websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як провести usability-тестування сайту

Причина низької конверсії на Вашому сайті часто криється в труднощах, що виникають у користувача при взаємодії з ним. Зрозуміти, що на сайті не так (або не зовсім так) допоможе юзабіліті-тестування. У даній статті ми розповімо про те, як правильно спланувати і провести юзабіліті-тестування.

Для початку дамо коротке визначення самого терміну. Отже, під юзабіліті-тестуванням (usability testing) мається на увазі спеціально організоване дослідження сайту, що проводиться з метою зрозуміти як саме відвідувачі використовують Ваш сайт і чи задовольняє він потреби, з якими, власне, вони на нього і прийшли. Мета юзабіліті-тестування - виявлення слабких місць в дизайні та функціональності Вашого сайту, які заважають користувачеві зробити цільове дію. Таке тестування необхідно не тільки при наявності явних проблем, але і в разі коли Ви плануєте реалізувати поліпшення usability сайту. Весь комплекс заходів з організації та проведення юзабіліті-тестування сайту умовно можна розділити на кілька етапів.

Етап 1. Визначте мета тестування.

Відзначимо відразу, що протестувати сайт цілком у Вас навряд чи вийде. Сформулюйте одну мету дослідження і збудуйте під неї завдання. Це дозволить зробити юзабіліті-тестування більш якісним і зібрати більший обсяг даних для подальшого аналізу. Що тестувати в першу чергу? Зверніть увагу на продають елементи і точки входу на Вашому сайті. До них відносяться: головна сторінка, розділи каталогу, сторінка товару, корзина (для інтернет-магазинів), сторінка оформлення замовлення, сторінка опису послуг.

Крок 2. Зберіть групу для тестування

Учасники юзабіліті-тестування повинні максимально відповідати портрету типового представника цільової аудиторії Вашого продукту або послуги. Важливо, щоб тестувальники користувалися Вашим сайтом вперше. Якщо сайт буде їм знаком, то деякі помилки або складності вони просто не помітять. Рекомендована кількість учасників тестування - не менше 10 осіб. Якщо Ви працюєте з досить широкою цільовою аудиторією, то і група для проведення тестування повинна бути більше.

Крок 3. Створіть сценарій роботи

Збудуйте покроково шлях користувача, який він повинен пройти для досягнення мети дослідження (наприклад, зробити замовлення, знайти певний товар т. Д.). Це і буде сценарієм (завданням), відповідно до якого будуть діяти користувачі на Вашому сайті в ході юзабіліті-тестування. Бажано, щоб час виконання сценарію становило близько 20 хвилин. Зверніть увагу на кількість завдань в сценарії, оптимальне - не більше 5. Не ставте складні завдання, одне завдання = одну дію. Формулюйте завдання максимально коротко і просто. В учасників тестування не повинно виникати питань з приводу того, що саме від нього вимагається. Але! Додаткові питання по кожній задачі повинні бути задані самим учасникам. Це дозволить краще зрозуміти ланцюжок їх роздумів при виконанні завдання і відстежити проблемні моменти. Такі питання можна включити в сценарій, а можна оформити в окрему бесіду з тестувальниками після завершення тестування.

Крок 4. Оцініть свій сценарій

Перед реалізацією розробленого Вами сценарію в тестуванні покажіть його декільком користувачам. Вони не обов'язково повинні бути цільовими. На даному етапі важливо зрозуміти, які помилки були допущені при складанні сценарію, виявити неточності, складності в розуміння формулювань і інші недоліки. Після внесення коригувань і повторного пілотного дослідження можна переходити безпосередньо до юзабіліті-тестування.

Крок 5. Проведіть тестування

Існує кілька способів проведення юзабіліті-тестування.

Тестування з модератором. У цьому випадку дослідник безпосередньо бере участь в процесі тестування і керує ним: видає і пояснює завдання, збирає зворотний зв'язок під час його виконання або самостійно спостерігає за його виконанням. Для якісного юзабіліті-тестування і роботи з численними групами рекомендується задіяти додаткових спостерігачів.

Онлайн тестування. Воно проводиться без участі модератора. Завдання і роз'яснення до нього надаються учасникам тестування в електронному вигляді (аудіо, відео, текст). Ознайомившись з інструкціями, учасники самостійно приступають до тестування сайту, фіксують свої думки і коментарі. Онлайн тестування є менш ресурсозатратної оцінкою юзабіліті Вашого сайту в порівнянні з першим способом, особливо з огляду на розвитку спеціалізованих сервісів для його проведення.

Так зване «партизанський тестування». Учасниками тестування стають випадково зустрінуті в громадських місцях люди (вулиця, кафе). В обмін на невелику винагороду їм пропонується виконати певне завдання на сайті.

Незалежно від обраного Вами способу тестування перед його початком рекомендується провести вступний інструктаж. Під час тестування важливо зафіксувати: репліки модератора і учасників; міміку учасника тестування (знімається на відео); екран комп'ютера (або іншого пристрою), з яким працює учасник; дії користувача під час виконання завдання, в тому числі переміщення мишки, перехід між вкладками браузера, використання клавіатури і т. п. Всі ці параметри слід синхронізувати за часом.

Крок 6. Аналіз результатів

Після завершення юзабіліті-тестування зберіть отримані дані і структуруйте їх. Зафіксуйте кількість допущених користувачами помилок, кількість успішно виконаних завдань, загальний час тестування, кількість виявлених проблем. Систематизуйте дані про те, які саме труднощі виникли у користувачів і на якому етапі виконання завдання, їх коментарі, відповіді на додаткові питання. Аналізуючи отримані результати таким чином намагайтеся також дотримуватися конкретних формулювань, тобто фіксувати конкретна дія користувача.

Кожне заздалегідь підготовлене юзабіліті-тестування здатне виявити не одну проблему на Вашому сайті. Всі вони будуть мати різну значимість як в рамках окремо взятого дослідження, так і в контексті функціонування сайту в цілому. Тому має сенс весь перелік виявлених проблем розбити на критичні, серйозні і незначні. Це дозволить не розпорошуватися на дрібниці, а оперативно виправити дійсно важливі недоліки на Вашому сайті. На завершення сформулюйте висновки дослідження і приступайте до правок.