websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як збільшити віддачу від реклами в facebook в кілька разів

Збільшення віддачі від реклами в Facebook

Сьогодні ми обговоримо рекламу для малого і середнього бізнесу. Однак ці ж прийоми можна сміливо застосовувати і для рекламування більших компаній.

Ви дізнаєтеся:

Реклама в Facebook працює не завжди: в чому причина;

Орієнтування в Facebook: перші кроки;

Вибір рекламної мети.

Яка причина того, що тагретірованная реклама в Facebook не завжди стає успішною?

Трапляється, що таргетована реклама не така успішна, як хотілося б. І причин тому може бути кілька.

1. Цільова аудиторія погано опрацьована

Якщо ви не вважали за потрібне якісно опрацювати портрет вашої цільової аудиторії, не спромоглися дізнатися, хто саме цікавиться вашим продуктом, а надали соціальної мережі все зробити за вас, то високих результатів від реклами чекати безглуздо.

2. Не береться до уваги час показу рекламних оголошень

Слід дізнатися, на який час припадає максимальна кількість продажів на веб-ресурсі перш, ніж починати рекламну кампанію. Отримати потрібні дані можна, скориставшись сервісами від найвідоміших пошукових систем. Маючи необхідні дані, можна грамотно спланувати час трансляції рекламних оголошень, захопивши час піку і пару годин до нього. Всі ці дані залежать від специфіки товару, ринкової ніші і є індивідуальними.

3. Бюджет розрахований неправильно

Якщо закладений невеликий бюджет, то розраховувати на зворотний зв'язок в повному обсязі не варто. Для більш точного визначення цільової аудиторії і налаштування реклами ефективніше автоматичним алгоритмам соцмережі необхідно якийсь час.

При закладенні бюджету в більшій кількості, ви будете переплачувати за ЦА, яка могла б вам обійтися менш затратно. При такому розкладі вам не вдасться побачити реально існуючу кількість конкурентів. Безумовно, вам вдасться залучити потенційних клієнтів, але вони обійдуться набагато дорожче, ніж могли б коштувати. При цьому вам так і не вдасться отримати відповіді на питання, як саме варто поліпшити рекламну кампанію в майбутньому, щоб отримувати максимальну віддачу за реальною ціною.

4. Невідповідний розмір ставки

Зі ставкою подібна ситуація. Запускаючи рекламну кампанію вперше, не найкращий варіант балуватися з розміром ставок. Оптимальний варіант - покластися на автоматичний алгоритм. Після того, як ви самостійно опробіруете всі головні моменти, можете пробувати оптимізувати ставку власноруч.

Слід пам'ятати. Що дуже низький розмір ставки може зіграти з вами злий жарт: замість економії бюджету, ви не отримаєте доступу на аукціонах до своєї цільової аудиторії, оскільки ви просто не потрапите в них. А пропонувати свій товар незацікавленим користувачам - безглуздо.

5. Основний упор зроблений не на те цільове дію

Перш, ніж чекати віддачі від рекламної кампанії, слід правильно поставити мету, якої ви хочете домогтися, використовуючи рекламу. Якщо мета обрана неправильно, то отримати максимум від реклами не вдасться.

6. Для реклами обраний не той формат

Не кожен з пропонованих Facebook форматів може підійти для проведення рекламної кампанії саме вам. Якщо і у вас подібний випадок, то таргетована реклама в цій соцмережі не принесе очікуваної віддачі.

7. Недостатня тестування

Слід витратити певний час на проведення тестування, щоб віддача від рекламної кампанії була максимально ефективною, а відвідувачі змогли перетворитися в покупців. Зазвичай на таке тестування не виділяється ні час, ні засоби. Отже, немає тестування - немає і потрібного результату.

8. Аналіз отриманих результатів не проводиться

Багато невеликі компанії не вважають за потрібне аналізувати виконану роботу. Аналітика повинна бути встановлена ​​за замовчуванням, а рекламодавець повинен розуміти, як саме слід застосовувати на практиці отримані результати.

9. Метрики обрані неправильно

Чи є у фокусі опинилася неправильно обрана метрика, то рекламна кампанія не принесе належного успіху. На ділі це може виглядати так: вам необхідні трафік і переходи на сайт, а ви проводите аналіз охоплення. В результаті - необхідна мета не буде досягнута, і рекламний бюджет буде витрачений даремно.

10. Низькопробний продукт

Ви повинні пропонувати своєї цільової аудиторії тільки товари або послуги високої якості. Якщо це не так як, то варто допрацьовувати товар / послугу або ж не пропонувати подібні товари / послуги. Оскільки рано чи пізно потенційні клієнти побачать невідповідну якість товарів, і відвернутися від вас. А це означає, що кількість продажів за допомогою Фейсбуку падатиме, і в підсумку дійде до нуля.

11. Репутація страждає

Нерідко буває, що виникають проблеми з репутацією компанії, дизайном бренду або торгової марки і відгуками клієнтів про компанію. В такому випадку продукт може мати хорошу якість, але належної реакції потенційних клієнтів на нього ви не дочекаєтеся.

12. Збої в роботі сайту і його погане юзабіліті

Сайт компанії теж може нести цілий ряд проблем. Якщо страждає його працездатність, він погано відображається на різних мобільних гаджетах, які не доопрацьована юзабіліті, погано відображається інформація елементи ти і т.д. , То будьте готові до того, що дуже велика кількість відвідувачів так і не стануть вашими замовниками.

Головною проблемою є опрацьованим стратегія, в результаті чого го рекламна кампанія налаштовується неправильно. Як би добре не була опрацьована рекламна кампанія, вона не буде приносити ніякого результату то, якщо буде транслюватися не тієї цільової аудиторії.

Для власників малого та середнього бізнесу є можливість доступу до основних інструментів, що дозволяє максимально ефективно охопити все коло своїх потенційних клієнтів і взаємодіяти з ними.

Стратегія, розроблена надовго вперед, здатна перевершити будь-які тимчасові успіхи. Нерідко трапляється, що реклама, яка погано налаштована, все ж здатна дати потрібний результат. Однак, такий результат дуже швидко проходить, не здатний забезпечувати постійний потік потенційних клієнтів і стабільний результат від рекламної кампанії. Саме тому так необхідно продумувати стратегію на тривалий термін. Це дозволить не тільки отримати бажаний ефект, але і обійти конкурентів.

З чого почати стратегію орієнтування в Facebook?

На практиці виявляється, що якщо правильно підходити до налаштування рекламних кампаній в соціальній мережі, то це може збільшити обсяги продажів в ринкових нішах незалежно від їх тематики.

1. Робота з «гарячої» аудиторією

Відмінним варіантом є робота з тими клієнтами, які у вас вже щось придбали, тобто «гаряча» аудиторія. Ці люди вже знають вашу компанію, мають певну довіру до неї, оскільки вирішили зробити замовлення, і дуже велика ймовірність, що вони будуть рекомендувати вашу компанію своїм друзям і знайомим, якщо залишилися задоволені співпрацею з вами. Такий «гарячої» аудиторії необхідно лише періодично нагадувати про своє існування.

2. Пускайте в хід вже існуючу базу клієнтів

Не бійтеся застосовувати на ділі все наявні відомості з ваших ресурсів. Це можуть бути бази номерів телефонів, електронних поштових скриньок, інформація з CRM. Збирайте в бази всі можливі відомості про ваших клієнтів. Це розширить ваші можливості в подальшій роботі.

3. Завжди повертайте тих відвідувачів, які заглядають на ваш сайт

Приймайте до уваги тих користувачів, які із завидною регулярністю заглядають на ваш сайт. Наприклад, ви аналізуєте свою послугу величезній кількості потенційних клієнтів. При цьому можна демонструвати посилання на свій сайт і тим користувачам інтернету, які з якоїсь причини не робить покупку вас на сайті. Може бути, що вони не можуть зважитися на придбання товару. Але якщо ви в потрібний момент нагадати про себе, то дуже велика ймовірність, що вони придбають у вас товар. Не варто скидати з рахунків і цей сегмент вашої цільової аудиторії. Провести необхідну фільтрацію вам допоможе Facebook.

4. Спілкуйтеся з тими користувачами, які проявляють інтерес до інформації, розміщеної на вашому сайті

Ще одна категорія користувачів - люди, які з якоїсь причини цікавилися контентом, розміщеним на сторінках вашого сайту. Радимо починати з контенту, що розміщується на Фейсбуці. Якщо ви маєте офіційну сторінку компанії, на ній спостерігається якась активність, ведуться обговорення тієї чи іншої теми, ставляться лайки, то вельми легко можна буде створити співтовариства, які не матимуть досвід співпраці з вашої компанії, але при цьому будуть досить близькі вам .

5. Спілкуйтеся з фанатами своєї сторінки

Наступна категорія, на яку слід звернути увагу, - це фанати вашої сторінки. Вони являють собою більш широку аудиторію. Такі користувачі можуть бути передплатниками, відстежувати публікацію нового контенту на вашій сторінці, але при цьому не проявляти ніякої активності. А це значить, що вони ще більшою мірою здатні розширити вашу воронку взаємодії.

6. Пам'ятайте про інтереси своєї цільової аудиторії

Якщо ваш бізнес тільки на початковій стадії розвитку, і ви тільки робите перші кроки в своїй ринковій ніші, то, швидше за все, ви не маєте вже сформованої клієнтської бази. В такому випадку вам залишається тільки працювати з інтересами цільовою аудиторією і поведінковими чинниками. Нагадаємо, що поведінкові чинники працюють краще, ніж хобі. Це обумовлено тим, що дана соціальна мережа ще не має необхідних даних по трафіку з території України і українських споживачах. Оптимальним варіантом є комбінування поведінкових факторів та інтересів цільової аудиторії.

7. Що необхідно для ефективного запуску рекламної кампанії

Визначтеся з тим, який товар ви пропонуєте своїм потенційним клієнтам, і хто входить в коло вашої цільової аудиторії. Обов'язково складіть стратегічний план і продумайте, які інструменти необхідні будуть для його втілення в життя.

Встановіть Facebook Pixel. Це дасть вам можливість проводити аналіз своєї аудиторії і розширить можливості проведення більш ефективної рекламної кампанії.

Не полінуйтеся зібрати наявні в інтернеті відомості про вашу цільової аудиторії. Для цього можна використовувати будь-які інтернет-джерела.

Створіть свої групи на Фейсбуці. Їх можна зібрати, приймаючи за основу трафік на сайт і залученість цільової аудиторії на сторінці.

8. Вибір рекламної мети

Всі цілі, які є на Фейсбуці, можна розділити так:

продажу, ліди;

конверсії;

охоплення цільової аудиторії, впізнаваність бренду / торгової марки.

А тепер детальніше по кожному з цих пунктів.

9. Продажі, ліди

Дану мету варто вибрати, якщо вам необхідно:

отримати трафік на ваш ресурс;

збільшити залученість користувачів в ваші публікації;

отримати нових передплатників на ваш аккаунт;

отримати відгуки на запрошення;

збільшити кількість переглядів ваших відеоматеріалів;

домогтися генерації лідів.

10. Трафік на веб-ресурс

Якщо ви маєте власний сайт, де продаєте товари або пропонуєте послуги, скористайтеся запуском подібної реклами.

Що слід пам'ятати? В обов'язковому порядку слід розділяти цільову аудиторію по тим соціальним майданчикам, які вони відвідують, і комп'ютерним пристроєм, якими вони користуються. Це означає, що потрібно розділити всі рекламні матеріали на ті, які будуть показуватися для мобільних гаджетів, і на ті, що будуть демонструватися на стаціонарних комп'ютерних пристроях; а також на ті, які будуть розміщуватися в Facebook і Instagram. Це необхідно зробити тому, що існують певні відмінності між користувачами даних соціальних мереж. З урахуванням цих відмінностей і слід створювати контент окремо для кожної площадки. У Фейсбуці слід викладати інформативні пости, а для Інстаграма вони повинні мати якісне візуальне оформлення.

Адаптивність сайту , швидкість завантаження, наявність аналітики - все це має велике значення для web-ресурсу. Поставте себе на місце користувача і прогуляйтеся по власному сайту, оцініть його з точки зору потенційного клієнта. Також необхідно перевірити, наскільки готовий сайт приймати трафік з Facebook.

Тепер про тексти. Пишіть заголовки і опис різних обсягів. У заголовку має міститися не більше дев'яноста - дев'яноста п'яти символів. А опис може мати трохи більше - до ста двадцяти знаків. Продумайте чіпляє заклик до вчинення цільового дії, який будете розміщувати, а потім перевірте, чи коректно він відображається в різних мовних варіантах сторінки.

Тестуючи рекламну кампанію, одразу слід закцентувати свої дії на досягнення своєї основної мети. Якщо мова йде про трафік, то варто заточити рекламну кампанію на переходи. Пізніше, коли перші результати будуть досягнуті, і ви будете знати вартість та інші показники, то варто виділити певну частину бюджету на проведення тесту під «Показ» або «Перегляди посадкової сторінки». Якщо вже на підготовчому етапі ви все організуєте правильно, тоді все подальші дії будуть мати найбільшу ефективність, а бюджет не буде розбазарюватися.

Збільшувати масштаби рекламної кампанії слід поступово, оскільки відразу збільшити розмір рекламного бюджету і при цьому отримати такі ж ефективні результати практично нереально. Facebook необхідний певний час і певний запас міцності, щоб змінити алгоритм під вимоги, які будуть виставлені. Іншими словами, якщо ви збільшили бюджет, але тимчасові рамки при цьому збереглися, то змагатися вам доведеться лише з самим собою. Вартість вчиненого цільового дії також зазнає змін. Наприклад, ціна переходу на сайт щодо трафіку, швидше за все, збільшиться.

Щоб грамотно розширити рекламну кампанію, яка перебуває в роботі, не потрібно поспішати, а також чекати збільшення бюджету на п'ять - десять відсотків в тиждень.

11. Залучення цільової аудиторії для публікацій

Будемо вести мову про розкручування рекламних постів.

Що слід пам'ятати? Якщо ви будете просувати свій товар або послугу зі свого аккаунта, то це буде знижувати ефективність рекламних матеріалів. Якщо ви запустите окремий рекламний кабінет, то це дасть вам можливість краще попрацювати з наявними настройками і отримати вже на перших порах оптимізований варіант рекламної кампанії.

Якщо ви готуєте матеріали, які матимуть на меті збільшення продажів і лидов, то їх слід заточувати під певну категорію з цільової аудиторії. На ділі це виглядає так: ви збираєтеся рекламувати продукцію для водіїв, отже, промопост необхідно заточувати під них. Якщо будете намагатися охопити всіх відразу, то віддача буде мінімальною.

Не забувайте розділяти аудиторії соціальних майданчиків. Виділіть певний бюджет для того, щоб можна було протестувати реакцію аудиторії на ваші публікації. Якщо реакція буде задовільною, то можете поступово розширювати рекламну кампанію, орієнтуючись на різні фактори, про які вже говорилося раніше.

Якщо хочете в рекламному пості розмістити посилання на свій сайт, то слід її вставляти в текст на самому початку. Не можна допускати, щоб посилання ховалася в підкаті. Якщо ви переслідуєте мету додаткових переходів з своїх промопостов, то вам слід написати пропозицію переходу за посиланням, потім вставити саму посилання, а після розписати вигоду для користувача, яка вчинила перехід.

Обов'язково беріть до уваги час публікації такого поста, спираючись на статистичні дані. Якщо хочете максимальної віддачі від рекламних постів, то найкраще розміщувати пости під час і за годину-півтори до пікової активності. На практиці пік спостерігається з восьмої до десятої ранку і після шести годин вечора. А це означає, що все промо-матеріали найкраще публікувати рано вранці, з невеликим часовим проміжком в обідній час, і ввечері, коли ваші потенційні клієнти можуть дозволити собі провести пару годин в соціальній мережі.

12. Нові фоловерів

Можете використовувати даний формат, якщо вам необхідно збільшити аудиторію свого аккаунта і отримати лайки.

Що слід пам'ятати? Перш, ніж запускати рекламну кампанію, слід ретельно підготуватися. Не полінуйтеся наповнити сторінки потрібно інформацією і розмістити певну кількість постів. Проведіть аналіз того, що кинутися в очі відвідувачеві, коли він потрапить на вашу сторінку. Видаліть порожню інформацію, розмістіть вище цікаві та актуальні пости.

Готуючи креативний матеріал, обов'язково прописувати і заклики до вчинення цільового дії. Без них ефективність реклами впаде мінімум на третину. Пишіть точно, чітко і зрозуміло, тоді віддача від реклами буде вище.

Давайте можливість матеріалами трохи «відлежатися». Ви сміливо можете витратити на це пару-трійку тижнів. Це час покаже, хто є вашим фаном, і хто готовий підписатися на вас.

Головне, на чому ви повинні акцентуватися - це ваша тематика. Все інше - геть.

13. Відгуки на запрошення

Варто використовувати тим, хто планує проведення будь-яких заходів.

Що необхідно пам'ятати? Чітко вказуйте формат заходу, щоб користувач міг зрозуміти, скільки часу він витратить на відвідування.

Щоб домогтися максимального ефекту не бійтеся змінити кастомную обкладинку декількома банерами. Під час проведення рекламної кампанії не слід скидати оберти публікацій і активності: публікуйте пости. Залучайте в бесіду користувачів. Це буде інтригувати і підігрівати інтерес до вашого заходу ще більшою мірою.

14. Перегляд відеоматеріалів

На сьогоднішній день відео стає все більш популярним, тому проафішіруйте майбутні публікації відео. Але варто знати, що трафік на сайт даний спосіб залучити не особливо зможе. Тому використовуйте цілі правильно, а відеоматеріали - тільки в якості оголошень.

Що слід пам'ятати? Обов'язково прописуйте субтитри в рекламних та інформаційних відео. Заставку, яка буде з'являтися перед ними, зробіть цікавою і чіпляє. Не перевантажуйте відео текстом. Його має бути не більше двадцяти відсотків від загального обсягу. Якщо в кадрі тільки текст, то відео буде втрачати популярність.

Основним показником вважають перегляд відео протягом трьох секунд. Але це не єдиний показник, за яким варто проводити оцінку. Варто приділити час аналізу залученості в відео з різних градацій.

15. Генерація лідів

Якщо у вас немає сайту для збору клієнтської бази, то цей інструмент вам точно підійде. Він дає можливість зібрати необхідну цільову аудиторію безпосередньо на Фейсбуці перед проведенням заходу.

Що слід пам'ятати? Варто вказати, що користувач сам надає свої контактні дані, а за це отримає якийсь бонус. Зволікати в цій справі не варто. Наприклад, ви формуєте базу для тест-драйву авто, то з користувачами повинен найближчим часом зв'язатися автосалон. Є цілий ряд сервісів, які полегшують це завдання.

Політика конфіденційності повинна дотримуватися. Її слід підготувати заздалегідь, інакше реклама не зможе бути запущена.

16. Переходи

Дана мета дає можливість не тільки генерувати продажу, але і відстежувати їх. Тут виділяють такі формати:

тільки конверсії;

продажу за каталогом;

відвідування точок.

17. Тільки конверсії

Являє собою найбільш ефективний інструмент на Facebook. Хочете згенерувати на свій сайт потік переходів? Скористайтеся цим інструментом.

Що необхідно пам'ятати? Щоб отримати бажаний результат, слід мати п'ятнадцять - двадцять п'ять конверсій протягом семи днів. Якщо у вас такої кількості не набирається, то змініть вибір мети: змініть покупку на додавання товару в «Мої бажання», а потім проведіть оптимізацію рекламної кампанії під нову мету. Це дасть можливість Facebook швидше розібратися з вашої ЦА і показувати вашу рекламу частіше.

Якщо ви будете максимально розділяти дії, то кількість позитивних результатів буде збільшуватися. Ви можете створити величезний масив подібних конверсій, щоб показувати кожне з наявних пропозицій різних груп користувачів. Facebook пропонує наявні у нього стандарти, але якщо їх вам здається мало, то ніхто не заважає вам створити ще й свої.

18. Продажі по каталогу

Даний варіант застосовують при проведенні динамічного ремаркетингу. Також його використовують онлайн-магазини. Підготовка займає багато часу і вимагає великих зусиль, однак результати виправдовують все вкладення.

Що необхідно пам'ятати? Не варто зупинятися тільки на стандартних цілях і полях фида, оскільки він має безліч не менш цікавих і привабливих критеріїв.

Щоб налаштувати конверсії, вам слід звернутися за допомогою до програміста.

19. Відвідування точок

Цей варіант підходить для локального бізнесу.

Що необхідно пам'ятати? Оскільки ЦА ще не дуже знайома з подібним форматом реклами, то слід брати до уваги її специфіку. Постійно проводьте тест радіусу і тимчасово проміжок показу. Наприклад, якщо це кафе, то варто брати до уваги кількість перехожих, що проходять повз даного закладу в певний час.

20. Впізнаваність бренду / торгової марки, охоплення

Використання даного інструменту дає можливість показувати рекламу за зниженою ціною максимально можливу кількість разів. Якщо ви хочете досягти поставленої мети, то варто скористатися форматом «Трафік» або «Просування публікацій». Однак, варто знати, що дуже важко буде оцінювати отриманий результат.

Даним інструментом краще користуватися великому бізнесу, який має великий бюджет. Для залучення нових відвідувачів і локальний бізнес може застосовувати його.

21. Підіб'ємо підсумки

Хочете отримати максимум від рекламної кампанії в Facebook? Для початку складіть стратегічний план і визначитеся з рекламною метою. Лише після цих дій є резон запускати рекламну кампанію.