Крутий магазин спортивного бренду The Money Team. Було завдання створити інтернет-магазин з товарами, які є в реальному магазині. Таким чином повідомляти відвідувачів сайту про нові поступлення товарів, опис товарів і підбір розмірів. Крім того, на сайті є можливість зробити замовлення онлайн.
Насамперед, ми обговорили кольори дизайну і фірмового стилю. Структуру сайт. Кількість категорій і товарів. Купивши домен і хостинг, ми почали розробку даного сайту.
Тепер по порядку, що ми зробили:
Загальне
- Установка вордпресу і бази даних на хостингу.
- Верстка головної сторінки згідно дизайну.
- Додавання інших сторінок сайту: Контакти, Про нас, Доставка та оплата
- Додавання товарів. Наповнення товарів інформаціє. В кожному товарі є свої характеристики: матеріал, розмір та колір. По цим характеристикам відвідувачі зможуть фільтрувати товари і швидше находити потрібний.
- Формування сторінки корзини і організація сторінки замовлення. Після додавання в корзину, буде виводитись повідомлення, що товар в корзині, і буде вибір продовжувати покупки чи оформляти замовлення
- Підключення форми зворотного звязку, щоб покупець міг залишити свої дані і швидко зробити замовлення.
Тестування
- Тестування контактних форм, усіх посилань на сайті, перевірка, чи всі фотографії мають атрибути alt.
- Форматування коду в кросбраузерний код. Тобто щоб на усіх браузерах сайт виглядав правильно і одинаково.
Оптимізація
- Стискання всіх картинок. Для додаткової швидкості сайту. Особливо важливо для телефонних девайсів.
- Включення кешування на сайті. Для підвищення швидкості.
- Сайт працює на php 7 версії. Одна з останніх нових версій php
- Мінімізація код html/css для додаткової швидкості
- Підключення протоколу https. Протокол безпеки, який захищає особисті дані відвідувачів. До того ж, якщо протоколу немає, в браузерах виводиться повідомлення, що на сайті знаходитись небезпечно. Тому протокол безпеки повинні мати усі сайти без винятку.
Просування
- Додавання сайту в Google/Yandex webmaster для швидкої індексації сайту пошуковими сайту.
- Збір семантичного ядра (ключових слів). Для того, щоб розуміти як люди шукають даний бренд в інтернеті і налаштувати відповідно свої сторінці.
- Налаштування сторінок магазину і сторінок товарів по ключовим словам (SEO). Щоб кожна сторінка попала в пошук зі своїми ключовими словами. Пізніше, по цим ключовим словам сторінки будуть знаходити відвідувачі
- Встановлення карти сайту
- Додавання карти сайту
- Підключення Google Analytics для контролю і аналізу трафіку сайту.
- Додавання компанії в різноманітні каталоги підприємств України. На них вказуємо посилання на сайт, для силочної маси.
Додатково
- Мультимовність сайту. Основна мова сайту – українська, але крім того ж є вибір відображати сайт на російській мові.
- Сторінки на російській мові додатково входять в пошукові системи, тому для них важливо також прописати свої ключові слова на російській мові. Це буде сприяти додатковому трафіку на сайті.