websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як перевірити ефективність контекстної реклами

Як перевірити ефективність PPC реклами?

Багато хто думає, що рекламу можна вважати ефективною, якщо вона продає. Однак, на практиці виявляється, не так-то просто зв'язати воєдино кількість продажів і рекламні кампанії. Це можна зробити тільки в тому випадку, якщо ви маєте модуль електронної комерції. Він може надати всі необхідні дані за різними запитами: скільки продажів було здійснено за допомогою реклами, яка загальна сума, продажів, розмір середнього чека і т.д. Ті ж, хто не має подібного модуля, можуть отримати всю необхідну інформацію з інших джерел, про які йтиметься далі.

Якщо описувати в двох словах, то рекламну кампанію можна назвати ідеальною, якщо вона коштує копійки, а віддача від неї - величезна. Отже, оцінювати ефективність кампанії можна за двома показниками:

Скільки складають витрати на рекламу;

Які доходи від рекламної кампанії.

Як уже згадувалося раніше, якщо ви маєте модуль, то він зробить за вас всі необхідні підрахунки. Але ми поговоримо про інші методи, які хоч і не назвуть вам абсолютно точні цифри, але загальне уявлення про ефективність рекламної кампанії отримаєте. Тепер детальніше про тих поняттях, з якими доведеться зіткнутися далі.

Ефективність контекстної реклами: Головні поняття

CTR

Показник кликабельности (Click Through Rate) представляє собою співвідношення кількості потенційних клієнтів, яким було показано рекламне оголошення, до кількості тих відвідувачів, які перейшли на сайт, клікнувши по оголошенню. Недолік: немає ніякої гарантії того, що користувач перейшов на сайт по оголошенню, зробить на ньому покупку. Наприклад, дитина, яка освоює гаджет одного з батьків, тикаючи пальчиком по екрану. Але CTR може надати додаткові відомості про привабливість рекламної кампанії для потенційних клієнтів. Розрахувати можна за формулою:

Вартість залучення нового клієнта

Не маючи цього показника, можна вважати рекламну кампанію більш успішною, ніж вона є насправді. Навіть при великих обсягах продажів не буде приводу для радості, якщо ви витратили на рекламу суму, яка перевищує суму продажів. Розглянемо приклад. Для зручності вартість будуть приводитися в доларах, а цінові показники будуть усереднені.

Отже, на контекстну рекламу, припустимо, витратили 115 доларів. За вашим рекламним оголошенням перейшли три сотні разів. Отже, вартість одного перехід становить 0,38 доларів. Далі, із загального числа відвідувачів сайту (з 300) лише п'ятнадцять чоловік вирішили заповнити форму зворотного зв'язку. Тому сто п`ятнадцять доларів слід розділити на п'ятнадцять. Виходить вартість одне ліда дорівнює 7,6 доларів. Якщо взяти до уваги, що з п'ятнадцяти лидов лише п'ятеро зробили замовлення, то вартість залучення клієнта складе 22,8 долара.

Обидва показники - вартість залучення клієнта і вартість ліда - слід брати до уваги незалежно один від одного. Якщо невелика кількість лидов перетворюються в покупців, то варто приділити увагу відділу продажів, перевіривши його роботу. Причиною може стати те, що менеджери не приймають частину дзвінків, але ж вартість кожного ліда немаленька. На показник вартості залучення клієнта необхідно робити упор, проводячи розрахунки рентабельності продажу певного товару за допомогою контекстної реклами.

конверсія

Конверсія дозволяє визначити, яка кількість користувачів готове здійснити цільове дію, а яке просто гортає сайт. Конверсія являє собою співвідношення користувачів, які зробили замовлення / покупку до загальної кількості відвідувачів веб-ресурсу.

Не тільки про якість трафіку говорить показник конверсії, а й про те, чи викликає сайт в цілому бажання зробити замовлення або покупку. Підвищення показника конверсії дасть можливість знизити вартість конвертації і збільшити обсяг прибутку від реклами.

мета

Недостатньо просто знати, скільки інтернет-користувачів клінкуло по рекламному оголошенню. Адже важливі не переходи на сайт, а вчинення замовлень / покупок на ньому. Саме тому варто приділяти особливу увагу діям відвідувача, які мають ознаки зацікавленості. Налаштовуючи аналітичну систему, можна задати певні показники, які будуть зараховуватися як досягнення мети при вчиненні відвідувачем певної дії.

Перш, ніж перевіряти, чи варто ще раз переконатися, що в системі аналітики правильно виставлені цілі, а найважливіші дії відвідувачів будуть відслідковуватися. Інакше ефективність рекламної кампанії можна буде вираховувати лише за переходами по рекламному оголошенню, що не є найточнішим способом. Варто максимально наближати мети до отримання організацією прибутку. На практиці це може виглядати так: подія «Перегляд сторінки контактів» зможе дати менш точну інформацію, ніж відвідування сторінки «Додавання товару в кошик».

Цілі сайту можуть різнитися залежно від специфіки сайту. Це може бути:

Підписка на розсилку;

оформлення заявки;

скачування прайса;

заповнення форми зворотного зв'язку і т.д.

Крім того, можна налаштувати і цілі, які допоможуть проаналізувати поведінку відвідувачів сайту. Наприклад, якщо відвідувач проведе на сайті більше трьох хвилин. Так само варто брати до уваги і глибину перегляду сайту: скільки сторінок користувач переглянув, поки був на сайті. Але навіть такі показники ефективності рекламної кампанії можна віднести лише до непрямих.

Далі розміщений скрін з розділу «Переходи - Цілі», що надається Google Analytics. Тут можна ознайомитися з повним списком. Далі ми будемо розглядати приклади саме з цієї системи аналітики, оскільки вона є найбільш затребуваною в світі.

Але варто згадати і про один нюанс, який може зробити істотний вплив на точність даних. Дві найбільш популярні аналітичні системи беруть до уваги лише поведінку онлайн-користувачів. Однак, у багато компаній величезна кількість потенційних клієнтів здійснюють дзвінок перш, ніж прийняти рішення про замовлення послуги або покупки товару. Адже, погодьтеся, вибрати няню своєму чаду, купити квартиру або обладнання на підприємство в один клік нереально. Отже, продажу офлайн, які відбуваються в подібних випадках, системами аналітики не будуть враховуватися.

Щоб заповнити таку прогалину в отриманні аналітичної інформації, використовують call tracking. Іншими словами - аналітику дзвінків. Такі сервіси будуть збирати всю можливу інформацію по всім дзвінків на сайт, в тому числі і джерела, які сприяли зверненню потенційного клієнта. Сервіси в автоматичному режимі будуть передавати всю отриману інформацію в системи аналітики. А в звітах буде відображена ще одна мета - дзвінок.

Правильне порівняння отриманих даних

Перевіряти ефективність контекстної реклами можна лише тоді, коли вже є досить проаналізованої інформації. Звіряти такі дані зі звітами слід не рідше одного разу на тиждень, навіть за умови, що сайт має невелику відвідуваність. Це варто робити для того, щоб побачити позитивну динаміку вже через кілька днів після запуску рекламної кампанії. Якщо проаналізувати дані за більший часовий проміжок (наприклад, місяць), то зможете зробити більш масштабні висновки.

При зміні кампанії, варто перевірити, як така дія позначилося на ефективності. Для цього запишіть стартові показники, щоб в подальшому ви могли порівнювати отримані показники. Вам будуть потрібні:

кількість трафіку;

CPC і CTR. Цю пару показників варто аналізувати разом, щоб мати поняття про те, скільки ж обійшлося залучення клієнта;

вартість цільової конверсії;

показник конверсії;

число цілей, які були досягнуті.

Зіставляйте дані правильно: місяць з місяцем, а тиждень з тижнем. Неправильно порівнювати періоди, які будуть включати в себе святкові дні або вихідні з буденними днями, оскільки отримаєте неправильні дані. Слід пам'ятати, що у аналітичної системи Google Analytics в неділю, а не в понеділок, починається тиждень.

стандартні звіти

Про основні показники ми поговорили. Тепер варто згадати про метриках, які побічно відображають ефективність рекламної кампанії. Саме згадати, а не докопуватися до дрібниць, оскільки не завжди вони здатні відобразити реальний стан ситуації. Наприклад, ваш товар має свою специфіку тривалий вибір. Отже, користувач, який спочатку зайшов на сайт з мобільного гаджета, повернеться потім на сайт ще і з ПК або ноутбука. Якщо ви будете брати до уваги тільки показник відмов, то у вас складеться думка, що контекстна реклама не приносить очікуваних результатів.

Ці показники слід мати на увазі:

Відмова - якщо відвідувач відкрив сторінку і закрив її без будь-якої взаємодії з нею;

Середній час перебування на сайті. Для блогів це показник того, чи читав відвідувач розміщений матеріал або ж просто заглянув на сайт і закрив його;

Середня глибина перегляду сайту - яка кількість сторінок сайту відвідувач переглянув за один сеанс.

Не забули, що налаштовувати цілі - це вкрай важливо. Якщо ви це зробили, то в звітах будуть надані показники і по ним. Просто в блоці «Переходи» виберете ту мету, яка вас цікавить.

Звіти про рекламні кампанії

Щоб отримати звіт за наявними джерелами трафіку можна перейти по такому ланцюжку «Джерела трафіку» / «Кампанії» / «Все кампанії». А ось перехід тут «Джерела трафіку» / «AdWords» матиме десяток самих докладних звітів по проведеними в Google рекламним кампаніям. Найбільш докладним звітом є «Кампанії». Він надає дані по активності користувача по рекламі в AdWords і за витратами на цю капання:

Схожа вибірка буде надаватися по всіх ключам в потрібній вкладці.

Переглянути візуалізацію різних параметрів для наявних рекламних кампаній можна в звіті «Карти ефективності». Наприклад, візуалізація за кількістю відвідувачів і кількістю відмов. Ті компанії, які мають найбільшу кількість відмов, промальовувалися червоним кольором. Розмір квадрата свідчить про кількість приведених рекламною кампанією на сайт користувачів: чим він більший, тим більше відвідувачів прийшло на веб-ресурс. Ну і відповідно навпаки.

Звіт по ключам

Проводити аналіз ключів, які здатні генерувати трафік, слід не тільки по тим кампаніям, які проводяться в Google AdWords. Перейшовши по цьому ланцюжку «Джерела трафіку» / «Весь трафік» / «Джерела» / «Канал» можна знайти досить цінний звіт, в якому буде зібрана вся інформація за джерелами, які призводять на веб-ресурс потенційних клієнтів. Наприклад, ви вклали чималі кошти в контекстну рекламу Яндекса, а в звіті вона зайняла лише десяте місце. Це пряме свідчення того, що з рекламною кампанією щось не так. Але якщо говорити про аналіз ключів, то він дозволяє відстежити ефективність кожного ключа в кожної компанії і оцінити якість одержуваного на сайт трафіку. Статистичні дані по ключам, які використовуються в рекламі в мережі Google, можна подивитися в звіті «Джерела трафіку» / «AdWord» / «Ключові слова».

Тут варто звернути увагу на наступні моменти:

Які ключі здатні згенерувати найбільшу кількість трафіку. Якщо вони не особливо підходять під тематику вашого веб-ресурсу, то вливання в рекламну кампанію - це гроші на вітер;

Які ключі частіше за інших здатні привести потенційного клієнта до здійснення цільового дії. Якщо натиснути на назву стовпчика «Досягнуті переходи до мети», то кличі будуть збудовані в порядку убування їх ефективності.

Звіт по багатоканальним послідовностям

Він показує, як рухався користувач до того, як перетворився на покупця / замовника. Покупець, що прийшов на сайт, насправді, не так часто відразу ж робить покупку. У реальності це буває досить рідко.

Наприклад, користувач вводить в рядок пошуку ключ «туристичний рюкзак», тому що вирішив сходити в гори. У пошуковій видачі він бачить оголошення контекстної реклами і приймає рішення подивитися видані пропозиції. Клікнувши на оголошення, він потрапляє на сайт, знаходить відповідний йому варіант, але не робить покупку, оскільки не дуже добре розбирається в рюкзаках, і йому необхідний погляд знає одного. Пізніше цей же користувач, ввівши адресу магазину і відшукавши річ, відправляє другу посилання на рюкзак, який йому сподобався. Друг дає «добро», але користувач в очікуванні зарплати відкладає покупку ще на якийсь час, додавши інтернет-магазин в закладки. Лише через деякий час це користувач здійснює покупку. Багатоканальні послідовності саме в цьому випадку мають такий вигляд: контекстна реклама (СРС) - безкоштовний пошук інформації - перехід за прямим посиланням (direct).

Так чи необхідний подібний звіт? Можлива ситуація, коли власник онлайн-магазину, спираючись на інші звіти, які містять неточну або помилкову інформацію, вирішить, що контекстна реклама не працює і просто припинить кампанію. Якщо він не буде враховувати, що його товар слід вибирати з особливою ретельністю (тобто неодноразово заходити на сайт), і відключить контекстну рекламу, то його обсяги продажів почнуть падати, адже з цього ланцюжка буде прибрано основна ланка. І приводити клієнтів на сайт вже буде нічому.

Щоб така ситуація не вийшла і з вами, слід опрацьовувати звіти про багатоканальних послідовностях. Такий звіт здатний відобразити всі канали, що сполучаються між собою, які здатні привести на сайт трафік. Якщо певна послідовність здатна забезпечити велику кількість цільових конверсій, то ні одна ланка з цього ланцюжка вилучати не можна. Якщо такий звіт потрапляє в руки фахівця з контекстної реклами, то він здатний оцінити, наскільки ефективні платні канали в поєднанні з іншими джерелами трафіку. У звіті можна вибрати цілі і переглянути кількість переходів по ним.

Підведемо підсумки

Без постійної аналітики реклама в електронній комерції навряд чи буде ефективною. Тому, якщо спеціального модуля немає, то варто звернути свою увагу на такі моменти:

Проводити аналіз звітів щотижня;

Кардинальні рішення з питань успішності рекламної кампанії слід приймати не відразу, а через місяць - два (це залежить від кількості відвідувачів сайту);

Приймайте до уваги в основному ті основні показники, мова про які йшла на початку статті.