websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як впливає на ранжування сайту поліпшення поведінкових факторів

Що є поведінковими чинниками

Високі позиції по пошуковим запитам - це основна мета просування, до якої прагне кожен ресурс. Логіка проста: чим вище позиції сайту в пошуковій видачі, тим більша кількість користувачів на нього заходять, і відповідно збільшується число лидов і потенційних клієнтів.

Давайте розберемося, що відноситься до поведінкових факторів, як вони покращують ранжування веб-сайту, і що слід запровадити, щоб поведінкові стали сильніше.

Що є поведінковими чинниками

Їх вплив на ранжування веб-сайту

Як посилити поведінкові фактори для кращого ранжирування

Яким буде ранжування ресурсу - визначається алгоритмами пошукових систем. Деякий час назад вони спиралися на математичні формули, з яких розраховувалася «авторитетність», але оптимізатори постійно придумують безліч вивертів, які допомагають перехитрити ці алгоритми. Тому зараз пошуковики використовують відразу декілька нових способів для перевірки сайту, результатом яких стає висока або низька ранжування.

Вплив на ранжування веб-сайту поведінкових факторів. Спробуємо зрозуміти від чого залежить високий або низький ранжування і яким чином поліпшити позицію вашого сайту за рахунок аналізу поведінкових факторів.

Цей алгоритм грунтується на поведінці самих користувачів, які переглядають інформацію. Така оцінка цілком об'єктивна, так як вона відображає переваги відвідувачів веб-сайту. Щоб бути на висоті за цим показником, веб-сайт повинен дійсно відповідати запитам користувачів, але не намагатися обдурити їх і пошуковики.

Що можна віднести до поведінкових факторів

Для того щоб цей алгоритм було складно обійти, пошукачі враховують безліч коефіцієнтів, значень і послідовностей. Основні фактори, які визначають місце веб-сайту у видачі:

1. CTR - Кількість кліків на сниппет в пошуковій видачі

Сніппет - це заголовок і короткий опис сторінки сайту. Власне його і бачать користувачі у видачі.

Логіка така: «Авторитетність» сниппета підвищується, якщо на нього часто клікають. Якщо по сніпетів клацають багато, значить він відповідає їхнім очікуванням і бажанням, тоді пріоритет сниппета підвищується. Але це не все, важливо пам'ятати про утримання цільової аудиторії на сторінці. Якщо буде багато кліків, але користувачі стануть відразу закривати веб-сайт, то ранжування буде погіршуватися. Така поведінка є сигналом, того що сниппет не підтверджує очікування.

2. Час, проведений на сайті.

Пошукові алгоритми роблять розрахунок так: чим більше користувач знаходиться на сайті, тим більше значуща і корисна інформація представлена ​​там. Деякі недобросовісні оптимізатори намагаються збільшити час, проведене на сайті складної заплутаної навігацією, але це буде відлякувати клієнтів, і всі інші чинники гратимуть проти високого ранжирування ресурсу.

Однак, це справедливо не для всіх. Наприклад, на сайті онлайн виклику таксі короткий час сесії - це скоріше плюс. Тобто чим швидше користувач оформив виклик, тим вище якість сервісу. У таких випадках пошуковики орієнтуються на показники схожих сайтів в цій сфері діяльності.

3. Показник відмов.

Це єдиний фактор ранжування, для якого: чим менше значення - тим краще. Тобто, якщо ресурс не сподобався або він не відповідає очікуванням, то користувач відразу ж його закриє, нікуди більше не переходячи, а це великий мінус для ранжирування веб-сайту. Безумовно, досягти показника по відмовах 0% - неможливо, але чим він менше, тим.

4. Глибина перегляду веб-сайту.

Навпаки, чим більше буде внутрішніх переходів, завантажень, натискань на кнопки і посилання, тим поліпшується ранжування. Адже це означає, що сайт не тільки привертає, а й «занурює» відвідувачів вглиб контенту за їх власним вибором.

5. Повернення (повторні заходи) на сайт.

Якщо людина захотіла знову повернутися на сайт, зберіг сторінку в закладках або запам'ятав URL, то це свідчить про високу якість веб-ресурсу. Алгоритми пошукових систем високо цінують ті сторінки, на які людина повертається кілька разів після першого перегляду, і визначають, коли користувач перейшов на сайт з закладок.

Як покращувати поведінкові фактори сайту без накрутки

Розберемо найефективніші прийоми щодо поліпшення взаємодій між користувачами і веб-сайтом, що покращують ранжування. Отже, як вплинути на поведінкові фактори, так щоб ресурс піднімався у видачі?

1. Оптимізуйте сниппет для видачі

Покращувати сниппет сайту необхідно для підвищення його кликабельности. Важливо зробити привабливі теги. Вони неодмінно повинні мати пряме входження ключового запиту, а й коротко, точно пояснювати, що людина знайде або, про що дізнається на веб-сторінці. Оптимальний description за обсягом має дорівнювати 150-180 знаків.

Що ще буде корисно:

Грунтуючись на дослідження Hubspot, можна використовувати квадратні дужки в title, які збільшать CTR до 40%. Хорошу кликабельность мають заголовки з цифрами або поточним роком.

Що ще буде корисно:

на початку сторінки додати зміст з якірними посиланнями;

додати компанію в Google Мій бізнес і Яндекс.Довідник

використовувати емоції (в міру) в title і description;

скоротити URL (з перенаправленням) і до короткого і зрозумілого;

застосувати структуровану розмітку;

працювати над підвищенням впізнаваності бренду

опрацювати структуру сайту до більш простий і логічною

Для роботів, які визначають якість веб-сайту, в структурі значимі навігація і внутрішня перелінковка. Так як користувач повинен моментально розуміти, як знайти те, що він шукає, перейти до потрібного розділу або як потрапити на необхідну сторінку. В результаті такої роботи над структурою, буде збільшення часу, який користувачі будуть проводити на сайті.

Створення і просування комерційного сайту - це дві речі, які не можна розділяти. Будь-який підприємець вкладає кошти в розробку сайту з тією метою, щоб його товари або послуги користувачі самі могли знайти через пошукові системи. Тому про просування ресурсу потрібно планувати одразу на етапі розробки.

Пошукові системи сьогодні використовують для ранжирування різні аспекти поведінкових факторів. Поведінкові фактори мають найбільший вплив на позиції сайту в результатах пошуку. ПФ є найбільш складними для накрутки, а отже найбільш надійними способами для визначення «якісного» сайту. Таким чином, чим довше користувачі проводять часу на вашому сайті, тим вище він буде знаходиться в пошуковій видачі.

Яких результатів бажано досягти для отримання високих призначених для користувача чинників

Коли користувач заходить на сторінку сайту, то контент максимально задовольняє всі його потреби і дає відповідь на більшість питань - користувач залишається на сайті тривалий час. Якщо контент не відповідає на запит користувача - він швидко йде. Пошукові системи фіксують цей факт по часу повернення з сайту назад в пошук.

Це час все скаже про якість контенту. Одна або дві хвилини - це цілком достатньо, щоб познайомитися з контентом і знайти потрібну інформацію. Дві секунди - досить тільки для швидкого перегляду - це поганий результат.

Час повернення з сайту в пошук відображає як відсоток відмов, так і показник часу, присутності на сайті. Це показник фіксує, скільки часу проходить, з моменту заходу на сайт і повернення назад в пошук після заходу з видачі на вашу сторінку.

Якщо у вашого сайту високий CTR і одночасно великий час до повернення в пошук, значить контент релевантний і сайт відповідає високому показнику якості.

Які заходи можна вжити для поліпшення поведінкових факторів

Створюйте сніппети, які максимально передають сенс сторінки і призводять користувачів на релевантні сторінки.

Створюйте сторінки з цікавим і корисним контентом, на яких користувачі затримуються довго.

Залучайте мотивовану трафік через спеціалізовані сервіси

Що таке мотивовану трафік? Це інструмент для залучення користувачів, заснований на виплату винагороди за виконані дії на вашому сайті, наприклад:

знайти сайт в пошуку і перейти на нього з пошуку

перегляд певної кількості сторінок сайту з заданим проміжком часу

публікація коментарів або відгуків про товари або послуги

використання соціальних кнопок (лайки, «порекомендувати друзям»)

перегляд рекламного відео ролика

установка програми або мобільного додатка

Це сучасні інструменти інтернет маркетингу, якими не слід нехтувати, так як вони дають дійсно хороший результат для просування і позитивно впливають на ранжирування сайту.