websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як збільшити конверсії інтернет-магазину

конверсія сайту

Конверсія сайту - один з основних показників ефективності роботи сайту. Замовнику не так важлива кількість відвідувачів, йому важливий результат відвідування. І це те, заради чого працюють маркетологи, СЕО - оптимізатори, дизайнери та аналітики.

Формула конверсії

Для того, щоб дізнатися конверсію магазину або сайту потрібно розділити кількість відвідувачів, які вчинили цільове дію на загальну кількість відвідувачів і помножити на 100%:

Таким чином ми обчислюємо процентне співвідношення ефективних користувачів щодо всього потоку трафіку (розраховуємо конверсію).

види конверсій

Конверсія буває різна, маркетологи і головний виконавчий директор-фахівці розрізняють кілька видів конверсії:

мікроконверсія - це дії, які робить відвідувач перед тим, як зробити основне. В інтернет-магазині це може бути перегляд або порівняння кілька видів товарів, додавання товару в кошик і т.д. Аналітика поведінки користувача на проміжному етапі дуже важлива, так як з її допомогою можна зрозуміти, які помилки існують на сайті, а також що не дає покупцеві зробити цільове дію;

макроконверсія - основні цільові дії, заради яких даний ресурс і створювався. Це може бути купівля товарів, реєстрація в системі, завантаження або скачування файлів і т.д.

Заради цієї самої макроконверсіі і робляться сайти, тому дуже важливо аналізувати дії користувачів і покращувати якість роботи ресурсу.

Середня і хороша конверсія інтернет-магазину

Єдиного значення для конверсії сайту немає. При показнику від 2 до 4 конверсія вважається хорошою. Але все дуже залежить від тематики. Для «преміум» тематик з дорогими послугами та товарами буде хороша і низька конверсія, так як маржа такої продукції дуже висока. Наприклад в тематиці елітного будівництва одне цільове дію призводить до хорошого результату, а в гарячих тематиках вона повинна бути вище.

Також велику роль при аналізі конверсії грає кількість відвідувачів. Припустимо, що у нас є 2 сайта однаковою тематики. На один з них заходить 50 чоловік, а на іншій 100. Значить для того, щоб вони реалізували однакову кількість продуктів, конверсія другого магазину повинна бути в 2 рази більше, ніж у першого. Це говорить про те, що розрахувати низьку, середню або високу конверсію для сайту неможливо. Для кожного ресурсу вона своя. Важливим показником є ​​її зростання або падіння, ось тут ми зможемо провести правильний аналіз.

Аналіз конверсії сайту

Для того, щоб відстежити конверсію сайту, користувачі інтернету користуються аналітичними системами Яндекс.Метрика і Google Analytics. На прикладі Яндекс.Метрики ми розповімо, як провести аналіз конверсії сайту. Для відстеження цільових дій відвідувачів у Яндекс.Метрика існує настройка «Цілі».

В інструментах метрики є чотири види цілей:

мети на кількість переглядів - тут все просто, якщо вам важливо, щоб користувачі зайшли на велику кількість сторінок сайту, виставите мети по цій кількості і відстежуйте їх;

відвідування сторінок - якщо на сайті є важливі сторінки, як «Контакти», «Доставка», «Каталог», відстежити їх відвідуваність допоможуть мети «Відвідування сторінок»;

JavaScript - подія це цілі дозволяють відстежити натискання кнопок; складові мети - робляться шляхом налаштувань декількох кроків до досягнення мети.

Завдяки правильному налаштуванні цілей можна відстежити кількість конверсійних відвідувачів.

Налаштувавши таким чином цільові дії, можна використовувати їх в звітах. Наприклад, щоб дізнатися конверсію з пошукових систем за останній місяць, необхідно:

Зайти в звіт «Пошукові системи»

Вибрати конкретний період.

Запам'ятати загальна кількість відвідувачів за період.

Не лякайтеся наших цифр, цей сайт був запущений півтора місяці тому, тому кількість заходів невелика.

Далі на кнопці мети вибираємо потрібну ціль. Для інтернет-магазину макроцелью є «Оформлення замовлення».

У підсумку ми отримуємо загальну кількість відвідувачів, які вчинили конверсійне дію:

Таким чином, конверсія даного магазину складає 6,25%, що вважається дуже хорошим показником.

Для аналізу мікроконверсіі, тобто аналізу дій відвідувачів, можна використовувати не тільки цілі, але і звіт «Відвідувачі».

Кожен користувач, що зайшов на сайт, фіксується метрикою. Звіт про відвідувачів сайтах можна подивитися на вкладці «Відвідувачі»:

У цьому звіті можна простежити дії відвідувачів. В купе з тим, що ми відразу бачимо, визначаємо, якої мети досяг користувач.

Ми можемо вивчити дії, які він здійснював, поки рухався до мети.

Таким чином метрика дає можливість проаналізувати конверсію сайту за будь-який період часу з будь-якого джерела.

Що впливає на конверсію сайту

Факторів, що впливають на конверсію сайту дуже багато. Ось деякі з них:

швидкість завантаження сайту - якщо сайт довго завантажується, відвідувачі не будуть довго на ньому перебувати;

технічні помилки верстки - часто користувач не знаходить цільової кнопки або у нього не відкривається меню, щоб перейти в каталог, це істотно знижує конверсію;

технічні проблеми сайту - якщо на сайті не працює кнопка «В кошик», то і дія зробити користувач не зможе;

юзабіліті - зручна навігація сайту так само впливає на те, якщо відвідувач не знає, як потрапити на сторінку контакти або доставка, він автоматично не зробить цих дій;

семантичне ядро ​​і настройка контексту - ці два фактори можна об'єднати в одне, так як неправильно налаштовані цільові сторінки можуть бути не цікаві відвідувачам, тому вони підуть;

відсутність і доступність інформації - дуже важливо повідомити покупцям всю важливу і не дуже інформацію про товар або послугу. Якщо відвідувач не зможе зрозуміти вартість або подивитися якісне фото, він швидше за все піде;

дизайн - негарний, старомодний, кричущий дизайн може відлякати кого завгодно;

велика кількість реклами - сайти, заповнені рекламою, не вселяють довіру нікому;

Якість сайту залежить від усіх ступенів його створення:

Складання правильного прототипу - юзабіліті аналіз сайту.

Складання семантичного ядра.

Якісний дизайн.

Коректна верстка для всіх типів браузерів і мобільних пристроїв.

Коректне програмування.

Наповнення сайту якісним контентом.

Це дещиця етапів створення якісного сайту.

Як підвищити конверсію інтернет-магазину

Аналіз конверсії сайту дає нам загальне розуміння того, зростає вона чи ні і яка вона. Важливо розуміти, що показник роботи команди - це зростання конверсії. Для збільшення конверсії сайту фахівцям необхідно:

Провести технічний аудит - на підставі цього аудиту можна виявити технічні помилки сайту, які можуть впливати на збільшення конверсії.

Перевірити відображення сайту у всіх браузерах - особливість верстки Інтернет-ресурсу полягає в тому, що він може відображатися по-різному в різних браузерах. Проведіть аналіз, важливо, щоб всі форми на всіх браузерах працювали.

Перевірте мобільне відображення сайту. Це можна зробити за допомогою різних сервісів. Дуже зручно для цього використовувати браузер Google Chrome. Відкрийте сайт в браузері, натисніть клавішу F12 перейдіть на мобільний відображення.

У верхньому меню можна вибрати формат дисплея мобільного пристрою. Таким чином перевірите найпопулярніші розширення.

Розміщуйте найважливіші кнопки в головному меню. Для інтернет-магазину посилання на сторінки «Контактів» і «Доставки» дуже важливі.

Підвищуйте довіру клієнтів - розміщуйте інформацію про компанію, про співробітників, про гарантії і повернень. Це підвищить до Вас лояльність клієнтів і дозволить їм зробити цільові дії швидше.

Наповненість сайту інформацією - важливо заповнити картки товарів і сторінки серверів максимальною кількістю інформації. Проаналізуйте конкурентів, зберіть список всього, що вони розміщують на сайті і додайте ці дані собі.

Якісні фото - фотографії в хорошій якості збільшать можливість здійснення цільового дії користувачем.

Відео огляди - не лінуйтеся, знімайте короткі відео про продукт. Це не обов'язково має бути багатохвилинної або годинне відео, можна робити коротке відео без слів, де наочно демонструється товар у всій красі.

Відгуки - просите залишати відгуки про товари Ваших покупців. Мотивуйте їх на це, пропонуючи якісь бонуси за відгук. В ідеалі до відкликання повинні додаватися фото.

Не забудьте дати клієнтові максимум інформації, пропонуйте їм подивитися схожі, супутні, популярні товари.

Спрощуйте форми реєстрації. 90% клієнтів піде, якщо замовлення необхідно буде зробити, заповнивши купу даних. Просіть заповнити мінімум інформації, а ще краще, коли на сайті є форма реєстрації з соціальних мереж.

Не забувайте про кнопку «Купити в один клік». Логіка та ж, що і в попередньому пункті. Намагайтеся зменшити кількість дій покупця для покупки.

Доступність контактних даних - не забувайте про те, що покупці інтернет-магазину повинні бачити телефон завжди.

Дайте клієнтам поспілкуватися з Вами - розміщуйте чати.

висновки

Щоб сайт інтернет-магазину був конверсійним і приносив максимум прибутку, робіть його максимально зручним для відвідувачів. Намагайтеся передбачити всі дії користувачів, аналізуйте їх поведінку. Важливо також пам'ятати про якісному відображенні сайту у всіх можливих джерелах. Ставте себе на місце користувачів і робіть його зручніше і краще.