websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як визначити пріоритетні запити для просування сайту

Багато власників сайтів хотіли б просуватися в пошукових системах відразу по всьому словами з семантичного ядра, вважаючи, що це принесло б найбільшу користь. Насправді ж просувати сайт одночасно по всьому словами з ядра не вийде, оскільки це вимагає занадто великих фінансових і тимчасових витрат. Оптимальне рішення - вибрати пріоритетні на поточний момент запити, в чому допоможуть наступні основні рекомендації.

Просування сайту по кожному запиту - це завжди витрати, і чим більше запитів одночасно просувати , тим витрати вище. У якийсь момент витрати можуть стати настільки високими, що отримана від просування прибуток не зможе їх перекрити, а значить і в просуванні пропаде сенс. Зрозуміло, виникнення подібної ситуації допускати не можна, тому важливо знати, як можна з усього величезної кількості запитів вибрати тільки ті, за якими стоїть просувати сайт прямо зараз.

Щоб вибрати пріоритетні ключові слова (запити) для просування, потрібно співвіднести ефективність кожного з слів з витратами на просування. І якщо виявиться, наприклад, що просування по вибраним словом вимагає тривалої і трудомісткої роботи, але при цьому не призведе великої кількості цільових відвідувачів на сайт, то таке слово краще не використовувати в кампанії з просування сайту.

Ефективність пошукових запитів для просування визначається по-різному, але найчастіше оцінка цього показника базується на даних про попит та кліки: чим частіше запит вводять в пошукові системи користувачі і чим частіше скоюють по ньому переходи на сайти, тим запит вважається ефективніше. Витратність просуваються запитів визначається, в свою чергу, на основі даних про конкуренцію у видачі, поточних позиціях сайту в пошукових системах, а також про собівартість просування.

Оцінку факторів, що впливають на ефективність і витратність пошукових запитів для розстановки пріоритетів в просуванні, як правило, доводиться здійснювати або за допомогою автоматичних і автоматизованих сервісів, або вручну. Наприклад, частоту пошукових запитів допомагають визначати добре знайомі власникам сайтів онлайн-сервіси статистики ключових слів, такі як «Підбір слів» від Яндекса або «Планувальник ключових слів» від Google.

А ось щоб перевірити, скажімо, рівень конкуренції з того чи іншого пошуковому запиту, необхідно вручну проаналізувати результати пошукової видачі. У процесі такого аналізу має бути звернути увагу зокрема на те, скільки всього вийшло результатів пошуку, скільки в ТОП-10 є посилань на головні сторінки сайтів, в скількох сниппета запит зустрічається в прямому входження, який середній вік сайтів з ТОПу, наявність в ТОПі свідомо сильних конкурентів, таких як Вікіпедія, YouTube, Яндекс.Маркет і т. д.

Після проведення необхідних аналізів і перевірок, можна вибирати пріоритетні для просування ключові слова. Ідеальними були б, звичайно ж, запити з високою ефективністю і низькою затратностью . Але підібрати такі запити буває дуже непросто, і тому пріоритетними куди частіше виявляються ті запити, у яких ефективність і витратність знаходяться в своєрідному балансі: запит вже досить ефективний, щоб приводити на сайт цільових відвідувачів , але при цьому ще не вимагає занадто великих витрат на просування