Люди постійно продають та купляють товари, тому варто зробити цей процес більш організованим. Для цього створюються сайти. Вони дозволяють отримати відповідь на пошуковий запит.
Очікування шукача варіюються в залежності від темпераменту, світогляду, психоемоційного стану, цілей запиту. Оскільки взаємодія людей відбувається на основі психологічних аспектів, сайти також створюють із використанням цих елементів. Це поліпшить пошук, покращить відображення та підкреслить доцільність запропонованих товарів.
Підготовка до створення сайту
Для того, щоб зробити привабливу, корисну, інформативну сторінку, варто провести найбільший етап – підготовку до створення сайту. Для цього збирається та оброблюється різнопрофільна інформація:
- Кольорові вподобання клієнтів.
- Шрифтові асоціації.
- Елементи та візуальні коди, які популярні серед аудиторії.
Після найпростішого психологічного портрету аудиторії розробники формулюють мету створення. Це дозволяє перейти до технічного завдання та розробки дизайну.
Технічне завдання сайту
Технічне завдання – це записана бесіда з клієнтом. На цьому етапі обговоренням досягається певна ясність дій: що, де, як, чому і в яких пропорціях поєднувати. Обидві сторони зацікавлені в тому, щоб зробити якомога вдалий сайт.
Після постановки технічного завдання інформація структурується та переробляється у графічні зображення, макети, та інші елементи сайтів.
Структура сайтів:
- Лінійна
- Деревоподібна
- Довільна
За лінійною структурою можливий перехід від головної сторінки до наступних розділів. Користувач не зможе до них потрапити, якщо не відвідає першу сторінку.
Деревоподібна структура дозволяє переходити на наступні вкладки за бажанням користувача. Тобто можна тиснути на будь-які посилання та мандрувати сайтом.
Довільна структура дає простір для креативного мислення. Веб-розробник самостійно вирішує, яку структуру та дизайн матиме сторінка, та як ці елементи будуть взаємодіяти між собою.
Основні етапи створення сайтів
Наступним кроком після обговорення та оформлення технічного завдання буде розробка першого макету. На цьому етапі з’являються перші розділи, макети для зображень, описуються графічні елементи. Важко заздалегідь сказати, на що витрачається більше часу: на підготовчий етап, розробку, кодування або розробку дизайну із відповідними елементами. Варто домовлятися про період заздалегідь та обговорювати індивідуальні параметри.
Створення макетів
Коли всі обговорення позаду, розробники переходять до верстки сайту. Першим кроком буде створення макетів. Макет – це оформлена сторінка з графічними та службовими файлами. Вони потрібні для швидкого створення типового сайту. Після того, як основа складена, розробник переходить до очищення макету. Необхідно проаналізувати, чи вдало розміщені елементи, чи гідно вони передають інформацію. Макет використовують, щоб налаштувати зручність сайту.
Структура сайту:
- Шапка: логотип, назва. Необхідна для приведення відвідувачів на сайт. У цьому полі розмішується основне меню.
- Меню: електронна навігація для переходу на інші розділи сайту. Перелік позицій в меню формується індивідуально: каталог, блог, відгуки, контакти.
- Футер: функціональна частина із контактними даними, адресою, картою, посиланням на авторські права.
- Інформер: календар, візитівка, банер, запрошення.
Ці елементи формують сам сайт, а ось внутрішня структура сайту. Це впорядкована за певною схемою, діаграмою або ієрархію структура сторінок та схем зв’язку між ними. Сторінки поєднуються між собою навігацією та змістом.
Створення структури сторінок
Той екран, з якого Ви читаєте інформацію, це структурована сторінка. Вона містить певні елементи для зручного розгалуження інформації.
Створення макетів для зображень
Зображення додають у певні робочі поля. На етапі обговорення та проектування технічного завдання відмічаються спеціальні місця для графічних зображень у формі прямокутників та квадратів. Потім на типові макети одягають дизайн та додають контент.
Контент (з англ. «зміст») – це змістове наповнення веб-сторінки, яке бачить користувач, тобто текст, зображення, відео, звукові дані.
Розробка дизайну
Дизайн – це та сама пряма відповідь на запит шукача і його перше враження від сайту. 50% успішної комерційної угоди залежить від дизайну. Без зайвих слів компанія повідомляє про свій рівень. Тисячі елементів позиціонують фірму, тому графічне оформлення привертає увагу і збільшує прихильність клієнта.
Людина сприймає світ через основний канал сприйняття – очі. Зорова оцінка повідомляє про комфортність або незручність, тому про невербальний, закодований сенс, який несе інформація. Дизайн – це правильно впорядкована, оформлена вітрина, яка гідно представляє товари та послуги.
Розробка графічних елементів
Графічні елементи підкреслюють дизайн сайту та збільшують довіру до нього. Це ті деталі, які створюють атмосферу сайту. Варто пам’ятати про те, що клієнт прийшов за наповненням, тому контент, дизайн, елементи мають бути логічно поєднання. Для цього використовують семантичне ядро, як з’єднуючі ланки для наповнення сайту.
Ми створюємо практичні та продумані сайти для надійної роботи в мережі. Замовити розробку, підготовку семантичним ядром, наповнення та супровід можна на нашому сайті.