістом, в середньому один пост становить від 1 000 до 2 000 друкованих знаків. У Інстаграм люди більше звикли дивитися фото або відео, на довгі тексти вони не будуть витрачати свій час.

Орфографічні і граматичні помилки точно не додадуть вам поваги передплатників. Щоб уникнути казусів краще перевіряйте текст на помилки, благо для цього існує дуже багато спеціальних сервісів в інтернеті, на крайній випадок зійде і Word-ський редактор.

Побутує така думка: щоб добре писати, треба багато читати художньої літератури. Але зараз я вас здивую - щоб класно писати для Інстаграма, це зовсім не потрібно. У Інстаграм потрібно писати просто і зрозуміло звичайним розмовною мовою. От саме для цього потрібен був аватар, щоб розговорити з клієнтом на одній мові. Кожен раз, коли створюєте публікацію, уявляйте перед собою свого клієнта, тоді пост вийде живим і цікавим.

Не треба копіювати тексти з інтернету. Розумні цитати з філософським ухилом гарні для вк і іноді Facebook. У Instagram потрібно шукати свій неповторний стиль і транслювати свої думки.

Кожен пост повинен містити структуру - кожну думку починайте з нового рядка, розбавляйте текст емодзі, намагайтеся зробити так, щоб публікація сприймалася легко.

Якщо вмієте жартувати - то жартуєте. Головне, щоб ваші жарти подобалися не тільки вам.

Не забувайте про call-to-action.

Задайте користувачам питання для підігріву, це потрібно робити, щоб люди більше залучалися до публікації.

Намагайтеся висвітлювати одну тему в одній публікації, не робіть мікс, інакше користувачі просто не зрозуміють, що ви хотіли до них донести.

Корисні помічники для роботи в Інстаграм

Postmypost  - допомагає створювати відкладені пости, стежити за детальних інструкцій і коментарями.

Церебро  - збір ЦА для Instaplus і Instasoft

Snapseed  допоможе обробляти фотки на мобільному телефоні

VSCO  - один з найбільш зручних фоторедакторів з набором різних корисних фішок для обробки фоток

Chotam  допомагає стежити за конкурентами

Прикрасити фото анімацією допоможе сервіс  Lumyer

Canva  - один з найпростіших редакторів для постів

Repost  - сервіс допомагає робити репости

Kinemaster  - програма, яка дозволяє робити відео - кліпи

PowerDirector  допомагає створювати Сторіс

Чи варто робити накрутку в Instagram?

Це питання хвилює всіх, особливо початківців блогерів та представників бізнесу. Наші клієнти дуже часто просять нам накрутити акаунти ботами, лайками, думаючи, що це підвищить активність в групі і збільшить продажі. Але цього не буде! Накрутка здійснюється через спеціальні сервіси, де заробляють копійки школярі і люди підозрілої національності, які ніколи в житті не куплять ваш продукт, навіть якщо пост буде супер - пупер віральним. Можливо, ще залишилися люди, які перш ніж вступити в співтовариство, оцінюють кількість передплатників. Але якою буде реакція користувача, якщо з 100 000 передплатників вашої групи він побачить всього 5 лайків під постом? Що він подумає? А подумає швидше за все те, що ви ведете нечесний бізнес і вам не можна довіряти! Покупці втомилися від фальшивих брендів, фальшивих спільнот і бізнесів. Нехай у вас буде краще 100 передплатників, але живих. 

Youtube як окремий вид інтернет-реклами

Сьогодні ця площадка налічує вже понад мільярд користувачів, вона сильно трансформувалася як з точки зору просування, так і з точки зору продажів. В Останнім часом багато експертів в області SMM прогнозують, що Youtube вже в дуже незабаром може стати ще однією великою соціальною мережею і скласти конкуренцію Facebook і VK. Головна відмінність від інших каналів реклами - контент сам є рушійною силою. Тому просування в ютюб може дуже добре виручити в умовах обмеженого рекламного бюджету. Якщо, наприклад, Facebook, всіма правдами і неправдами намагається схиляти бізнес просувати пости за гроші, то в Youtube просувати можна безкоштовно, за умови дотримання певних вимог до контенту. На сьогоднішній день в Youtube є дві форми просування:

Як правильно працювати з контентом в Youtube?

В принципі нічого складного в цьому немає. Простий секрет успіху просування каналу - це регулярність. Розміщувати нове відео потрібно як мінімум два - три рази на тиждень, краще ближче до обіду і виключити для публікації такі дні на п'ятниця та понеділок ранок.

Наступний параметр, який впливає на просування каналу, -% утримання - скільки відсотків відео подивилися користувачі. Чим він вищий, тим більшій кількості користувачів платформа показує відео.

І, звичайно ж, оптимізація відео. Як не крути, SEO тут теж ніхто не відміняв. У Уоutube досить проста пошукова система: вона шукає ключі в трьох областях - в назві, описі (превью) і в тегах. Тому для пошукового просування ролика в тюбику досить додати один раз ключове слово в назву, 2 рази на опис і прописати в тегах один раз.

Як підглянути ключі у конкурентів?

Існує спеціальна програма  https://www.tubebuddy.com/  . Це відмінний помічник, особливо для новачків, які тільки роблять перші кроки в відеоблогерстве. У інструменту є як платна, так і безкоштовна версія. Сервіс допомагає аналізувати конкурентів, дивитися ключові фрази, за якими вони просувають відео, підбирати найпопулярніші теги, переводити їх на будь-який потрібну мову ітд.

Як знайти потрібні теги для відео?

Ви вводите в пошуковий рядок Youtube потрібний запит, берете перші 5 відео, які в топі, пропускаєте через сервіс Buddy і берете знайдені теги. Якщо ви все зробите правильно, то ваше відео через деякий час також з'явиться в топі по потрібному запиту.

У Youtube теж є свій розумний алгоритм, який оцінює відеоконтент за певними параметрами.

Який контент рулить в Youtube?

Точно не продає і це потрібно запам'ятати! Люди не дивляться комерційне відео, весь контент на платформі вирішує два важливі завдання:

Дає користувачам корисний контент і навчає їх

Розважає.

Наприклад, якщо бізнес - бутик одягу, то можна розповідати користувачам про основні тренди моди, про різні стилі ітд.

При просуванні обов'язково слід дотримуватися важливе правило: 1 рада - 1 ролик.

Скільки за часом вважається оптимальна тривалість ролика?

Прийнято вважати, що увагу користувача може утримувати в середньому від 15 до 20 хвилин відеоконтенту. Є ще така цікава стратегія як багатосерійного. Берете яке-небудь велике відео, ріжете його на кілька частин по 2 - 3 хвилини і публікуєте окремими роликами в каналі. Таким чином користувачі будуть чекати нових серій і краще залучатися у взаємодію з каналом. Так надходять, наприклад, відомі західні ЗМІ. Виступає Трамп на якомусь саміті. Звичайно, користувачі не зможуть безперервно слухати його тригодинний марення. Тому ЗМІ роблять міні ролики: Трамп про фінансову систему в країні, Позиція Трампа по воспрос гомосексуалізму ітд.

А тепер перейдемо безпосередньо до форматів контенту в Youtube.

Do it yourself. Це майстер - класи, коли ви показуєте людям, як вибрати місце для літнього відпочинку для всієї родини, куди краще вирушити на новий рік, як навчитися SMM ітд. Формула створення такого контенту проста: знайдіть біль або побоювання або страхи ваших клієнтів і просто розкажіть, як їх побороти в вашому відео.

Освітній контент - це коник платформи. Люди люблять вчитися, а якщо це ще й безкоштовне відео, - добре подвійно.

Збірки всіляких Лайфхак: 10 способів схуднути, 5 хаков екстремального водіння ітд.

Відеоінфографіка. Останнім часом стала справжнім трендом. Людям дуже подобається такий формат подачі матеріали, де поєднується текст, зображення і звук.

Тести продуктів.

Саммер. Це короткий, стислий виклад якоїсь події або матеріалу.

Бекстейдж. Формат, коли ви розповідаєте про виробництво, про технології, про всю закулісне життя компанії.

Ще один нюанс, на який варто звернути увагу при створенні відео, це його внутрішня структура, яка безпосередньо впливає на кількість переглядів користувачами.

Перше, що потрібно зробити, - озвучити проблему на самому початку або біль клієнтів.

Наприклад, почати можна так:

Дайте мені три хвилини і я навчу вас ловити кротів на дачній ділянці

Я гарантую Вам, що після цього відео ви навчитеся налаштовувати контекст краще ніж сам Царевский ... ітд.

75% користувачів переглядають відео без звуку, тому потрібно додавати субтитри.

Другий варіант - спойлер. Можна почати з середини, дати приманку - розповісти найцікавіше і вже потім приступити до контенту.

В кінці необхідно вказати заклик до дії, задати питання або запитати користувачів, ролик на які теми вони хотіли б побачити в наступний раз.

Це було коротка довідка про таких видах реклами як реклама в Instagram і реклама на Yоtube. Як-небудь ми зберемося і напишемо повний гайд про просування в Youtube, це буде вже зовсім інша історія.