websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

все що потрібно знати про відмінності онлайн продажів від офлайн

До нас часто приходять клієнти, які домоглися високих показників в офлайн продажах. Їх бізнеси успішні і прибуткові. У них виникає природне бажання - розвиватися далі, розробити власний інтернет-магазин  і продавати в онлайні.

Запускаючи інтернет-магазин люди стикаються з дуже великою кількістю сюрпризів для себе. У цій статті, я описав ті питання, які для багатьох наших клієнтів є не очевидними. Якби вони задумалися про них з самого початку, то могли б заощадити чимало часу і грошей.

Що є в офлайн торгівлі, чого немає в онлайні:

У офлайн магазину є локація, продажі залежать від прохідності місця, де розташований магазин.

Ваші конкуренти - це магазини, які знаходяться в вашому районі .

Людина може отримати товар відразу після продажу, в онлайні - тільки через час.

В офлайні люди, які у вас купували, про вас вже знають і пам'ятають, вони пам'ятають де ви знаходитеся, пам'ятають ваш асортимент. Якщо ви їм сподобалися, і їм потрібні товари, які у вас є, вони прийдуть до вас що-б купити їх. В онлайні вас навряд чи запам'ятають. Якщо ви нічим не виділяєтеся, то назва вашого магазину забудуть через годину після замовлення або через годину після отримання замовлення.

Вам необхідно тримати весь товар в наявності, і надати куплений товар тут і зараз.

Ваші канали реклами - зовнішня реклама, листівки, буклети, бігборди, місцева реклама.

Відразу після відкриття у вас є потенційні покупці - повз проходять люди. Після створення інтернет-магазину у вашого сайту - немає відвідуваності.

Що б презентувати товар, його потрібно викласти на прилавки.

Потрібно орендувати приміщення, платити за оренду і прибирання і т.д.

Облік товарів, надходження товару і облік продажів ведеться в спеціалізованій програмі.

Що є в онлайні, чого немає в офлайні:

Покупець не може помацати і потримати ваш товар в руках, всю інформацію він дізнається з опису і фотографій. Як наслідок - чим більше якісніше і повніше буде ваша інформація про товар - тим більше ймовірно, що у вас її куплять.

Є доставка і повернення товарів (в деяких сегментах він особливо великий, наприклад в сегменті одягу і взуття відсоток повернень складає до 40%).

Аудиторія не обмежена вашим місцем дислокації, ви можете продавати всюди, куди можете відправити ваш товар.

Ви одночасно конкуруєте з усіма інтернет-магазинами, які є в Інтернеті і навіть у всьому світі.

Люди рідко купують з першого візиту, спочатку довго вибирають, читають відгуки, порівнюють вашу пропозицію з іншими пропозиціями і потім можливо купують.

Ви можете продавати товари, яких у вас немає в наявності. За такою схемою працюють дуже багато інтернет-магазинів. Тримати весь асортимент на складі коштує дуже дорого і в цьому немає сенсу. Інтернет-магазини тримають товар в наявності (зазвичай найбільш ходовий товар) або доставляють під замовлення (замовляють у постачальника або у фабрики).

Після відкриття інтернет-магазину у вас немає потенційних покупців. У вашого сайту немає відвідуваності. Що б вона з'явилася, необхідно вкладати гроші в рекламу.

Основні канали реклами - інтернет просування (SЕО-просування, контекстна реклама, SMM, email-розсилка).

Потрібно орендувати хостинг, вам потрібно розбиратися в IT питаннях. Так чи інакше, що б досягти успіху в інтернет-продажах вам потрібно в цьому розбиратися. Всі власники великих інтернет-магазинів, добре розбираються в таких питаннях.

Що б презентувати товар покупцеві, потрібно зробити або ж уже мати в наявності фотографії товарів, текстовий опис товарів, характеристики товарів. Всю інформацію потрібно коректно розмістити на сайті. Підготовка контенту і наповнення - дуже трудомістка робота. Один з наших клієнтів при підняття питання про те, що потрібно переробити фотографії товарів, сказав, що для них це було справжнім пеклом і в черговий раз вони їх переробляти не стануть.

Крім системи обліку товарів у вас також є сайт інтернет-магазин і вам необхідно синхронізувати їх між собою. Вам необхідно в інтернет-магазині підтримувати актуальні ціни та наявність товарів. Для цього необхідно оновлення цін з excel або на пряму з системи обліку товарами.

Практично у всіх категоріях товарів вже є сильні гравці в інтернет торгівлі, які вже мають налагоджені бізнес процеси, оптимізовані всі витрати, кращі оптові закупівельні ціни у постачальників і ефективну інтернет-рекламу. Ви відразу з ними починаєте конкурувати.

Ціна у вас повинна бути ринкова (з невеликим люфтом). Якщо зробите демпінгові ціни - недоотримаєте прибуток, якщо завищити ціни - недоотримаєте продажу.

В інтернет просуванні, реклами та продажу, є можливість все оцифрувати і вимірювати. Є можливість вимірювати ефективність кожного каналу реклами. Це дозволить вам розуміти середню вартість кожного клієнта, розуміти який канал реклами скільки вам дає вигоди, і як наслідок - оптимізувати рекламні витрати.

В інтернет-продажах у вас є можливість спілкуватися з вашими клієнтами або потенційними клієнтами - через email розсилку, розсилку повідомлень в соціальних спільнотах. Це дозволить вам зберегти зв'язок між вами і покупцем, підштовхнути до повторних покупок і до скоєння перших. Цей канал комунікації найвигідніший і в довгостроковій перспективі вартість продажу в 5-10 разів дешевше, ніж вартість цієї ж продажу по контекстній рекламі. Що це означає для вас - що вартість кліка в контекстній рекламі дуже перегріта і що отримання клієнтів для вас відразу після запуску буде куди дорожче, ніж у найсильніших конкурентів.

В онлайн-торгівлі простіше масштабувати бізнес. Ви не прив'язані до місця локації. Ви можете продавати як мінімум по всій країні. Цією можливості немає в офлайн торгівлі. Щоб продавати в іншому місці, вам потрібно відкривати нову торгову точку.

В інтернет-магазині ролі співробітників, які необхідні для виконання замовлень: менеджер - який приймає замовлення по телефону або в системі прийому замовлень, комірник - відповідає за отримання продукції від постачальників, зберігання і облік продукції на складі і видачу товарів на замовлення клієнтів відправникам замовлень, «відправники замовлень» - люди який отримують замовлення від менеджерів, йдуть на склад, збирають замовлення і відправляють його клієнту, категорійний менеджер - відповідає за асортимент, базу постачальників, актуальність цін. Крім основних, також є додаткові співробітники, наприклад, бухгалтер (може бути на аутсорс) , копірайтер, контент-менеджер. IT фахівців для підтримки та супроводу сайту, і фахівців з інтернет-рекламі найкраще тримати на аутсорс.

Запорука успішного інтернет магазину - це:

Зниження вартості клієнта за рахунок:

Якості самого сайту (технічне виконання, маркетингові інструменти, якісний контент і опис товару)

Запуск якомога більшої кількості рекламних каналів, відстеження ефективності кожного з них і перерозподіл рекламного бюджету на більш ефективні канали.

Збір клієнтської бази, комунікація з нею і вчинення повторних продажів

Оптимізація процесів інтернет-магазину

Відстеження ключових показників роботи інтернет-магазину (кількість відмов, середній чек, середня вартість клієнта, кількість товарів в замовленні) і постійні заходи щодо поліпшення цих показників.