websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як створити і розробити сайт інтернет-магазину. покрокова інструкція

Щоб вибрати зручний «движок», звертайте увагу на базові функції і простоту роботи з адмінпанелі. Також дуже важливою є можливість додатково налаштовувати і додавати функціонал в свій інтернет-магазин. З популярних «движків» рекомендуємо придивитися до таких:

1С-Бітрікс. Одна з найбільш затребуваних CMS, створених на комерційній основі. На ній ви зможете підібрати індивідуальний функціонал за допомогою додатків, впровадити в свій магазин CRM, а також швидко і просто працювати з контентом.

OpenCart. Ця CMS підійде навіть для новачків, які ніколи не стикалися зі створенням сайтів. Вона з відкритим кодом і пропонує стандартні базові настройки і функції, яких цілком вистачить для старту.

PHP-фреймворки (Laravel). Якщо ви заздалегідь знаєте, що в CMS немає того функціоналу, який вам необхідний, то відразу переходите на фреймворк. Тут вся адміністративна частина створюється спеціально на замовлення клієнта, тобто немає нічого зайвого і непотрібного. Крім цього, фреймворки відрізняються високою швидкістю роботи. Ми можемо порадити Laravel. Він вирішує небазові завдання і дозволяє створювати масштабні і функціональні індивідуальні рішення. У цьому фреймворку творці спробували об'єднати всі зручності інших PHP фреймворків.

Природно, це далеко не всі варіанти. Ви можете знайти те, що найбільш зручно для вас і що найбільше відповідає вашому проекту інтернет-магазину.

Зручність сайту для користувача

Щоб клієнти швидко і просто знаходили необхідне, потрібно продумати навігацію, фільтрацію і форму пошуку. Для цього зверніть увагу на такі інструменти:

Форма пошуку. Вона дозволяє відвідувачам знайти товар, якщо вони точно знаю, що їм потрібно. Запропонуйте клієнтам підказки, щоб вони могли вибрати необхідні категорії.

Навігаційне меню по розділах. Так само як меню, що випадає. При наведенні курсора миші на який-небудь розділ, з'являються підкатегорії.

Фільтрація. Дозвольте відвідувачам шукати товар за певними параметрами: за ціною, бренду, кольором, властивостями, розмірами і т.д.

"Хлібні крихти". Це своєрідні підказки користувачам, куди рухатися далі або як повернутися назад, що допомагає орієнтуватися по категоріях і розділах.

Схожі, додаткові товари. Це робиться для збільшення середнього чека продажів, або при необхідності позбутися товару або скоротити час пошуку допоміжних товарів для клієнта.

Карусель на головній. Таким чином ви відразу ж залучаєте клієнта гарячими пропозиціями, новинками або самими затребуваними товарами.

ДО РЕЧІ, МИ МОЖЕМО РОЗРОБИТИ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН!

Зручних карток товару можна домогтися, якщо приділити увагу корисної інформації про товар і якісним фотографіям. У деяких нішах краще навіть розмістити відео.

Особистий кабінет з хорошим функціоналом

Реєстрація користувача на вашому сайті повинна бути взаємовигідна: ви отримуєте особисті дані клієнта, а він - деякі зручні додаткові можливості. Щоб підігріти інтерес відвідувача в цьому, ось вам кілька рекомендацій:

Зробіть реєстрацію простий. Ідеальний варіант - можливість авторизуватися через соціальні мережі. Якщо ж ви берете форму реєстрації, зробіть мінімум полів для заповнення (2-3).

Додайте в особистий кабінет розділ "Історія покупок». Нехай клієнт відслідковує свою активність і має можливість повторно купити товар, що цікавить.

Продумайте розділ «Особисті дані». Там користувач зможе вказати, наприклад, свою адресу забезпечити доставки, номер телефону для зворотного зв'язку з вашого боку.

Додайте розділ «Особисті уподобання» і включіть повідомлення, щоб оповіщати клієнтів про те, що може бути їм цікаво.

Створіть функцію «Список бажань», щоб клієнт міг додати туди ті товари, які хотів би придбати, але з якихось причин поки не може.

Додайте розділ зі знижками, бонусами і акціями, щоб користувач міг відстежувати кількість своїх бонус, бачити акційний товар і знижки.

Дизайн інтернет-магазину

Пропонуємо вашій увазі основні тренди 2019, які запросто можна застосувати при створенні онлайн-магазину.

Яскраві кольори. Цей тренд з'явився ще в минулому році, і в цьому він тільки набирає обертів.

Сміливі градієнтні переходи. Якщо раніше ефект омбре створювався за допомогою ніжних і світлих відтінків, то сьогодні на зміну їм приходять яскраві. Експериментуйте і не бійтеся контрастних кольорів.

Багато простору і мінімалізм. Простий дизайн сторінки зі світлим фоном і великою кількістю простору буде дуже до речі. В даному випадку це працює в стилі «менше означає більше».

Об'ємний дизайн. Щоб додати трохи глибини і зробити набридлий плоский дизайн більш виразним, варто лише промальовувати тіні хоча б на деяких графічних елементах.

Геометрія. Використання геометричних фігур в дизайні покращує запам'ятовуваність бренду. Саме тому кола, квадрати, трикутники і багатокутники будуть виглядати оригінально і «живо».

Креативні фото. Оригінальні дизайнерські ідеї і унікальні рішення в фотографії в цьому році затребувані як ніколи. Скрайбінг-відео або 3Д-проекти - цікаві приклади цього тренда.

Природні фото. Крім оригінальних ідей, в цьому році в фотографії цінується також природність і «жвавість». Зйомка в русі - те, що потрібно.

Яскраві логотипи. Анімація, забавні зображення і оригінальні дизайнерські малюнки - ось що необхідно вашому логотипу тепер. Власники брендів прагнуть викликати позитивні емоції у клієнтів, в тому числі залучаючи і розважальну функцію.

Візерунки в логотипі. Так само, як і в дизайні всього інтернет-магазину в цілому, в логотипі теж вітається використання різних геометричних фігур і візерунків. Вони додають оригінальності.

Мобільний дизайн. Уже ви неодноразово чули, що мобільний трафік все зростає, тому варто окремо спроектувати мобільну версію сайту.

Мікровзімодействія. Сюди ми відносимо рух кнопок, різні анімовані ефекти, загалом, все те, що привертає увагу і змушує користувача вчинити дію: натиснути, перегорнути і т.д.

Анімація. Цей елемент веб-дизайну допомагає завоювати серце клієнта і розташувати його до себе: анімований персонаж на час очікування завантаження сторінки, рух деталей при скролінгу та інше.

Ламана «сітка». Дизайнери поступово відходять від стандартного розташування контенту і переходять на ламану «сітку». Наприклад, коли текст і зображення накладаються один на одного. Це виглядає оригінально і чіпляє погляд.

Плавні лінії. На противагу тренду з використанням в дизайні геометричних фігур і гострих кутів, з'явився інший - плавні лінії і текучі форми. У поєднанні з яскравими квітами виглядає це все дуже ефектно.

Одноколірні і частково кольорові іконки. Поки в загальному дизайні правлять балом яскраві кольори і сміливі градієнти, іконки ми залишаємо монохромними, тому що головне - це читабельність. Також, здорово виглядають іконки, в яких відтінок розподілено нерівномірно, ніби недбало завдано від руки.

Жирний шрифт. Якщо вам є що запропонувати своїм клієнтам, робіть це яскраво! Жирна типографіка з барвистими квітами зробить свою справу.

Шрифти із зарубками. Раніше вважалося, що serif шрифти нечитабельним, а тому їх не слід використовувати в дизайні. Зараз від цієї думки відходять і сміливо застосовують літери із зарубками в оформленні інтернет-магазинів.

безпечне з'єднання

Щоб важливі особисті зведення ваших клієнтів (паролі, логіни, номери платіжних карт) були перехоплені хакерами, налаштуйте з'єднання з сайтом по протоколу HTTPS. Так всі дані будуть передаватися в зашифрованому вигляді. Плюс до цього, такі інтернет-магазини добре ранжуються пошуковими ботами.

Для безпечного з'єднання ви повинні придбати і встановити сертифікат SSL.

Кілька способів оплати

Не можна обмежуватися лише однією платіжною системою, вкажіть в своєму інтернет-магазині хоча б кілька способів перерахування грошових коштів:

Накладений платіж. Багато людей скептично ставляться до оплати товару перед його отриманням. Чому б не підвищити їх довіру і не запропонувати заплатити після доставки?

Банківський переказ. Для зручності зробіть можливим заповнити квитанцію прямо на сайті.

Банківська картка. Ви можете знайти надійну людину, яка займається інтернет-еквайрингом. За відсоток він буде проводити грошові операції швидко і безпечно.

Електронний переказ. Ви можете скористатися такими платіжними системами, як Яндекс.Деньги, PayPal, QIWI, Webmoney та іншими. Є також системи Яндекс Каса, Робокасса і інші. Вони об'єднують в собі безліч різних оплат для вашої зручності та зручності користувача.

Корисна інформація

Обов'язково доповніть свій інтернет-магазин блогом, в якому зможете ділитися важливою для клієнтів інформацією: як вибрати товар, на що звернути увагу, як користуватися.

Контент-маркетинг дає чимало переваг:

забезпечує природний пошуковий трафік;

підштовхує до поширення інформації в соціальних мережах (Шерінг);

залученість клієнтів (вони будуть читати, оцінювати, коментувати);

формування постійної аудиторії (завдяки корисним статей вам будуть довіряти);

залучення потенційних клієнтів не шляхом нав'язливої ​​реклами, а за допомогою корисного контенту (багато навмисно пропускають рекламу, але заглядають на сайт, якщо бачать щось важливе).

Внутрішня SEO-оптимізація інтернет-магазину

Внутрішня SEO-оптимізація - спосіб підвищити індексацію і ранжування в пошукових системах. І ось кілька ключових нюансів:

Складання семантичного ядра згідно з тематикою вашого сайту і потреб ЦА. Грамотний семантичний аналіз допоможе залучити потрібну аудиторію.

Оптимізація контенту. Щоб ваш сайт з'являвся в топі, а відвідувачі не закривали його через пару секунд, потрібно подбати про якість текстового і візуального наповнення.

Meta-теги. Мета-теги включають в себе title, meta description, meta keywords. Це фактично не видно простому відвідувачу, але для пошукових роботів це вкрай важливо. Вони безпосередньо впливають на систему ранжирування.

Файл robots.txt. Від того чи правильно буде заповнений цей файл, залежить індексація сайту. У ньому зазначено, які з них можна індексувати, а які ні. Також туди слід додати ключовий хост ресурсу і посилання на його карту.

Карта сайту або sitemap.xml. В цій карті можна знайти посилання на всі сторінки, що допомагає пошуковим роботам якомога швидше поставити в чергу на індексацію.

Перелінковка. Це «контроль» внутрішнього ваги сторінок сайту, завдяки чому відвідувачі і пошукові роботи швидко і просто можуть потрапити на сторінки.

Соціальна складова інтернет-магазину

Соціальні мережі - відрізняючи додаткова можливість просувати свій інтернет-магазин. Продумайте, яка соцмережа вам ближче всього, адже у кожної свої особливості. Просування через соціальні мережі проходить в кілька етапів:

Створення сторінки або групи. Тут ви будете публікувати пости і відповідати на питання клієнтів.

Оформлення сторінки. Враховуйте дизайн основного інтернет-магазину: головні кольори, логотип, слоган і т.д.

Наповнення сторінки. Ефективний і чіпляє пост у соціальній мережі для результативного просування інтернет-магазину повинен відповідати 3 критеріям:

викликає емоційну реакцію;

вирішує бізнес-завдання;

збігається з модними тенденціями і трендами.

Не забувайте про те, що в соціальних мережах ключову роль відіграють мультимедійні дані: картинки, відео, аудіо. Складіть контент-план, продумайте цікаві рубрики. Їх можна вводити як щотижня, так і в міру того, як знайдете відповідний привід. І не забувайте стежити за змінами, трендами, щоб контент завжди був актуальним.

Отримання перших лайків. Можна розсилати запрошення вашої потенційної аудиторії вручну або за допомогою спеціальних сервісів. Так ви зможете залучити первинну аудиторію, і якщо їм сподобається, отримати перші лайки.

Просування сторінки. У цьому допоможе регулярний постинг, конкурси, опитування та спілкування з передплатниками, відповіді на коментарі (все те, що залучає користувачів). До основних методів просування в соціальних мережах відносять:

таргетована реклама;

залучення клієнтів з онлайн-магазину (посилання на сайті на соціальні мережі, кнопки шеринга);

репости і згадки ваших соціальних мереж на особистих сторінках користувачів.

Кілька рекомендацій по просуванню в соціальних мережах:

Сконцентруйтеся на кількох соціальних мережах, не варто розпорошуватися на все підряд, будьте послідовні у своїх діях. Краще добре прокачати одну площадку, ніж погано, але все відразу.

Вивчіть свою цільову аудиторію, проаналізуйте, де більше ваших потенційних клієнтів. Наприклад, їх може зовсім не бути в Одноклассниках, але дуже багато у ВКонтакте.

Залучайте передплатників в розмову, налагоджувати спілкування. Це можуть бути опитування, відкриті питання в постах.

Купуйте рекламу (можливо, за бартером) у великих спільнотах і групах, де є ваша ЦА.

Дозвольте своїм клієнтам взяти хоча б мінімальну участь в розробці нового продукту. Елементарно проведіть конкурс на кращу ідею упаковки.

В постах робіть акцент на візуальний ряд, він сприймається найкраще. Ніяких полотен тексту.

Періодично проводите конкурс з призами за репости.

Якщо розумієте, що нема про що говорити, пишіть про співробітників, про те, як проходить робочий день, про виробництво та інших справах.

Не змушуйте людей чекати, намагайтеся відповідати швидко, ввічливо і по факту.

Наповнення інтернет-магазину контентом

Пропонуємо вам кілька порад, як зробити тексти в вашому інтернет-магазині ефективними:

Забувайте про кліше і стандартні фрази, які повторюються на кожному продає сайті: «найнижчі ціни», «висококваліфіковані фахівці», «краща пропозиція» і т.д. Тільки конкретні дані, підтверджені фактами.

Інформація повинна бути точною і корисною. Клієнту навряд чи буде цікаво читати художній текст з метафорами, епітетами, порівняннями і риторичними питаннями. До вас заходять за конкретною інформацією, дайте її.

Забудьте про плагіат. Ваші тексти повинні бути оригінальними і повністю відрізняються від конкурентів. Особливу увагу приділяйте смисловим наповненням і УТП (унікальному торгової пропозиції).

Структуруйте інформацію. Текст повинен бути логічно оформленим і зрозумілим, щоб при прочитанні користувачеві все було ясно. Якщо ж нагромаджувати все і відразу, ніхто не розбере, що конкретно ви хотіли сказати.

Щоб викликати довіру у клієнтів, виглядати в їхніх очах компетентними і професійними, ретельно перевіряйте тексти на орфографічні, пунктуаційні та стилістичні помилки. Їх наявність буде сильно відштовхувати.

Ключі як і раніше в ходу, але не перестарайтеся. Пам'ятайте про те, що ви пишете в першу чергу для людей, а тому велика кількість недорікуватих фраз, які явно важко вписуються в контекст, буде важко читатися.

Наповнення інтернет-магазину товарами

До найпоширеніших способів відносять:

Імпорт з XLS / CSV. Такий метод дуже швидкий у виконанні.

Інтеграція через API, якщо вона є у постачальника. Так ви можете автоматично синхронізувати товари і вартість з постачальниками.

Парсери. Вони автоматично копіюють дані з одного сайту на інший. Інформація автоматично з'являється на сайті. Далі, вам необхідно її допрацювати і зробити більш оригінальною. Мінус даного способу - висока вартість і неунікальність текстів.

Ручний режим. Це досить довгий і витратний процес, але зате так ви можете контролювати, що і як робите, не допускати помилок і додавати тільки якісний контент.

Щоб створити інтернет-магазин, який буде грамотно і ефективно працювати, заздалегідь визначитеся з цільовою аудиторією, унікальним торговим пропозицією (УТП) і бюджетом, який ви готові витратити. Так ваша співпраця з розробниками буде максимально продуктивним.