websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як залучати трафік на сайт основні методи

Основні методи залучення трафіку на сайт, інтернет магазин

Однією з головних задач, яка хвилює буквально кожного власника сайту, є збільшення трафіку на сайт . Залежно від типу сайту залучення трафіку може бути як проміжної завданням ( наприклад, інтернет-магазин, кінцева мета в такому випадку, найчастіше, - це збільшення обсягів продажів ), так і кінцевої (наприклад, інформаційний портал). Способів залучення потенційних клієнтів на сайт існує багато. Про найбільш ефективних і популярних ми і поговоримо.

Способи залучення трафіку на сайт з пошукових систем

Найважливішим і ефективним каналом залучення користувачів є пошукові системи. Але тут існує і зворотна сторона медалі: складний, копіткий робочий процес, отже, і великі фінансові вливання. Щоб почати залучати користувачів з систем пошуку, необхідно провести повну оптимізацію сайту (внутрішню і зовнішню).

Залучення трафіку з систем пошуку має свою специфіку:

в довгостроковій перспективі вартість кліка і вартість конверсії будуть більш, ніж доступними;

цільова аудиторія матиме довіру до результатів пошукової видачі;

робота проводитися з уже сформованим попитом на товар або послугу, тобто користувачі вже конкретно знають, що їм необхідно;

довгостроковий результат.

Але є і свої нюанси:

на отримання результатів необхідне певний час, оскільки необхідно проіндексувати сторінки і підняти їх в ТОП 5 пошукової видачі ;

залежність від правил і алгоритмів пошукових систем.

Інтернет-користувачі не тільки користуються пошуковими системами, але і безліч людей має свої акаунти в різних соціальних мережах. Це дає можливість власникам сайтів популяризувати свій веб-ресурс (торгову марку, бренд) через ці соціальні майданчики.

Залучення трафіку з соціальних мереж

Facebook, Instagram, Twitter і ще цілий ряд подібних сайтів надають безпосередній доступ до потенційних клієнтів. Для сайтів інформаційної тематики соцмережі дають можливість розширити цільову аудиторію, але є в такій ситуації і вельми відчутний мінус. Оскільки соціальні мережі здебільшого є розважальними майданчиками, то переходів на інформаційний ресурс звідси буде не так багато, як хотілося б, навіть при активному перегляді публікацій в соцмережі.

Для бізнесу на таких майданчиках також є підступ. У сучасному ритмі життя вважається, щонайменше, дивно не мати свій аккаунт в соціальних мережах. Але, якщо веденням бізнес-аккаунта займається не фахівець, а, наприклад, співробітник компанії, який не має знань в потрібній області, то бюджет на залучення трафіку може бути просто злитий в трубу.

Залучати трафік з соціальних мереж можна і платними методами, і безкоштовними.

До безкоштовних методам можна віднести:

використовувати особисту сторінку, розміщуючи на ній посилання і інформацію як про себе, так і про свій бізнес. Ці дані можна розміщувати як в постах, так і на «стіні», в статусі і т.д. Такі публікації привернуть нових відвідувачів на сайт, нехай навіть в невеликій кількості;

розміщувати під чужими постами посилання на свій сайт, але не в формі спаму, а тактовно і розумно;

проводите на бізнез-сторінці акції, конкурси, вікторини з розіграшем призів (не обов'язково дуже дорогих). Це також допоможе розширити цільову аудиторію.

До платних методів належать:

таргетована реклама. Вона демонструється тільки окремим групам інтернет-користувачів, які об'єднані за певними критеріями;

розміщення реклами в тематичному співтоваристві або в чиємусь блозі, які мають велике охоплення аудиторії, яка цікавиться вашою тематикою.

Залучення трафіку з YouTube

Практично вісімдесят відсотків інтернет-користувачів регулярно переглядають відеоконтент на YouTube і подібних йому відеохостингу. Якщо створити на YouTube свій канал, викладаючи на ньому регулярно цікаві відео, які будуть містити посилання на ваш сайт, то це допоможе залучити трафік на сайт. Створений відеоканал буде підвищувати популярність компанії або бренду не тільки в глобальній мережі, але і за її межами.

Посилання на свій сайт можна розміщувати і в своєму профілі, і у вікні відтворення, і в описі до відеоконтенту, і в закріпленому коментарі. Логіка проста: з ростом переглядів відео буде рости і кількість переходів на сайт.

Можна залучати трафік на свій сайт і не створюючи власного каналу. Якщо ви домовитеся з відомим відеоблогером про розміщення вашої реклами з посиланням на сайт в описі до відео.

Залучення трафіку за допомогою контекстної реклами

Контекстна реклама транслюватиметься в пошуковій видачі Google і Яндекса (налаштувати показ можна в Google Adwords і Яндекс.Директ ) , на сторінках різних сайтів і при кліці на рекламне оголошення користувач зможе перейти безпосередньо на сайт рекламодавця. Основними перевагами контекстної реклами є отримання практично миттєвого ефекту і можливість настройки трансляції рекламних оголошень під конкретну цільову аудиторію. Контекстна реклама є відмінним джерел трафіку, але вимагає регулярних і чималих фінансових вкладень.

Інші канали отримання трафіку

Перераховані вище методи збільшення трафіку не єдині, хоча і забезпечують левову частку припливу трафіку. Але є й інші можливості збільшувати обсяги трафіку. Вони не здатні привести на сайт стільки ж користувачів, але вони призводять більш зацікавлених користувачів.

Яндекс.Маркет і інші цінові агрегатори

На Яндекс.Маркет щомісяця заглядає майже двадцять мільйонів користувачів, які підшукують в Інтернеті цікаві для них товари. Реєстрація на цій і подібних майданчиках дасть можливість збільшити приплив зацікавлених користувачів на ваш сайт.

Email-маркетинг

Хтось може порахувати email-розсилку зазвичай спамом. Але насправді це зовсім не так, оскільки щоб подібний інструмент приносив належну віддачу, його застосуванням займаються окремі фахівці - маркетологи і копірайтери. У підсумку виходить, що кожен лист, який буде відправлено адресату, є важливим стратегічним ланкою. Під базу передплатників, яка збирається в процесі роботи, розробляються спеціальні лід-магніти (спецпропозиція, бонус і т.п. в обмін на оформлення передплати).

Зазвичай для отримання дозволу розробляються спеціальні посадочні сторінки. В такому випадку залучення користувачів може відбуватися не тільки на просторах глобальної мережі. Можна залучати передплатників за допомогою своєї друкованої продукції, різних офлайн-джерел, прописуючи адреса сайту вручну або зчитуючи мобільним пристроєм QR-код.

Якщо в email-розсилці користувач буде отримувати не тільки нагадування про вашому сайті, а й тематичні новини, анонси, різну корисну інформацію, то це буде не тільки підтримувати інтерес користувачів до вашого сайту, але і буде підштовхувати клієнтів до здійснення повторних замовлень, а отже , користувачі будуть повертатися на сайт.

Блоги

Такі сайти відкривають цілий ряд можливостей для залучення трафіку:

можливість розміщувати записи в своєму блозі;

розміщувати посилання в чужих постах;

розміщення в чужому блозі вашої статті;

можна брати участь в обговореннях під розміщеними записами.

Слід пам'ятати, що статті публікуються в блозі, повинні містити корисну інформацію, яка допоможе у вирішенні тих чи інших питань. У такому випадку користувач додасть ваш сайт до себе в закладки, щоб в будь-який момент черпати з нього необхідну йому інформацію. Крім того, користувач може поділитися зі своїми друзями, які цікавляться цією ж темою, посиланням на ваш блог в соціальних мережах

Тематичні форуми

Спілкування на сайтах подібного типу істотно скоротилося з розвитком соціальних мереж, але все ж варто використовувати і цей метод залучення трафіку. Особливо актуальним він буде для тих ресурсів, що мають вузьку специфіку. Число користувачів на форумах набагато менше, ніж на соціальних майданчиках, але сюди зазирають нерідко справжні профі, чия думка є цінним для дуже багатьох. Тому отримати такого відвідувача біля себе на сайті порівняно з придбанням коштовного каменя.

Варто зауважити ще один момент: форуми користуються високою популярністю серед тих інтернет-користувачів, які не мають бажання заводити власні акаунти в соцмережах.

Щоб грамотно залучати з форумів на свій сайт користувачів, слід і самому бути досить активним учасником цього ж форуму. Необхідно зареєструватися на цьому ресурсі, і включатися в обговорення з тих тем, в яких ви добре розбираєтеся. Тут не доречно буде тільки зареєструватися з однією метою - розмістити своє повідомлення з посиланням на сайт. Оскільки така поведінка, швидше за все, буде викликати тільки зворотний ефект: роздратування і недовіру.

Існує кілька варіантів збільшення трафіку:

писати повідомлення, в яких буде органічно вписана посилання на сайт;

додати посилання на сайт в власний профіль;

додати посилання в підпис (невеликий текст, який супроводжує кожне ваше повідомлення на форумі. Такий текст розміщується під межею, отже, привертає увагу інших користувачів дуже ненав'язливо).

дошки оголошень

Торгові майданчики (наприклад, OLX) можуть допомогти залучити не стільки трафік, скільки збільшити кількість замовлень. Розміщувати на таких сайтах оголошення можна безкоштовно, отже, конкурентів тут дуже багато. Єдиним варіантом виділитися із загального числа конкурентів - це скласти цікаве і унікальне оголошення, головними елементами якого є якісна фотографія і чіпляє заголовок. У заголовку слід не тільки назвати товар, але і вказати основні його гідності. Всю інформацію, яку неможливо подати в фото товару, слід детально розписати в його описі.

Деякі майданчики пропонують і платні послуги, наприклад, просування вашого оголошення на певний термін. Вартість таких послуг різнитися залежно від термінів просування і категорії товарів.

Оскільки кожне нове оголошення додається в верх видачі, то оголошення, подані раніше, будуть опускатися. І вже через кілька днів ймовірність того, що до вашого оголошення долістают відвідувачі, тане з кожною хвилиною. Послуга «Просунути» дозволяє закріплювати оголошення у верхній частині видачі, а значить, продати товар ви можете швидше.

інші сайти

Тепер сайти процес обміну посиланнями вивели вже на інший, більш просунутий рівень. З кимось можна домовитися і розмістити свій банер, з кимось - про розміщення посилання на ваш сайт в тексті (огляді, статті). Таким чином сайти-партнери постійно привертають додатковий трафік, збільшуючи доступ до цільової аудиторії.

Як залучити трафік з офлайна?

Насправді використовуючи медійні інструменти, наявні в офлайн-середовищі, можна залучити на сайт трафік:

розміщення рекламних оголошень в газетах і журналах;

друк і поширення рекламний флаєрів та буклетів;

трансляція реклами на радіо та телебаченні;

запрошення на сайт під час спілкування з людьми, в тому числі під час проведення семінарів або тренінгів.

Використання QR-коду дозволяє отримувати трафік з офлайна. Згенерувати його досить легко і він є більш звичною формою для доступу до інформації для більшості користувачів глобальної мережі. При його використанні зручні цифрові його камерою мобільного гаджета і відразу потрапити на сайт. Тобто відпадає необхідність запам'ятовувати адресу сайту, забивати його вручну в адресний рядок. Процес переходу на сайт з використанням QR-коду займає якихось кілька секунд.

Кожен метод, про який сьогодні йшла мова, має свій поріг ефективності, яка безпосередньо буде залежати від поставлених цілей, наявних можливостей, тематики сайту і ще цілого ряду інших нюансів. Тому які саме методи застосовувати в тому чи іншому випадку для досягнення максимально можливого ефекту, слід дивитися в індивідуальному порядку.