websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

все про семантичному ядрі сайту

Під семантичним ядром сайту мається на увазі список або добірка слів і словосполучень, які найбільш точно відповідають тематиці сайту. Говорячи іншими словами, це добірка ключових слів, завдяки яким користувачі, роблячи запит в пошукових системах, потрапляють на ваш сайт, тим самим сприяючи його просуванню. Створення семантичного ядра досить трудомістка і копітка робота і вимагає великої уважності при її складанні.

Основні поняття для складання семантичного ядра

Для початку слід ознайомитися з деякими основними поняттями, з якими доводиться стикатися при складанні ядра. Запити, які звичайні користувачі вбивають в пошукові рядки Google, Яндекс або інші, діляться на три основні групи: високочастотні (ВЧ), середньочастотні (СЧ) і низькочастотні (НЧ). Частотність визначається кількістю запитом за один місяць, тобто як часто одна і та ж фраза вводилася в пошуковик за місяць. Звичайно, точних значень частотності немає, проте, можна сказати, що кількість запитів менше 100 можна вважати низькочастотними, а понад 5000 - високочастотними. Запити, які коливаються в цих межах, умовно можна прийняти як середньо частотні.

Як визначити частотність?

Для визначення частотності існують безкоштовні сервіси: Яндекс Вордстар і Google AdWords. Розглянемо, як працює сервіс Яндекс Вордстат. По суті, цей сервіс веде статистику за минулий місяць, який показує кількість запитів.

Припустимо, ваш сайт присвячений заробітку на Форекс. Вказуємо в рядку запиту «заробити на форекс» і тиснемо кнопку підібрати. Після перевірки сервіс нам видає статистику, де на першому місці наша рядок з частотністю 15000. Однак це цифра оманлива. Тут маються на увазі всі запити, які так чи інакше містять цю фразу, тобто «як заробити на форекс», «заробити на форекс новачкові», «чи реально заробити на форекс» і т. Д. Щоб дізнатися справжню цифру нашого запиту, слід застосувати, якщо можна так сказати, формулу: необхідно укласти наше вираз в лапки і виставляти знак оклику перед кожним словом. Тепер воно буде виглядати так: «! Заробити! На! Форекс». Використовуючи цю «формулу», ми отримаємо статистику запиту в точній формі. Тепер цифра дорівнювала близько 500 - це в 30 разів менша за попередню цифри.

Перевірка частотності за допомогою Google AdWords

У розділі «Інструменти» заходимо в підрозділ «Підказки ключових слів» і перед нами відкриється сторінка, де також як і в Яндекс Вордстар, можемо перевірити статистику запиту. Однак Google AdWords відрізняється тим, що тут для визначення точного входження не потрібно застосування «формули» зі знаками оклику. На сторінці існує готовий блок «Типи відповідності», де ви побачите три варіанти: широке, точне і фразовое. Вибрати необхідне точне входження.

Крім кількості запитів за місяць, в таблиці ви можете побачити рівень конкуренції. Просувати сайт по низькочастотних запитах, як відомо, легше, однак НЧ запит може виявитися висококонкуретним і для просування сайту в ТОП 10 буде потрібно чимало зусиль.

Крім того, в Google AdWords можна скористатися додатковими параметрами і фільтрами, вибрати регіон, мова, для яких пристроїв слід проводити пошук настільних, мобільних і т. Д. Цифри, отримані під час перевірки в Яндекс Вордстат і в Google AdWords, можуть відрізнятися, тому для більш точного і правильного семантичного ядра вашого сайту варто використовувати обидва сервісу.

Як правильно скласти семантичне ядро

Найкращий спосіб складання семантичного ядра - це поглянути на роботу не як SEO-оптимізатор або веб-майстер, а як звичайний користувач. Для початку вам необхідно скласти список всіх слів або словосполучень, які найбільш точно відповідають смислу того, що ви хочете донести до читачів. Уявіть себе на місці користувача, який хоче знайти інформацію, що зберігається на вашому сайті. Подумайте, якими запитами він би користувався.

Алгоритми пошукових систем постійно змінюються, і гнатися за ними не має сенсу. Варто врахувати, що пошукові системи прагнуть максимально полегшити задачу користувача в пошуках інформації. Тобто, якщо ви подивитеся на свій сайт очима користувача, то набагато легше зрозумієте принцип складання семантичного ядра.

Стратегія складання семантичного ядра

Підбір ключових запитів включає можна розділити на кілька етапів:

Створення списку всіх слів, які точніше відображають тематику вашого сайту. Щоб правильно підібрати слова, завжди треба пам'ятати, про що буде ваш сайт. Для початку достатньо буде придумати від 100 до 200 запитів.

Видалення непотрібних слів. Тобто на даному етапі відбувається відсів тих слів, за якими ви не будете просувати свій сайт.

Видалення висококонкурентних запитів. Просування по цій категорії не має сенсу.

Правильний розподіл ключових запитів по внутрішнім сторінкам. Среднеконкурентние запити можна залишити на головній сторінці, а нізкоконкурентним розподілити по решті сторінок сайту.

Помилки при складанні семантичного ядра

Намагайтеся уникати загальних фраз, які не розкривають тематику вашого сайту. З іншого боку, занадто вузькі запити також будуть погано впливати на відвідуваність вашого сайту. Тут потрібна золота середина.

Чи не перегинати палицю з кількістю ключових слів. Оптимальна кількість слів становить 1 або 2 ключового слова на 2000 символів.

Деякі не враховують помилки, допущені в словах. Випадкові помилки в словах, які допускають користувачі при запитах або неправильна розкладка клавіатури, можуть привести їх на ваш сайт.

Важливо також пам'ятати, що семантичне ядро сайту вимагає постійної уваги і періодичних змін. У міру доповнення або зміни інформації вашого сайту необхідно міняти і семантичне ядро сайту.