websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

все, що вам потрібно знати про корпоративному сайті

Ідея сайту, який здатний працювати відразу на два фронти, вирішуючи завдання і співробітників компанії і її клієнтів, що володіє величезними можливостями і неминуче досягає поставлених цілей, аж ніяк не утопія. Сьогодні корпоративний сайт став чимось більшим , ніж інформаційне представництво фірми в мережі. Це один з найпотужніших інструментів для комерційних і некомерційних організацій, компаній великого та середнього бізнесу, що сприяє їх швидкому і стабільному розвитку в мережі Інтернет. У чому секрет такого сайту? Будемо розбиратися далі.

Що таке корпоративний сайт?

Корпоративний сайт - це якісна і повноцінна презентація компанії в Інтернеті. Його основна мета - залучити нових клієнтів або партнерів (або зміцнити існуючий партнерське співробітництво), розвинути бізнес шляхом розкриття переваг компанії, докладну розповідь її діяльності, послуг або товарів. Мета створення корпоративного сайту залежить, безпосередньо, від бажань чи потреб самої компанії. В тому числі, це може бути захоплення нової ніші або вихід на міжнародний ринок.

Головною цінністю і відмінністю корпоративного сайту стало те, що він може виконувати і ряд інших завдань, які не менш важливі для фірми. Зокрема, за допомогою певних функцій, підтримувати цілодобову взаємозв'язок з клієнтами або партнерами, бути Файлосховище і інструментом для ведення робочого процесу співробітниками компанії, їх внутрішнього спілкування. Крім того, корпоративний сайт може продавати і рекламувати діяльність компанії, ставши досить ефективним рекламним майданчиком.

Основні завдання корпоративного сайту

Завдання сайту безпосередньо залежить від типу бізнесу і цілей компанії. Ми ж наведемо лише основні.

Формування та підвищення іміджу компанії

За допомогою елементів дизайну, інформації про компанії сайт фірми може стати потужним інструментом для формування іміджу компанії, зміцнення її позицій на ринку, а також зміцнення лояльності клієнтів по відношенню до неї. За допомогою сайту організації можна просувати фірмовий стиль, підвищувати впізнаваність бренду. Загалом, працювати на те, щоб цільова аудиторія і партнери сприймали компанію саме так, як того хоче її керівництво.

Розширення клієнтської та партнерської бази

Розміщення інформації про компанію та її діяльність, різних умовах для співпраці, які будуть цікаві іншим компаніям (якщо мова йде про B2B сайті), розділ з контактами, можливість спілкування з консультантом онлайн, наявність форми зворотного зв'язку - кожен елемент допомагає залучити нових клієнтів, партнерів , утримати існуючих.

Надання ЦА повної інформації про компанії

За своєю специфікою сайт організації абсолютно не обмежує обсяг Інфоконтент. Навпаки, чим детальніше розкрита інформація про компанію та її діяльність, тим зручніше для цільової аудиторії. Якщо відвідувач знаходить всі відповіді на свої питання щодо компанії на її сайті, то зникає необхідність зв'язуватися з представниками фірми. Це, в цілому, скорочує навантаження на співробітників.

Розділи бізнес-сайту можуть бути в будь-якій кількості. Головне, щоб сайт надав максимально можливу інформацію про компанію. Сюди можуть бути включені:

Інформація про саму компанію: її історію, здобутки, результати роботи;

Інформація про керівництво і співробітників компанії;

Інформація про товари чи послуги, які реалізуються фірмою з їх дуже докладним описом;

Будь-яка інформація для партнерів;

Блог і інше.

З інформативною точки зору, корпоративний сайт може містити абсолютно будь-який обсяг контенту, який може бути цікавий ЦА.

Хочете знак який оптимально повинна бути картка товару в інтернет-магазині? Читайте рекомендації по створенню і наповненню сторінок товару для SEO і користувачів.

Можливість продажу товарів і послуг

Корпоративний сайт може стати недорогий майданчиком для реклами - варто лише розмістити на ньому інформацію про акції та спеціальні пропозиції. Така реклама обійдеться власникам сайту в рази дешевше. Також сайт може включати функції для прямих продажів, приносячи тим самим прибуток компанії.

Залучення нових співробітників

Сайт компанії може допомогти їй відмовитися від послуг рекрутингових агентств і заощадити гроші на подачі оголошень про набір співробітників в газети. Достатньо лише створити розділ, розмістивши в ньому відповідну інформацію. Відомості про вимоги до кандидата, інформація про його вигоди та кар'єрному зростанні значно спростять задачу пошуку нових співробітників.

Види корпоративних сайтів

Виходячи із завдань і цілей розробки корпоративних сайтів, сформувалися їх різні види. Розглянемо їх докладніше.

Корпоративний сайт-візитка

Відмінний варіант для молодих компаній, які вже знають свою цільову аудиторію, і планують створити сайт в якості стартапа. Такий ресурс, як правило, досить невеликий, може складатися з декількох сторінок або бути зовсім одностранічнік. Містить коротку інформацію про компанії, її контакти і форму зворотного зв'язку. Іноді може містити коротку інформацію про товари або послуги, припускати можливість скачування прайса.

Перевага корпоративного сайту-візитки в тому, що він може розвиватися хронологічно з розвитком компанії. У нього можна додавати нові розділи, функції, категорії, інструменти. Це стане додатковим бонусом для клієнтів, особливо для тих, хто раніше вже бачив сайт - з його допомогою значно зміцниться довіра, так як неозброєним оком видно розвиток компанії.

Корпоративний сайт-каталог

Об'ємний сайт, який поєднує в собі відразу кілька ключових завдань - уявити компанію в Інтернеті і продавати товар або генерувати з відвідувача потенційного клієнта. На таких сайтах розміщується детальна інформація про товари чи послуги, а також функції для зв'язку з менеджерами компанії. Такий тип корпоративних сайтів підходить компаніям, які не мають можливості виставляти актуальні ціни до товарів. Причиною тому можуть стати особливості бізнесу. Наприклад, товар закуповується у валюті і неможливо встановити ціну через постійні стрибки курсу; товар / послуга продається на спеціальних умовах; продукція ексклюзивна або продається під індивідуальне замовлення за параметрами клієнта.

Корпоративний Інфопортал

Виходячи з назви виду сайту, ясно, що такі ресурси не націлені на продажу. Вони несуть навчальний або інформаційний характер. Їх мета - створення спільнот або груп за інтересами, їх об'єднання на основі єдиної тематики. Це можуть бути тренінги, будь-які навчальні уроки, статті або навіть сайт новин.

До слова, навіть інфопортали можуть нести комерційний підтекст. Наприклад, розміщуючи будь-які безкоштовні уроки, пропонувати користувачам завантажити повноцінний курс.

Що важливо для сучасних сайтів організації?

Якість корпоративного сайту дуже важливо, адже на кону стоїть імідж компанії, а з ним жартувати не варто. Отже, розробка такого сайту повинна ґрунтуватися на сучасних тенденціях сайтобудування, щоб він зміг максимально вигідно піднести компанію, доставивши зручність користувачам. Так само як великий перелік критеріїв, перерахуємо основні.

структура сайту

Як театр починається з вішалки, так і розробка сайту починається з аналізу структури сайту. Вона повинна формувати з сайту логічний ланцюжок з папок, щоб кожній людині було зрозуміло де і яким чином йому знайти потрібну йому інформацію. Від якості структури залежить частина успіху всього сайту. Якщо вона не продумана до кінця, має помилки та створює незручність для користування, навряд чи це стане терпіти відвідувач. Він просто піде з сайту. Не варто також забувати, що правильна структура - запорука швидкої індексації сайту пошуковим алгоритмом, що є великим плюсом для просування.

Цікавить розробка правильної структури сайту? Читайте поради про проектування структури web-сайту на блозі Імпульс-дизайн.

Оформлення сайту компанії

Бізнес сайт повинен мати стильний, що запам'ятовується, відповідний і діяльності компанії, і її ЦА, дизайн. Дизайн корпоративного сайту грає найважливішу роль. Він може як залучити потенційного клієнта, мотивуючи його до дій, так і відштовхнути його, створивши неправильне враження.

Як правило, корпоративні сайти оформляються в фірмовому стилі компанії. Однак якщо його немає, розробка дизайну повинна грунтуватися на тенденціях дизайну веб-сайту, підкреслювати достоїнства компанії і викликати правильні асоціації про фірму у цільової аудиторії. Тут важливо правильно підбирати кольори і враховувати їх поєднання. Якщо це викликає для вас труднощі або ви тільки думаєте над дизайном майбутнього сайту, рекомендуємо прочитати статтю про те, як правильно підбирати кольори сайту .

Хочете дізнатися про останні тенденції в веб-дизайні? Читайте статтю про тренди веб-дизайну на 2018 рік .

Функціонал сайту фірми

Як вже говорилося вище, корпоративний сайт за допомогою відповідного функціоналу може вирішувати величезний перелік завдань. При цьому ще на першому етапі розробки сайту необхідно продумати якісь функції будуть необхідні для сайту, щоб він був максимально зручний і для персоналу, і для клієнтів, і для партнерів.

Сучасний корпоративний сайт може виступати помічником в зберіганні файлів, їх обміні, у веденні документо- і товарообігу, контролі поставки і витраті продукції, особистому взаємодії з кожним клієнтом або партнером індивідуально і т.д. Отже, виходячи з цих завдань, необхідно продумати і розробити спеціальні функції, які допоможуть в їх вирішенні.

Необхідний обсяг інформації

Корпоративний сайт, як жоден інший вид веб-ресурсів, передбачає утримання величезного обсягу інформації. Насправді, інформації повинно бути стільки, щоб відвідувач сайту зміг самостійно знайти відповідь на будь-яке питання, що цікавить його.

Адаптація до мобільних пристроїв

Наявність адаптивної верстки - обов'язкова умова для якісного сайту організації. Якщо сайт компанії не адаптований під мобільні пристрої, це може сильно вдарити по його іміджу. До того ж, це призведе до втрати частини клієнтів.

Висока швидкість завантаження сайту

Оптимізація на сайті - понад усе. Ресурс повинен моментально завантажуватися, щоб не змушувати цільового клієнта чекати. А, значить, необхідно зробити все технічні заходи по оптимізації елементів, які впливають на швидкість завантаження. Навіть якщо створюється сайт-каталог, де є необхідність розміщення високоякісних і важких фотографій для демонстрації товару, краще запровадити функцію їх завантаження в окремій вкладці або у спливаючому вікні, а на сторінку завантажити оптимізовані фото.

надійний хостинг

Корпоративний сайт повинен витримувати критичні навантаження. Неприємно, коли відвідувач замість очікуваної їм сторінки бачить помилку, яка змушує його піти з сайту. А щоб цього не сталося, необхідно розмістити свій сайт на надійному хостингу.

Розробляєте сайт? Дізнайтеся більше про основні помилки при створенні сайту.

Багатомовність

Якісний сайт компанії повинен передбачати функцію багатомовності, якщо планується просуватися в країні, де населення розмовляє кількома мовами, або в планах - вихід компанії на міжнародний ринок. Це надасть зручність користувачеві, який зможе переглядати і читати інформацію на тій мові, який для нього найбільш комфортний. Якщо функція мультимовності з яких-небудь причин не підходить вам, рекомендується зареєструвати сайт на декількох доменних зонах. Рекомендуємо прочитати про те докладніше в статті про вибір доменних зон і підборі домену для сайту .

5 прикладів корпоративних сайтів великих і дрібних компаній

Розглянемо кілька відмінних прикладів корпоративних сайтів, які повністю відповідають сучасним вимогам і просто відмінно виглядають.

Приклад 1: Apple.com

Розпочнемо з приголомшливого прикладу сайту усіма відомого бренду Apple.

Сайт не містить інформації про компанії і в більшою мірою орієнтований на демонстрацію товарів. Логічно, настільки знаменитого і розкрученому бренду немає сенсу знову і знову говорити про нього - всім і так все відомо. А ось рекламувати свої нові моделі продукції - цілком раціонально. При цьому акцент на сайті йде на зображення - вони дійсно захоплюють і викликають бажання купити. Цей приклад сайту демонструє повноцінний корпоративний сайт-каталог, де інтегровані функції купити продукцію. При цьому функції покупки обмежені, що не дозволяє назвати ресурс інтернет магазином.

Сайт дійсно вражає своїм дизайном, зручністю, простою навігацією та повнотою інформації, що в цілому лише зміцнює імідж компанії.

Приклад 2: Pcparch.com

Наступний приклад - сайт архітектурної компанії.

www.pcparch.com

Сайт має просту навігацію, включає в себе дуже великий обсяг інформації, безпосередньо, про компанію, її діяльність, здобутки. Є блок новин, в якому описується життя компанії.

На тлі досить простого дизайну видна цікава ідея. Тут акцентується увага на талантах співробітників компанії, чиїми силами створюються макети найбільших будівель в Америці і Азії. Гортати сайт дуже зручно, швидке завантаження сайту дозволяє бродити по сторінках, знайомлячись ближче з організацією. Тут все лаконічно і стильно, нічого зайвого і непотрібного. Відмінний приклад того, яким може бути корпоративний сайт.

Приклад 3: O3familyfarms.com

Сайт, присвячений компанії, яка реалізує м'ясо для бургер ресторанів.

www.o3familyfarms.com

Корпоративний В2В сайт, орієнтований на пошук нових партнерів і реалізацію своєї продукції. Суть сайту полягає в демонстрації переваг і місії компанії, особливостей її продукції. Тому він містить великий обсяг інформації про компанії і товар. Цей приклад можна віднести до сайту-візитці, який поступово розвивається. Плюсом сайту став приємний дизайн з соковитими фото, а також проста структура і навігація, що дозволяють в кілька кліків знайти відповіді на будь-які питання, пов'язані з компанією.

Рекомендуємо подивитися більше прикладів сайтів-візиток на блозі Імпульс-дизайн.

Приклад 4: Jonathanradford.com

Приклад багатофункціонального і об'ємного корпоративного сайту елітного ріелтора.

www.jonathanradford.com

Цей ресурс - яскравий приклад корпоративного сайту-каталогу. Він поєднує в собі інформацію про людину, який створив компанію, його досягнення, діяльності та роботі в цілому; інформацію про послуги фірми, а також каталог нерухомості, яку він допомагає купити, з докладним описом кожного об'єкта. Компанія займається продажем і орендою елітного житла і сайт це демонструє високоякісними фото і відео. Є навіть окремі відео в HD-якості, присвячені окремим об'єктам, які б мотивували зацікавлених відвідувачів до дії.

Незважаючи на те, що головна сторінка сайту містить відеоряд, та й на всьому сайті дуже багато великих і якісних фотографій, сайт завантажується швидко. Але при цьому дуже запам'ятовується. А це величезний плюс. В цілому, після перегляду сайту залишається приємний післясмак, а відмінне опис компанії, її досягнення і зручний функціонал підбору ексклюзивного житла лише додають впевненості в тому, що перед нами - професіонал.

Приклад 5: Boutique-weddings.com

Цей приклад бізнес сайту поєднує в собі всі вимоги до Інфоконтент і стильний, яскравий, що запам'ятовується дизайн, створюючи тим самим потужний інструмент для вигідного позиціонування компанії на ринку.

www.boutique-weddings.com

Цей сайт присвячений компанії - організатору весільних урочистостей. Дизайн виконаний в класичному, типовому для цієї тематики, стилі. Доповнено яскравими фотографіями і відеороликами, що демонструють роботу компанії. В цілому, сайт розкриває максимальну інформацію про фірму: її послуги і можливості, її роботах. Немає абсолютно ніякої інформації про вартість послуг, що ще раз підштовхує відвідувача до звернення в компанію. Дуже яскравий приклад сайту, який створює дуже приємне враження про компанію.

Було мало прикладів? Дивіться ще 5 ТОП-ових прикладів сайтів компаній з докладним розбором на блозі Імпульс-дизайн.

А чи потрібен вам інтернет сайт компанії?

Перш ніж зважитися замовити розробку корпоративного сайту , гарненько подумайте - чи дійсно ви готові до цього. Сайт компанії - зовсім не та історія, коли створив сайт, запустив і забув про нього. По-перше, послуги створення сайту для бізнесу коштують досить дорого, про це не варто забувати. По-друге, такий ресурс постійно вимагає оновлень, підтримки і своєчасної доопрацювання в форс-мажорних ситуаціях. А це теж час і гроші. І, часом, чималі, якщо мова йде про послуги професіоналів.

Але якщо ви вже зважили всі за і проти і готові стати власником сайту для бізнесу, то будьте впевнені, що за умови його відповідності всім технічним і призначеним для користувача вимогам, ваш проект окупить себе, вирішуючи поставлені йому завдання і позиціонуючи вашу компанію в кращому світлі.