websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

з чого почати створення сайту 11 цінних порад

З чого почати розробку сайту: найцінніші поради

Якщо ви вирішили розвивати свій бізнес в глобальній мережі, використовуючи свій власний сайт, маєте бажання розібратися в структурі веб-ресурсу і його стратегічної спрямованості, то вам точно потрібно познайомитися ближче з найголовнішими нюансами розробки сайту. Ви хочете розібратися в тому, як саме створюються сайти, а потім перетворюються в ефективний маркетинговий інструмент, тоді ви можете дочитати цю статтю до кінця. У ній ми детально розповімо про все по порядку.

Шукайте ідею і ринкову нішу для веб-ресурсу

Перше, що необхідно зрозуміти для себе, - навіщо ви хочете створити сайт. Якщо це буде комерція, то для втілення цієї ідеї підходить ряд сайтів - інтернет-магазин , сайт-каталог, корпоративний сайт. В такому випадку, слід визначитися з асортиментом товарів, а також знайти сильні сторони такої діяльності. Якщо у вас є бажання розповідати людям про щось цікаве, то варто задуматися про інформаційному порталі або власному блозі. В цьому випадку слід тверезо зважити корисність інформації, що подається, її популярність і унікальність в глобальній мережі.

Слід продумати всі моменти, які зможуть мотивувати майбутніх ваших покупців, вибрати з великого числа конкурентів саме ваш сайт. Слід з особливою ретельністю і усвідомленістю підходити до ідей обраної ніші. Потрібно провести аналіз її цілі і призначення, визначити, наскільки вона актуальна в регіоні, який ви збираєтеся охоплювати. Задумайтесь над тим, чи реальна перспектива вашої діяльності, визначитеся з тим, на кого буде розрахований ваш сайт, які завдання він зможе вирішувати і які функції зможе виконати.

Докладний аудит ринкової ніші перед створенням власного сайту

Від того, наскільки правильний ви вибрали підхід до бізнесу, чи потрібен тип сайту вибрали, наскільки точно визначилися з цільовою аудиторією і підшукали чи постачальників, буде залежати і ефективність вашого сайту.

Перш, ніж приступати до створення сайту , слід продумати метод монетизації трафіку, який прийде на ваш сайт. Та й взагалі зрозуміти, чи можна заробити на тій ідеї, яку ви вирішили розкручувати і втілювати у власному сайті.

Поради, які допоможуть вам, не вилетіти в трубу, здійснюючи обрану вами діяльності:

Проведіть аналіз пошукових запитів, що вводяться користувачами протягом місяця, з того виду діяльності, яким плануєте займатися. Якщо число виявиться дуже маленьким, то варто задуматися над доцільністю вашої ідеї. У разі, якщо ви реально збираєтеся продавати настільки унікальний товар, що навіть продаж однієї одиниці здатна забезпечити вас на досить тривалий період непоганим достатком, тоді можете продовжити розвивати свою ідею. Пошукові системи надають можливість отримати статистику по інтересуемого питань. Гугл відкриває двері планувальника ключових слів, а Яндекс люб'язно запрошує в Wordstat;

Проведіть оцінку комерційного фактора пошукових запитів. Якщо для вас актуальна продаж товарів або надання послуг, то в першу чергу, варто проаналізувати запити, які починаються зі слів «замовити», «купити», «вартість», «ціна» і подібні. Оскільки саме вони являють собою найбільший комерційний показник;

Візьміть до уваги сезонність товару. Якщо вам потрібні засоби для існування круглий рік, то варто звернути увагу на товари, які не мають сезонності. В іншому випадку якісь півроку ви будете сидіти без продажів. Пошукові системи і тут пропонують свою допомогу. Google Trends і Яндекс.Директ допоможуть оцінити, наскільки затребуваною є ніша, яку ви збираєтеся вибрати. Можливий варіант, коли ви вибираєте кілька напрямків сезонного товару (наприклад, лижі / ролики), щоб не бути без роботи. Але і в цьому випадку слід глибоко вивчити кожну ринкову нішу, і лише потім приймати рішення про доцільність такого вибору.

Прорахуйте, який чистий прибуток ви можете отримати з продажу однієї одиниці товару. Наприклад, при продажу дуже дорогого товару прибуток може бути мізерна, оскільки велика частина заробленої суми йде на закупівлю наступної товарної одиниці. Але може бути і навпаки: собівартість товару або послуги є невеликий, внаслідок чого ви можете отримати хороший прибуток при їх реалізації, але попиту на ці товари в Інтернеті немає, тому і досягти поставленої мети вам не вдасться. Перевіряйте всі варіанти, продумуйте ретельно кожен з них, шукайте саме ту ринкову нішу, яка зможе максимально приносити прибуток і задовольняти ваші бажання.

Обов'язково звертайте увагу на число конкурентів в мережі. Якщо їх число дуже велике, ти ви можете витратити занадто багато на рекламну кампанію, але не встигнете взяти жодного замовлення, як уже збанкрутуєте. Тому, перш, ніж вкладати гроші в проект, ретельно прораховують всі ризики ще до створення сайту. 

Який тип сайту слід створювати для вашої діяльності?

Перше, що необхідно зробити, - це визначитися зі своєю цільовою аудиторією. Подумайте і проаналізуйте, хто найчастіше користується вашим продуктом, яка вікова категорія покупців, їх стать, хобі, соціальний рівень і рівень доходів, регіон проживання. Потім поцікавтеся, яка популярність обраної вами ринкової ніші в даному регіоні. Зробити це можна, проаналізувавши кількість пошукових запитів користувачів мережі. Якщо кількість таких запитів велике, значить, є попит на цю продукцію, і можна отримати непоганий прибуток. Але зворотна сторона медалі - число конкурентів, і воно буде прямо пропорційно попиту. Тому розкручувати вам свій сайт в умовах жорсткої конкуренції буде вельми складно.

Чи не скидайте з рахунків і специфіку реалізованого товару, оскільки такий критерій як сезонність дуже сильно позначається на числі продажів і прибутку. Якщо ви все ж прийміть рішення реалізовувати саме сезонний товар, то повинні віддавати собі звіт в тому, що реальні продажі будуть тільки в певний час (шуби - взимку, купальники - влітку і т.п.).

Не забувайте аналізувати роботу конкурентів. Це дасть вам можливість побачити їх слабкі і сильні моменти, що дозволить щось взяти на озброєння собі, а щось - не допустити таких же помилок. Можете пропонувати клієнтам дисконтні програми, акції, знижки при замовленні на певну суму, безкоштовну доставку і т.п.

Наступний етап - вибір типу сайту. До нього можна переходити тільки після того, як провели повний аналіз майбутнього бізнесу і зібрали всю необхідну інформацію. Виділяють такі види сайтів:

·         сайт візитка,

·         landing page,

·         інтернет магазин,

·         Корпоративний сайт,

·         сайт-каталог,

·         промо-сайт,

·         інформаційний портал.

Тепер трохи інформації про кожного з них. 

Сайт візитка

Чудовий варіант для багатьох: і для тих, хто тільки збирається підкорювати простори Інтернету, і для тих, хто в своїх найближчих планах бачить розробку великого сайту. Недорогий і невеликий сайт-візитка може стати найкращим варіантом для тих бізнесменів, чий бізнес тільки набирає обертів. Сайт-візитка не має чітких визначень, тому він може практично не відрізнятися від корпоративного.

Landing page

Варіантів назви цього типу сайтів є кілька (посадковий або цільова сторінка, що продає сайт), але всі вони означають одне і те ж: продаж єдиною послуги або товару. За допомогою такого сайту можна реалізовувати знайомство потенційних клієнтів з новинкою, тільки випущеної на ринок, або ж продавати товари, які потребують швидкої реалізації. По суті, такий тип сайтів є найприбутковішим. Він має мінімум текстів, інтерактивний і буде функціонувати до тих пір, поки мета не буде досягнута.

Інтернет-магазин і сайт-каталог

Дані типи сайтів мають схожу структуру, однак, ставлять перед собою різні цілі. Інтернет-магазин надає можливість користувачам Інтернету буквально в кілька кліків не тільки вибрати товар, який сподобався, але і здійснити його замовлення з доставкою, сплативши його за допомогою банківської карти (при бажанні). Сайт-каталог також має широкий асортимент товарів з докладними описами різних характеристик, але безпосередньо купити товар на такому сайті не представляється можливим. Бажаючі можуть залишити на такому сайті свій відгук або за допомогою форми зворотного зв'язку написати вам.

Корпоративний сайт

Цей вид ресурсу дозволяє не тільки реалізовувати різні товари, але і виконує ще одну функцію: зміцнює і підвищує авторитетність компанії в глобальній мережі. На сторінках сайту розміщена докладна інформація про діяльність компанії, її здобутки й досягнення, членах колективу і т.д. також він дає можливість проводити документообіг всередині компанії.

Промо-сайт

Призначається для реклами компанії, бренду, торгової марки, товару або послуги. Іншими словами - це просто рекламний проспект, що підштовхує потенційних клієнтів до здійснення цільового дії. Сайт допомагає формувати імідж продукту, який рекламується, показуючи його відвідувачеві з найкращого боку.

портал

Щоб ділитися корисною і цінною інформацією з інтернет-користувачами, можна створити інформаційний портал: блог або ресурс, де ви будете розміщувати різного роду корисні поради.

Всі типи сайтів розробляються з однією метою: привернути відвідувача і продати йому потрібний товар або надати послугу. Ось тільки досягнення цієї мети на різних сайтах відбувається по-різному. На одних веб-ресурсах спілкуватися з відвідувачами (каталог, корпоративний сайт і візитка) можна, заповнюючи форму зворотного зв'язку. Тому її якість відіграє велику роль, адже, якщо клієнтові буде незручно, він припинить спілкування з компанією. На інших сайтах купівля товару здійснюється в один клік. Не можна назвати комерційним проектом інформаційний портал, однак він також здатний приносити прибуток, якщо ви будете надавати на ньому місце для розміщення рекламних оголошень і банерів.

Про ще один момент, який не варто випускати з уваги: ​​постачальники товару. Від того, чи вчасно ви знайдете надійного постачальника, буде залежати асортимент вашого товару і ціни на нього. Відшукати постачальників можна такими способами:

вдатися до допомоги пошукових систем,

пройтися по тематичним ярмаркам або виставок, відвідати конференції,

звернутися до виробника, який працює в вашому регіоні,

Зв'язок з постачальниками, які співпрацюють з конкурентами.

Врахуйте, що від порядності постачальника і його відповідальності буде залежати і ваш бізнес. Тому ретельно вибирайте тих, з ким збираєтеся співпрацювати. Уточніть умови оплати, ціноутворення, терміни поставок і лише отримання всієї необхідної інформації приступайте до проектування свого бізнесу.

Як назвати компанію і яке ім'я вибрати для домену сайту?

Якщо ви до цих пір не придумали, як буде називатися ваша компанія, то варто вже про це задуматися. Тут теж є свої нюанси. Розумно, щоб домен, тобто ім'я сайту, частково або повністю повторювало назву вашої компанії, щоб потенційним клієнтам було простіше вас розшукати в Інтернеті. Але при цьому є ряд порад, до яких варто прислухатися, придумуючи домен . Адреса повинен легко запам'ятовуватися і писатися латиницею, щоб користувач допускав менше помилок при введенні адреси вручну.

Також варто уважно підійти до питання вибору зони, де буде розміщуватися домен, оскільки її вплив на розкрутку сайту в регіоні істотно. Краще орендувати домен в популярних зонах - .net, .org, .com, .ua, .ru і ін., Оскільки сайт буде краще ранжуватися. Якщо ви вже придумали доменне ім'я і вибрали доменну зону, то загляньте спочатку на imena.ua, а потім на ukraine.com.ua (або навпаки) і перевірте, чи не зайняте таке ім'я вже кимось. Оскільки дуже часто милозвучні і оригінальні варіанти доменів вже знаходяться в чиємусь користуванні. Якщо і вас спіткає та ж доля, доведеться придумувати нове ім'я і знову перевіряти його.

Якщо придумане ім'я вільно, перевірте історію сайту до вас і обсяги посилальної маси. Для цього можна заглянути на ресурс www . ahrefs . com , або ж скористатися послугами веб-архіву. Також варто обов'язково перевірити, чи не перебуває сайт під штрафними санкціями пошукових систем. Щоб не вийшло, що ви витратите час, сили і засоби, а потім не зможете адекватно використовувати сайт, тому що він буде забанений. Якщо результати всіх перевірок вас влаштували, можете оплачувати оренду домену.

Семантичне ядро ​​сайту

Ми вже обговорили тематику сайту, можливі види веб-ресурсів і домен майбутнього веб-ресурсу. Тепер можна перейти до обговорення одного з основних етапів у розробці сайту - збору семантичного ядра веб-ресурсу.

Всі слова і словосполучення, які використовуються користувачами для пошуку інформації, об'єднуються в семантичному ядрі. Ці семантичні одиниці дають характеристику реалізованому на сайті товару, наданої послуги або бізнесу в цілому. Вся семантика особливо ретельно підбирається, оскільки ці дані будуть використовуватися подальшому просуванні сайту в глобальній мережі. Семантика може збиратися і для сайту в цілому, і окремо для кожної сторінки. Другий варіант є більш продуктивним.

Ключові слова обов'язково повинні відповідати темі сайту. Грамотність написання ключів - обов'язкова. Слід також враховувати і частоту використання ключових слів. З метою створення зручного для користувачів сайту необхідно провести глибокий аналіз всіх ключових запитів, які використовуються в ринковій ніші, де буде і ваш сайт. Семантичне ядро ​​для сайту можна збирати різними способами:

Пошуковики надають в користування планувальники ключів. Їх сміливо можна використовувати;

Самому продумати і підібрати можливі ключі, а також здійснити кластеризацию, щоб не допустити помилок при розкручуванні сайту;

Вдатися до допомоги сео-фахівців агентства.

Якщо в майбутньому ви плануєте вдатися до SEO просування свого сайту , то обійтися без збору семантики у вас не вийде. Ефективність просування сайту повністю залежить від того, наскільки правильно були підібрані ключі різної частотності. Якщо ви не дуже розбираєтеся в цьому, то краще звернутися до професіоналів, або ж самостійно вивчити цю тему.

Концепція сайту і його структура

Щоб сайт почав користуватися успіхом у користувачів, необхідно, щоб він запам'ятовувався, мав зручне юзабіліті, грамотну структуру і залишав приємне враження. Це все дуже важливі моменти, оскільки від них буде залежати і подальша робота над сайтом, зокрема, робота над дизайном і наповнення різними матеріалами (текстовими, фото- і відеоматеріали). Зайшовши на сайт, користувач повинен без проблем знаходити потрібну йому інформацію, що цікавить товар, ну і звичайно легко здійснювати покупку. Всі модулі і блоки на веб-ресурсі повинні логічно вибудовуватися, щоб «подорожувати» по сайту було легко. Якщо ви, наприклад, плануєте продавати товари для рукоділля, то сайт повинен мати розділи, в яких будуть розміщуватися певні види товарів, і підрозділи, де буде ще більш докладний поділ.

Наприклад, блоки «Бісер», «Нитки для вишивки», «Схеми для вишивки». Кожен з цих розділів слід розділити далі. У розділі «Бісер» можна виділити підрозділи «Чеський», «Японський», «Китайський», а в кожному з них зробити ще поділ на підвиди за типом бісеру і його номеру. Блок «Нитки вишивання» можна розділити на підрозділи «Акрилові» і «Муліне», а «Схеми для вишивки» на підрозділи «Вишивка бісером» та «Вишивка хрестиком».

Крім того, необхідно не менш логічно вибудовувати і окремі сторінки, присвячені блоку або підрозділу. Правильно розміщувати в верхній частині сторінки УТП, потім необхідні характеристики товару, його фотографії, зроблені з різних ракурсів, його вартість. А ось завершувати сторінку доцільно закликом до вчинення цільового дії (тригера) і потрібної кнопки «Замовити», «Купити». Цей блок потрібен, і упускати його було б нерозумно, оскільки він має великий вплив на показник конверсії сайту.

Сполучені воєдино і втілені на сторінках сайту правильно вибудувана структура сайту і його концепція повинні залишати у користувача приємне враження. Ви хочете, щоб ваш сайт краще запам'ятовувався і легше дізнавався потенційними клієнтами? Тоді варто приділити час розробки фірмового стилю і логотипу компанії. Ці речі обов'язково позначаться на популяризації сайту і бізнесу в цілому.

Дизайн сайту

Перше, на що звертає увагу заглянув на сайт відвідувач - це дизайн сайту. якщо оформлення користувачеві доведеться не до душі, то він покине сайт. Тому так важливо, що розробкою і створенням дизайну займався професіонал. Він зможе не тільки опрацювати колірну гамму і розміщення тих чи інших елементів на сторінці, а й підібрати зручний шрифт, щоб користувачеві було легко читати інформацію, розміщену на сторінках веб-ресурсу. Грамотний підхід до оформлення сайту буде мати у своєму розпорядженні відвідувачів залишатися на ресурсі максимально довго.

До того, як ви звернетеся в агентство за розробкою сайту, вам необхідно для себе зрозуміти, яким саме ви бачите свій сайт. Пошукайте в глобальній мережі цікаві та оригінальні приклади оформлення сайтів. Наприклад, на порталі www . behance . net можна почерпнути багато корисної інформації, оскільки тут представлені роботи світових веб-дизайнерів. Ознайомтеся з концепцією, відчуйте власні емоції, які зміг викликати той чи інший дизайн. Якщо ви знайдете для себе цікавий варіант хай не дизайну цілком, а навіть окремого елемента, - записуйте, робіть скріншот. Прогуляйтеся по сайтам майбутніх конкурентів. Оцініть наскільки зручні, практичні і красиві їх сайти. Запишіть свої зауваження. Лише зібравши воєдино всі свої напрацювання і, маючи вже уявлення про те, як саме має виглядати ваш сайт, можете звертатися в агентство.

Принципи відмінного дизайну

Ми хочемо запропонувати вам кілька рекомендацій, які допоможуть при розробці якісного, сучасного, ефективного, унікального і креативного дизайну.

Порада перша: правильне поєднання кольорів і фон нейтрального кольору

Відомо, що кожен колір має своє психологічне вплив. Тому співвідношення кольорів в оформлення дизайну повинно бути таким: дев'яносто відсотків - це нейтральні тони, а десять відсотків - яскраві і помітні кольори. Червоний колір, або будь-який інший не менш яскравий і кричущий, можуть використовуватися для створення акценту на необхідному елементі (наприклад, акція). Але в якості основи їх брати не варто, оскільки такі кольори викликають у користувачів найчастіше негативні емоції. Фон краще зробити нейтрального кольору, щоб він не відтягував на себе увагу відвідувача. Інші кольори, використовувані для оформлення сайту, слід правильно поєднувати між собою. Оригінально і красиво виглядатиме градація кольорів, що відносяться до однієї групи, або поєднані між собою кольору.

Порада друга: шрифти повинні бути читабельні

Розмір шрифту слід вибрати прийнятним для читання, але при цьому не дуже великий (бо буде виглядати безглуздо), але і не дуже невеликий (буде складно читати). Крім того, шрифт повинен добре виглядати на тлі. Оптимальним варіантом є стандартний чорний колір. Але якщо ваш фон буде темних тонів, то колір шрифту можна змінити на білий. Крім розміру і кольору, важливо, щоб шрифт був розбірливим. Не варто вигадувати і вибирати шрифти з великою кількістю декоративних елементів. Це в більшості випадків не доречно і може дати привід відвідувачеві засумніватися в серйозності компанії.

Порада третя: беріть до уваги UX-фактори

Про рівень задоволеності відвідувача від відвідування веб-ресурсу буде говорити UX (user experience). Якщо користувач буде задоволений дизайном і зручністю сайту, то він неодноразово буде повертатися на сайт, якщо ж ні, то ви втратите потенційного клієнта. Тому завжди об'єктивно оцінюйте обраний вами дизайн з точки зору користувача.

Порада четверта: фірмовий стиль компанії повинен дотримуватися

Будь-яка поважаюча себе компанія розробляє свій фірмовий стиль, щоб люди могли її краще запам'ятовувати і впізнавати серед інших. Як приклади можна заглянути на сайти відомих брендів. Кожен з них має свій стиль, який дотримується у всьому. Ви також можете придумати свій фірмовий стиль і дотримуватися його у всьому, що стосується роботи вашої компанії.

Верстка сайту

Процес верстки сайту включає в себе розробку макету в графічних редакторах і трансформування його в коди HTML і CSS, щоб сайти стало можливим переглядати в браузерах. Якщо не здійснювати верстку сайту, то він так і залишиться звичайною картинкою без функціонального навантаження. Основною проблемою, з якою можна зіткнутися під час неякісної верстки, - це неправильне відображення сайтів в різних браузерах. Кожен з існуючих браузерів має свої правила відображення сайтів. Тому якщо верстати сайт тільки під один браузер, то він і буде нормально відображатися тільки в цьому браузері. В інших же відображення буде некоректним. Щоб такого не було, слід використовувати кросбраузерності верстку. В такому випадку в будь-якому браузері сайт буде відображатися адекватно.

Але не варто скидати з рахунків і користувачів, які заходять в Інтернет з мобільних гаджетів, оскільки кількість таких щорічно збільшується в рази. Тому слід робити адаптивний сайт, щоб він без проблем відображався на будь-якому комп'ютерному пристрої не залежно від розмірів екрану. Такий підхід до створення сайту дозволить збільшити кількість потенційних клієнтів за рахунок мобільних «користувачів», а значить і позитивно позначиться і на прибутку компанії. Після того, як сайт буде зверстаний, його необхідно протестувати.

Нерідко версті приділяють мало уваги, що негативно позначається на роботі сайту, навіть має дуже крутий дизайн і чудовий функціонал. Якщо ви не хочете втрачати клієнтів, то варто вже зараз звернути увагу на це питання.

Наповнення сайту контентом

Користувач відвідує сайти, оскільки його цікавить контент. Йому необхідно знайти цікавий для його товар або послугу, а структура сайту, його оформлення і наявність функцій на сайті є лише гарним і практичним доповненням. Безумовно, що наповнення сайту повинно бути унікальним для пошукових систем, але, в першу чергу, контент повинен бути цікавий і корисний користувачам.

Чималу роль якість контенту грає і при сео-просуванні сайту. Якщо ви будете розкручувати свій сайт саме таким чином, то все наповнення сайту слід оптимізувати. Статті ж вимагають особливого підходу: вони повинні мати продає структуру і необхідні ключі з семантики сайту. Економити на контенті - не найкращий варіант. Тому, якщо ви самостійно не можете готувати необхідний матеріал, зверніться за допомогою до фахівців агентства або фрілансеру.

Підведемо підсумки

Робота над створенням власного сайту, розробкою його концепції, ідеї, структуруванням і оформленням - копітка і трудомістка робота, але, безумовно, приємна. У даній статті ми постаралися висвітлити найбільш важливі моменти при створенні і розробці сайту.

Озброївшись отриманими знаннями, ви можете сміливо починати збирати всі необхідну інформацію, а потім вирушати в агентство, щоб замовити сайт.