websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як збільшити продажі на сайті

Дізнайтеся, які способи можна застосувати для просування сайту і збільшення конверсій

Існують безліч способів просування сайту, будь-то інтернет-магазин, інформаційний проект газовою компанією. Хотілося б поділитися прийомами, які ви можете використовувати самостійно. Відзначимо, що вони безкоштовні і легко реалізовані.

Розберемо докладно дії, які допоможуть домогтися бажаного результату.

Внутрішня оптимізація

1. Надайте інформацію

Дайте користувачеві повну інформацію про ваш товар або послугу. Чи не дублюйте і не копіпаст контент - цього не люблять пошукові системи, та й користувачеві це теж не сподобається. Пишіть унікальні, а найголовніше корисні тексти, які допоможуть розібратися покупцеві в ваш товар або сервісі. Розміщуйте повні картки товарів, щоб у користувача не залишалося питань.

Звичайно, одного опису недостатньо, вам потрібні привертають увагу картинки. Не полінуйтеся зробити кілька варіантів, щоб користувач зміг розглянути товар з усіх боків. Картинки повинні бути хорошої якості, уникайте митих або маленьких фотографій, зовсім поганий варіант - відсутність фотографії. У такому випадку користувач просто піде до конкурентів.

Навряд чи б ви залишилися на сайті, де немає фотографій до товарів і опису. Що стосується цього прикладу, то тут немає товару в наявності, не дивлячись на те, що сайт працює.

Пам'ятайте головне правило інтернету - дайте користувачеві все, що він хоче, інакше це зроблять конкуренти.

2. Акції

Через велику конкуренцію і однотипних товарів, власники інтернет-магазинів змушені проводити акції і робити знижки на товари, щоб відрізнятися від конкурентів. У більшості випадків такий спосіб працює, але бувають випадки, коли надається знижка псевдореальності.

Все вищесказане допоможе не тільки просунутися в пошукових системах за рахунок унікального контенту і поліпшення поведінкових факторів, а й тим самим збільшить прибуток вашого бізнесу.

зовнішня оптимізація

1. Крауд-маркетинг

Що ви робите, коли вам потрібно купити товар не повсякденного використання, наприклад, пилосос? Відправляєтеся читати відгуки на форуми або на Яндекс.Маркет. Тому в першу чергу подбай про своє оточення на тих майданчиках, де залишають відгуки.

Погодьтеся, навряд чи ви купите товар, у якого немає відгуків чи вони негативні, скоріше ви навіть переплатите, але замовте товар в перевіреному магазині. Більшість людей так і роблять, тому у вас два виходи:

Попросити ваших клієнтів написати відгук (причому відгук повинен бути розгорнутим і корисним, з прикладами, з цифрами, з фактами, а не містити в собі два слова «Відмінний товар! Все сподобалося!». Таким відгуками не вірять і не сприймають всерйоз, а тому вони не приносять користі.

Написати відгуки самому (не так давно власники бізнесу зрозуміли, як важливі відгуки, тому почали писати їх самостійно або замовляти на біржах, і що виходить? Видно, що вони «замовні» або написані самостійно). Тому пишіть змістовні відгуки про свій продукт.

З відкликання не зрозуміло, що означає класичний дизайн, чому це краще співвідношення ціна / якість? Немає відповідей на питання, які можуть виникнути у покупця.

Крім того, цей відгук зібрав 34 негативні оцінки, проти п'яти позитивних, це означає, що відкликання не був корисний для користувача або не відповідає дійсності.

Видно, що цей відгук написав реальний користувач, який використовує товар. Тут описані як гідності товару, так і його недоліки, також автор висловив свою точку зору в коментарях.

Основні правила роботи з відгуками:

Відповідайте всім і вчасно (реагуйте на кожен отвив, особливо на негатив протягом дня).

Не використовуйте штамповані фрази (покажіть користувачеві, що вам важлива його точка зору).

Невелика і повчальна історія

Нещодавно я замовила пилосос через інтернет-магазин, привезли під час (в день замовлення), товар перевірила - все відповідає заявленому. Вирішила залишити відгук про магазин на Яндекс.Маркеті. Через годину після його публікації мені прийшло на пошту лист з подякою. Погодьтеся - приємно. Беріть на озброєння!

2. Блоги

Як часто ви дивитеся відео з YouTube? А як часто дивляться відео ваші клієнти? Часто! Використовуйте це. Якщо ви продаєте, наприклад, жіночий одяг, знайдіть кілька б'юті-блогів і попросіть їх представників розповісти про ваш товар або магазині в наступному випуску. Ви скажіть, дорого? Так, дійсно, є дуже популярні блогери, які заробляють на цьому гроші, але є й ті, які готові розповісти про вас безкоштовно або на бартерній основі. Повірте, цей спосіб відмінно працює.

3. Рейтинги

Сьогодні практично у всіх сегментах існують галузеві рейтинги. Скористайтеся цим шансом, беріть участь в них.

Навіщо:

PR. Ви отримаєте згадка вашої компанії у всіх офіційних релізах і на сайті компанії, яка проводить рейтинг.

Конкуренти. Ви зможете порівняти себе з конкурентами і подивитися, що вони роблять краще (перейняти собі) або гірше (мати на увазі, щоб так не робити).

Клієнтів. Ви отримаєте клієнтів, які апріорі довірять вашому магазину або сервісу.

Нагороди та визнання. На своєму сайті ви зможете розмістити інформацію про те, то ви учасник рейтингу, а якщо ви ввійдете в топ-10, то і розмістити на сайті диплом. Це приверне увагу клієнтів і викличе довіру. Завжди приємно купувати у кращих.

Наприклад, з рейтингу «Рейтинг українського інтернету", ми одержуємо близько 150 користувачів на наш сайт кожен місяць.

4. Публікації та посилання

Дізнайтеся, які інформаційні ресурси відвідує ваша цільова аудиторія, і публікуйте на них свої новини та статті. У більшості випадків розміщення корисних і цікавих матеріалів безкоштовне.

Наприклад, ми публікуємо свої матеріали на наступних майданчиках:

SEOnews;

Serchengines;

AdIndex;

Oborot і багато інших.

Крім того, багато видань ставлять посилання на вашу компанію, таким чином ви отримуєте природну посилання, яка збільшить ваш ТИЦ і підвищить у видачі пошукових систем.

5. Соціальні мережі

Задайте собі питання: Чи користується ваша аудиторія соціальними мережами? Відповідь буде очевидний. Найголовніше знайти правильну з них, яка буде підходити вашої цільової аудиторії. Якщо ваша ЦА - бізнесмени, то скоріше за все ваша аудиторія в Facebook і LinkedIn. Створіть групи в цих соціальних мережах, якщо ви ще цього не зробили, і найголовніше розвивайте співтовариство.

Як?

Попросіть вступити в групу ваших друзів і знайомих, щоб «нагнати» відвідувачів. Погодьтеся, група, в якій 10 осіб не викликає довіри.

Робіть пости кожен день, не дайте забути про вас.

Пости повинні бути різні:

інформативні (наприклад, про появу нового товару);

корисні (наприклад, цікаві факти, новини, статті);

розважальні (наприклад, запропонуйте пройти тест);

утягують (це можуть бути акції, конкурси).

Одним з кращих прикладів є група на Вконтакте магазину « Юлмарт ».

Зробіть групу живий. Виводите користувачів на діалог, влаштовуйте опитування, закликайте до дії, запитуйте ваших учасників.

важливо

Додайте інформацію про ваш магазин і / або товар у різні каталоги з вашої тематики і на дошки оголошень. Наприклад, Avito відмінно ранжируется пошуковими системами, тому не забувайте про цю площадку.

висновок

Щоб сайт був в топі, а ваші покупці здійснювали покупки кожен день, необхідно дотримуватися нехитрих правил

·         Пишіть унікальні і повні тексти про товар.

·         Використовуйте красиві великі картинки товарів з описом.

·         Проводьте акції.

·         Використовуйте крауд-маркетинг.

·         Беріть участь в рейтингах.

·         Взаємодійте з блогерами.

·         Розвивайте соціальні мережі.

·         Публікуйте експертні статті.

·         Реєструйтеся в каталогах.