websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

інтернет магазини в instagram

Розкрутка інтернет-магазину в «Інстаграме»

У сучасному світі електронна торгівля все міцніше входить в життя кожного з нас. Дуже багато фахівців різних професій відкривають для себе принади додаткового заробітку не за місцем роботи - в Інтернеті. Одним з найпоширеніших варіантів підприємницької діяльності у віртуальному просторі є інтернет-магазин.

Сьогодні поговоримо про те, як правильно просувати свій інтернет-магазин в одній з найпопулярніших соціальних мереж - Інстаграме. На цій платформі кількість зареєстрованих користувачів збільшується щодня. Щоб відвідувачам Інстаграма було комфортніше перебувати на сайті, розробники з регулярною періодичністю допрацьовують програми для Android і iOS. Головним контентом для даної соціальної мережі є фотографія. Доповненням до неї служать:

·         хештег,

·         опис,

·         коментарі,

·         історія,

·         смайлики,

·         розповідь.

Відвідувачі мережі з великою охотою діляться власними фото і гортають чужі фотографії та залишають свої коментарі до записів. Особливо велика кількість коментарів дістається власникам акаунтів, які мають велике число передплатників. Викладені фото отримають більшу кількість лайків у тих користувачів, хто обзавівся великою кількістю фоловерів, адже кожен з них обов'язково вважатиме за потрібне лайкнути фото. Сторінка з великою кількістю лайків не просто подобається великій кількості користувачів, але вона ще й викликає довіру у них, а також має в своєму розпорядженні до здійснення покупок.

Що ж необхідно для успішного розкручування інтернет-магазину в Інстаграмі?

якість фотографії

Цьому питанню слід приділити найбільшу кількість своєї уваги. Фотографія повинна викликати у відвідувачів аккаунта емоції. Причому різні емоції (тут вже хто на що здатний). Якщо зображення не зможе викликати в аудиторії ніяких емоцій, то буде просто проігноровано, а слідом за зображенням проігнорується і аккаунт. Отже, ні передплатників, ні лайків, ні коментарів ви не зможете отримати.

Що стосується вимог до фотографій, так і тут є свої нюанси. По-перше, якість зображення має бути максимальним. По-друге, за твердженням статистики, більше уваги до себе привертають фото, які мають форму квадрата. Тому варто скористатися цією маленькою хитрістю. І третє: чим оригінальніше, яскравіше, незвичайний фото, тим більше лайків може отримати дане зображення.

текстівка

У Інстаграме текст може розташовуватися або на зображенні, або під ним.

Якщо текст розміщують на фото, то він здатний привертати увагу не тільки передплатників, а й звичайних користувачів цієї соціальної мережі. Що може привернути увагу інстаграмщіков?

Гумор. Вмійте жартувати правильно. Далеко не всі сприймають чорний гумор. А ось живий, забавний і смішний подобається дуже багатьом. Можете, звичайно, спробувати таке, але тоді будьте готові до зменшення числа передплатників. Для деяких приводом для відписки може стати всього одна невдалий жарт.

Сарказм. Актуальний і гострий. Але знову-таки не переборщіть. Не варто використовувати заїжджені старі приколи, вони давно всім набридли і замість схвалення можуть спровокувати лише зворотну реакцію.

Про текст, який можна розміщувати під зображенням, можна говорити дуже довго. Але, якщо бути коротким, то суть така. Довжина тексту може бути не більше тисячі восьмисот символів. Це цілком достатній обсяг, щоб зуміти поділитися всім, чим хочеться. До того ж, такого обсягу з лишком вистачить для якісного продає тексту. Мало знаків? Є ще що сказати? Тоді можна продовжити писати в коментарях до фотографії. Але не забувайте, що відвідувачі Інстаграма рідко зачитуються довгими записами, тому, все ж, краще вкластися у відведений кількість символів. І ще. Не забудьте поставити хештег в кінці текстівки.

хештеги

В одному пості їх можна прописати аж три десятка! Але в спілкуванні з хештегом вічно перебувають незадоволені: одні не використовують хештеги на своїй сторінці в принципі і скаржаться, що сторінка ніяк не стане популярною, інші ставлять з десяток хештегів за раз, але також незадоволені низькою популярністю аккаунта. І тим, і іншим цінну пораду: перестаньте економити місце! Використовуйте хештеги, оскільки вони реально можуть привести на вашу сторінку нових відвідувачів, які в подальшому ще й стануть вашими передплатниками. Це станеться швидше:

якщо їм припадуть до смаку ваші фотографії,

якщо надії на взаємну підписку виправдаються.

Пам'ятайте, що хештеги необхідно проставляти тільки стосуються тематики даної публікації. Наприклад, ви - власник інтернет-магазину одягу. Починайте з найпростішого варіанту - # одяг. Потім додайте варіації на тему - # одеждаженская, # одеждадетская, # одеждамужская і так далі. Не забувайте про вказівку геолокації в момент зйомки - це теж хештег. Перерахуйте кількість # ... Тридцять? Тоді - все ОК, якщо трохи не дотягли - виправте ситуацію, не полінуйтеся.

массфолловінг

Іншими словами - в деякій мірі обмін люб'язностями. Ситуація така: на вашу сторінку зайшов хтось із відвідувачів Інстаграма, зацінили ваші фото і підписався на вас. Це було зроблено з однією метою - отримати якомога більше передплатників собі, адже від вас він також буде чекати подібних дій (лайків і підписки).

Якщо ви з якоїсь причини найближчим часом не зайдете до нього, не лайкнете його фото і не підпишіться на нього, то в дуже незабаром він відпише від вас.

«Like» і коментарі

Зайшов в Інстаграм, побачив фото, поставив лайк і висловив свою думку в коментарях. Якщо під вашим постом буде вестися діалог, то це істотно підвищить інтерес інстаграмщіков не тільки Вашого посту, але і до вашої сторінці. Природно, щоб відвідувачі почали «базікати» під вашим постом, необхідно їх до цього підштовхнути або дати привід, наприклад запитайте їх про щось або простимулює якимось іншим чином поставити вам «Like».

Питання можна розділити на дві категорії:

тематичні - поцікавтеся їх думкою з приводу даного поста, а також того, що ще б передплатники хотіли бачити на вашій сторінці;

нетематичні - розпитайте про щось відверненому, наприклад, про погоду, гардеробі і т.д., або про хобі, роботі.

Головне, щоб зав'язався діалог.

Відносно постів інших користувачів Інстаграма, то тут може бути застосовано лише одне правило: ставте «Like» і залишайте коментарі. І так з кожним, хто припав до душі. Завдяки таким вашим діям і до вас почнуть заглядати на сторінку.

гостьовий постинг

У будь-якій соціальній мережі (і Інстаграм не є винятком) у кожного є друзі (які мають велику кількість передплатників), які не зможуть відмовитися вам допомогти, якщо ви не забудете їх про це попросити. Не упускайте такого випадку і зверніться до них за допомогою. Нехай вони хоча б побіжно згадано в своєму пості про вашому інтернет-магазині і його спеціалізації.

Хочете зробити посилання на ваш аккаунт активної? Тоді не забудьте перед ім'ям вашого облікового запису, а за логікою речей він повинен бути ідентичний назвою магазину, прописати «@». Передплатники ваших друзів зможуть прочитати про ваш магазин, а хтось із них захоче перейти на вашу сторінку. Результат буде такий: «Like» і фоловерів почнуть сипатися на вас, як з рогу достатку. Коли кількість ваших фоловерів зрівняється від 1000, ви теж зможете організовувати гостьовий постинг. Спочатку тільки для друзів, потім і для передплатників. Ця послуга може принести чималі гроші. Не нехтуйте нею.

кросспостінг

Регулярно влаштовуйте рекламні кампанії для своєї сторінки в Інстаграме. Існує кілька варіантів:

розкажіть про свою сторінці в Інстаграме в своїх акаунтах в інших соціальних мережах - Фейсбук, Twitter і так далі. Опублікуйте на «стінці» запис, що ви є власником розкішного інтернет-магазину, що має свою сторінку в Інстаграме. Не соромтеся попросити друзів репостнуть даний запис. Швидше за все, вони допоможуть вам у цьому, особливо, якщо ви вип'єте пару чашок чаю з Пироженко десь в уютненькая кафе.

залишайте посилання на свій Інстаграм-аккаунт. Створили новий пост? Додайте туди посилання. Знову новий пост? Знову посилання вставте. Ваше опис профілю не має аківной посилання досі? Негайно додайте її туди! Можете зробити це прямо зараз, не відкладаючи це в довгий ящик.

Розкручуйте свою Інстаграм-сторінку в іншій соціальній мережі. Не полінуйтеся створити на інших майданчиках групу або співтовариство, звідки ви зможете з регулярною завидною перенаправляти передплатників або відвідувачів на свій Інстаграм-аккаунт. Створіть свій аккаунт на тих соціальних майданчиках, де ви ще не зареєстровані, і продовжуйте розкручувати Інстаграм-сторінку свого інтернет-магазину і там. На сьогоднішній день соціальних мереж більш ніж достатньо, тому поле діяльності дуже велике.

Скористайтеся послугами YouTube. Зніміть якісний цікавий ролик про своє інтернет-магазині і залийте це відео на сайт. Хочете, щоб на вашу сторінку постійно приходили нові відвідувачі? Не забудьте прикріпити до відео посилання і якісно оптимізувати ролик. Ми нерідко потрапляємо на відео, якому вже більше року, але при цьому вони успішно приводить нас на чиюсь Інстаграм-сторінку.

Відео

Зараз, крім фотографій, в Інстаграме можна публікувати і відео тривалістю не більше однієї хвилини. Насправді, цього часу цілком достатньо, щоб подати достатню кількість інформації. Особливо, якщо ви до зйомок будете готуватися заздалегідь. Варто запам'ятати, що подається матеріал повинен бути цікавий і для передплатників і для потенційних клієнтів. Не варто створювати відео абияк. Якщо ви прийняли рішення, що будете знімати ролик, то контент для відео повинен бути тільки якісним. Хоча з іншого боку, не створюйте склад відеоматеріалів через аккаунта інтернет-магазину.

Не захоплюйтеся занадто створенням відео. Далеко не всі ваші передплатники приділяють належну увагу роликам. Тому не забувайте чергувати пости - п'ять - шість якісних фотографій і одне класне відео.

історії

Нинішніх користувачів всесвітньої павутини навряд чи вже можна чимось здивувати. Навіть історіями, які поширені зараз вже не тільки в Інстаграме, але і в інших в соціальних мережах, таких як Facebook. Але не варто скидати цей потужний інструмент з рахунків. Адже його допомогою ви можете:

нагадати замовникам про своє існування,

проанонсувати майбутні події, наприклад, акції, знижки, розпродажі і так далі,

задати питання передплатникам і потенційним клієнтам, наприклад, «Ви придбали вже подарунки до свята?», «А ви вже бачили або нову колекцію одягу?» і так далі, а також не забудьте запросити заглянути на вашу сторінку в Інстаграме, де будуть розписані всі нюанси.

В історію можна викладати і відеоматеріали, і фотографії. Крім того, до опублікованими матеріалами ви можете додати геоотметку, вказати час, поставити смайлик і так далі. Все що викладаються матеріали можуть бути як тільки що від знятими, так і терміном давності не більше двадцяти чотирьох годин. Наприклад, вранці ви зняли класне відео, але не наважилися поділитися ним в Інстаграме. А потім передумали. Якщо добу ще не пройшли з моменту зйомки, то ви можете залити ролик в історію.

Не будьте дуже настирливими, але і не нехтуйте можливістю скористатися історією. Якщо ви будете в історії публікувати занадто багато матеріалу, то висока ймовірність того, що пости перестануть переглядати.

Якщо ви готові викласти певну суму на просування власного інтернет-магазину в Інстаграме, то можете всю вище викладену інформацію не застосовувати на ділі, а просто знайти висококваліфікованого СММ-фахівця. Можна звернутися в агентство, я когось влаштовують і послуги фрілансера. Кого вибрати - це вже окрема тема. Якщо ж ви не готові викласти певну суму на розкрутку свого бізнесу, тоді закочуйте рукава і приступайте до справи. Починайте розкручувати свій бізнес прямо зараз!

Успіхів!