websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

внутрішня пошукова оптимізація

Не так давно на одному з форумів я прочитав таку цікаву інформацію, що на пошукову видачу впливають близько 800 факторів ранжирування з них 750 ніяк не пов'язаних із зовнішніми посиланнями, тобто виходить величезна кількість чинників внутрішньої оптимізації.

Внутрішня пошукова оптимізація це величезний розділ в SEO, і судячи з останніх тенденцій її важливість тільки зростає, і кількість факторів так само збільшується. Природно якщо ви хочете зробити сайт відвідуваним і бути в топі то краще знати все, але все їх детально ні хто не описував і я вирішив вибрати 11 дуже цікавих і важливих чинників які вам допоможуть у просуванні вашого ресурсу.

Отже, давайте по порядку:

Ключові слова в тезі Title . У тезі title обов'язково повинні бути присутніми ключові слова і чим ближче до початку тега вони розташовані, тим краще. Головне у всьому мати міру і не перетворювати цей тег в перерахування ключових слів, це вам не тільки не зіграє на руку, але і спричинить за собою пошукові санкції.

Частота оновлення контенту . Це дуже важливий фактор, чим частіше оновлюється ваш сайт, тим краще, пошукові системи відносяться більш лояльно до таких сайтів і факт оновлення сайту робить його «живим» тим самим пошуковики бачать, що ресурс робітник не забутий і не покинутий. Так само має значення і масштабність поновлення ресурсу, чим більше інформації на сайті оновлюється тим краще.

Розподіл ключових слів тексті . Це так само дуже, важливий момент у внутрішній пошукової оптимізації, так як тут дуже важливо правильно розподілити ключові слова в самому тексті сторінки. Тут є кілька рекомендацій, які необхідно знати, а саме основна маса ключових слів повинна бути на початку сторінки, але не в якому разі не вся, ключові слова повинні розподіляться як-би в порядку спадання від початків до кінця, створюючи певну рівномірність. Не забувайте і про таке поняття як «нудота», тут не варто переборщувати оптимально 3-4%.

Ключові слова в заголовках H1, H2, H3 . Це одне з основ внутрішньої пошукової оптимізації, і тут як не крути обов'язково необхідна присутність ключів, але як і в попередньому пункті не варто сильно захоплюватися, правила знову ті ж тримайте ключі ближче до початку заголовка. Не забувайте що тег H1 застосовується тільки один раз на сторінці і повинен бути унікальний для кожної сторінки.

Оригінальний контент . Пишіть тільки якісний і оригінальний контент, ні коли не крадіть чужі тексту, не копіюйте, це принесе вашому сайту тільки шкоду і ні чого більше. Якісна внутрішня пошукова оптимізація передбачає тільки 100% унікальний контент, все інше якщо і має будь-якої вага то перспективи у нього недалекі.

Кількість вихідних посилань . Це так само дуже важливий факт, якщо з просуває вами сторінки варто багато вихідних посилань на інші ресурси це негативно позначається на релевантності вашої сторінки, ви як би роздаєте пошуковий вага. Оптимальним числом посилань вважається не більше 5, але як розумієте цифра досить умовна і може зміняться.

Мультимедіа на сайті . Як ні парадоксально, але це факт, на вашому сайті повинен бути не тільки текст, а й всілякі мультимедійні фали, типу відео, до таких сайтів пошукові системи відносяться так само з великою довірою. Звичайно, не варто ставити на цьому основний акцент, але цей факт необхідно розуміти і мати на увазі.

Помилки в html коді . Це досить не нове, але при цьому має значення для внутрішньої пошукової оптимізації, як часто буває сайти, які люди пишуть самі, або ж коректують вже написані CMS мають чимало помилок в коді, хай не критичних і вони не заважають відображення, але вони є . І чим більш коректний код вашого сайту тим краще, для цього перевіряйте свій код, як це зробити читайте в статті «Валідатность коду» .

Величина наповнення . І тут теж не маловажний момент, короткі відписки в кілька сотень слів, будуть гірше ранжуватися ніж повноцінні статті в пару тисяч слів. Хоча і тут не варто забувати про почуття міри і не варто писати дуже довгі тексти щоб всіх обігнати, як я говорив 2000-3000 тисячі слів цілком достатньо, більше малоймовірно, що оцінять, так що не зациклюйтеся і не захоплюйтеся.

Правильний description . Звичайно ж, як ми могли обійтися без старого доброго мета-тега опису, внутрішня пошукова оптимізація завжди передбачала наявність цього тега з правильно вкрапленнями ключами, красиво, лаконічно і що найголовніше написаного не тільки для пошукового робота, а й для людини тексту. До речі текст з цього тега дуже часто можна побачити в сниппета, так що думайте як раціонально заманити користувача на сайт.

Внутрішня перелінковка . Це мабуть один з найважливіших факторів, правильна перелінковка і розподіл навантаження на сайті дає дуже хороший ефект і не варто нехтувати внутрішніми посиланнями, вони іноді мають вага не менше ніж зовнішні. Схем перелинковки кілька видів, які ви без проблем можете знайти в інтернеті і застосувати для свого сайту.

Чесно кажучи, закінчуючи писати цю статтю, мимоволі згадую подібні матеріали років 7-8 назад і явно розумію, що все змінюється досить швидко і складність пошукових моделей стає зовсім на новий рівень, і те, що раніше можна було порекомендувати як якісним методом оптимізації, зараз може тільки нашкодити. Але головне все-таки залишається незмінним, робіть якісні, унікальні і цікаві ресурси і тоді у вас не буде ніяких проблем, ні санкціями пошукових систем, ні з позиціями в них.