websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як писати тексти, які продають

Чомусь багато клієнтів думають, що кращі продають тексти - це обов'язково щось шедевральний, запаморочливе, з вау-ефектом. Що ми зараз розробимо сайт, грунтовно пошаманити над ним, проведемо обряд, завтра його запустимо, а післязавтра телефон стане гарячим від численних дзвінків клієнтів, які прочитали текст на сайті і тут же захотіли купити товар. У нашій практиці були і такі "чудики", які і зовсім заявляли: "Хочемо тексти як у Apple на сайті і такі ж черги, які вишикувалися в ГУМі за iPhone X".

За і проти текстів як у Apple

Знаючі люди розуміють, що на сайті Apple текстів від сили відсотків 10, решта займають картинки з продуктами, тому що в разі високотехнологічних товарів набагато краще працює візуалізація. Такий сайт підійдуть не всім компаніям, а тільки тим, хто працює в інноваційній і технологічній галузях. Подивіться ці скріни, скільки тексту ви бачите на сайті на головній сторінці?

Тексту мало навіть в описі самого продукту:

Правіло№ 1. Запам'ятайте: Продає текст - це не магічний текст, який змусить клієнтів кинути всі свої справи і кинутися купувати ваш товар. Це звичайний текст, написаний по певній структурі, який допомагає потенційним споживачам прийняти рішення про покупку, запам'ятати компанію або бренд, викликати певні асоціації у свідомості потенційних покупців.

Tри моделі побудови продають текстів

Таких структур на сьогоднішній день дуже багато. Щоб сильно не заглиблюватися в теорію і не засмічувати ваш мозок складними термінами, розглянемо найбільш популярні моделі, які допоможуть зрозуміти, як писати продають тексти для сайту навіть новачкам письменницької майстерності.

модель Аристотеля

ДО РЕЧІ, МИ МОЖЕМО РОЗРОБИТИ ВАМ НОВИЙ САЙТ!

ДОКЛАДНІШЕ

Проблема. Почніть текст з заголовка, який привертає увагу цільової аудиторії, зробивши акцент на болі або проблеми. Наприклад,  Ваші тексти ніхто не читає? З кожним днем відвідувачів все менше?

Обіцянка. Вказавши на проблему, ви вже привернули увагу. Продовженням заголовка в першому випадку може бути наступне речення:  Абсолютно нова методика навчання копірайтингу ВО СНЕ без відриву від роботи і сім'ї навчить Вас писати продають тексти.

Доведення. Людям потрібні факти і докази. Це може бути гарантія, відгуки, думка експерта. Дуже добре в даному випадку працюють цифри. Третім пропозицією повинно бути таке:  Ми обіцяємо Вам, що вже за місяць навчання ВО СНЕ Ви станете справжнім гуру копірайтингу і общеголяете самого Тоні Роббінсон, в іншому випадку ми повернемо всі ваші гроші і будемо самі строчити продають тексти цілий місяць для вашого сайту.

Ціна і цільове дію. Тут потрібно вказати, яке цільове дію ви хочете отримати від користувача. Якщо потрібен дзвінок, так і напишіть. Якщо покупку, теж напишіть. Наприклад,  У нас залишилося тільки 5 місць для запису на чарівний курс копірайтингу ВО СНЕ зі знижкою 0%. Чи не проспить унікальний шанс зробити з себе першокласного МАЙСТРА СЛОВА.

Правило №2. Апелювати до болю не завжди доречно. Багато, прочитавши подібне оголошення, скажуть чи подумають про себе: Ну ось, знову нагадали про хвору мозоль.

Ми збільшимо конверсію на вашому сайті!

Тому набагато ефективніше замість болю написати про задоволення. Просто беремо біль і перетворюємо її в ліки. Копірайтер повинен навчитися писати сценарії здійснення мрій покупця. Потрібно намалювати словами таке майбутнє, яке гарантує йому покупка.

Таким чином, перше речення з моделі може виглядати так : Мрієте навчитися писати сценарії як Тонни Роббінсон і збирати аудиторію в 10 000 чоловік?

AIDA

Це класична модель, яка використовується практично для створення будь-якого рекламного тексту або послання. Сенс її полягає в тому, щоб провести користувача по чотирьом етапам (увага, інтерес, бажання, дія) до кінцевого результату - щоб він виконав необхідне цільове дію - подзвонив, написав, замовив, купив. Модель чимось схожа з першою, тому ми зупинятися на ній не будемо.

Куди більш складна - PMPHS

Основна суть даної моделі - тиснути по максимуму на біль клієнта. Завдання - знайти те, що дуже сильно турбує клієнта і не дає йому спати ночами. Структура складається з наступних складових:

Pain - біль

More Pain - посилюється біль, коли вже неможливо терпіти

Hope - Гей Чувак! Не все так погано, шанси на одужання є!

Solution - Рішення знайдено.

Починаємо ми як і в першій моделі - з констатації проблеми. Далі ми її максимально обтяжує, посилюємо. Потім демонструємо рішення і показуємо продукт. Завершальний етап - заклик до дії. Маститі копірайтери стверджують, що за допомогою цієї моделі можна продати абсолютно будь-який товар, навіть акваланг для кішки.

Але є одне але! Перед тим, як написати текст, потрібно віддавати собі звіт в тому, для кого ви його пишете. І тепер ми підійшли до самого делікатного питання: А хто ж він - Ваш клієнт?

Хто ж він, наш клієнт? Визначаємо цільову аудиторію і аватар клієнта.

Справа в тому, що коли ви корисні потенційному клієнту, вам не потрібно переконувати його, впарювати, нав'язувати. Він приходить сам на свою нагальну потребу, і якщо пропозиція його зачепило, він Ваш! ЦА - це люди, яким з якихось причин потрібен ваш товар. Описати Цільову аудиторію не складає ніяких труднощів. У центрі опису завжди буде знаходитися бажання вирішити якусь конкретну проблему. Цільова аудиторія може бути доповнена якимись ознаками - наприклад, коли ви працюєте тільки з дітьми або бабусями або тільки з професіоналами. Важливо знайти всі ці ознаки і записати їх. Після цього можна приступати до визначення аватара - образу ідеального клієнта, самого кращого. На відміну від ЦА, де представлені загальні характеристики цілої групи, аватар - це представник групи, який найбільше відповідає клієнту, який всім задоволений і готовий далі взаємодіяти з компанією. Аватар просто необхідний для створення глибоких маркетингових матеріалів. Пропрацював аватар дозволяє легко писати чіпляють тексти, тому що в голові у вас час образ задоволеного і щасливого клієнта.

Щоб скласти аватар, потрібно вказати стать, вік, рід заняття, сімейний статус, коло спілкування звички, хобі, настрій, які книги він любить читати, в які кафе заходить по виходним..ітд.

Давайте складемо аватар клієнта по продукту - Чарівний копірайтер.

Марії - 32 роки. Вона сидить з дітьми вдома, займається сім'єю і вихованням хлопчика Діми - 12 років і дівчинки Олесі - 3 роки. Мешканка невеликого містечка. Уже багато років Марія не працює, відразу після інституту вона вийшла заміж і народила першу дитину. Марія дуже любить писати, вона зареєструвалася на декількох біржах фріланса і пише тексти для сайтів. Вона прочитала багато спеціалізованої літератури, її тексти стали набагато краще, але ось ефективного ривка вперед поки не вдається досягти. А він потрібен, тому що діти вже підростають, можна шукати роботу і Марія подумує про те, щоб влаштуватися контент - менеджером в яке-небудь веб-студію по створенню і просуванню сайтів. Вона вже давно замислюється про підвищення своєї кваліфікації і шукає курси з копірайтингу, бажано в мережі онлайн.

Структура продає тексту.

Після того як визначено аватар ідеального клієнта, можна приступати безпосередньо до написання тексту. Часто, особливо, у новачків буває проблема, що начебто і є розуміння про що писати, а з якого боку до цього підійти, незрозуміло. Написали, але вийшов каламбур. Для того, щоб подібна проблема не заважала творчому розвитку і росту бізнесу, потрібно просто використовувати план.

Найпростіший буде виглядати так:

Заголовок.

лід

Основна частина тексту

висновок

Заклик до дії.

Заголовок.

Найкраще формулювати, коли написаний весь текст. Відомий американський копірайтер Девід Огілві вважав, що текст без ефективного заголовка втрачає понад 80% читачів. Як ми вже розглядали раніше, в заголовку можна вказати біль, проблему, страх клієнта.

Ловіть 10 ефективних формул заголовків, які допомагають продавати:

Почніть його з питань "як", "що", "чому", "навіщо". Такі питання викликають в голові читача незавершеність, тому заголовки вони дочитують до кінця . Як написати ефективний текст, що продає і не зійти з розуму?

Використовуйте питання з посиленням. Як швидше як дешевше, Де доступніше, як легше итд . Як найлегше комунікувати з клієнтом?

Питання від противного: як не треба робити ... щось. Наприклад,  як не треба писати продають тексти?

Магія цифр приваблива. Цифри добре затримують увагу, але важливо з ними не переборщити. Досить однієї цифри в заголовку. 5 ефективних прийомів копірайтингу, які доведуть клієнта до продажу

Додайте інтригу. Ця методика написання текстів допомогла Бену заробити понад 300 000 грн. за місяць.

Чарівні слова, які притягують увагу: нарешті-то, увагу, новинка, інновація, вся правда про, спеціальне, хочете дізнатися першими, Безкоштовно. Спеціальна пропозиція для тих, хто завжди мріяв стати справжнім профі копірайтингу.

Робіть заголовки з займенником "я":  Я нарешті усвідомив, як писати тексти, які продають.

Пограйте зі словом: Потрібні. Потрібні сміливі копірайтери для масштабного експерименту вартістю мільйон доларів.

Питання на засипку:  Що робив слон, коли прийшов Наполеон?

Тема як сенсація. Знайдено 14 втрачених секретів наскального живопису

Лід.

Це найперший абзац вашого тексту, він повинен дати зрозуміти читачеві, а чи варто читати текст далі. Це може бути важлива інформація з основної частини тексту, яскравий фрагмент історії, який занурює читача в гущу подій, нове рішення проблеми покупця, кардинально відрізняється від того, яким він користувався раніше.

Наприклад:  Я не пишу тексти.

Ви шоковані? Я лише звертаюсь текст з своєї підсвідомості, а воно підказує мені, що писати? Хочете дізнатися, як у мене це виходить?

Основна частина.

Це найбільша частина тексту, яка повинна складатися мінімум з понад 1 500 знаків. Тут важливо зашити вигоди, які отримає покупець від купівлі товару або користування послугою. Текст, що обов'язково повинен включати в себе вигоди від придбання. Не плутайте з властивостями і перевагами. Наприклад, годинник електронні настінні - це властивість.

Годинники електронні настінні з підсвічуванням - перевага.

Годинники електронні з підсвічуванням - тепер дивитися час вночі ще простіше, не потрібно вставати і включати світло - вигода.

Якщо ви купите в магазині гарний пиріг, але виявите, що начинки там немає, малоймовірно, що ви прийдете в цей магазин знову. Точно так само йде справа і з текстами. Начинка контенту повинна бути смачною, вона повинна викликати апетит у користувача, щоб він дочитав до самого кінця ваш текст і зрозумів, що йому потрібно купити цей товар.

Висновок.

Тут потрібно підвести підсумок - ще раз нагадати читачеві основну ідею і вигоди. Те, заради чого ви писали весь цей текст, має бути чітко і зрозуміло сформульовано в кінці. Завершити текст, можна зробивши заклик до дії.

Як прикрасити текст? Прикрасити його емоціями.

Ваш текст може бездоганним і навіть цікавим. Але якщо він не чіпляє користувача за живе, то вихлоп буде нульовий. Ви коли-небудь замислювалися про те, чому люди роблять ті або інші вчинки? Насправді немає людей, які роблять вчинки з причин, вони роблять їх під впливом емоцій - під впливом страху, любові, жадібності, марнославства, почуття провини або цікавості. Це головні тригери, які спонукають людей купувати натисканням на певні емоційні кнопки. Одним з найбільш сильних є людська цікавість. Так! Саме допитливість змушує перейти користувача на сайт з реклами, на сайті натиснути на заповітну кнопочку "Подзвонити" або "замовити".

Як викликати цікавість у потенційного покупця?

Пограти з ним.

Справжня реклама - це магія спокушання. Якщо ви в своєму тексті під час знайомства відразу запропонуйте користувачеві на сайті купити або скористатися послугою, то виплеснутий в обличчя келих шампанського, - це те, що чекає Вас, як мінімум. А максимум - що користувач ніколи не повернеться на сайт, де вже з першого екрану йому відверто нав'язуються. Зовсім по-іншому йде справа, якщо Вам вдалося звернути на себе уваги, потім презентувати себе як надійного чоловіка, з яким можна побудувати тривалі відносини. Ви вже сходили з ним до театру, побували на художній виставці, спілкувалися і обмінювалися поглядами на життя і тепер уже можна сказати "так" і йти далі. Але яка сила буде рухати людей все більше пізнавати один одного? Це Цікавість. Той же принцип працює і в рекламі.

Ловіть ефективну формулу успішних продажів на сайті = чіпляє текст з емоційними тригерами + Образ, який ви малюєте в свідомості покупців.

З перших складових ми розібралися вище, тепер приступимо до другого. Чому важливо створити певний образ? Справа в тому, що через образ у покупця будуть складатися асоціації з брендом і в разі необхідності він вже буде звертатися в ту компанію, яка зуміла глибоко вкласти в його свідомість потрібні образи. У покупців вони будуть викликати емоційно-психологічний відгук. Чим ближче будуть цінності покупцеві, тим краще буде складатися образ бренду.

Наприклад, ви б купили авіаквиток в цій компанії?

Якщо ви летите сім'єю, то ця картинка якнайкраще повертає вас в безтурботне дитинство, коли ви сиділи на дереві і базікали про все на світі. Це радісні спогади з щасливого дитинства. Адже як класно на пару - трійку годин під час польоту знову повернутися в дитинство і відчути себе дітьми.

Або ось така картинка:

Якщо ви летите нашої авіакомпаній і ваш посадочне місце 8B? Вас чекають такі відчуття: ви будете лежати в високою сухій траві, відчуваючи подих літа, що минає, дивитися на небо і спостерігати, як красиво пливуть хмари і фантазувати ... Це образ, який може зачепити за живе будь-якого сучасного людини, який втомився від галасливого мегаполісу і буде радий хоч на мить відчути себе іншою людиною - вільним від обов'язків і бізнес - задач, вільним від принципів і стереотипів великого міста.

Вам дісталося місце 2А? Це місце біля вікна. Якраз, щоб закутатися в теплий бабусин плед, закрити очі і уявити, що ви зараз у тихого гірського озера, сидите і дивіться, як у воді відображаються хмари і зірки.

Такі образи інтригують і чіпляють за емоції. Справжнє мистецтво копірайтингу - дотягнути такі емоції до межі як тятиву, щоб користувач вже не зможу вислизнути з вашої пастки, тисніть на самі емоційний кнопки.

Чим відрізняється SЕО текст від продає тексту

Після того, як текст, що продає готовий, потрібно грамотно прописати в ньому ключові слова для того, щоб користувачі швидше знаходили його в пошукових системах.

І тут теж є свої правила.

Перше правило SEO - правильно прописаний заголовок або тайтл з ключовим словом.

Друге правило - правильно складений опис.

Третє правило: ключові слова повинні бути розставлені по тексту в порядку убування. Найбільш значимі повинні розташовуватися на початку тексту, це набагато прискорить процес індексації нової сторінки в Яндекс і Google.

Скільки коштує замовити текст, у тлумачного копірайтера?

Як бачите, написання продає тексту - це серйозна робота, яка включає і аналіз ринку і занурення в бізнесу клієнта і збір необхідної інформації, фактів. Вартість створення продає тексту на біржах фріланса починається від 250 грн. за 1000 знаків, спеціалізовані агентства запросять набагато більше. У них цінник починається від 3 500 грн. за сторінку готового тексту.

Підіб'ємо підсумки: щоб написати текст, зовсім не обов'язково бути генієм, досить слідувати чітким планом і продають моделям, які вже не раз випробувані на практиці і показують хороші результати. Так що дерзайте: у вас все вийде!