websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як створити хороший seo-текст

Копірайтер - досить затребувана професія на сучасному ринку, адже в наш час не заробити в інтернеті може лише хіба що ледачий чоловік. Здійснюючи свій бізнес у віртуальному просторі, будь-якій людині знадобиться сайт з адекватним контентом. Саме тут і приходить на допомогу копірайтер. Але для того, щоб веб-сайт не був, кажучи професійною мовою сеошників, «говно сайтом» необхідно вміти писати тексти не як Бог на душу покладе, а слідуючи певним рекомендаціям, розуміючи сферу SEO. Крім знань в сфері пошукової оптимізації не потрібно забувати, що копірайтер працює по ТЗ, і якість тексту залежить не тільки від його вміння писати, грамотності і розуміння суті продукту, але і від правильного складеного завдання від SEO-фахівця.

ТЗ для копірайтера

Як писалося раніше, копірайтер працює по ТЗ. Він не може скласти текст як письменник, не використовуючи при цьому певну кількість запитів і не дотримуючись рекомендацій замовника. Часто можна наштовхнутися на негативні відгуки з біржі копірайтерів про якість замовлення. Хоча на перший погляд все добре: текст грамотний, логічний і унікальний, але відгук про роботу негативний. У чому ж причина? А все дуже просто: ТЗ складено неправильно, а копірайтер лише виконував його, ось і результат виявився зовсім не такий, який очікувався на самому початку, тому найголовніший крок перед тим як почати роботу - це отримати чітке технічне завдання.

Отже, копірайтер повинен отримати такі дані:

1. Ключові запити і їх кількість в тексті.

Так як SEO-текст пишеться для просування сторінок сайту в інтернеті, то основою його є ключові запити. Замовник повинен визначити кількість запитів в тексті або по-іншому щільність ключів. Як підібрати запити за допомогою Вордстат читайте в нашій статті «Основи роботи з Вордстат» . Для пошукових машин оптимальна «тошнотно» тексту повинна бути не менше 5% і не більше 7% в одній статті. Простий підрахунок говорить, що в тексті з 1000 знаків (без пробілів) має перебувати 50-70 «ключових» знаків.

Тепер підрахуємо, скільки знаків міститься в обраному ключевік: наприклад, наш запит «купити акустичну гітару» налічує 24 знака.

Потім обчислимо, скільки ключових входжень має бути в нашому SEO-тексті: 50-70 / 24 = 2-3.

Виходить, що ключові слова «купити акустичну гітару» в статті на 1000 знаків потрібно вжити не більше 3-х разів.

2. Обсяг тексту.

українському інтернеті оптимальну кількість знаків для написання статті - це 2500 знаків, що ж стосується буржунете, то там тексти важливі великі - від 5000 символів. При перевищенні цього значення з'являється ризик, що людина не дочитає його до кінця, менше - не сподобається пошуковим системам. Але все-таки це не можна вважати аксіомою, тому що якщо текст цікавий користувачеві, то він його дочитає до кінця. Що стосується мінімального розміру опису картки товару достатнім обсягом можна вважати 500-800 символів, пошуковики до такого обсягу поставляться нормально.

3. Унікальність.

Звичайно, будь-який текст, написаний копірайтером, повинен бути унікальним, але все-таки можна попастися на недобросовісних авторів, тому в ТЗ варто обов'язково вказувати відсоток унікальності. Як правило, якісний текст не може бути унікальним менш ніж на 85%.

4. УТП.

Копірайтеру важливо мати уявлення ніж ваш товар або послуга краще конкурентів. Не забувайте прописати кілька переваг. Це можуть бути «10 років успішної роботи», «500 встановлених апаратів» або «гарантія 1 рік». Краще розпишіть докладно все заслуги вашої компанії або характеристики вашого продукту. У копірайтера буде більше фактів, які він зможе відобразити в тексті. Працювати, не маючи ніяких даних, просто неможливо. Копірайтер само не казкар.

5. Посилання на сайт.

Ну і звичайно, не забуваємо прикріпити до ТЗ посилання на сайт, на який потрібно написати текст. Копірайтер повинен ознайомитися з сайтом, подивитися яка подача текстів в інших статтях, якщо такі є. Потрібно дотримуватися одного стилю, адже якщо в одній статті звертаються на «ти» і ведуть діалог з клієнтом як з одним, то написана стаття в офіційно-діловому стилі буде виглядати якось дивно і вибиватися із загального стилю.

Резюмуючи, варто відзначити, що чим детальніше буде складено ТЗ копірайтеру, тим якісніше буде отримано текст на виході. Не скупіться на переліки достоїнств вашого продукту, скиньте приклади статтею, які вам сподобалися, а також не забудьте в ТЗ вказати чи потрібно оформити статтю, так як часто потрібно лише написаний текст, а оформляють його вже контент-менеджери.

Робота над текстом

А зараз ми перейдемо безпосередньо до самої роботі копірайтера. Що ж робити, коли є всі дані про проект і технічне завдання складено більше ніж докладно? Тепер пора писати текст. Для початку варто скласти структуру тексту.

Заголовок.

SEO-текст повинен бути виділений заголовками. По-перше, так зручніше сприймати текст, по-друге, такий текст добре оптимізує сторінку сайту в інтернеті.

Тема h1 використовується один раз і на самому початку тексту, він має бути яскравим і незабутнім, щоб користувачеві захотілося прочитати статтю, але також важливо не забути і про ключові слова. В такому заголовку варто використовувати високочастотні або середньо частотні запити в прямому входження. Наприклад, якщо у вас запит «заправка картриджів», заголовок можна зробити «Заправка картриджів за 5 хвилин» або «Заправка картриджів: інструкція із застосування». Як бачите ці слова в заголовку використовуються повністю. Теги <h> розставляються за принципом ієрархії: тег <h1> важливіше тега <h2>, а <h2> важливіше тега <h3>. На відміну від заголовка першого рівня, інші заголовки можуть використовуватися в тексті кілька разів. У короткий зміст ключі рекомендується використовувати в розбавленому вигляді. Використовуйте синоніми,

Вступ.

Введення - це те, що трапляється на очі користувачеві відразу після прочитання заголовка. У цій частині необхідно коротко розповісти про що буде стаття. Заінтригує читача, змусьте його прочитати статтю до кінця.

Основна частина.

Тут ви повинні викласти основну думку, а також рівномірно використовувати ключові слова. Використовуйте повні і неповні пасажі. При аналізі текстів пошукові машини оперують пропозиціями, а саме пасажами - смисловими одиницями певної довжини (у кожної пошукової системи своя довжина пасажу).

Виділяють три види пасажів:

неповні;

повні;

переповнені.

Неповний пасаж  - це список, в який входить частина слів із запиту. Вони можуть мати відмінні від зазначених у технічному завданні закінчення.

Повний пасаж  - список, в який входять всі слова із запиту або їх варіації.

Переповнений пасаж  - це список, в який входять всі слова із запиту або їх варіації з повторами.

Переповнений пасаж для пошукових систем є ознакою спаму. Неповний - недостатньо релевантним. Кращі пасажі - повні.

У тексті ключові слова пасажу не потрібно розділяти знаками пунктуації, створюючи кілька пропозицій. Це погано позначиться на даних аналізу пошукових систем. Вони віддають перевагу текстам, в яких ключова фраза знаходиться в межах одного пасажу.

Висновок.

У висновку намагайтеся мотивувати користувача сайту на що-небудь. Це може бути купівля або замовлення тієї чи іншої послуги. Більшість текстів, які замовляють у копірайтерів - це продають тексти, а тому важливо в кінці прописувати заклик до дії. Не рубайте кінець статті, як і будь-який текст, SEO-текст повинен бути логічно завершений.

Написавши текст, необхідно його перевірити на:

Інформативність. Текст повинен писатися в інформаційному стилі, а значить в ньому не повинно бути словесного сміття. Для цього варто скористатися сервісомhttps://glvrd.ru/ . Необхідно, щоб текст був оцінений не нижче 7 балів. Сервісом користуватися дуже просто, він сам вказує на помилки, підкреслюючи їх кольором. У тексті не повинно бути стоп-слів, які не несуть в собі значимої інформації.

Щільність ключових запитів. Перевіряти текст можна за допомогою сервісуhttps://miratext.ru/seo_analiz_text , Завантаживши текст у вікно, він проаналізує кількість символів, «нудоту», водянистость, кількість повторень. Щільність ключових слів повинна бути такою, щоб у хмарі частотності були явно виражені тільки обнародувано фрази.

Унікальність. Важливо заповнювати статтю унікальним (з точки зору антиплагіат-програми) текстом. Для перевірки унікальності можна скористатися онлайн-сервісом text.ru  або завантажити програму Advego Plagiatus.

Напевно, ви запитаєте: Як система перевіряє текст на унікальність?

Пошукова система оцінює текст, розбиваючи його на окремі елементи - шингли. Шингл - це кілька слів, що йдуть підряд. Алгоритм такий: береться шингл і порівнюється з уже наявними в інтернеті текстами. Якщо збігів не виявляється, шингл вважається унікальним і аналізується наступний. Якщо зі ста шинглів 1 унікальний, то унікальність складе 1%, якщо унікальних шинглів 99 з 100, то 99%.

Для самостійної оцінки тексту потрібна програма, в настройках якої можна вказати довжину шинглів (зазвичай вказують від 4 до 7 слів). Уникайте крайнощів: якщо ви виберете довгий шингл з 10 слів, то навіть скопійований текст із зміненими відмінами або відмінками матиме унікальність 100%, а перевірка по 3-х немов шинглів, призведе до того, що авторський унікальний текст матиме низьку унікальність.

Якщо текст статті не буде унікальним, а просто буде залитий на сайт за допомогою копипаста, відмова на сайті буде великий, і сайт просто випаде з ранжирування. Написавши текст, прочитайте його, чи все написано доступною мовою, цікаво чи, розкрита чи тема? Завжди варто ставити себе на місце користувачів, адже ви в першу чергу повинні писати для людей, при цьому грамотно поєднуючи технічні вимоги.

Насправді написати SEO-текст не так складно, як може здатися спочатку. Для цього важливо знати принцип роботи пошукової оптимізації та суть продукту, що просувається. Дотримуючись правил, ви зможете домогтися гарних результатів.

Бажаємо успіху!