websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як створити продає сайт

Прочитали десятки статей про те як створити продає сайт, але вони не принесли користь? Теоретично, розумієте про створення продають сайтів, але необхідні практичні рекомендації? Розробка продають сайтів - на даний момент основна мета для вашої компанії? Тоді цю статтю ми підготували для вас.

Ні, не чекайте, що ми «по поличках» розкладемо послідовність дій для вашого сайту, що продає. Адже для таких одностранічнік не існує конкретики, неможливо передбачити яким дизайн або заклик до дії максимально спрацює на вашу цільову аудиторію. Все дуже індивідуально і вимагає аналітики. Але ми розповімо що собою являє продає сайт, яким вимогам він повинен відповідати і як контролювати ефективність проекту.

Що таке продає сайт?

Продає сайт - це одностранічнік, що містить рекламу одного товару або послуги. Головна його мета - збільшення клієнтів компанії способом ознайомлення відвідувачів з пропозицією і їх конвертація. Якщо визначення для вас незрозуміло, то спростимо його. Продає сайт створюється для того, щоб відвідувач зайшов на нього, побачив продукцію / послугу і купив / замовив її. Одностранічнік вирішує завдання не тільки пов'язані з продажем чого-небудь. З його допомогою можна ефективно збільшувати клієнтську базу з метою розсилок, пропонувати софт на безкоштовній основі, цінну інформацію. Та що завгодно, якщо для вашої фірми це буде в якійсь мірі вигідно.

Продають сайти мають кілька назв : landing page, Лендінгем, цільова сторінка, посадкова сторінка, сторінка посадки, сторінка приземлення. Всі назви рівнозначні і несуть єдину мету - продати. Продають такі сайти називаються через свою структури.

Весь сайт - комплексна мотивація відвідувача виконати цільове дію: м'яко і ненав'язливо, розкриваючи переваги і вигоди, надаючи всі умови для вирішення. Сайт містить елементи, що розкривають цінність пропозиції.

Відвідувач, який потрапив на сайт за допомогою контекстної реклами, є цільовим, так як зацікавлений в покупці товару. Завдання цільової сторінки - утримати відвідувача і змусити його виконати цільове дію. І з цим завданням продають одностранічнікі справляються на «5+». Переконайтеся в цьому самі, подивіться приклади продають сайтів.

Кому рекомендовано створення продають сайтів?

Продаж будь-яких послуг;

Продаж дорогих, емоційних, ексклюзивних або масових товарів з однієї вузької групи;

MLM і інформаційний бізнес;

Виробники нового товару, якого ще немає на ринку з метою демонстрації переваг або створення промо-акції.

Як бачите, розробка продають сайтів підходить для будь-яких сфер бізнесу.

Від теорії до практики: особливості структури продає сайту одностранічнік

Почнемо з того, що всі цільові сторінки створюються за продає структурі. У 98% використовується маркетингова структура AIDA. Основна перевага концепції полягає в розпаленні інтересу відвідувача до офферу.

Інформаційні блоки розміщуються почергово в такому порядку, щоб потенційний клієнт розумів що його пропонують, навіщо йому це потрібно, які вигоди він отримає і як зробити замовлення. Тобто, читач максимально вникає в суть пропозиції, виділяючи для себе головне, що і є мотивацією до дії. Якщо говорити про порядок розміщення блоків, то він буде таким:

1. Перший заголовок. Унікальна торгова пропозиція, яке дає зрозуміти відвідувачу що йому пропонують;

2. Другий заголовок. Надає додаткову цінну інформацію для читача. Є логічним продовженням першого заголовка;

3. Блок переваг для клієнта. Відвідувачу розкриваються плюси компанії, які стають для нього гарантією високої якості продукту / послуги;

4. Блок вигод. Читач отримує інформацію, розуміючи, що придбання продукту або послуги принесе йому користь;

5. Блок довіри. Для підвищення довіри відвідувача до компанії розміщуються різні докази: сертифікати якості, відгуки покупців, відеозвернення керівництва до клієнтів, відеоролики, що демонструють продукт або послугу в справі і т.д .;

6. Заклик до дії і цільова кнопка. Завершальний етап, мотивуючий до дії. Логічний блок, який містить форму зворотного зв'язку, що дозволяє відвідувачеві конвертуватися в клієнта.

Також на сторінці розміщуються унікальні тематичні фотографії. Фотографія може бути одна, кілька або служити загальним фоном.

Від продуманості і точності посилу всіх блоків залежить конверсія (ефективність) сайту. Неможливо передбачити точну цифру конверсії, вона залежить від ряду факторів: джерела реклами, які безпосередньо впливають на конверсію сайту, якості настройки рекламних кампаній, інтересу до товару / послуги і її вартість і унікальність, якості дизайну, зручності сайту, наявності невеликих, але значущих елементів (наприклад, вказівний стрілки, що підводить до дії), нарешті, від якості контенту. Іншими словами, конверсія - це результат комплексної роботи. Для загального розуміння ефективності сайту рекомендуємо до прочитання статтю  яка конверсія сайту вважається хорошою . А ось як досягти високої конверсії, читайте нижче.

Конверсія продає Лендінг Пейдж: крок за кроком

Щоб досягти високої конверсії, людина повинна:

Потрапити на сайт;

Побачити привабливий дизайн, щоб залишитися на сайті;

Зацікавитися пропозицією;

Отримати зручність в заповненні цільової форми або для виконання цільового дії.

Розповімо докладніше про кожен етап.

Як людина потрапляє на продає сайт? Ми використовуємо найбільш ефективний спосіб - контекстну рекламу. Тобто, потенційний покупець вводить в рядок пошуку запит і пошуковик видає, разом з посиланнями тематичних сайтів, вгорі невеликий список з посиланнями на сайти, в точності відповідають його запиту.

Добре, припустимо, відвідувач перейшов на ваш сайт. Що далі? Як утримати його на ньому? Тут вступає в гру дизайн сайту, який повинен містити не тільки правильне і привабливе поєднання кольорів, але і включати в себе зачіпки, навігацію, особливо прокрутки сторінки - в загальному, все, що може зацікавити людину. Це може бути промальовані зображення або прості, але стильні невеликі деталі - то, що зможе зачепити увагу.

Людина залишилася на сайті, але як зацікавити його увагу? Адже не кожен відвідувач, який перейшов на сайт, готовий зробити покупку тут і зараз. Деякі тільки цікавляться товаром, намагаючись зрозуміти потрібен він їм чи ні, зорієнтуватися в ціні. В роботу вступає АВС-аналіз. Згідно з методом, всі відвідувачі діляться на 3 групи:

А - люди, які шукають загальну інформацію, не маючи сильної потреби і не розуміючи цінову політику пропозиції;

В - люди, у яких є потреба в товарі і розуміння про нього, необхідна інформація про вартість;

З - люди, у яких є потреба в товарі і розуміння про його вартості, але вибирають «продавця».

Хороші продають сайти задовольняють потреби кожної групи відвідувачів. Наприклад, для групи «С» заклик до дії розміщується відразу під УТП, щоб людина не витрачав час на читання марною для нього інформації. Для групи «В» заклик до дії розміщується в середині сайту після того, як людина отримає потрібну йому інформацію. Для групи «А» цільова кнопка розміщується в самому низу, до якої людина приходить, прочитавши всю інформацію.

На додаток до всього, на сторінці розміщуються продають заголовки. Вони націлені створювати проблему і відразу приводити її рішення. Саме такий підхід провокує людину до покупки. І в той момент, коли відвідувач готовий стати клієнтом, необхідно забезпечити для нього зручність. Це повинна бути форма для заповнення контактних даних (номера телефону, і-мейл), онлайн-помічник і інші форми, які допоможуть швидко оформити покупку або зв'язатися з продавцем.

Провівши маркетинговий аналіз, виявивши ЦА і її потреби , використовуючи АВС-аналіз, структуру AIDA і розробивши правильні блоки, що розкривають цінність пропозиції, сайт обов'язково отримає високу конверсію.

Якщо після прочитання статті, ви розумієте, що вам не під силу впоратися з усім комплексом робіт, ви завжди можете замовити продає сайт в нашій веб-студії :-)