websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як успішно провести юзабіліті тестування за 6 кроків

Юзабіліті тестування це дослідження інтерфейсу сайту або інтернет магазину, яке допоможе зрозуміти наскільки зручний ваш продукт, як користувачі з ним взаємодіють, наскільки точно ви потрапляєте в свою цільову аудиторію. Веб-студія websoft пропонує дізнатися як успішно провести юзабіліті тестування за 6 кроків.

Щоб переконатися, що ви налаштували юзабіліті-тест, ви повинні розуміти процес користувацького тестування. Користувача тестування, або юзабіліті тестування, є ключовим моментом в розробці сайту, запуску Landing Page або будь-якого іншого цифрового продукту.

Йдеться про виявлення проблем з юзабіліті на будь-якому етапі циклу розробки продукту з метою поліпшення позитивного користувацького досвіду. Це робиться шляхом моніторингу того, як тестують користувачі взаємодіють з продуктом в реальних умовах. Таким чином, ви можете побачити, що саме працює, і головне - що немає.

Юзабіліті-тестування фруктів від Blink

Як успішно провести юзабіліті тестування за 6 кроків

Однак проблема, з якою стикаються багато дизайнерів і команди розробників продукту, полягає в проведенні призначеного для користувача тестування, яке виявить реальні проблеми з продуктом і недоліки дизайну. Це зрозуміло. Існує безліч змінних, які можуть вплинути на якість і достовірність юзабіліті-тесту.

На результати юзабіліті тестування впливають:

бюджет,

стислі терміни,

кількість учасників,

нестача персоналу,

погано структуровані питання,

нечіткі критерії,

різні середовища тестування.

Всі ці фактори зазвичай значно впливають на юзабіліті тестування і можуть знецінювати кінцеві результати. Щоб переконатися, що ви налаштували працює юзабіліті-тест, ви повинні розуміти процес користувацького тестування. Отже, розберемо 6 простих кроків для успішного користувальницького тестування.

Крок 1: Визначте цілі тестування

Почніть з чіткого визначення ваших цілей тестування користувачів. Що ви хочете перевірити і які відповіді ви очікуєте отримати? Може бути це:

Завершення завдання. Чи може користувач виконати завдання? Що заважає користувачеві виконати завдання? Як далеко можуть потрапити користувачі в воронку і виконати необхідні дії для завершення завдання?

Час для виконання завдання. Скільки часу потрібно користувачеві для виконання завдання? Завдання займає надто багато або занадто мало часу для виконання?

Ефективність потоку. Чи можуть користувачі легко переміщатися по сторінці при вивченні продукту? Чи була якась логічна частина для користувача незрозумілою? Вам потрібно додати або видалити якісь кроки?

Виявлення помилок. Чи були у користувачів будь-які помилки? Коли відбулися помилки? Як їх можна уникнути? Чи може користувач легко зрозуміти, де початок помилки і почати заново після невдачі?

Ваші цілі юзабіліті тестування можуть бути зовсім іншими

Але в будь-якому випадку ви повинні чітко розуміти їх. Те, що ви хочете перевірити, повністю залежить від вас. Просто переконайтеся, що ви визначили свої цілі тестування заздалегідь і прямуєте певній послідовності. Не очікуйте, що просто «регулювати» тест під бажане, тому що, ви точно не зможете зробити це. Юзабіліті тестування вимагає багато досліджень, планування і підготовки. Так що будьте готові до цього і майте чіткий план випробувань вашого продукту.

Крок 2: Виберіть метод тестування

Як тільки ви визначилися з тим, що ви хочете отримати від тестування, прийшов час вибрати найбільш підходящий метод тестування користувачів. Є безліч методів тестування для розгляду. Ось деякі з них:

Індивідуальні глибокі опитування (інтерв'ю). Цей метод найдовший і вимагає підготовленого, спеціально навченого інтерв'юєра для запуску користувальницького тесту за допомогою підготовленого сценарію і сценаріїв завдань.

Віддалене тестування користувача. Економічно ефективний метод, віддалене призначене для користувача тестування може проводитися в природних умовах, наприклад, вдома або на роботі, і може бути модерується або НЕ модерується.

A / B тестування. Користувачам надається два варіанти цифрового продукту, щоб визначити, яка версія працює краще. Цей метод вимагає більше учасників, ніж інші для отримання точних результатів.

Відстеження руху очей. Цей метод використовує спеціальне відстежує програмне забезпечення, яке стежить куди користувачі дивляться при взаємодії з вашим продуктом.

Фокус-групи. Цей метод тестування включає в себе обговорення між невеликими групами користувачів і проходить в кімнаті, обладнаній двостороннім дзеркалом.

При виборі методу призначеного для користувача тестування, майте на увазі, де ваш продукт в даний час знаходиться в циклі розробки. Деякі методи тестування краще використовувати на ранніх етапах, тоді як інші краще працюють з готовим продуктом. Звичайно, ви також повинні враховувати такі речі, як бюджет, ресурси і кошти тестування, перш ніж вибрати свій метод тестування.

Крок 3: Знайти типових користувачів

При наборі користувачів для проходження призначеного для користувача тестування переконайтеся, що ви встановили чіткі критерії вибору. Це робиться для того, щоб перевірити саме тих людей, які відповідають вашому цільовому профілю користувача.

Насправді, всього 3-5 користувачів, як правило, більш ніж достатньо для виявлення ключових проблем. Сегментує учасників тесту за певними характеристиками, які відображають вашу ідеальну особистість, наприклад:

вік

Підлога

Місцезнаходження

Освіта

професія

Дохід

технічні навики

Інші характеристики, важливі для вашого продукту

Виберіть тих людей, які не знайомі з вашим продуктом для отримання більш надійних результатів. Користувачі, які вже ознайомилися з вашим продуктом, можуть мати упереджена думка про виконання завдань. Або ж їх бажання зберегти статус-кво може привести до помилкового думку з приводу конструктивної критики.

З цієї причини, якщо краще уникати участі колег по роботі, їх найближчих родичів і друзів. Досить імовірно, що тестування вашого продукту на цих групах людей поставить під загрозу надійність кінцевих результатів.

На додаток, до учасників тесту вам також знадобиться досвідчений ведучий, який буде вести тест і стежити за тим, щоб все пройшло гладко, а також кілька спостерігачів, які будуть робити нотатки під час тесту.

Підказка. Переконайтеся, що в ваші питання включені варіанти відповідей, якщо в тесті є особисті питання. Наприклад, якщо один з ваших питань стосується доходу, вкажіть в дужках діапазон доходу, щоб забезпечити конфіденційність заявника. Не просіть їх вказувати точну цифру, так як це перетинає межу конфіденційності.

Крок 4. Створення сценаріїв завдань

Те, як ви просите користувачів виконувати завдання, має першорядне значення для успішного тестування користувачів. Вам не слід розкривати точний порядок дій, які необхідно виконати користувачам, щоб дістатися з пункту А в пункт Б.

Мета тестування користувачів - не звернути користувачів до фінішу, а дати їм достатньо інформації для завершення подорожі інтуїтивно і самостійно.

Будьте розпливчасті в своїх сценаріях завдань. Дайте якомога менше інформації, необхідної для виконання завдання. Надання занадто великої кількості інструкцій може зруйнувати мета тесту. Поставте завдання так, як ніби користувачеві необхідно вирішити математичне рівняння. Ви даєте користувачам проблему, і вони повинні знайти правильну формулу, щоб розв'язати цю проблему.

Створення сценаріїв завдань при юзабіліті тестування

Приклад сценарію поганий завдання юзабіліті-тесту:

Перейдіть на панель пошуку, введіть «червоні сандалі», виберіть розмір 8, натисніть кнопку «Додати до кошика» і перейдіть до оформлення замовлення.

Чому це погано: ви не залишаєте користувачеві варіантів для вибору рішення, щоб з'ясувати як він буде діяти. Отже, ви не можете зрозуміти, що користувач досягне тих же результатів без явних інструкцій.

А ось приклад хорошого сценарію завдання:

Відвідайте веб-сайт і купите червоні сандалі свого розміру, використовуючи номер кредитної картки.

Чому це добре: ви надаєте користувачеві достатню кількість інформації про те, що ви хочете, щоб він робив, не розкриваючи занадто багато інформації.

Крім того, при розробці сценаріїв завдань обов'язково враховуйте завдання як відкритого, так і конкретного характеру. Відкриті питання відмінно підходять для спостереження за тим, як користувачі вільно взаємодіють з продуктом без управління з вашого боку, тоді як конкретні завдання ефективні при тестуванні певних функцій. І те, і інше дуже корисно при тестуванні, якщо використовується правильно.

Крок 5. Повторення середовища тестування.

Повторюйте всі, що ви робите і говорите під час призначеного для користувача тестування. Це означає, що потрібно в точності повторювати, коли і як ви говорите або робите щось в процесі тестування. Хоча це може здатися трохи надмірним, повірте - це дійсно важливо для отримання вірних результатів. Відтворення середовища тестування - це єдиний спосіб переконатися, що ваші результати точні.

Скрипти також грають дуже важливу роль в тестуванні користувачів. Маючи скрипт, ви виключаєте ймовірність невідповідностей, що виникають під час тестування. Як правило, вам буде потрібен помічник, щоб виявляти невідповідності:

Наприклад, тестувальники можуть вітати одного учасника одним способом, а іншого - іншим.

Або підкреслювати окремі частини завдання одному, а іншому - ні.

Або вони можуть розкрити деякі подробиці про процес тестування для одних, а не для інших.

Все це створює суперечливу середу тестування. З цієї причини краще всього використовувати сценарій для повторення середовища тестування і забезпечення узгодженості на всьому шляху від початку до кінця.

Крок 6: Аналіз результатів юзабіліті тестування

Це момент, якого ви чекали. Нарешті прийшов час зібрати результати і розібратися в них.

Як учасники відреагували на тест?

Які ключові проблеми вони виявили?

Чи була якась із ваших гіпотез підтверджена?

Після того, як ви підведете підсумки, попрацюйте разом з вашою командою розробників вашими висновками, щоб розставити пріоритети для вирішення проблем, визначити можливі рішення і визначити найкращі дії для поліпшення взаємодії з користувачем.

Тестувати, аналізувати, повторювати

Успішне проведення призначеного для користувача тестування не повинно бути складним як ракетобудування. Це буде досить легко, коли ви визначите свої цілі, виберете метод тестування, створите сценарії завдань, сформулюєте свої питання і задокументіруете результати.

Виконайте ці 6 кроків для юзабіліті тестування користувачів і отримаєте відповіді, які необхідні вам для поліпшення користувацького досвіду, збільшення коефіцієнта утримання і отримання прибутку, яку ви заслуговуєте. Ще раз протестуйте, проаналізуйте і повторіть.

Успіху і щасливого тестування! Чи є у вас які-небудь питання щодо проведення тестування, звертайтеся в веб-студію websoft, ми можемо допомогти вам в організації онлайн тестування вашої цільової аудиторії за допомогою інструменту для проведення тест-опитувань.

Якщо у вас є потреба протестувати цільову аудиторію, з'ясувати її характеристики, уточнити її потреби, звертайтеся в веб-студію websoft, ми можемо допомогти вам в організації онлайн тестування. Наша команда розробила зручний інструмент для проведення тест-опитувань, який ви зможете використовувати багаторазово для різних цілей.