websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
ПОЧАТОК

Все почалось в далекому 2013 році, коли я вперше створив свій власний сайт. Тоді я не догадувався скільки інформації потрібно буде взнати, а просто хотів сайт, на який будуть заходити люди. Всі знання здобував по мірі поступлення нових завдань, які я собі ставив. Бувало і таке, що знищив свій сайт з відвідуваністю 2500 в день. Тепер я розумію, що через всі проблеми потрібно було пройти. Так я отримував дорогоцінний досвід.

Продовж декількох років я плавно розвивав свої сайти, які зараз приносять стабільний дохід з контекстної реклами (Google Adsense). Всю роботу я проводив паралельно з моєю офіційною роботою, тому приділяв стільки часу, скільки це було можливо.

Моя ціль: Орендувати офіс. Зробити так, щоб люди могли приходити, спілкуватись і ділитись новими ідеями. Зібрати команду до 10 осіб, щоб ми разом розвивали веб проекти. Створювати і підтримувати сайти(в майбутньому: мобільні додатки, масштабні веб проекти) для усіх бажаючих.

Що для вас? Ділитимусь інформацією і результатами. Буду робити якісь експерименти. Наприклад, кожен день, протягом 6 місяців робити якусь роботу і звітувати про результати. Так я і ви зможемо зрозуміти, що я роблю і який від цього ефект. Ідея створювати сайти під замовлення прийшла сама собою, коли люди самі почали пропонувати створити їм сайт. Так ось, маючи досвід створення і розкрутки різних сайтів, я зможу поділитись результатом.

На 2019(січень): Загальна відвідуваність близько 4 тис. на добу. Щоб досягти такого результату, було викладено багато унікальних статей на сайт і відео на Youtube. В цьому році я зрозумів, що сайти, це те, чим я займаюсь у вільний час, це мені подобається і я буду далі цим займатись. Тому виникло бажання зайнятись цим професійно: зосередитись на розвитку і надавати послуги іншим людям.

2019 червень. Офіс знято! більше 20м квадратних в прекрасній локації. Спочатку почнемо працювати вдвох. Тепер залишається працювати і розвиватись у своїй справі:)

Автор: Олександр Тишківський

Як створити рекламну кампанію на LinkedIn?

Перш ніж ми почнемо, ви повинні знати, що наша спеціальність - соціальні медіа. Тому, якщо ви зацікавлені в оцінці роботи профілю, а також рекламної кампанії на Linkedin, натисніть кнопку нижче, заповніть короткий брифінг, і ми представимо вам пропозицію протягом 24 годин.

Соціальні медіа - це не просто платформи для підтримки відносин з друзями, а всебічні рекламні системи, які мають на меті привернути увагу ділових клієнтів. Це великі спільноти, які є у вас під рукою. Як до них достукатися? Все, що вам потрібно зробити, - це використовувати потенціал оголошень LinkedIn.

Менше не гірше

Хоча LinkedIn пропонує самі хороші можливості, про рекламні форми сказати те саме неможливо. Для деяких це може бути недоліком, інші бачать плюси в цьому. Основна з них - простота в створенні кампаній самостійно. Відсутність складності та укорочені можливості не зупинить початківця самоучки, який захоче розпочати свою першу кампанію.

Дізнайтеся про типи оголошень на LinkedIn

LinkedIn пропонує нам чотири форми реклами на своїй платформі:

Спонсоровані записи (оновлення) - це тексти, графіка, каруселі та відео, які відображаються у стрічці між публікаціями звичайних користувачів. Ми можемо направити їх на певну цільову групу та встановити їх просування. Важливим моментом, на відміну від Facebook Ads, є той факт, що немає обмеження на кількість тексту, розміщеного в оголошенні на LinkedIn. Його площа повністю не впливає на рішення про затвердження промоції порталом. 

Текстові оголошення - відображаються користувачам у правій частині панелі перегляду. Вони можуть містити 25 символів у заголовку та 75 символів у тексті. Для того, щоб вони привернули увагу, ці кілька слів можна покрити невеликою графікою або логотипом компанії розміром 50x50 пікселів. Доступні 4 типи текстових оголошень, що відрізняються розмірами та формою графіки - квадратною, високою, горизонтальною та довгою. На жаль, є один недолік. Усі текстові оголошення відображаються лише в комп'ютерних браузерах. Не обманюйте себе, через розташування та невеликий розмір зображень такий вид реклами майже не видно. То чи можуть вони бути ефективними? Звичайно! Їх природність перетворюється на кращі результати в кампанії, все завдяки більш свідомим клікам.

Sponsored InMail - це не що інше, як повідомлення, що надсилаються у папку "Вхідні" користувачам, призначеним для нашої цільової групи. Вони мають форму інформації, що надсилається з приватного профілю із доданою кнопкою заклику до дії та рекламним банером.

Динамічні оголошення LinkedIn - це медійна реклама, яка використовує дані з профілю користувача, щоб персонально їх персоналізувати.

 

Перші кроки у світі реклами на LinkedIn

Для створення реклами вам справді потрібні два профілі:

  • приватний аккаунт
  • Аккаунт Вашої компанії.

Ключ з'єднує їх між собою. Лише тоді ви зможете створювати рекламу та ефективно керувати профілем своєї компанії. Крім того, не забудьте додати кредитну карту до свого облікового запису компанії.

Наступним кроком буде створення облікового запису в Менеджері кампаній - ви повинні пов’язати його з обліковим записом своєї компанії. Також не забудьте встановити правильну валюту. Подумайте, чи віддаєте перевагу виплаті в євро чи доларах, оскільки згодом ви не зможете змінити своє рішення.

Після того, як вам вдасться пройти всі організаційні кроки, ви можете перейти до створення своєї першої кампанії.

Налаштування оголошень - час початку!

Перейдіть на панель управління кампаніями та виберіть рекламний рахунок. Коли ви виберете варіант, який підходить для вашого бізнесу, введіть назву кампанії та встановіть мову. Якщо вибрати прапорець "Я хочу придбати нових підписників сторінки моєї компанії чи бренду", то поруч із рекламою з'явиться кнопка "Стежити".

На наступному кроці вам доведеться вибрати, яку посаду ви хочете просувати. Ви можете рекламувати одне з раніше опублікованих або створити абсолютно нове оголошення. Ретельно продумайте розміщений текст і використовуйте цікаву графіку.

Все, що вам потрібно зробити зараз, - це затвердити вашу цільову групу та бюджет, про який ми підемо пізніше.

Бізнес-ціль

LinkedIn дозволяє вказати одержувача вашої кампанії. Окрім основних категорій, таких як стать, вік чи місцезнаходження, ви знайдете тут багато інших відмінних рис, завдяки яким ви зможете точно вказати свою цільову групу. До них належать:

  • назва компанії - завдяки рекламі на LinkedIn ви можете зв’язатися з людьми з певної компанії та виключити тих, з ким ви вже зв’язалися,
  • розмір компанії - ви орієнтуєтесь на компанії, в яких працюють більше 20 осіб? Без проблем. LinkedIn надає вам можливість охопити компанії конкретного розміру, виражену в кількості працівників,
  • позиція - ви можете звузити пошук до конкретних посад, зайнятих на роботі,
  • галузь - зменшіть площу ваших одержувачів до конкретного поля на ринку. Не потрібно рекламувати всіх, оскільки ваша ціль - це, наприклад, ІТ-індустрія,
  • навички - тобто все, що ми очікуємо від конкретних людей,
  • дискусійні групи - знайдіть хвилину, щоб познайомитись із громадою. Напевно, люди, яких ви хочете досягти, пересуваються в одних і тих же колах і працюють в подібних групах,

Завдяки націлюванню на LinkedIn ви також можете охопити людей, які не перебувають безпосередньо у вашій цільовій групі, але виявляють подібну діяльність. Можливо, незабаром вони ввійдуть у цільові кола, тож нехай вони зараз будуть помічені.

Ви хочете максимально звузити свою аудиторію? Немає проблем, але пам’ятайте, що LinkedIn не запустить вашу кампанію, якщо цільова група не налічує хоча б тисячу людей. Однак рекомендуються набагато більші громади, тобто 60-600 000 для текстових оголошень і 300 000 для спонсорських записів. Як ви можете дізнатись про те, на скільки велику групу ви досягаєте під час налаштування кампанії? Кожне додавання нового критерію змінює кількість, відображене в правій частині панелі (так звана очікувана аудиторія).

Завдяки рекламі на LinkedIn ви також можете відстежувати своїх потенційних клієнтів, які вже відвідали ваш веб-сайт. Однак для цього потрібна попередня установка тегів Insight на сайті.

Витрати - встановлення бюджету

Бюджет - одне з питань, яке найбільше цікавить людей, які замислюються про початок кампанії на LinkedIn. Ця платформа споживає більше коштів, ніж реклама на Facebook

Щоденний бюджет - це максимальна сума, яка буде витрачена протягом дня. Коли кошти, встановлені в цьому пулі, закінчаться, кампанія буде припинена і не відновиться до наступного дня.

Загальний бюджет - ці кошти призначені на весь час кампанії. Після того як вся сума буде витрачена, ваше оголошення закінчиться.

Ставка - це сума, яку потрібно заплатити за кожну діяльність. Ви можете встановити його автоматично або вручну. 

InMail - вартість повідомлення

Рекламні повідомлення мають різні закони. Як вони влаштовуються? Виходячи з принципу витрат на відправлення, тобто КПС. Витрати, які ви понесли, відображають кількість доставлених приватних повідомлень. У цьому випадку ви також встановлюєте максимальну ставку. Спочатку встановіть трохи вище, ніж запропоновано сайтом, щоб забезпечити кращу позицію для вашого оголошення. Ви також можете виявити, що LinkedIn працює на основі другого аукціону цін. Що це означає? Якщо ви виграєте ставку, ви сплатите другу суму ставки.

Портал стягує плату лише за фактичну вартість, що створюється оголошенням. Після використання ліміту платформа періодично стягує плату за кліки або показ оголошень. Ви можете вимкнути їх вручну, але якщо цього не зробити, гроші збиратимуться до кінця кампанії.

Цілі кампанії - новий підхід до реклами

Нещодавно LinkedIn представила нову версію створення реклами на основі цілей кампанії. Ви можете вибрати з рекламної панелі на початку:

  • відвідування веб-сайту - кампанія буде зосереджена на збільшенні трафіку на вашому веб-сайті,
  • інтерес - реклама, орієнтована на підвищення обізнаності та реакції навколо вашої діяльності.
  • Кампанії з поінформованості про бренд та конверсії веб-сайтів також будуть додані в майбутньому.

Оптимізація дій

Підготуйте кілька варіантів графіки та текстів. Порівнюючи, ви можете визначити, що краще отримує аудиторія та яке оголошення натискається сильніше. Також варто пограти зі швидкістю кліків, щоденним бюджетом або часом трансляції. Не забудьте діяти розумно. Неправильне використання кампанії може призвести до того, що ви витратите більше, ніж планували.

Моніторинг

Платформа надає інструменти, які допомагають вимірювати результати ваших кампаній. Використовуйте тег Insight, який розміщується на вашій цільовій сторінці, дозволить вам відстежувати конверсії, наприклад, від покупок, зроблених на вашому веб-сайті. Відслідковуючи результати, ви підвищите свою ефективність та краще відповідаєте кампанії цільовій групі.

Реклама на LinkedIn - гра варта свічок?

Реклама на LinkedIn через специфіку порталу є вигідним способом придбання цінного клієнта. Веб-сайт позбавлений нещільного контенту, що дозволяє підтримувати діловий тон і встановлювати нові галузеві відносини. Незважаючи на те, що реклама на LinkedIn навіть утричі дорожча порівняно з іншими соціальними медіа, майте на увазі, що в цьому випадку ми платимо за високу якість, пов’язану з нашими одержувачами, тому, безумовно, варто інвестувати в кампанію.

websoft.biz.ua
НАДІСЛАТИ ЗАПИТ
Номер телефону:

Контакти
websoft.biz.ua
Сайт-візитка$250
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Лендінг пейдж$300
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
ЗАМОВИТИ
Корпоративний$450
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
ЗАМОВИТИ
Інтернет-магазин$680
SEO оптимізація
Адаптивний дизайн для всіх пристроїв
Сучасні технології WORDPRESS
Протокол безпеки HTTPS
Висока швидкість: версія php 7+
Домен в подарунок!
Хостинг на рік в подарунок
Корпоративна пошта в подарунок. Наприклад, info@websoft.biz.ua
Декілька годин навчання користуванню сайтом
Ручне додавання вашої компанії в 10-15 каталогів України
Імпорт ваших товарів з Excel
Консультація і підтримка перші 30 днів
ЗАМОВИТИ
ПОРТФОЛІО
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
TMT-CHAMPION.COM.UA
Інтернет-магазин спортивного бренду
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
PROTEIN.BIZ.UA
Інтернет-магазин спортивного харчування
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
REDROSE.LVIV.UA
Сайт візитка дому краси
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
GUMA.LVIV.UA
Корпоративний сайт компанії «ГУМА ЛЬВІВ»
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
AVEON.COM.UA
Інтернет-магазин гаджетів
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
LEDLEO.COM.UA
Лендінг роздрібного магазину
websoft.biz.ua створення сайтів Львів
FABRIKSTYLE.COM.UA
Корпоративний сайт виробництва чоловічих сорочок
websoft
ЦЕ КРУТА АНІМАЦІЯ,
яка заворожує
ЕТАПИ РОЗРОБКИ САЙТУ
1
Планування
При зустрічі обговорюємо цілі, терміни і вартість
2
Реалізація
Ми покроково починаємо розробку сайту і відправляємо щоденні звіти
3
Тестування
Після розробки тестуємо адаптивний дизайн, функціонал сайту
websoft.biz.ua
4
Завершення
Переносим сайт на сервер. Віддаємо логін:пароль
розробка сайтів
Ми займаємось своїми проектами з 2013 року. За цей час добре розуміємо зміни і тренди в інтернеті, які способи працюють, а які тільки шкодять сайту. Націлені на кінцевий результат. По наявних кейсах можемо наглядно продемонструвати як працює та чи інша стратегія розвитку сайта. Не пропонуємо «секрет успіху за день», адже створення і розвиток сайтів це клопітка і послідовна робота, до якої варто ставитись серйозно і відповідально. З 2020 року ми почали розробляти сайти для підвищення ефективності бізнес процесів. За допомогою наших веб-рішень, ми створили портал для дропшиппінгу (автоматичних замовлень і відправок товару), котрий допоміг нам створити новий вид бізнесу в інтернеті. Ми постійно реалізовуємо нові ідеї і доповнюємо їх, тому що самі ними користуємось.
Створення сайтів Львів
75
проектів
9
партнерів
7
сертифікатів
5
працівників
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua
websoft.biz.ua