websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

вірусна реклама в інтернеті

Трохи про вірусну рекламу

Один з найбільш ефективних способів розкручування товарів у всесвітній павутині є вірусна реклама. Такими можуть бути забавні, смішні або шокуючі матеріали: ігор, фотографія, flash-мультфільм, відеоролик. Вірусна реклама є абсолютно безпечною для комп'ютерної техніки користувачів і названа так лише за схожість поширення з вірусними програмами в глобальній мережі. В основі такої реклами завжди лежать психологічні технології. Реклама подана в такому вигляді, що викликає у більшості людей бажання поділитися нею з оточуючими, друзями, знайомими. В цьому і полягає суть вірусного маркетингу:користувачі діляться вподобаним рекламним продуктом за власним бажанням, без примусу, оскільки він (рекламний продукт) їм сподобався.

Історія виникнення

Прийнято вважати, що Джеффрі Рейпорт був тим першим людиною, який ввів поняття «вірусного маркетингу». Було це ще в 1996 році. Розповідав він про це поняття в своїй однойменній статті. Відомі компанії взяли на озброєння це інструмент. Так, наприклад Microsoft проводила акцію Hotmail. Всі листи, які розсилалися користувачами мали прикріплений заклик до одержувачів листів створювати свою безкоштовну електронну пошту на Hotmail.

А де вірус?

Про «сарафанне радіо» знають багато. Так ось, вірусний маркетинг діє за тим же принципом. Тільки з розвитком технологій він вже перейшов в іншу площину - площину віртуальної реальності. Вірусні рекламні оголошення поширюються в Інтернеті на різних майданчиках: соціальних мережах, блогах і т.д. Хто поширює таку рекламу? Так самі одержувачі і поширюють: вони діляться сподобалися матеріалами зі своїм оточенням.

На сьогоднішній день не всі люди відверто довіряють рекламі. Цим і користується вірусний маркетинг. Якщо ви почуєте думку незацікавленого особи про будь-якому продукті (товарі, послузі), то, швидше за все, вирішите також спробувати.А ось якщо про те ж продукті буде розміщена реклама в будь-яких інших джерелах, то ймовірність того, що ви побіжите за ним, знижується в рази. На прикладі це може виглядати так: сусідка сказала, що купила новий хліб, який привозять в сусідній супермаркет. Результат: ви теж захочете його спробувати (з великою часткою ймовірності). А ось якщо ви прочитаєте на рекламному щиті поруч з супермаркетом, що у них у продажу з'явився новий сорт хліба, то ймовірність того, що ви активно відреагуєте на це оголошення, дуже мала. А все тому, що далеко не завжди рекламований товар на ділі виявляється таким же класним, як і в рекламі.

Принципи вірусного маркетингу і зміст оголошень

Принцип простий: у першу чергу важливо зацікавити користувача, а лише потім має значення якість рекламованого продукту. Ваша мета - зачепити користувача, не залишити його байдужим, спровокувати, тобто робити все можливе, щоб людина почала ділитися не тільки своїми емоціями в мережі, але і самою рекламою. Щоб цього досягти, потрібно, щоб реклама була неординарною, креативною, яскравою, незвичайною, в загальному, такий, щоб нею хотілося ділитися. Користувачі мережі будуть ділитися один з одним і реклама буде розходитися по мережі буквально в геометричній прогресії. Якщо реклама реально класна , то вона може стати відомою в усьому світі саме завдяки тому, що користувачі глобальної мережі будуть ділитися нею один з одним тому, що вона їм припала до душі.

Яка реклама може поширюватися подібним чином

Сценарій : сюжет ролика повинен бути не просто цікавий або креативний, він повинен просто підривати мозок користувача різними емоціями.

Ідея : вона не повинна залишити байдужим того, хто дивиться такий ролик. Можна показати звичні речі в абсолютно новому ракурсі або форматі. А можна показати щось принципово нове і небачене досі.

Зв'язок реклами і рекламованого бренду : ті, хто будуть дивитися цей ролик не повинні бачити в ньому рекламу продукту, тобто реклама повинна бути максимально прозорою і ненав'язливою. В іншому випадку користувачі глобальної мережі не поведуться і поширювати рекламу не будуть. Хоча, в рідкісних випадках, навіть відверто рекламні ролики можуть розходитися з неймовірною швидкістю по мережі.

Наскільки зручно поширювати ролик : ділитися такою рекламою має бути дуже легко, оскільки морочитися зі скачуванням і подальшої публікацією захочуть небагато.

Потенціал реклами : оціните, чи викликає рекламний ролик бажання поділитися ним з друзями і знайомими.

Актуальність : беріть до уваги і те фактор, наскільки люди готові в даній обстановці сприймати що подається їм інформацію.

Як швидко пошириться: тут головне встигнути вчасно. При правильному підході до створення вірусної реклами вірусна хвиля буде створена завдяки великій кількості переглядів в перші кілька тижнів після вивантаження ролика в мережу. Якщо дивитися статистику, то можна побачити, що в більшості випадків вже сорок відсотків всіх переглядів подібної реклами припадає на перший тиждень.

Чи чекає вас успіх?

Сказати точно буде успішним даний ролик або його чекає фіаско сказати відразу не можна. Якщо ви думаєте, що достатньо буде розмістити ваш геніальний ролик на YouTube, і він відразу ж отримає багатотисячні показники переглядів, то ви помиляєтеся . Яким би класним ні ваш ролик, але в мережі існує величезна кількість конкурентів, які теж викладають реально класні рекламні продукти (хоча і неякісної реклами вистачає). Щоб ваша вірусна реклама спрацювала, треба докласти ще чимало зусиль: оптимізувати свій профіль, правильно, якісно і грамотно описати свій ролик, прописати теги, не забути нагадати про себе блогерам і користувачам різних соціальних мереж. Вся ця робота приносить задоволення і гарантує відмінний результат вашої рекламної кампанії.

Ну і на завершення кілька прикладів:

Французьке агентство Buzzman відмінно попрацював над рекламною кампанією для офісного коректора Tipp-ex. Ролик можна подивитися на Ютубі;

Єгипетське агентство Advantage Marketing & Advertising постаралося на славу і оригінально прорекламувати сир «Панда» виробника Arab dairy;

Cadbury Dairy Milk. Не бачили? А даремно. Діти дуже здорово витанцьовують ... бровами;

Авіакомпанія Cebu Pacific оригінально і ненав'язливо прорекламувала себе. Ролик знятий під виглядом аматорського відео. На даному прикладі можна переконатися, що розмір бюджету для вірусної реклами не так вже й важливий;

Агентство The Viral Factory чудово попрацював, щоб прорекламувати черговий продукт для Samsung ;

Скучили за літом? Ну тоді відверніться від всього заліпнув на рекламі морозива Magnum!