websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як просунути бренд в instagram з нуля

Розкрутка бренду в Instagram з нуля і без витрат

Чи можна ефективно, але безкоштовно просунути в соціальній мережі свій бренд? Сьогодні на прикладі деяких акаунтів будемо розбиратися, що необхідно робити, щоб з нуля в максимально стислі терміни і без істотних капіталовкладень розкрутити свій бренд.

Стратегія, або з чого слід починати розкрутку

Без розробки стратегічного плану складно буде ефективно просувати бренд. Адже необхідно визначитися, який саме контент краще розміщувати на сторінці, як часто його публікувати, на яку цільову аудиторію розраховувати. Тут необхідно продумувати, як у шаховій партії, - на кілька ходів вперед. Це дасть можливість вибудовувати довгострокові відносини з вашою цільовою аудиторією в даній соціальній мережі.

Бренд Dr.Oetker відомий багатьом. Компанією було розроблено стратегію просування бренду в Інстаграме. Вони втілили інтерактивний проект Baking Book, який представляє собою кулінарну книгу з дев'ятьма категоріями рецептів. Використовуючи функціональні можливості цієї соціальної мережі, були створені окремі сторінки для кожної з категорії десертів. На кожній такій сторінці публікуються рецепти різних страв, в рецептах яких є продукція бренду Dr.Oetker, завдяки чому вони виходять особливо смачними. Користувачі можуть не просто вибрати рецепт, який їм сподобався, ознайомиться зі списком інгредієнтів і переглянути спосіб приготування.

Опрацювання ідеї на тривалий термін

Вивчіть потреби ваших потенційних клієнтів, вислухайте їх проблеми. Особливу увагу приділіть тим моментам, які мають безпосереднє відношення до вашого бренду. Якщо ви зможете знайти рішення хоча б однієї проблеми вашої цільової аудиторії, то грунтуючись на це, можна буде виписати план довгострокової розкрутки.

Що варто розміщувати в акаунті?

Ретельно відстежуйте реакцію передплатників і користувачів в цілому на ті фото, що ви викладайте. Виділяйте ті, які отримують найбільшу кількість «like». Проаналізуйте їх і визначте те, що привертає в них інтернет-користувачів. Надалі робіть подібні знімки. Точно відомо, що фоловерів гідно оцінюють апетитні, яскраві, барвисті, соковиті і оригінальні знімки. Якщо і ваші фотографії будуть мати подібні характеристики, то мимо них буде складно пройти повз. А це означає, що кількість позначок «like» буде збільшуватися, а з ними буде рости і число передплатників. Результат - ваш бренд буде розкручуватися.

використовуйте хештег

Не полінуйтеся підібрати релевантні тематиці вашого бренду хештег. Нерідко різні спільноти в Інстаграм проводять різні конкурси із спеціальними хештег. Не відмахується від цієї ідеї, адже це допоможе вам збільшити кількість передплатників і, в кінцевому рахунку, зробити свій бренд ще популярнішим. Правильно використовуйте хештег в своєму профілі. Це дозволить вашому контенту потрапляти в рекомендації. Якщо ви будете в своєму контенті згадувати популярні хештег, то ваші публікації автоматично зможуть побачити сотні, а можливо і тисячі людей. Кожен пост повинен мати хештег. Візьміть собі це за правило.

Ось кілька найбільш популярних в Інстаграм хештег: # like4like #smile # 20likes.

проводьте конкурси

Ви вже пропрацювали стратегію, маєте ідею і напрацювали контент. Ви змогли почати спілкування зі своєю аудиторією. Але як утримати вже наявних і залучити нових передплатників?

Одним з найбільш ефективних варіантів утримання цільової аудиторії є проведення конкурсів. Такими діями ви створите більш лояльне ставлення до вашого бренду, а також зробите його більш впізнаваним і популярним. Залучайте до проведення конкурсів відомих людей або організації. Наприклад, якщо ваш бренд має відношення до спорту, то буде цікаво провести конкурс спільно з блогером, який розповідає про фітнесі. Якщо ж ваш напрям - одяг, запрошуйте відомих fashion-блогерів. Дивіться, як бренд Madewell оригінально використовував свято «День закоханих». Вони запросили відомих модних блогерів для проведення конкурсу. Користувачам припала до смаку така ідея, і вони буквально завалили Інстаграм своїми фотографіями в улюблених джинсах. Вийшов справжній флешмоб.

робіть репости

Серед країн, що розвиваються акаунтів чимало і таких, які не мають практично ніякого бюджету, але вельми успішно розвиваються, використовуючи тільки репости. Bon Appetito є одним з найпопулярніших. Це бренд на своєму акаунті просто репоста різні рецепти, обов'язково вказуючи авторство. Дуже багато хто не проти покрасуватися на сторінці Bon Appetito, саме тому тег із зазначенням цього бренду ставлять багато користувачів. При таких відносинах не порушуються авторські права, оскільки під кожним репоста ви будете вказувати посилання на автора. Обидві сторони залишаються задоволені.

Створіть свою аудиторію

На свій профіль можна привести інтернет-користувачів, яким цікава ваша тематика, з інших тематичних співтовариств або соціальних мереж. Не забувайте відзначати в публікаціях своїх передплатників. Так ви не просто відшукайте тих, кому цікавий ваш бренд, а й з'являться ті користувачі, які будуть його популяризувати вже серед своїх передплатників, друзів і знайомих. Як приклад, Kenneth Cole - взуттєвої бренд повідомив про те, що розігрує стильну пару взуття серед всіх бажаючих. Щоб мати можливість взяти участь в розіграші цієї пари взуття, користувачам необхідно було викласти Селфі в Інстаграме, а також виконати ще деякі пункти.

Проведіть тест-драйв

Залучайте аудиторію до популяризації свого бренду. Запропонуйте найбільш активним вашим передплатникам самостійно протестувати ваші новинки і поділитися в Інстаграм своїми враженнями. Таким чином, ви зможете отримати безкоштовну рекламу (ну, якщо ви не будете вважати вартість відправлених товарів). Ще раз повернемося до продукції Dr.Oetker, яка відправлялася деяким учасникам групи Baking Book. Учасники тест-драйву готували різні страви, використовуючи продукцію відомої торгової марки, а потім ділилися своїми фото в Інстаграме, рекламуючи таким чином згаданий бренд на своїх сторінках.