websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

відмінність інтернет каталогу товарів від інтернет магазину і від інтернет вітрини

Будемо розглядати проблеми з точки зору користувача.

Сайт - каталог товарів

Каталог являє собою впорядковану групу з різних тем. Чудово, якщо є можливість сортування і пошуку за каталогом. Приклад: зайшов на сайт компанії, дивлюся - представлені новинки комп'ютерної техніки: планшетники, недорогі принтери, монітори плоскі і т. П. Поруч ціна великими цифрами, опис. Гаразд, зацікавив планшетник, хоча я собі вже замовив. Натискаю на картинку ... ніего не відбувається. Натискаю на ціну, опис. Ніякої реакції - а як купити те? Зазвичай поруч з описом хоча б показують інформацію про те, як купити ... Або кнопку яку вішають.

Для кого ця сторінка? Не зрозуміло. А ось воно! "Зателефонуйте нам щоб оформити замовлення! Телефон такий то". Але у мене немає зараз телефону під рукою, а замовити хочу ... як бути?

Чудово. Це звичайно найпростіша інтернет вітрина товарів, працювати можна. Але розбиратися довго. Клієнт вже пішов на інший сайт.

У чому здесьпроблема? Давайте розбирати. Відвідувач прийшов на сайтах. Це холодний візит, можливо по рекламному посиланню. Людина побачила те, що він хоче і бажання може пропасти через п'ять хвилин. Завдання сайту - утримати його увагу яскравими картинками і цікавими пропозиціями. Важливо пам'ятати про юзабіліті - зручність користування. Якщо не зрозуміло куди натиснути і що зробити щоб отримати бажане - це проблема.В нашому випадку найбільш вдалим варіантом в збільшенні конверсії відвідувача в споживача буде чітка покрокова і зрозуміла інформація про те, як купити товар. Нехай у вас немає скрипта інтернет магазину. Але ж є назва товару, є його артикул. Нехай у Вас є форма зв'язку на сайті - людина може натиснути на посилання поруч з товаром і відкриється нове вікно, в якому буде розказано як купити - треба, наприклад, відправити e-mail або повідомлення з форми контактів, вказавши у вільному вигляді що хочете купити. Не упускайте свого клієнта. Чим швидше він зорієнтується на сайті - тим краще.

Сайт - інтернет вітрина

Розглянемо варіант з інтернет - вітриною. Цей варіант практично не відрізняється від першого - є товари, вони вже можуть сортуватися по сторінках-категоріям, є якісь автоматизовані функції прийому заявки. Більш докладний опис товару, відгуки клієнтів і думки фахівців допоможуть збільшити конверсію. Добре, дивимося далі - як оплатити? "Ви робите передоплату, ми відправляємо Вам товар". Як, куди написано - на такий то гаманець з позначкою "Замовлення з магазину" - самі набираємо текст заявки. Незручно, довго, клієнт пішов.

Сайт - інтернет магазин

Тепер перейдемо до інтернет-магазину. Ми знайшли товар, нам сподобалося опис, відгуки, презентація. Ми хочемо замовити. Ми натискаємо кнопку замовити. У коліестве 1 штуки, доставка туди то, оплату вибираємо ... Тут є варіанти - електронні гроші, післяплатою, оплата кур'єру або самовивезення. Нехай на цей раз це будуть електронні гроші. нам так зручніше. Ми товар оплачуємо, він нам точно потрібна, магазин дає хороші гарантії. Клієнт щасливий, угода відбулася.

У цьому прикладі ми бачимо добре організовану схему залучення уваги, презентації та продажу. Клієнт не втік через зручності. Саме так влаштовані сучасні інтернет-магазини. Саме такі зручні системи надає своїм клієнтам студія ITsait.