websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

ідеї ??контенту для бізнес-сайту контент, що виявляє потреби ца

Контент бізнес-сайту повинен відповідати потребам компанії, для якої створений сайт. І однією з найголовніших таких потреб є, звичайно ж, залучення цільової аудиторії (ЦА), т. Е. Відвідувачів, яким може бути цікаво те, що пропонує компанія, - товари або послуги. Ось тільки для залучення цільової аудиторії потрібно спершу з'ясувати, чого ж ця аудиторія хоче, а для цього знадобиться контент, що виявляє потреби ЦА.

Якщо відвідувачі не знають, чим їм може бути цікавий, корисний чи вигідний той чи інший продукт, пропонований на бізнес-сайті, вони не мають достатньої мотивації для здійснення конверсійного дії. В результаті ні зміни в дизайні посадочних сторінок, ні привабливі заклики до дії можуть не допомогти сайту ефективно виконувати поставлені завдання.

Мета контенту, що виявляє потреби ЦА, якраз полягає в тому, щоб допомогти власникам сайту зрозуміти, чого хочуть їх потенційні покупці або замовники, чого, можливо, бояться або побоюються. І подібний контент може мати такі різновиди.

опитування

Опитування як контент для виявлення потреб цільової аудиторії найбільш доречні в соціальних медіа, але можна розміщувати їх і на самому бізнес-сайті. За допомогою опитувань можна прямо дізнатися, чого хоче ЦА, правда, лише в тому випадку, якщо ці опитування складати правильно.

Наприклад, для цього корисно не просто задавати аудиторії питання з короткими відповідями «Так» і «Ні», але ще і всіляко залучати її в діалог , намагатися зацікавити темою або незвичайними варіантами відповідей. При цьому для підтримки активності аудиторії важливо публікувати опитування досить часто, але без зловживання - один раз на 2-3 дні зазвичай буває достатньо.

Відкриті питання

Якщо цільова аудиторія бізнес-сайту досить активна, то для виявлення її потреб підійдуть ще і відкриті запитання, т. Е. Питання, на які повинна відповідати сама ЦА. Залежно від тематики сайту і займаної ніші питання можуть бути самими різними, але, само собою, вони повинні якимось чином стосуватися або товарів і послуг компанії, або її діяльності.

Як і опитування, відкриті питання для виявлення потреб цільової аудиторії найрозумніше розміщувати в соціальних мережах . При цьому питання повинні бути цікавими і викликати бажання вступити в діалог, тому їх формулюванні важливо приділяти чимало уваги. Крім того, поза увагою не можна залишати і відповіді аудиторії, наприклад, варто заохочувати їх коментарями.

Конкурси

Цей вид контенту, що виявляє потреби цільової аудиторії, знову-таки, розрахований на використання насамперед у соціальних мережах, однак можна застосовувати його і на самому бізнес-сайті. Конкурси можуть допомогти з'ясувати, чого саме хочуть потенційні клієнти компанії, якщо правильно встановити правила таких конкурсів.

Наприклад, в якості одного з умов конкурсу можна дати цільової аудиторії завдання повідомити цікавий факт про пропонований компанією продукті, відповісти на питання про такий продукт або, скажімо, пояснити, чим гарний цей продукт . Це дасть можливість, з одного боку, дізнатися, що аудиторія думає про продукт, а з іншого - отримати позитивні відгуки, які будуть стимулювати інтерес до продукту у наступних відвідувачів.

Використання контенту, що виявляє потреби цільової аудиторії, приносить бізнес-сайту користь, але це справедливо лише в тому випадку, якщо контент якісний і створений відповідно до індивідуальних особливостей компанії і її діяльності. Ось чому для наповнення сайту для бізнесу контентом корисно звернутися в професійну студію веб-дизайну , де досвідчені фахівці допоможуть грамотно скласти контент-план і створять унікальний тематичний контент спеціально для компанії.