websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

зовнішня посилальна маса. що це таке і як її використовувати для просування

Як використовувати зовнішні посилання, щоб не потрапити під санкції пошукових систем, читайте в статті

Зовнішня посилальна маса сайту - це сукупність всіх зовнішніх посилань (беклінків), які ведуть на заданий сайт. Стосовно до окремої пошуковій системі, зовнішньої посилальної масою варто називати загальна кількість проіндексованих нею посилань, що ведуть на сайт.

Що таке посилання і які види посилань бувають

«Посилання» (визначення Вікіпедії) - запис в документі, яка вказує на іншу частину цього документа або на інший документ.

У нашому випадку, мова йде про посилання, що знаходяться на документах, які доступні в інтернеті.

Зовнішні посилання можна класифікувати наступним чином (одна посилання може ставитися відразу до кількох пунктів):

Платні (які встановлюються за гроші через сервіси і біржі посилань, посилальні агрегатори та інші джерела).

Безкоштовні.

Орендні - встановлені на період (з подобової оплатою, щомісячної або на інший строк).

Вічні - проставлені умовно назавжди.

Анкорний посилання - посилання, що містять будь-яке текстове наповнення в анкорі, то, що знаходиться між тегами <a href="www.exsample"> анкор </a>.

Приклад анкорний посилання

· Безанкорние. До таких відносять посилання, що не містять в анкорах ключові слова, за якими ведеться просування. Типовий набір безанкорние анкоров: тут, тут, [назва компанії], [url].

В SEO-колах вважається, що для успішного просування сайту анкор-лист (файл, який містить в певному форматі зовнішні посилання, що ведуть на сайт) реципієнта повинен містити більший відсоток безанкорние посилань по відношенню до анкорний. Питання спірне, ось що з цього приводу >пише Яндекс.

Якщо скрупульозно підходити до питання, то безанкорние слід вважати тільки посилання-картинки, а стосовно ПС Яндекс ще і ті посилання, що обрамлені тегом noindex;

· Природні посилання - ті, які з'явилися природним шляхом і без участі зловмисників.

· SEO-посилання - цим терміном офіційно оперує Яндекс, до нього і звернемося за визначенням:

види посилань

1. Посилання nofollow

Відносимо до окремої категорії, тому що цей атрибут був введений ПС Google, а потім і Яндексом в якості сигналу від вебмастера для пошукової системи про те, що посилання враховувати алгоритмами ранжирування не варто. Але знаходження подібних посилань в сервісах для вебмайстрів (в загальному списку зовнішніх посилань), спостереження і логіка вказують на те, що сигнал цей не є категоричним. Пошукові системи про подібні линках знають і якимось чином враховують.

Приклад посилання з тегом nofollow

2. редіректнимі посилання

(Від англ. Redirect - перенаправлення) або непрямі посилання. При кліці на такі відбувається перехід на зовнішній сайт, але не відразу, а через якийсь інший ресурс. Таке відбувається при використанні RTB.

Приклад редіректнимі посилання

3. Однослівні і багатослівні

Містять одне або декілька слів в анкорах.

4. Проіндексовані і непроіндексовані

Перші - ті, про які пошукова система «знає» і враховує при ранжируванні, другі - ті, яких немає в базі ПС.

5. Хороші і погані посилання

Добрими або природними називають ті посилання, які позитивно позначаються на ранжуванні сайту, а поганими - ті, які чинять негативний вплив.

Запропонована категорійність не є єдино вірною і повною. І по ній посилання може одночасно бути:

платній

вічної

анкорний

багатослівній

редіректнимі

непроіндексованої

Доброю

Як подивитися, що з себе представляє зовнішня посилальна маса певного сайту

Сервіси і програми:

Megaindex (SEO сервіси -> Зовнішні посилання),

LinkPad

Ahrefs (Site Explorer),

Yazzle і інші.

Інструменти для веб-майстрів:

Я.Вебмастер + beta (Індексування сайту -> Вхідні посилання),

Google SearchConsole (Пошуковий трафік -> Посилання на ваш сайт),

Mail.Вебмастер (Зовнішні посилання),

Bing - Засоби веб-майстра (Звіти та дані -> Вхідні посилання).

Способи отримання посилань

Нижче запропоновані способи приблизно впорядковані за зростанням швидкості збільшення посилальної маси. Але багато що залежить від старанності вебмастера.

Опублікувати на сайті корисний і цікавий контент, на який будуть посилатися, бо він такий;

Писати контент для профільних інтернет-видань, де на ваш сайт буде стояти посилання (приклад - ця публікація, оглядові статті для Я.Маркета і безліч інших варіантів);

Шукати майданчики в інтернеті, де посилання на ваш ресурс буде доречна і корисна (крауд-маркетинг);

Домовлятися з власниками інтернет-ресурсів про простановке посилань на ваш сайт на оплатній або безоплатній основі;

Знайти документи в мережі, де можна залишити лінки (форуми, гостьові книги, коментарі до постів в блогах, довідники, каталоги сайтів);

Знайти документи в мережі, де з великою ймовірністю можна залишити посилання і робити це в автоматичному чи напівавтоматичному режимі за допомогою спеціалізованих програм. Вкрай варварський і малокорисних спосіб;

Обмін посиланнями прямий або перехресний (ви посилаєтеся на сайт за домовленістю, на вас посилаються з іншого ресурсу або навпаки, або більш довгий ланцюжок зв'язків). Перехресний обмін був придуманий SEO-оптимізаторами, коли обмін був поширений масово (до появи посилальних бірж) і пошукові системи задумалися про те, щоб обчислювати подібні маніпуляції зі посилальним і захистити їх від впливу на процес ранжирування. Відділи антиспаму ПС з тих пір далеко просунулися і на такі примітивні схеми не реагують;

В окремий спосіб варто виділити створення своєї сітки сайтів сателітів (або супутників) - сайтів, створених для проставляння з них посилань на основний веб-сайт / сайти, а також «сайти в оренду» (в цьому випадку мова йде про тисячі і сотні тисяч посилань , які встановлюються на орендному сайті за допомогою програмного коду);

Купити посилання через біржі або посилальні агрегатори (в справжніх реаліях це якщо і робити, то дуже акуратно, тому що пошукові системи боряться з SEO-посиланнями і накладають санкції на сайти, які використовують їх. Про це поговоримо нижче).

Санкції пошукових систем за зовнішнє посилальне

Зовнішні посилання надають як позитивний вплив на позиції сайту у видачі, так і негативний.

З позитивним більш-менш зрозуміло, посилання врахована пошуковою системою і передає свої характеристики сайту донору - статичні (статичну вагу (PageRank, DeltaPageRank)), динамічні (анкорний), а також впливає на інші фактори, які можуть бути враховані, наприклад, кількість переходів по цій гіперпосилання.

Негативний вплив можна розділити на два типи:

Перше - посилання позначається негативно на ранжируванні певного запиту або додає від'ємне значення в загальну релевантність документа,

Друге - безпосередньо санкції.

Перше явище має місце бути у всіх пошукових системах (безумовно точно в Google, Яндексі і Рамблер.Поіске (коли в останнього був свій пошуковий движок, так звані «отруйні» посилання)). І воно маловідчутних позначається на загальній видимості сайту, до того ж негативний вплив може бути нівельовано хорошими посиланнями.

Санкції за зовнішнє посилальне від Яндекса можна розділити на два види:

1) Нормативний вибух. Передумовами даних санкцій є різкий приріст посилань на сайт акцептор (той сайт, який приймає посилання). Проявляється зниженням позицій на всі запити, при цьому подальший тиск навіть хорошими посиланнями довгий час не приносить значного позитивного ефекту. Хоча з якихось СЧ, НЧ запитам сайт міг перебувати в ТОПі. В Яндексі фігурував під кодом 27 (незначне погіршення ранжирування через великої кількості зовнішніх посилань). Останнім часом не помічений на просторах українського інтернету (але це не означає, що він перестав існувати).

Дії по зняттю санкцій: видалення посилань з документів донорів, листування зі службою підтримки.

2) «Минусинськ». Алгоритм був анонсований А. Садовським 14 квітня 2015 року та почав свою повноцінну роботу в травні того ж року. Передумовами даних санкцій є наявність на сайт певної кількості посилань (більше 200), які були класифіковані як SEO-посилання, при цьому відіграє роль наявність на сайт природних посилань. Діагностується моментальним зниженням по всім запитам (крім тих, за якими документ вважається вітальним) на 15-30 позицій.

Дії по зняттю санкцій: фізичне зняття посилань. Якщо з орендними, закупленими через біржі все зрозуміло (перестаємо оплачувати, знімаємо через функціонал сервісу), то з «вічними» все не так тривіально, методику докладно описала Ольга Третьякова в матеріалі « Як зняти вічні посилання разом з Мінусинськом - методика, фішки, кейс » .

Санкції за зовнішнє посилальне від Google теж можна розділити на два:

1) Ручні санкції за штучні посилання.

Передумовами є наявність на сайт зовнішніх посилань, які суперечать рекомендаціям щодо забезпечення якості від Google. Перераховано типи посилань, які можуть такими бути, як бачимо, в цьому списку перераховані всі можливі типи, крім містять атрибут nofollow і посилань, які ведуть на акцептора (приймаюча сторона) через проміжну сторінку, яка заборонена до індексації у файлі robots.txt.

Виявляється повідомленням в Search Console, зниженням позицій у видачі та зниженням трафіку (більше характерний сигнал).

Дії по зняттю санкцій: алгоритм той же, що і при боротьбі з «Мінусинськом». Крім фізичного зняття, знесені посилання також відхиляємо через інструмент disavow-tools . Крім того, є можливість зробити «Запит на перевірку» і отримати приклади поганих посилань, але по ним навряд чи можна виділити якісь загальні патерни. Алгоритм дій такий - снімаем-> отклоняем-> запит на повторну перевірку. І так до зняття санкцій.

2) Автоматичні санкції за зовнішнє посилальне «Пінгвін». Передумови ті ж. Виявляється значним зниженням трафіку на сайт і падінням позицій часто на 100+ пунктів в органічній видачі.

Дії по зняттю санкцій: алгоритм такий же, як і ручних санкцій. Можна поєднати з проставлянням додаткових посилань в атрибутах nofollow.

висновок

При SEO-просуванні посиланнями коштує керуватися наступними принципами.

1. Не переборщувати. Пройшли часи, коли це можна було робити без наслідків. Приблизно прикидати пороги, переступивши через які сайт може подати сигнал антиспам алгоритмам пошукових систем і отримати санкції.

2. Орієнтуватися на успішних конкурентів. Зараз існує безліч інструментів (деякі з них описані вище), які дозволяють з прийнятною повнотою зібрати Посилальне оточення будь-якого сайту.

3. Пробувати і не боятися що-то міняти в посилальної стратегії. Якщо довгий час Посилальне тиск не приносить результату, то можна кардинально поміняти (зняти / додати посилань) анкор-лист. Важливо розуміти, що посилання беруть участь в ранжируванні не як щось відокремлене, в формулах вони пов'язані з іншими показниками сайту, які заздалегідь прорахувати неможливо, а ось намацати їх ефективне поєднання - можна.

4. Уникати появи на сайт великої кількості неконтрольованих зовнішніх посилань.

5. Розуміти що єдино вірною і єдиної для всіх посилальної стратегії не існує (ТІЦ від 50, PR від 1, (кількість сторінок донора) / (кількість вихідних) = від 0,2).

6. Стежити за трендами і нововведеннями (офіційні заяви представників ПС, спостереження SEO-фахівців, аналіз видачі, публікації про конкретних пошукових алгоритмах і їх варіаціях).

Якщо раніше ні у кого не викликало сумнівів, що зовнішні посилання один з найбільш сильних чинників ранжирування, то зараз це не так. Більш того, є думки і успішні приклади того, що домогтися гарного результату можна зовсім без посилань. Щоб хоч трохи висвітлити питання з обох сторін барикад, спробуємо запитати.

Питання: яким нині є, за вашими спостереженнями, вплив зовнішніх посилань на ранжирування результатів в пошукових системах Яндекс і Google?

У процентному співвідношенні і в порівнянні з минулими періодами (наприклад, 2006-2007 роки)?