websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як працювати з комментариями

Чому багато авторів не люблять коментарі

Ні для кого не секрет, що багато копірайтери і журналісти не люблять читати коментарі. На більшості майданчиків, від YouTube до локальних новинних агентств, секції коментарів - це місце, де самі божевільні відгуки піднімаються в топ, а осмислені обговорення тонуть в морі балаканини. Багато журналістів, особливо на Заході, принципово відмовляються від читання коментарів до своїх робіт.

Але вже якщо коментарі не читати, навіщо взагалі вставляти функцію коментування? До речі, деякі видання відключають таку можливість. Що ж сталося з коментарями і коментаторами за останні 15 років?

Спочатку секція коментарів сприймалася, як велике досягнення, прорив: вона допускала взаємодія аудиторії з автором. Читачі не повинні були більше пасивно вбирати думку автора, а отримували шанс висловитися. Автори отримували можливість удосконалюватися завдяки зауважень і доповнень від аудиторії, розширити або навіть змінити погляд на досліджуваний предмет.

Але в міру зростання інтернет-аудиторії коментарі перетворилися в справжню лавину, з якої важко впоратися. Зросла і кількість негативу. Так що автори часто не знають, як відповісти на коментар швидко і правильно.

Чого хочуть коментатори?

Давати зворотний зв'язок на будь-яку читацьку реакцію, як і раніше бажано швидко. Якщо ж ви займаєтеся активну інтернет-спільнота, де відгуки надходять практично цілодобово, питання, як працювати з коментарями, стає не таким простим. У цьому матеріалі ми дамо кілька підказок, як працювати з відгуками на сайті.

Для початку задамося одним питанням: лише невелика частина читачів залишає коментарі - що змушує їх витрачати на це час і сили? У США провели масштабне дослідження мотивації інтернет-коментаторів. Дослідження проводилося на основі опитування, тобто необхідно зробити поправку на частку нечесних або помилкових відповідей, тим не менш, їжа для роздумів в зібраних відповідях є. Чого ж хочуть домогтися автори коментарів?

19% заявили, що коментують, коли хочуть виправити помилку; 18% - бажають додати щось до дискусії; 10% - представити своє бачення; ще 10% - захистити свою точку зору; 8% бажають пожартувати; ще 8% - підтримати точку зору авторів або іншого коментатора; 7% - задати питання; 6% - переконати інших у чомусь; 4% зізналися, що хочуть самоствердитися; 4% - приєднатися до спільноти обговорюють; 3% бажають висловити свої думки.

Як ефективно працювати з усім цим різноманіттям, як можна відповісти на коментар кожної людини вчасно і доречно?

Автоматизація моніторингу

Припустимо, вам пощастило адмініструвати групу з великої і активною аудиторією. Коментарі надходять безперервно і по різних каналах: у обговореннях, як відгуків під фото і відео і т. П. В "ручному режимі" вам це все не відстежити, є ризик щось пропустити, залишити коментар без відповіді. Благо, в мережі є спеціалізовані додатки, які дозволяють відстежувати всі коментарі і негайно на них реагувати.

Є сервіси, які дозволяють працювати відразу з декількома соцмережами в рамках одного інтерфейсу. Так що вам не доведеться відкривати купу вкладок і нишпорити по різним темам і постам, щоб нічого не пропустити.

Гарне ПО допоможе вам систематизувати роботу і мати всю інформацію в одному вікні. Це дозволить вам більш якісно реагувати на поведінку ваших передплатників.

систематизація відповідей

Користувачі часто ставлять одні і ті ж стандартні запитання (т.зв. FAQ). Якщо вам доводиться давати відповіді на типові питання, то найпростіше зробити бібліотеку типових відповідей і зібрати в ній готові тексти або шаблони розгорнутих відповідей на FAQ. Складіть все це добро в будь-якому хмарному документі. Це дозволить миттєво копіпаст потрібний текст в діалогове вікно.

Це також спростить роботу і вашим колегам, коли ви станете начальником відділу і передасте роботу з коментарями своїм підлеглим. Але при використанні шаблонів намагайтеся хоча б мінімально персоналізувати свої відповіді (вставляйте імена або назва проблеми), щоб вас не прийняли за бота.

При цьому намагайтеся відповідати усім один по одному, по мірі надходження коментарів, які не ділячи їх на першочергові і другорядні, а не те швидко заплутаєтеся і кого-то пропустіть. Чи не турбуйтеся свою аудиторію.

Як працювати з негативними відгуками

При всьому багатстві мотивів коментаторів, значна частка відгуків буде нести негативний відтінок. Давайте поговоримо, як відповісти на негативний коментар, як працювати з негативними відгуками в інтернеті, щоб конструктивно вирішити конфліктну ситуацію. При роботі з негативом також важливо з'ясувати, якою є мотивація конкретного коментатора.

Перш за все розберіться, чи щирий коментатор - чи дійсно він отримав якийсь негативний досвід або переслідує приховану мету. Найчастіше користувач дійсно залишився незадоволений послугою або товаром, і до його почуттів слід поставитися з розумінням. Як відповісти на поганий коментар? Дійте за наступною схемою:

Перевірте, чи дійсно існує та проблема, про яку говорить коментатор.

З'ясуйте подробиці у коментатора і того, хто безпосередньо з ним працював, і постарайтеся вирішити проблему.

Вибачитеся перед клієнтом і повідомте про вирішення проблеми.

Якщо розбиратися більш детально, то об'єктивне невдоволення клієнта може бути виражено в стриманій конструктивній манері або імпульсивно, з великою кількістю емоцій. Кожен варіант також вимагає кілька особливого підходу.

Негатив - це нормально

Ставтеся до негативу, як до закономірного явища: незадоволені будуть завжди, наскільки б не був хороший ваш товар. Намагайтеся вітати і хороших і поганих коментаторів. Негативні коментарі все ж краще, ніж ніяких. Адже куди гірше, якщо вас і ваш товар не помічають.

При цьому немає сенсу прагнути сподобатися всім. Як писав поет, "на всіх друзів не догодиш, собі лише тільки нашкодиш". Сподобатися всім не вдасться, обов'язково знайдуться незадоволені, знайдуться ті, хто буде спотворювати вашу позицію і пересмикувати ваші слова.

Куди важливіше сформувати свою команду фанатів і дозволити їм вступити в бій з критиками за ваш імідж.

Як відповісти на хороший коментар

Прихильники і захисники вашого бренду - це нагорода за гарну роботу. Цим людям подобається те, що ви робите, вони симпатизують вам і вашому товару. Вони готові коментувати, говорити компліменти, висловлювати підтримку, рекомендувати вашу компанію своїм друзям, репоста ваші повідомлення. Цю частину аудиторії треба в міру сил заохочувати, пестити і леліяти.

Позитивні коментарі вимагають не менше оперативної і уважною реакції, ніж негативні. Відзивайтеся на такі коментарі, ставте їм лайки, дякуйте за слова підтримки і схвалення. Відповідайте позитивом на позитив, це буде мотивувати ваших фанатів і збільшувати їх число.

Інші категорії коментаторів

До іншим категоріям коментаторів відносяться "цікаві" і "знавці".

" Цікаві ", як правило, задають питання, їм завжди все цікаво знати. Їх уїдливість і нерозуміння можуть стомлювати і дратувати, але працювати з цією аудиторією вкрай корисно: вона провокує обговорення і дискусії, в які втягуються інші користувачі. Користуйтеся вживаними питаннями, щоб ще раз розповісти про свій товар.

Активні обговорення, велике число коментарів - це завжди плюс, оскільки це справляє сприятливе враження на відвідувачів групи / сторінки і піднімає вас в рейтингах майданчиків і пошукових систем.

Намагайтеся контролювати обговорення, направляти їх в позитивне русло. Для цього потрібно відповідати своєчасно, змістовно, цікаво. Іноді варто поставити зустрічне питання.

" Знавці " зазвичай нічого не питають - вони вже все знають. Вони пишуть довгі коментарі, щоб показати свою обізнаність і підняти свій статус. Вони можуть захищати або критикувати вас. Їхні коментарі варто читати хоча б тому, що в них часто міститься корисна інформація по вашій темі.

Вплинути на них теж можна: їм можна лестити. Якщо почули від коментатора щось нове, не соромтеся в цьому зізнатися, подякуйте за цікаву інформацію. Похвали на них діють чудесним чином. Якщо ви не згодні з висловленою думкою, постарайтеся заперечити коректно.

Коментарі - це джерело ідей

Намагайтеся отримувати максимум з вхідних сигналів, нехай коментарі стануть джерелом вашого натхнення. Висвітлюйте в корпоративному блозі теми, які найчастіше цікавлять ваших користувачів. Якщо у коментаторів часто виникає одне і те ж питання, присвятіть відповіді на нього окремий матеріал.

Зрештою, для кого ж ще ви створюєте онлайн-контент, як не для найбільш активної та зацікавленої частини вашої аудиторії?

Докладно висвітлюючи в статтях найбільш хвилюючі вашу публіку питання і теми ви зможете трохи розвантажити потік вхідних повідомлень, а заодно і підвищити трафік і наростити аудиторію за рахунок зацікавлених користувачів, які знайдуть ваші матеріали через пошуковики.

Надалі при виникненні питань у користувачів ви зможете адресувати їх до вже написаним матеріалам. Сміливо постите посилання у відповідях на коментарі і привертайте увагу до свого контенту. Але ніколи не забувайте про ввічливість: до заслання додайте пару вступних фраз.

Дбайливо зрощує вашу аудиторію: пам'ятайте, що без опонентів у вас не буде ні справжніх фанатів, ні цікавої дискусії, тобто не буде справжнього спілкування з аудиторією.