websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як визначається динаміка попиту в онлайн-бізнесі, і навіщо це потрібно

Багато компаній, приходячи в інтернет-простір, розраховують на відчутний приплив клієнтів і збільшення обсягів продажів з перших днів. Але найчастіше грандіозні плани зриваються по ряду причин. Одна з них полягає в тому, що попит в Інтернеті не є константою, тобто динаміка попиту змінюється протягом року. Залежно від сезону змінюється число відвідувачів на сайті, а значить - дохід організації.

Таким чином, сезонність попиту має прямий вплив на бізнес-процеси, що протікають в компанії, визначення правильної стратегії розвитку, проведення рекламних кампаній і т.д. Саме тому важливо знати і розуміти, як визначити сезонність бізнесу, тобто виявити періоди в році, коли пропоновані товари / послуги найцікавіші для цільової аудиторії. Наявність таких відомостей дозволить грамотно організувати рекламну активність, а також своєчасно задовольнити потреби, побажання потенційних клієнтів.

види сезонності

Сезонність трафіку - коливання трафіку веб-сайту в залежності від певних чинників. Умовно сезонний трафік ділиться на 2 типу:

Циклічний : змінюється з певною періодичністю, наприклад, перед настанням свят, при зміні сезону, напередодні шкільних випускних і т.д.

Подієвий : з'являється під впливом подій або трендів, які не повторюються із заздалегідь відомою періодичністю. Наприклад, може виникнути під час участі компанії в виставці або конференції.

Коректна оцінка динаміки попиту дає можливість:

Визначити пріоритети для розвитку компанії протягом певного часу.

Правильно розробити маркетингову стратегію та спланувати рекламний бюджет.

Прогнозувати величину попиту, витрат і доходів.

Традиційно сезонність характеризується періодичними коливаннями, сезон від сезону вони повторюються по цілком передбачуваною схемою. Коливання можуть бути щорічними, дещо рідше - щоквартальними або щомісячними.

Інструменти, використовувані для визначення сезонності попиту

Сезонні можливості воістину безмежні, однак, у багатьох випадках той чи інший сезон з комерційної точки зору є критичним часом року для компанії. Правильне прогнозування, при якому враховувалася динаміка споживчого попиту, дозволяє успішно справлятися з великим спектром макро-, мікроекономічних ризиків. Заздалегідь знаючи і розуміючи, як веде себе ринок вашої сфери бізнесу в критичний сезон, можна розробити максимально дієву стратегію продажів.

Для цього необхідно виконувати ряд заходів:

Уважно стежити за пошуковими запитами.Слід виявляти тенденції пошукових запитів користувачів. За допомогою інструментів Google Trеnds, Яндекс.Вордстат і Keyword Planner Ads можна визначити тренди пошуку, інтереси користувачів в певний період часу. Доцільно використовувати не один, а відразу кілька інструментів, так як кожен з них має свою специфіку. Наприклад, Google Trends ідеально підходить для аналізу сезонності бізнесу, визначення актуальних трендів, прогнозування майбутнього попиту. Втім, цей інструмент не підходить для аналізу значного числа пошукових запитів, перевірки їх частотності. Keyword Planner Ads, навпаки, позбавлений цього недоліку. Інструмент орієнтований на аналіз ефективності ключових запитів, перевірки їх частотності, рівня конкуренції. Однак, цей планувальник не є самостійною платформою, його можуть використовувати лише власники аккаунта Яндекс.Вордстат є одним з найпопулярніших інструментів для оцінки динаміки споживчого попиту, так як він простий і зручний в роботі. З його допомогою можна аналізувати пошуковий трафік, а також частоту запитів в відносних / абсолютних значеннях. Використовуючи дані інструменти, можна виконати і спрогнозувати комплексний аналіз поведінки клієнтів.

Відстежувати тематичні сайти, соціальні мережі і блоги. Важливо регулярно аналізувати ключові тенденції, вивчати статистику, аналізувати звіти і дослідження, результати яких представлені на новинних сайтах, форумах, блогах.

Використовувати системи аналітики трафіку сайту. Наприклад, Яндекс.Метрика і Google Analytics.

Стежити за лідерами у своїй галузі.

Вміючи правильно прогнозувати динаміку попиту в залежності від сезону, можна домогтися ефективного планування маркетингових стратегій, а також грамотно побудувати робочі процеси. А це, в свою чергу, позитивно позначиться на прибутковості підприємства.

Якщо Вам необхідна допомога з визначенням і аналізом сезонності вашого бізнесу, зверніться до фахівця FastWeb по телефону або відправте онлайн-заявку.