websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

як зробити лише однієї сторінки сайт

Ключове в Лендінг Пейдж - комерційна пропозиція, його подача і порядок блоків, структура, пройшовши крізь яку відвідувач здійснює цільове дію. За короткий час сторінка повинна викликати інтерес потенційного клієнта. Перший екран відіграє особливу роль - він повинен бути виразним, обіцяти вигоди і показувати дію для їх отримання.

З технічної точки зору зібрати посадкову сторінку нескладно - вона всього одна, контенту на ній небагато. Можна впоратися за пару годин. Головне - знати, чим зачепити клієнта. Ефективність залежить від безлічі факторів. Один з них - розуміння цільової аудиторії продукту / послуги, з якого випливає відповідна подача оффера.

Продаючи рожеві навушники зі стразами, краще натиснути на емоції - дизайн, гучність звуку та інше. Навряд чи будуть доречними буліти про матеріал проводу, випромінювачі і міцності конструкції. Виставивши похідну намет, навпаки, варто зробити упор на практичність - вага, розміри, зносостійкість, зручність. У товарів різні покупці, їм потрібні різні доводи.

З яких блоків збирати одностранічнік?

Все Лендінг Пейдж однакові: сторінка з секцій в кілька екранів скролінгу, яка розкриває переваги товару / послуги і дозволяє замовити їх негайно. Виникають питання: які ж блоки використовувати, в якому порядку, ніж їх наповнювати, як це краще робити? Це ціла наука. Проста на слух завдання, яке слід вирішувати делікатно, зі знанням справи. Інакше не бачити пристойною конверсії.

Найзручніший варіант - створити лише однієї сторінки сайт в конструкторі з візуальним редактором, профільними шаблонами і набором відповідних блоків. Давно вже шляхом проб і помилок маркетологи виявили, скажімо так, класичну структуру одностранічнік, що веде до хорошим продажам при вдалій реалізації інших моментів. Цей принцип використовується в шаблонах багатьох сайтбілдеров. Так, не знаючи теорії, люди публікують ефективні сторінки з готової основи.

Більшість посадочних сторінок схожі між собою - одні й ті ж блоки, елементи, але різні оффер. Така структура працює, що добре для всіх: покупець, вибираючи товар, буде радий швидше зустріти відповідний, переконливий оффер, а продавець - отримати виручку. Класично скроєний Лендінгем економить час і сили учасників угоди. Його структура така:

Перший екран, хедер - найважливіша частина, яка містить ключові тригери: логотип з назвою фірми, магазину, ім'ям людини (автора коуча, наприклад) і дескриптором (розпродаж, 100% гарантія повернення грошей і т. Д.), Великий заголовок з УТП - унікальним торговим пропозицією ( «Продаж вікон в Мар'їно - установка в подарунок» або «безкоштовна доставка»), контакт (зазвичай телефон), зображення, що передає тематику оффера (якісне, що викликає інтерес, довіру і, можливо, симпатію), форма захоплення ( відправка заявки, замовлення дзвінка), анкорний меню дл швидкого переміщення між блоками сторінки.

Блок переваг вашої компанії - буліти про те, що викличе довіру до вас як продавцеві товару або постачальника послуг. Це може бути щось на зразок такого: 3 роки на ринку, без 100% передоплати, гарантія повернення коштів протягом 14 днів, 3-х етапна перевірка товару, ціна від виробника, фірмова подарункова упаковка, збільшена гарантія і т. Д. Дивлячись про що йде мова. Буліти потрібно оформити виразним текстом з іконками, що ілюструють перевагу. Поруч можна помістити форму захоплення заявок з офферу на кшталт «Отримати безкоштовну консультацію», «Передзвоніть мені через хвилину» або «Отримати знижку» і т. Д.

Блок переваг товару чи послуги - тут потрібно подати будь-які плюси вашого товару як щось видатне. Зробіть акцент на тому, що отримає клієнт від товару / послуги, - які вигоди, зручності. Наприклад, купивши професійну плойку, панянка зможе робити речі, які були доступні тільки в салонах краси за дорого. Коли захоче. Купивши намет, можна відпочивати на природі з комфортом, незалежно від погоди. Купивши чохол за $ 10, iPhone за $ 1000 переживе пряме зіткнення з плиткою / асфальтом, випавши з висоти росту людини. І все в такому дусі - потрібно 3-5 таких буллітів. Головне, щоб клієнту здавалося, що він отримає набагато більше, ніж заплатить.

Ілюстрації і відео з товаром - продають зображення і відео, які посилять бажання відвідувача придбати товар. Зазвичай використовуються різні ракурси або сценарії в зображеннях: служіння в рюкзак намет, розібрана і в поставленому вигляді, наприклад. Відео повинні бути позитивними і показувати практичну користь від володіння товаром або замовлення послуги.

Аудиторія товару / послуги - покажіть образи тих, для кого призначений ваш оффер: бізнесмени, підлітки, діти, офісні працівники, мами або ще хтось. Тема зразок «Кому буде корисний наш ...?», А далі зображення задоволених людей або список з іконками і короткою розшифровкою. Потрібно, щоб клієнт дізнався себе в одному з образів.

Як ми працюємо - покрокова схема взаємодії з клієнтом. Наприклад, замовлення, оформлення, доставка. Людина повинна чітко уявляти процес - що станеться після подачі заявки або дзвінка. Передбачувано, без сюрпризів і пов'язаних з ними сумнівів.

Відгуки - в цьому блоці повинні закриватися різні заперечення і даватися відповіді на невисловлені поки що питання. Тобто ви уявляєте, що в вашому офферу може викликати сумніви, і пишіть коментарі від імені «покупців», в яких розвіє всі ці шорсткості. Наприклад, таке: давно мріяв про таку наметі, вона міцна, не порвалася, навіть коли випадково провів по ній шампуром, влазить в маленький рюкзак і майже нічого не важить. Кількість відгуків залежить від того, скільки нюансів помітите у вашого товару, і від фантазії. Можна навіть з помилками писати - у деяких це викликає більше довіри. Але не переборщіть з цим.

Оплата, доставка, гарантія - важливий блок, в якому необхідно детально показати способи оплати, доставки та умови гарантії на товар.

Таймер зворотного відліку - використовуйте цей тригер для створення відчуття дефіциту, можна також додати тригер закресленою ціни для посилення ефекту. Наприклад, купивши до кінця тижня, отримаєте знижку таку-то або подарунок. І поруч форма захоплення на залишення заявки.

Цифри - різна статистика, яка може переконати відвідувача купити товар. Наприклад, 10 000 задоволених клієнтів за місяць, на 50% довше термін служби товару завдяки чомусь там, економія до 40% при замовленні у нас і все в такому дусі. Тобто опублікуйте числові показники, що стосуються характеристик товару / послуги або вашої компанії. Це потрібно для ілюстрації переваг - багато людей цифри сприймають краще за інших форм докази.

Карта - схема розташування вашого офісу або філій. Або навіть не фізичну адресу, а географія поширеності, популярності пропонованого вами товару або бренду - карта світу з зафарбованими областями або щось схоже. Загалом, карта чогось доречного в вашому випадку.

Підвал - акуратно зібрані в одну купу ваші контактні дані (адреса, телефон, пошта, свідоцтва про Державну реєстрацію / ІПН, якщо потрібно) і кнопка замовлення дзвінка.

Така структура працює в більшості випадків. Звичайно, деякі блоки можуть бути відсутніми (наприклад, про аудиторію або цифри), щось, можливо, доведеться додати в залежності від характеру вашого оффера. Крім того, роль грає оформлення посадкової сторінки і текстова складова. Тобто важливо не тільки те, що ви покажете, але і як це буде подано. Давайте трохи докладніше про це.

Оформлення одностранічнік і комерційний текст

Лендінгем не вимагає якогось особливого, унікального дизайну для того, щоб бути ефективним. Ви можете використовувати стандартний шаблон профільного конструктора без помітних переробок і при цьому відмінно продавати. Це не дивно - в таких шаблонах все вже налаштовано гармонійно: кольору, шрифти, розміри елементів.

Головне, щоб ніщо не заважало сприймати інформацію, - текст, зображення, іконки, форми, схеми і т. Д. У цьому сенсі добірка квітів і форматування тексту мають велике значення. Ключові моменти повинні бути виділені розміром, кольором або ще чимось. Наприклад, кнопка не повинна зливатися з фоном, як і шрифти заголовків.

Якщо ви не є дизайнером, то рекомендуємо просто брати відповідний готовий шаблон і на його основу додавати свій контент. Чесно - покупцям взагалі все одно, якими засобами зроблена сторінка. Все одно 99% Лендінг Пейдж схожі між собою. Важливі подача і оффер.

Текст для одностранічнік дуже важливий. Це не публіцистичний стиль. Це комерційний текст - важливий елемент укладання угоди. Спосіб впливу на потенційного покупця. Звучати повинен просто і переконливо, містити і практичну інформацію, і емоційну, що викликає враження цінності придбання, вигідності.

Загальні принципи написання комерційного тексту для посадкової сторінки наступні:

Цінність властивостей товару або послуги повинна бути вище їх вартості - угода повинна здаватися вигідною. Заплатив менше - отримав набагато більше;

У покупця має скластися по тексту враження, що товар щось змінить в його житті на краще - спростить, прискорить, зробить більш стабільним і т. Д .;

При формулюванні цінності продукту потрібно враховувати портрет середньостатистичного представника цільової аудиторії. Орієнтуйтеся на його запити, закривайте текстом сумніву, показуйте реалістичні вигоди, що випливають з властивостей товару і потреб;

Текст не повинен бути надто прісним, пишіть різноманітно - використовуйте інтригу, десь легкий гумор, можна навіть припустити трохи негативу для контрасту;

Необхідний ефект від Лендінг Пейдж - негайний замовлення товару. Використовуйте бар'єри, що підвищують цінність пропозиції: тимчасова знижка, розпродаж до такого-то дня, подарунок при покупці в певний час. Все це зазвичай стимулює до дії.

За підсумком, яке враження повинен виробляти лише однієї сторінки сайт? Все просто: привернути увагу (соковитий заголовок з УТП, смачне зображення першого екрану), надати достатню кількість інформації для прийняття рішення (відгуки, презентація), показувати вигоди від здійснення угоди (буліти), схиляти до негайного здійснення покупки (форма захоплення, кнопка) . Загалом, оффер повинен зацікавити настільки швидко і аргументовано, щоб людина натиснула на кнопку. Якщо він піде, то, швидше за все, забуде про побачене.

Технічна сторона створення одностранічнік

Вищеописана теорія вимагає движка для реалізації. Треба десь зібрати і опублікувати Лендінгем. Стежити за його статистикою, рекламувати, тестувати різні варіанти тригерів та інше. Потрібна технічна база. Кращий претендент на цю роль - профільний конструктор. Більш простого і зручного способу дістатися до конверсії годі й шукати. У новачків взагалі немає варіантів - все інше складніше, просто не вийде без знань.

LPGenerator - кращий конструктор для створення односторінкових сайтів

LPgenerator - професійний сервіс для створення Лендінг Пейдж

Створити Лендінгем в LPGenerator

LPGenerator - найпотужніша, продумана до дрібниць спеціалізована платформа для створення Лендінг Пейдж. Давно існує, є все для формування сторінок, насичення їх функціональними можливостями, збору статистики, маркетингу та просування. Прямо в панелі управління, без допомоги сторонніх сервісів, хоча інтеграції підтримуються у великій кількості.

Панель управління в LPG відмінно структурована, містить величезну кількість посилань і всіляких інструментів для оптимізації, аналізу і настройки сторінок. Складною її можна назвати з натяжкою просто через великий обсяг корисних речей. За фактом користуватися зручно після освоєння можливостей, на що буде потрібно 1-3 дні.

Редактор сторінок LPG нагадує адаптований під задачу Photoshop - безліч віджетів, блоків і засобів для їх перетворення у вільному порядку. Є все, навіть нормальний магазин, який працює на внутрістранічной пагінацію. Варіанти сторінки, правка / вставка коду, доступ до CSS окремих елементів і прості повзунки для настройки, лінійки, шари, сітки - вимогливі користувачі залишаться задоволені.

Готових макетів сторінок багато за мірками ніші - в районі трьохсот. Якість дуже хороша. Безліч тематик, структур, підходів до оформлення - є з чого вибирати. Режим повноекранного передперегляду сподобається всім. Можна також взяти чистий аркуш і намалювати сторінку з нуля засобами редактора - це цікаво і не так складно, як здається.

LPG містить найповніший із усіх сайтбілдеров ніші набір інструментів для аналізу і оптимізації конверсії. Воронки продажів з урахуванням джерел трафіку, CRM, вбудована панель управління контекстною рекламою і поштовими розсилками, моніторинг статистики, інтеграція сторонніх додатків, гнучка настройка повідомлень (SMS підтримуються), синхронізація з соціальними мережами і управління групами, джерелами трафіку, A / B-тести - дуже багато всього є всередині.

аудиторія LPGenerator

Дизайнери, веб-підприємці та новачки, охочі освоїти процес лідогенераціі на професійному рівні. Підходить всім, кому потрібна конверсія зі сторінок.

Вартість за 1 місяць при оплаті відразу за рік (на 30% дешевше щомісячної оплати):

 

Базовий (558 грн.) - можливість підключення 1 домену, створення 3-х сторінок, цілодобова технічна підтримка.

Високий рівень - 1 домен, створення 50 сторінок для проведення тестів.

Безлімітний (2799 грн.) - необмежена кількість доменів, сторінок і вхідного трафіку, преміум-макети, прив'язка доменної пошти.

Корпоративний, White Label (11011 грн.) - повністю безлімітний пакет, персональний брендинг на 15 клієнтських акаунтів, феноменальна підтримка.

Лайфхак: на LPG працює Кешбек 12.5% від LetyShops - чому б і ні, профіт ж!

плюси:

Безліч вбудованих інструментів для оптимізації конверсії;

Відсутність необхідності оплачувати підписку на зовнішні профільні сервіси (CRM, поштові розсилки, повідомлення та інше), так як все є з коробки;

Можливість підключення великої кількості зовнішніх інтеграцій, якщо все ж вони будуть потрібні;

Можливість роботи з кодом сторінки;

Професійний і одночасно зручний редактор сторінок;

Можливість додавання на сторінку магазину з масою налаштувань;

Хороший навчальний курс, ще й безкоштовний;

Можливість за оплату замовити послуги від розробників з гарантією якості;

Чуйна і професійна підтримка.

мінуси:

Новачкам доведеться повчитися, щоб задіяти можливості LPG по повній програмі;

Чимала вартість, як і у всіх спеціалізованих конструкторів Лендінг Пейдж.