websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як просувати landing page

Після створення landing page важливо задуматися про його розкрутці. У 90% випадків просування Лендінг Пейдж здійснюється за допомогою контекстної реклами. Це недорогий і досить ефективний спосіб отримати перших відвідувачів вже через 2-3 години після запуску рекламної кампанії в Інтернеті. Однак дія цього типу реклами сходить на «ні», коли оголошення не оплачуються і перестають бути показані.

Багато клієнтів цікавляться, чи можна просувати Лендінгем по SEO. Деякі веб-студії стверджують, що немає. На ділі ж виявляється, що можна, а такий відсоток відмов від виконавців тільки тому що просування продає сторінки методом SEO досить складний. Однак важливо розуміти, що ефект від СЕО-просування з часом тільки зростає і досягнуті результати залишаються надовго.

Вартість контекстної реклами і головний виконавчий директор також різна. СЕО-просування призводить основний трафік, PPC в цьому випадку виступає додатковим інструментом. Їх вибір залежить від мети. Якщо компанія бажає підняти репутацію з нуля, рекламувати себе і залучити природний трафік, збільшивши числі продажів в цілому, то краще застосовувати SEO. Якщо необхідні моментальні і короткострокові продажу (наприклад, при введенні акції), то PPC - оптимальний варіант. Хоча варто відзначити, що в деяких нішах, контекстна реклама є основою заробітку компанії. Потрібно знати що таке Лендінг Пейдж  і пам'ятати, що все дуже сильно залежить від ніші, правильно вибравши методи як просувати Лендінгем.

Плюси і мінуси PPC і SEO просування landing page

Для початку згадаємо, що контекстна реклама - це оголошення, яке показується зверху чи знизу на сторінці пошукової видачі. А ось метою СЕО (пошукової оптимізації) варто входження сайту в ТОП 10 по певних запитах. Це два різних інструменту, які несуть в собі одну мету - зробити так, щоб посадкову сторінку побачило якомога більше користувачів.

Тепер перейдемо до огляду переваг і недоліків способів просування.

формування бюджету

У короткострокові перспективи застосування контекстної реклами обійдеться дешевше, так як після настройки і запуску, сайт відразу виявляється в на першій сторінці пошукових систем. Вартість СЕО-просування залежить від конкретних методів розкрутки, конкуренції по ніші. Тому вона може варіюватися, але, все ж, в сумі такий вид просування обійдеться дорожче. Хоча варто пам'ятати про ефективність просування і загальному доході за весь період рекламування Лендінг Пейдж. SEO-просування буде вигідніше. Тобто в короткострокових перспективах контекстна реклама виходить дешевше, а в довгострокових - SEO-оптимізація Лендінг Пейдж вийде на порядок вигідніше.

цільовий трафік

Кількість відвідувачів landing page, які прийшли за допомогою пошукової видачі, буде більше, ніж трафік з контекстної реклами. Але для того, щоб отримати максимальну кількість лидов за допомогою СЕО, необхідно вкласти велику суму грошей і постійно контролювати фактори, що впливають на результат.

Управління рекламною кампанією

В цьому випадку PPC - безсумнівний лідер. Повноцінне вікно управління дає можливість самостійно управляти вмістом оголошення, додавати пошукові запити, геотаргетинг, вказувати певний регіон країни і т.д.

Можливості СЕО-оптимізації обмежені, а самостійно оптимізувати сайт без відповідних знань, практично, неможливо.

швидкість ефекту

Щоб налаштувати платну рекламу, необхідно від 4-5 годин. Після настройки і запуску реклама починає лити трафік і відразу приводити відвідувачів. Після запуску СЕО-просування перші відвідувачі з'являться, як мінімум, через 3 тижні і значно нижче за конверсією, так як такі користувачі швидше за все переглянули вже десятків сайтів, перш ніж дістатися до нас.

тривалість результату

Ефект від SEO-оптимізації триває довше. Навіть якщо СЕО-розкрутка зупинена, вона продовжить діяти якийсь час. Ефект від платної реклами в Google триває до тих пір, поки йдуть проплати на нього. Як тільки закінчується проплата реклами, вона зупиняється і буде безрезультатна.

В ідеалі, коли просування landing page буде виконуватися одночасно двома способами.

Чому Лендінгем не просувається?

Пошукова система з великою недовірою ставиться до сайтів складається з однієї сторінки, тому і потрапити в ТОП органічної видачі майже неможливо. Рішення досить просте - створення блогу всередині Лендінг Пейдж. Наприклад, ви можете вивести 6-20 матеріалів тематичного контенту з блогу на посадкову сторінку. Неймовірно важливо, щоб опис до кожної статті (превью) було унікально і не дублювалося в внутрішніми сторінками сайту.

Якщо для контекстної реклами потрібні тільки інвестиції і нескладні маніпуляції в налаштуванні, то з СЕО справи йдуть трохи складніше. Неефективність СЕО може бути пов'язана з низкою факторів, так як на неї впливає:

Title;

Description;

контент;

Нормативний профіль;

Н1, Н2 і Н3;

Перелінковка.

Розглянемо кожен фактор окремо, так як навіть один пункт зі списку може позитивно вплинути на розкрутку landing page.

Title

Тайтла варто приділити особливу увагу, від нього залежить 50% успіху. Дуже важливо в title використовувати ключові входження на початку пропозиції. Ще краще, якщо в ньому буде м'який заклик до дії.

Не рекомендується вживати ключові входження поспіль або перераховувати ключові слова без логічного зв'язку.

Description

Дескріпшн не входить в список факторів, які ранжує пошуковик. Але якщо включити в нього ключові слова, то вони будуть брати участь в текстовому ранжируванні. До того ж, якщо description написаний правильно і розкриває вигоди для відвідувача, він обов'язково вплине на кликабельность в пошуку.

H1

У Н1 повинен бути вказано самий частотний запит в прямій формі, використовуватися 1 раз і складатися з 2-5 слів.

Н2 і Н3

Для Лендінг Пейдж також важливі підзаголовки. У них прописуються ключові слова з більш низькою частотністю.

текстовий контент

Всі ключові слова краще розбити на блоки і створити для них окремі тексти. Важливо уникати Переспа в ключових словах. При цьому необхідно знати як правильно писати контент, щоб він впливав на продажу і конверсію. Рекомендуємо прочитати правила написання продає тексту з прикладами.

Перераховані раніше чинники - це найменша база з усіх можливих способів оптимізації сторінки. Докладний чек-лист ви можете завантажити тут.

Перелінковка між Лендінг Пейдж або зі своїм сайтом

Перелінковка може стати основним фактором, що позитивно впливає на просування. Тому обов'язково слід робити лінк на сторінках свого сайту між собою або інші landing page.

Додаткові рекомендації як просувати landing page

Не навантажуйте landing page зайвою і непотрібною інформацією;

Використовуйте унікальні картинки, якщо хочете розкрутити одностранічнік;

Проконтролюйте швидкість завантаження сторінки;

Замовте створення додаткових сторінок (перша з яких - Лендінгем) і організуйте просування кожної з них по певних запитах.

Якщо просування landing page вам здається складною роботою, то краще звернутися до професійних виконавців, які підкажуть, де і на які елементи і блоки потрібно зробити упор,  яка конверсія Лендінг Пейдж вважається хорошою і чим відрізняється Лендінгем від звичайного сайту . У цьому випадку важливо звертатися до фахівців, які не просто витратять ваші гроші, а створять ефективну і прибуткову рекламу для цільової сторінки.

висновки

Вибирайте спосіб розкрутки свого сайту, що продає в залежності від своїх потреб. Проаналізуйте переваги і недоліки всіх видів просування і зробіть ставку на оптимальний, створюючи і просуваючи ефективні посадочні сторінки.

Ставте лайки статті та діліться з нею друзями. Підписуйтесь на наш блог, попереду багато цікавого!