websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

властивості бренду необхідні для просування в мережі

Лояльне ставлення до бренду в Інтернеті формує максимально достовірний обсяг інформації про продукт, компанії чи послузі. Сильні, але вигадані образи в інтернеті програють. Сайт компанії є ефективним інструментом для просування бренду.

Плануючи створення сайту для просування бренду в мережі потрібно пам'ятати, що Інтернет сьогодні вимагає, щоб бренд володів такими властивостями як:

·         інформаційна відкритість

·         відповідність очікуванням споживача

·         швидкість впливу

·         простота використання

·         гнучкість

·         Інформаційна відкритість бренду

Просування на ринку за допомогою Інтернету вимагає гри за його правилами. А Інтернет - це, перш за все, постачальник інформації. У інформативною середовищі бренду не дозволено просто загравати з цільовою аудиторією. Не можна годувати користувачів міфами з історії бренду, гламурними образами, яскравими подіями, глянцевими фотографіями і хвалебними прикметниками.

Для традиційного оф-лайн брендингу все може в тій чи іншій мірі підійти: журнали, радіо і телебачення. А ось інформація, що подається в Мережі, вимагають більшої стриманості і серйозності.

Для користувача Інтернет є джерелом неупередженої інформації. Юзер зупиниться на тому, що здасться йому об'єктивним, правильним, що викликає довіру. Тому, чим більше інформаційно прозорим буде його позиціонування, ніж більш об'єктивної інформація, тим більшою довірою стане користуватися е-бренд.

Відповідність бренду очікуванням споживача

Інтернет-середовище - унікальний простір, тому і просування товару тут відрізняється від оф-лайнового. Бренд повинен відповідати очікуванням власної цільової аудиторії, і це очевидно. На відміну від он-лайнового, звичайний бренд характеризується проявом ініціативи зі свого боку. Це може виражатися у вигляді:

PR-акцій

рекламних кампаній

дизайну упаковки

промоакцій

Мерчандайзингу в точках продажів

У середовищі он-лайн ініціативу виявляє не бренд, а споживач, задаючи параметри пошукового запиту. Бренд повинен бути в пошуковій видачі, а сторінка, яку відкриє користувач, натиснувши посилання, повинна відповідати очікуванням споживача.

Швидкість впливу бренду на увагу аудиторії

Просування компанії чи бренду має проходити з урахуванням реалій сьогодення. А вони такі: величезні обсяги інформації, які навалюються на користувача в Мережі, впливають на його поведінку і сприйняття. Споживач не вчитується в зміст сторінок, а в основному сканує їх вміст по діагоналі, витрачаючи на це пару секунд.

У просуванні бренду головне завдання зробити його зміст чіпляють, помітним, але при цьому, досить простим. Всі зображення, тексти, логотипи, та й сам сайт в цілому, повинні завантажуватися швидко і сприйматися легко. Цей аспект дуже важливий.

Простота використання сайту впливає на сприйняття бренду

Юзабіліті, або зручність використання сайту користувачем, дуже важливий момент в розробці стратегії позиціонування бренду.

Користувача не можна навантажувати:

Установкою спеціальних програм;

Вибором певних версій браузера;

Вибором шрифтів та іншого.

В офлайні вигадки бренд-менеджерів незручностей не доставляють, адже придумане ними однаково відображається на екрані кожного телевізора або на друкованих сторінках журналів і газет.

А в Інтернеті часто одні і ті ж речі на сайті виглядають по-різному, в залежності від того, на якому комп'ютері і через який браузер працює користувач. У цьому випадку користувач змушений самостійно займатися вирішенням технічних проблем.

Гнучкість цільової аудиторії впливає на сприйняття бренду

Сучасний Інтернет-користувач дуже мобільний. Він практично миттєво переходить від новинних сайтів до електронної пошти, від форумів до Інтернет-радіо, від Інтернет-відео до соціальних мереж. Інтернет - це якийсь медійний комбайн для інформації та комунікативності.

Щоб бренд просувався успішно і протягом довгого часу, необхідно користуватися всілякими інструментами для його просування. Підтримка і розвиток бренду за допомогою одного з інструментів - банерної реклами, яскравих промосайт, модною вірусної реклами - дає короткочасний точковий ефект. Бренд повинен зміцнювати позиції там, де є в наявності його цільова аудиторія. І як раз в онлайн зробити це простіше і дешевше: просування бренду часто вимагає не фінансових, а інтелектуальних і часових витрат.

Отже, виходячи з особливостей Інтернет-середовища, можна сказати, що навіть якщо бренд в офлайні має історію, традиції і прихильників, поява «паралельного» онлайн-світу змушує починати брендинг з чистого аркуша. Інформаційні можливості Інтернету виховали критичного і вимогливого користувача, який вимагає доказів успішності бренду відповідно до правил Мережі.