websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як розкрутити інстаграм самостійно в 2019 році

Сьогодні Instagram налічує майже 30 мільйонів користувачів в Україні, і кожні 1-1,5 місяця аудиторія збільшується приблизно на мільйон. А з появою таргетингу, комерційних акаунтів, докладної статистики сторінки і інших нововведень для ефективного просування бізнес-акаунтів, Instagram став особливо зручний і, відповідно, популярний.

Експерти SMM вже оцінюють платформу з точки зору її переваги над іншими соціальними мережами: в Україні Instagram обійшов Facebook і вже наздоганяє вітчизняну мережу ВКонтакте.

Чи існує покрокова інструкція просування аккаунта в Instagram з нуля, або навіть адаптація існуючої бізнес-сторінки під нові тренди в Instagram 2018 роки? Безумовно, так. Але варто сказати, що універсальної інструкції не існує. Можна ґрунтуватися на базових принципах і ключових тренди, але при цьому важливо скласти власну стратегію просування, сфокусовану на конкретний бренд, його специфіку, переваги аудиторії.

У цій статті описані ключові тренди 2018 року, новинки мережі, розкриті деякі секрети ефективного і швидкого просування в Instagram, і багато іншого, що допоможе скласти власну стратегію просування в Instagram, і швидко і ефективно вивести бізнес-аккаунт в ТОП.

аудиторія Instagram

В першу чергу, важливо визначити ключову аудиторію, її переваги та інтереси, і зрозуміти, чи буде просування в Instagram ефективно в цьому контексті. Персональна сторінка, особистий блог, інтернет-магазин або бізнес-аккаунт - стратегія просування на платформі, наповнення та оформлення аккаунта безпосередньо залежить від специфіки цільової аудиторії.

За результатами досліджень:

55% повнолітньою аудиторії Інтернету - люди у віці від 18 до 29 років, використовують Instagram;

33% інтернет-аудиторії - другий за величиною показник користувачів Instagram, - люди від 30 до 49 років;

Якщо розділити аудиторію платформи по підлозі, то жінки використовують Instagram частіше, ніж чоловіки - 38% користувачів і 26% відповідно.

Так що якщо портрет вашого споживача охоплює вікову групу від 18 до 49 років, то Інстаграм - відмінна платформа для залучення клієнтів, а також підтримання взаємодії з поточної аудиторією.

До речі, в допомогу компаніям, що просуває свій бізнес в Instagram, виступив і Facebook, провівши власне дослідження аудиторії з вибіркою в більш ніж 12 тисяч осіб. В результаті, FB сформував наступні рекомендації для успішного просування в Instagram:

Унікальність.  Важливо показати, що саме робить ваш бренд особливим, підкреслити його унікальність, переваги перед конкурентами. Іншими словами, УТП і грамотна його подача дадуть перевагу перед конкурентами.

Візуальна привабливість.  Не секрет, що користувачі віддають перевагу красивому і якісному візуальному контенту. Так що для залучення уваги аудиторії і отримання її схвалення стежте, що ваші фото і відео були дійсно якісними і красивими.

АКП - актуальність, креативність, корисність.  Користувачі описують Instagram як Актуальну (42% опитаних), Креативну (37%) і Корисну (32% респондентів) майданчик. Поєднання цих пунктів неодмінно підвищать охоплення і відвідуваність будь-якого бізнес-аккаунта, онлайн-магазину або особистого блога.

Тренди Instagram 2018

По суті, ключові тренди просування в Instagram, використання яких виведе аккаунт в ТОП, в більшості своїй з'явилися ще в минулому році, в 2018 отримавши свій розвиток. Деякі новинки Інстаграм, доопрацювання існуючих функцій сьогодні дозволяють досить швидко і ефективно розкрутити сторінку в Instagram практично з нуля, а також робити дійсно якісний і красивий контент. Отже, корисні поради по трендам Instagram 2018.

Instagram Stories, прямі ефіри

У Stories є всі шанси обігнати за популярністю основну стрічку публікацій Інстаграм. Блогери відмовляються від постановочних фото на користь емоцій і чесного контенту. Уже в листопаді минулого року, коли Stories були ще не настільки популярні, вони вже збирали по 300 мільйонів глядачів кожен день.

Підтримує тренд Сторіс і сам Instagram: 70% останніх оновлень минулого і поточного року торкнулося Stories. Наприклад, з'явилася нова можливість завантажувати в Історії одночасно кілька фото, або відео, і переглядати їх перед публікацією, при необхідності вносячи свої корективи.

Також Інстаграм багато уваги приділяє прямих ефірів. В кінці минулого року платформа надала можливість проведення спільних прямих ефірів, з підключенням декількох осіб. Це значно розширює функціонал платформи з точки зору просування, оскільки дає можливість, наприклад, проводити інтерв'ю, об'єднані вебінари, консультації, майстер-класи і так далі.

Основна перевага Stories і прямих ефірів в тому, що вони дозволяють вибудувати більш тісну взаємодію з передплатниками, збільшити лояльність аудиторії, що, безсумнівно, сприяє підвищенню ефективності просування аккаунта в Instagram. Згідно з останніми дослідженнями, кожна п'ята історія в Інстаграме отримує відгук у директ.

Однак, є свої ризики. Агентство Iconsquare вивчило вплив Сторіс на показники залученості постів, опитавши 1200 користувачів майданчика. З'ясувалося, що всього за 3 тижні майже 25% користувачів Instagram знизили рівня перегляду звичних постів на майданчику на користь історій. Зниження уваги привело до падіння показника залученості, що також не їсти добре.

Як уникнути зниження залученості користувачів? По-перше, важливо постійно стежити за зміною поведінки аудиторії. Відмовитися від Сторіс, враховуючи їх переваги та ефективність в своєму ключі, теж не можна. Найпростіше рішення - визначити теми і кількість постів в день / тиждень. Залежно від цілей вашого просування на платформі, розподіліть розважальну, навчальну та продає інформацію. Наприклад, в прямому ефірі можна провести вебінар, в Stories викласти короткий розважальне відео, картинку або опитування, в класичному пості розмістити інформація про товар або послугу, тематичному подію і так далі. До речі, привернути увагу до посту легко можна за допомогою Сторіс. Досить зробити скріншот екрану, виділити нову публікацію смайлами, текстом, обведенням - на свій смак, і залити відповідну історію.

інтерактив

Один із способів ефективного використання Сторіс для залучення нових передплатників і утримання уваги діючої аудиторії. Щоб розбавити освітній або продає контент, проведіть марафон, гру або флешмоб. До речі, так простіше стежити за активністю і залученістю передплатників.

Хештеги і теги геолокації

Ще один з актуальних трендів - хештеги. Сьогодні 88% постів популярних міжнародних брендів вказують в своїх публікаціях, як мінімум, один-два хештег, а також геолокацію. За даними досліджень, пости хоча б з одним хештегом мають в середньому на 13% вищі показники залученості, а пости з тегом розташування збільшують охоплення на 29%. Не варто забувати і про те, що сьогодні користувачі можуть стежити за публікаціями навіть без передплати на акаунт, просто вбиваючи хештег по темі в пошуку.

рекомендації:

Створюйте окремі рубрики, групуючи публікації за хештегом. Так передплатникам буде простіше орієнтуватися в обліковому записі.

Вибирайте хештег в залежності від тематики поста і профілю. Можна використовувати популярні хештеги - існують окремі дослідження, які вивчають найпопулярніші теги і геолокації в світі і по окремим географічним параметрами. А щоб вас знайшла вже знайома аудиторія, створіть свої фірмові. Головне - використовуйте їх цілеспрямовано: не додавайте занадто багато, це відлякує передплатників. Оптимальна кількість хештегів в одному пості - дев'ять.

Відео-контент

Незважаючи на зростання ефективності і популярності відео-реклами в цілому, середні показники залученості для зображень і раніше вище. Однак, варто врахувати деякі нюанси.

Топові акаунти Instagram, в середньому, стали отримувати більше лайків під зображеннями, але більше коментарів під відеороликами. Тобто важливо розуміти, який з критеріїв залучення аудиторії важливий саме для вашого облікового запису.

Посилання для перегляду реклами Nike в Instagram

Середня залученість користувачів в фокусі відео росте швидше, ніж той же показник щодо зображень (зростання на 53 і 46% відповідно).

Так що популярні блогери публікують більше відео, ніж раніше (до 93% постів щомісяця). У будь-якому випадку, незалежно від того, випередить чи відеоконтент зображення в Instagram, ваша особиста стратегія повинна залежати від аудиторії. Експериментуйте з роликами і порівнюйте результатами для інших типів постів.

Призначений для користувача контент

Призначений для користувача контент, який має на увазі репости публікацій, або згадка сторонніх акаунтів в своїх постах, відмітках на фото, може збільшити щорічний охоплення продукту, що просувається аккаунта на 540%. Аудиторія, яка бачить зроблену іншими користувачами фотографію, перейде в статус клієнта з ймовірністю майже на 5% вище.

Цей показник збільшується до 9,6%, якщо посилання на просувається сторінку розміщена на фото. Також чудово працюють пости, розміщені безпосередньо в своєму акаунті, з посиланням на реального клієнта, покупця. Сюди ж - скріншоти відгуків, фото товарів, надіслані покупцями, і так далі.

якісний контент

Визначальним фактором просування в Instagram як і раніше залишається якість. У грудні минулого року Інстаграм випустив оновлення, що забезпечує природну і чесну рекламу. Тепер додаток показує в стрічці рекомендовані публікації на основі лайків друзів. Тому важливо зацікавити передплатників, отримати їх лайк або коментар - така активність спрацює як реклама.

Визначтеся з тематикою і аудиторією аккаунта. Перед тим як оцінювати окремі фото і зважитися на підписку, користувачі оцінюють вашу стрічку цілком. Використовуйте чіткі зображення і єдиний стиль обробки.

Бонус: оптимальні частоти і час просування в Instagram

частота публікацій

Як часто потрібно розміщувати пости в Instagram? Це питання задають собі багато фахівців маркетингу в Інстаграм. І тут важливо пам'ятати про принцип: якість контенту важливіше, ніж кількість постів.

Деякі провідні бренди публікують один або два поста в день, в той час як інші компанії доходять до 10 публікацій в добу, при цьому істотної різниці в показниках залучення аудиторії не зафіксовано. Але важливо врахувати, що чим частіше розміщуються матеріали, тим більше лайків і підписок отримує аккаунт. Відповідно, такі акаунти і ростуть швидше, ніж ті, у кого менше семи публікацій в тиждень.

Проте, на користь помірного числа публікацій можна сказати наступне:

Велика ймовірність того, що велика частина аудиторії не готова переглядати кілька постів від бренду в день.

У вас може не вистачити часу на створення великої кількості контенту і підтримання високої якості матеріалів.

Так що краще виробити свій регулярний графік публікацій і пам'ятати, що один-два хороших поста в день краще, ніж десять поганих. Головне, не зникати надовго з стрічки.

У який час краще робити публікації?

По суті, кращого часу для публікацій не існує. Одні дослідження вказують на проміжок між 2 і 17 годинами, інші - 13:00 - 14:00, треті називають найкращим часом для створення трафіку вівторок, 14:00.

Ідеально рішення сформулювати власні гіпотези. Наприклад, варто врахувати, що в обідню перерву люди отримують можливість робити те, що хочуть, у тому числі перегорнути стрічки соціальних мереж. Також аудиторія Instagram може бути більш активна в години пік, або днем ​​вихідного дня. Знову ж важливо розуміти специфіку вашої аудиторії, і орієнтуватися саме на неї.

Маркетинг в соціальних мережах, або SMM - дуже індивідуальна робота. Те, що буде актуально для одних компаній, стане непотрібним для інших. Використовуйте наведені вище дані як відправну точку для експериментів і перевірки власних ідей в 2018 році. Але не варто сприймати їх як абсолютну істину, адже важливо залишатися унікальним і несхожим на інших!