websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

інтеграція інтернет магазину з службою доставки під ключ

Як правильно інтегрувати службу доставки з онлайн магазином

Найпопулярнішими службами доставки серед більшості інтернет-магазинів є «Нова пошта» і «Ін Тайм».

Служби доставки зазвичай інтегруються з веб-ресурсом. І такий стан речей стало настільки звичним для інтернет-користувачів, що практично ніхто і не задається питанням про те, як саме це функціонує.

Сьогодні ми відкриємо завісу і розповімо про те, як саме інтегруються служби доставки. Як приклад візьмемо сервіс доставки «Нова Пошта» . Ми розповімо про ті переваги і можливості, які отримають власники інтернет-магазинів і користувачі, які роблять замовлення в онлайн-магазинах.

Важливим кроком у діяльності онлайн-магазину є грамотне виділення бюджету на здійснення доставки замовлень, оскільки одним з переваг компанії, що підвищує її репутацію, є правильна організація доставки. Процес доставки складається з таких етапів: прийом замовлення, його оформлення, подальша обробка, маркування замовлення, пакування, узгодження дій зі складськими приміщеннями, роботу кур'єрів. Цілком зрозуміло, що інтернет-магазин буде отримувати вищі оцінки своє роботи, якщо зможуть якісно і продуктивно організувати доставку. А це означає, що клієнти будуть більше довіряти такому інтернет-магазину і частіше робити в ньому замовлення товарів. Як наслідок, з ростом рівня довіри до сайту буде збільшуватися число постійних покупців.

Вибираючи службу доставки, інтернет-магазину обов'язково слід брати до уваги специфічність реалізованих товарів. Якщо онлайн-магазин займається реалізацією товарів з коротким терміном придатності, або ж продає невеликі за розміром товари, то оптимальним варіантом буде вибір перевізника, який готовий здійснювати доставку в найкоротші терміни, нехай навіть з невеликою переплатою за швидкість доставки. Якщо ж інтернет-магазин продає товари, габарити яких немаленькі, то краще укладати договір з перевізником, який пропонує більш низькі ціни за рахунок більш повільної доставки товару замовнику. Однак, якщо інтернет-магазин пропонує своїм клієнтам можливість вибору служби доставки, то такий нюанс нерідко стає тим самим вирішальним фактором на користь конкретного інтернет-магазину.

Робота з API

Як тільки на сайт інтернет-магазину встановлюється модуль «Нової Пошти», тут же пройде інтеграція з API служби доставки. А це дасть можливість під час оформлення замовлення отримувати з сервера служби доставки актуальні дані за адресами відділень і розраховувати не тільки терміни доставки замовлення, але і вартість даної послуги. Все це унеможливлює неправильне оформлення доставки або недотримання термінів доставки, а значить, і проблем, які могли б виникнути, не буде.

Що являє собою API?

У перекладі на російську мову абревіатура API розшифровується як «інтерфейс програмування додатків». Він являє собою цілий перелік інструментів, який дозволяють автоматизувати всі етапи робіт з компанією, що надає послуги доставки.

Також система здатна вивести в автоматичний режим формування всіх необхідних для відвантаження документів.

Автоматика forever!

Якщо розглядати більш детально роботу даної системи, то це виглядає наступним чином: в момент здійснення клієнтом замовлення на сайті, в системі управлінні змінюється статус замовлення і всі відомості відправляються на склад онлайн-магазину. Співробітник складу, отримавши всі необхідні відомості, робить роздруківку трек-номера і товарно-транспортної накладної, після чого приступає до формування посилки. Після того, як посилка зібрана, в систему виставляється відмітка про закінчення даного етапу робіт, що означає, що замовлення готовий до відправки клієнтові. Інтернет-магазин уже точно знає, що всі необхідні операції з замовленим товаром (збір, упаковка, зважування і т.д.) вже завершені, і посилка вже має ТТН на пакувальному матеріалі.

Кур'єру також зручно працювати в такому форматі, оскільки йому вже вручаються повністю оформлені і зважені посилки, кожна зі своїм номером. І йому не доводиться шукати яка накладна відповідає якій посилці. Отже, оформлення всіх відправлень в відділенні служби доставки займає мінімальну кількість часу. Помилки при такому оформленні замовлень також повністю виключаються.

Як тільки посилка відправлена ​​замовнику через API на сайт інтернет-магазину надходить інформація про відправку, і статус замовлення автоматично змінюється.Тепер він подається як «Відправлений». При бажанні можна налаштувати системного робота, який в форматі СМС повідомить замовника, що його посилка вже відправлена. Після того, як посилка прибуває на потрібний пункт доставки, система знову в автоматичному режимі змінює статус замовлення. Тепер він буде відображатися як «Доставлено», а робот знову відправить СМС клієнту з усією необхідною для отримання замовлення інформацією. API дає можливість клієнту, який замовляє товар на сайті інтернет-магазину, відслідковувати статус замовлення і його перебування в дорозі в своєму персональному кабінеті. Якщо товар не отримано, то система повторно відправляє замовнику СМС з нагадуванням про прибуття товару, а по електронній пошті менеджеру магазину приходить лист про те, що товар не був отриманий замовником.

Менеджер обдзвонює всіх клієнтів, які ще не забрали свої посилки, і нагадує, що вони очікують в пунктах доставки. Після того, як посилка забирається клієнтом, система знову змінює статус замовлення. Тепер він висвічується як «Отримано». Якщо оплата проводилася післяплатою, то система відстежить рух грошей, і при їх надходженні на рахунок проінформує кур'єра листом на електронну пошту. Після цього кур'єру залишається тільки роздрукувати перелік тих ТТН, за якими прийшли гроші, витративши на це мінімум часу і сил.

Якщо ж час отримання минув, а посилка так не була забрана замовником, то менеджеру на електронну пошту прийде повідомлення про це. Можливість відстеження посилки дає можливість персоналу компанії своєчасно нагадувати клієнтам про те, що посилку необхідно забрати, а також при необхідності перенаправити її назад на склад, щоб уникнути накладення штрафних санкцій від компанії перевізника.

Система дає можливість вести реєстр різних видів оплати. Крім того, робот здатний відстежити і показати, де саме на даний момент знаходяться грошові кошти, що йдуть назад. Також система становить свої довідники по товарно-транспортних накладних з урахуванням їх стану.

Висновок: якщо сайт інтегрується зі службою доставки, то економія часу на всіх етапах формування і оправлення замовлень, поліпшення якості обслуговування в наявності. Але найголовнішим моментом є зручна для обох сторін система відстеження посилок. Це найпростіша форма інтеграції, яка дозволяє провести обслуговування повного циклу доставки посилок, починаючи від прийняття замовлення і закінчуючи відкликанням посилок і переадресацією. Кожен етап даного циклу може бути повністю автоматизований безпосередньо всередині системи онлайн-магазину.

Аналітика в допомогу

Подібна інтеграція буде необхідна різним компаніям, не залежно від їх кількості замовлень. Щоб полегшити роботу всіх відділів інтернет-магазину, можна встановити спеціальні модулі, які зможуть звести воєдино і СМС-розсилку, і e-mail-розсилку і трекінг служби доставки.Беручи до уваги людський фактор і число помилок, скоєних саме співробітниками, які вводили всю інформацію вручну, автоматичний формат відстеження та обробки даних стає просто незамінний, оскільки зводить до нуля кількість допущених помилок. Крім того, підвищується швидкість обробки і доставки замовлень. При цьому співробітники інтернет-магазину отримують повну інформацію з усіх потрібних пунктах: скільки замовлень за день було сформовано і відправлено, яка кількість часу пішло на дзвінки до замовників і т.д. Складання звіту також займає менше часу, але при цьому інформація подається в повному обсязі. Якщо до системи буде підключена і додаткова аналітична система, то можна буде не тільки відслідковувати посилку на всіх її етапах, а й отримувати своєчасні звіти, які будуть ґрунтуватися на даних,

Робота зі службою доставки «Ін Тайм» мало чим відрізняється від роботи з «Новою Поштою». Слід тільки вказати, що кур'єр цієї служби доставки повинен буде надати менеджеру магазину номера посилок, оскільки їх формат буде інший, ніж той, який надасть автомат. Але це єдина відмінність в роботі цих служб доставки.

Ще один нюанс. Без укладення договору власника інтернет-магазину зі службою доставки на використання API останнього, системи не зможуть працювати в такому злагодженому режимі, як описувалося вище.

Якість одно успіх

Нижче ми назвемо ті чинники, які впливають на успішну роботу інтернет-магазину:

замовник зможе отримати свою посилку в точно зазначений термін;

замовник отримує весь товар, який замовляв;

весь пакет документів оформлено без помилок;

товар доставлений без пошкоджень;

обслуговування замовника залишається завжди на висоті.

Якщо ви забезпечуєте всі перераховані вище моменти, значить, логістика в вашому онлайн-магазині організована прекрасно.

Якщо ж ряд пунктів ще не допрацьований, то вам є до чого прагнути. Правильний підхід до доставки товарів, регулярна оптимізація даного процесу здатні збільшити кількість замовлень на сайті і залучити нових клієнтів. Достойно організувавши доставку замовлень, ви завжди будете на крок попереду своїх конкурентів.