websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

з чого почати просування сайту

Як почати просування сайту? Сім етапів для потрапляння в ТОП-10

В и - власник сайту, і хочете зайняти верхні рядки в пошукових системах, але не розумієте, з чого потрібно починати? У цій статті ви зможете дізнатися про всі етапи просування, а також про те, що ж визначає успіх і популярність сайту. Для вашої зручності процес просування розділений на сім пунктів.

Крок 1: Проводимо аналітику

Одним з основних пунктів будь-якого просування сайту - це грамотні результати аналітики. Якщо фахівець є професіоналом, то він почне саме з аналізу діяльності кампанії свого клієнта, визначить цільову аудиторію і т.д ..

Аналізуємо бізнес і його специфіку

Такий аналіз дозволяє визначити основний напрям стратегії просування, з поправкою на особливості бізнесу, яке впливає на прибутковість.

Аналіз цільової групи

Це дозволяє конкретніше визначити, які саме клієнти заходять і повинні заходити на сайт, а також їх вікову категорію, мета відвідування ресурсу і т.д. Аналіз аудиторії потрібно проводити за окремими напрямками, наприклад, за рівнем доходу клієнта, місцем розташування, віку і т.д. Ефективна настройка ресурсів залежить саме від інформації про майбутніх клієнтів - чим більше ви про них знаєте, тим краще. Давайте розберемо основні напрямки цього аналізу окремо.

Місцезнаходження

Одним з найбільш важливих факторів при ранжируванні сайту є прив'язка по регіону. Оскільки, в залежності від регіону, пошукова система видає різні результати запитів, відповідні місця розташування користувача, потрібно знати, де знаходяться ваші можливі клієнти.

приклад:

Необхідно зробити популярним сайт київського хостелу. Аналіз місцезнаходження майбутніх відвідувачів показав, що всі можливі клієнти проживають в іншому місті. Людина, що живе в Харкові, вводячи в пошук запит «недорогий хостел» або «хостел» отримає в результатах тільки найбільш розкручені сайти Харківських хостелів. Виникає закономірне питання: як бути в такому випадку?

Давайте уявимо себе в ролі майбутнього клієнта. Як ви будете складати пошуковий запит, якщо хочете зупинитися в конкретному місті? З більшою часткою ймовірності, це будуть ключі «хостел киев ціни», «недорогий хостел в киеве», «хостел в киеве» та інші подібні, чи не так? Ключі такого роду (із зазначенням міста) - геонезавісіми, тому результати пошуку по ним будуть однакові, незалежно від того, де знаходиться майбутній клієнт.

Висновок: щоб просунути сайт хостела з м Київ в ТОП, потрібно підбирати запити геонезавісімого типу і просувати сайт саме в регіоні «Київ».

Інтерес цільової аудиторії

Одна з основних проблем, з якими стикаються фахівці з просування сайту - ключі, характер яких не відповідають інтересам потенційних клієнтів.

приклад:

Є сайт, який створювався з орієнтуванням на аудиторію В2В - бізнес для бізнесу, тобто для приватних осіб він не призначений. Однак, при проведенні аналізу інтересів ЦА даний факт не був врахований, а тому при просуванні вибиралися запити, які задовольняють інтереси роздрібного, а не оптового покупця. Подібна помилка закономірно призведе до зниження відвідуваності (не знайшовши відповіді на питання, людина закриє сайт - статистика відмов буде рости), знизиться конверсія, тому що за запитами будуть приходити користувачі, що не відносяться до потенційним клієнтам. Це швидко закінчитися збитковістю сайту. Тому, в ключові запити (ключі) необхідно додавати слово «оптом» або «опт».

Орієнтування, забезпеченість клієнта, і інше.

Ефективність настройки інтернет-кампанії залежить від кількості відомої інформації про ЦА - чим більше ви знаєте про своїх потенційних клієнтів, тим краще.

Аналіз діяльності конкурентів

Цей вид аналіз є особливо актуальним при просуванні комерційних сайтів, наприклад, інтернет-магазинів або сайтів, що надають послуги. При проведенні аналітичного прогнозу, потрібно приділити увагу запитам, за якими виконується просування у конкурентів і особливо звернути увагу на:

Що застосовується для перекладу відвідувача в ранг покупця?

Які ключі використані для розкрутки, звідки залучаються відвідувачі?

Що помилково в стратегії просування вашого конкурента?

Чим відрізняється ваш асортимент від конкурентного?

Крім цього, потрібно звернути увагу на оформлення сайту, його структуру і пристрій навігації, кількість матеріалів, якість контенту, наявність вузькоспеціалізованих інструментів для допомоги клієнту в здійсненні покупки або замовленні послуг. Саме з перерахованих вище пунктів складається уявлення про майбутній сайт, який зможе скласти гідну конкуренцію, залучити клієнтів і претендувати на потрапляння в перші рядки пошукової видачі.

Крок 2: Підбір ключів для семантичного ядра

Процес створення семантичного ядра - це створення вибірки з ключами, призначеними для просування сайту. Це завдання потрібно починати виконувати з аналізу бізнесу, після чого необхідно виявити напрямки розвитку фірми, розділити кожен напрямок на кілька маленьких груп і для кожної визначити релевантні ключі.

Візьміть собі на замітку, що ядро, створене лише з високочастотних ключів (ВЧ) рідко виправдовує своє використання. Потрібно враховувати не тільки показник частоти використання, а й наявність або відсутність транзакційності (придбати, замовити, продати і т.д. - наявність призову до виконання конкретної дії). Наведемо приклад: користувач, який шукає інформацію за запитом «собаки», швидше за все, хоче просто дізнатися про них певну інформацію, а не придбати товар.

Ключ «купити собаку» оптимальніше для просування, оскільки це вже явно виражена потреба в придбанні.

Для недавно створених сайтів фахівці рекомендують створювати розширене семантичне ядро і включати туди, як середньо частотні, так і низькочастотні запити транзакційного виду. Тоді сайт можна буде вивести на верхні позиції ТОП-10 досить швидко - такі ключі будуть залучати тільки тих, хто з ЦА. Це допоможе, раціонально використовуючи бюджет, домогтися бажаного просування.

Ефективним також буде використовувати запити з урахуванням місця розташування кампанія. Це можуть бути ключі за принципом «стоматологія Житомир», «автосервіс в Одесі» і т.п.

Крок 3: Внутрішня оптимізація

Після закінчення роботи з першим варіантом ядра (в процесі просування семантика буде змінена ще не раз), необхідно приступати до внутрішньої оптимізації - так називають роботи, які покращують ранжування сайту пошуковими системами.

Що потрібно виконати на третьому етапі?

Чітко виділити структуру вашого ресурсу.

Готовий список ключів відразу вкаже на моменти, які треба змінити в структурі веб-сайту. Для деяких запитів треба буде тільки поміняти URL-адреси за допомогою транслітерації, а для більшості нових ключів - створити цілі десятки сторінок, заповнивши їх контентом.

Забезпечити рівномірний розподіл ключів на ресурсі.

Кожна сторінка, яка бере участь в просуванні сайту, повинна бути заповнена якісним контентом, в якому будуть правильно організовані всі входження ключів: з потрібною частотою і на певній відстані.

Після цього сайт заповнюється контентом з обов'язковим дотриманням SEO-структури. Це означає, що в кожному матеріалі повинні бути:

Назва компанії матеріалу (Н1);

Альтернативне назва матеріалу (записаний в тезі title);

Опис змісту матеріалу (в метатеге description);

Кілька підзаголовків (H2, H3);

Списки з маркерами;

Посилання на внутрішні сторінки і зовнішні ресурси.

Така структура матеріалу є оптимальною для пошукової системи, тому результати пошукової видачі будуть поліпшуватися.

Примітка: Основний і альтернативний заголовки, а також опис сторінки повинні відрізнятися.

При написанні матеріалів для розміщення на сайті слід також пам'ятати про якість. На даний момент, більшість пошукових систем звертають свою увагу на корисність контенту для клієнтів. Тому слід пам'ятати, що весь контент повинен бути читабельним і унікальним.

Створити унікальний і релевантний адреса для кожного розділу і сторінки.

На це є дві вагомих причини.

Перше: назва адреси (URL) необхідні пошукачам для проведення ранжирування. Адреса повинен бути зрозумілим для звичайного клієнта, тому його варто створювати з використанням транслітерації. Суть полягає в тому, що прочитавши матеріал, ви могли запам'ятати його адресу для подальшого використання. Як приклад, можете звернути увагу на адресу даної сторінки з цією статтею.

Друге: кожен ключ повинен відправляти користувача на окрему сторінку. Працює це за таким принципом: сторінка повинна по максимуму відповідати вказаним ключовому запиту і обов'язково спонукати клієнта до виконання дії. Тому не варто просувати багато різних матеріалів по одній і тій же темі - тоді буде багато контенту з крупинками інформації, і клієнтові доведеться самостійно продовжувати пошук ще й на сайті. Ймовірність виконання потрібної дії (покупки, реєстрації тощо) клієнтом буде набагато нижче.

Перевірити результати технічної оптимізації на предмет помилок.

Тих. оптимізація - це коректування настройок ресурсу для створення якісної взаємодії з пошуковими системами. Правильне виконання оптимізації дозволить пошуковим системам проводити повну і швидку індексацію всіх матеріалів на сторінках.

Якщо при проведенні даної оптимізації будуть допущені помилки, це зведе нанівець всі ваші старання. Тому перед переходом на наступний етап просування, важливо перевірити всі налаштування. На що треба звернути увагу:

Дивимося в файл robots.txt і перевіряємо коректність його написання - це, по суті, інструкція для будь-якої ПС;

Перевіряємо sitemap на коректність - файл, який містить в собі дані про структуру внутрішніх матеріалів, розміщених на сайті, він необхідний для проведення індексації;

Перевіряємо роботу внутрішньої перелинковки;

Перевіряємо організацію редиректу, щоб в подальшому не виникло проблем з індексацією, і не було втрати трафіку;

Перевіряємо статус-коди на предмет помилок;

Особливу увагу приділяємо на правильність реєстрації веб-ресурсу в спеціальній панелі вебмастера пошукової системи.

Крок 4: Зовнішня оптимізація

Як тільки робота над сайтом закінчена, і оптимізація внутрішнього матеріалу проведена, можна починати роботу по зовнішнім факторам для продовження оптимізації.

В першу чергу, зверніть увагу на збільшення обсягу посилальної маси - це і є зовнішня оптимізація. Наявність посилань на ваш ресурс на сторонніх сайтах підвищує один з показників «рейтингу» для всіх пошукових систем.

У роботі цього алгоритму є певна логіка: значущість сайту залежить від того, скільки ресурсів на нього посилається, а чим більш значуща сайт - тим вище він підніметься в результатах пошуку. Але врахуйте, що зараз враховується не тільки загальна кількість посилань, а ще й сам рейтинг джерела. Грубо кажучи, при однаковій кількості посилань у двох сайтів, вище буде той, на який будуть посилатися з релевантних джерел, з офіційних сайтів і т.д. Всі пошукові системи ретельно стежать за відсутністю порушень, і в разі виявлення застосовують до них санкції (докладніше - на шостому етапі). Тому, виконуючи зовнішню оптимізацію, дотримуйтеся таких правил:

Звертайте увагу на якість джерела, де ви розміщуєте посилання;

Збільшуйте обсяг посилальної маси поступово;

Джерела можуть бути різними, але обов'язково - надійними;

Не варто купувати місце для посилань або додавати сайт в невідомі каталоги - це тільки погіршить ситуацію;

Уважно стежте за актуальністю посилань - вони повинні використовуватися в уместном контексті;

Намагайтеся періодично використовувати незвичайні анкор (якоря) - це назва, яка ховає URL сторінки;

Використовуйте не тільки стандартні джерела розміщення посилань, але і соціальні мережі - це покаже ПС, що на вашому сайті розташований читабельний і корисний контент.

Крок 5: Комерційні фактори для просування

Характеристики сайту, які впливають на довіру клієнтів до ресурсу, а також мотивують їх виконати певну дію, називаються комерційними факторами. Саме вони впливають на конверсію, а пошуковики звертають на них увагу під час ранжирування сайту. Тому під час просування треба обов'язково попрацювати і з комерційними чинниками.

Вибачте за тимчасові незручності відноситься до комерційних факторів?

Детально і зрозуміло розписана контактна інформація різного характеру - сюди входять всі види адреси (юридичний, фізичний), графік роботи компанії по днях тижня, контакти в соц.сетях, додатках (Viber, Skype), номери мобільних телефонів і так далі;

Історія появи компанії на ринку, інформація про досягнення за минулий час існування - короткий, але цікаву розповідь про те, як розвивалася фірма, чого досягла, із зазначенням конкретних досягнень, підкріплених документами;

Відгуки та портфоліо до готовим проектам - на сайті обов'язково повинні бути реальні оцінки від клієнтів, приклади товарів або робіт по кожному окремому матеріалі;

«Живі» групи або акаунти в діючих соціальних мережах - інформація повинна оновлюватися регулярно, також не завадить можливість живого спілкування з цільовою аудиторією.

Наявність зрозумілої і зручної навігації - помітне і зрозуміле меню, наявність пошукового рядка;

Відсутність нав'язливою, спливаючій реклами конкурентних товарів.

Для інтернет-магазинів цей список потрібно доповнити ще парочкою пунктів. На таких сайтах також обов'язково повинні бути:

Біля кожного товару повинна бути кнопка «Купити» або «Придбати»;

Кнопка для переходу на сторінку з покупками (в «Кошик») повинна бути видна на будь-якій сторінці веб-ресурсу;

У кожному розділі повинен бути реалізований широкий асортимент;

Правильно і якісно створені картки кожного товару;

Наявність цін біля всіх найменувань сайту;

Наявність спеціальної знак про наявність чи відсутність товару в магазині;

Блок з рекомендаціями подібних товарів або додаткових аксесуарів;

Наявність відміток про знижки або акціях і т.д.

Крок 6: Санкції наступають!

Взявшись за просування молодого сайту з повним запалом, головне - не переборщити. Давайте розберемо, якого роду помилки можна допустити при просуванні, які з них призводять до блокування сайту пошуковими системами, як про це дізнатися і як від них позбавитися.

Крім фільтрів, які ми розглянули, у кожної пошукової системи є свої фільтри, які можуть бути застосовані до ресурсу за інші нарушенія.Отменіть потрапляння в фільтр неможливо, лише запобігти, а процес виходу з так званого «чорного списку» може тривати від кількох місяців до півроку. Так що, подумайте не один раз перед тим, як використовувати незаконні методики просування або недобросовісні джерела - виправити шкоду від такого просування неможливо.

Крок 7: Оцінюємо результат

Ми з вами розглянули всі етапи, необхідні для правильного і ефективного просування сайту, потрібно звернути увагу на критерії оцінки ефективність кінцевого результату.

Є кілька окремих характеристик, на які можна спиратися:

На сайті збільшується показник трафіку від пошукових систем. Чим більше відвідувачів, тим більша ймовірність отримання прибутку від продажу послуги або товару;

Кількість замовлень товару збільшується. Незалежно від рейтингу в ТОПі, не всі відвідування сайту мають логічне завершення у вигляді покупки або замовлення послуги. Цей показник залежить від релевантності матеріалів, наявність зручних інструментів для допомоги користувачеві, а також наявність короткого шляху для цільового дії (два-три кліка мишкою);

Попадання сайту в першу десятку результатів пошукової видачі по запитах, зазначеним в семантичному ядрі. Чим вище знаходиться сайт, тим більше вірогідності, що користувач його відвідає, а значить - виконає необхідне вам дію;

Регулювання вартості цільового дії. Крім показників ефективності в кількості користувачів, повинні збільшуватися ще і якісні показники - за рахунок збільшення кількості трафіку і замовлень, вартість ЦД, вчиненого клієнтам, повинна знизитися.